Узгоджено



Скачати 184.86 Kb.
Дата конвертації01.05.2016
Розмір184.86 Kb.
УЗГОДЖЕНО

_______________________

_______________________

«____»___________200_р.



Проблема школи

Формування в учнів школи життєвої компетентності.

Задачі

  • Розвивати важливі життєві навички та функціональні життєві компетенції, активну пізнавальну діяльність, сприяти розвитку критичного мислення,

  • Продовжити формування в учнів свідомого ставлення до навчання , створювати умови для розумового самовиховання учнів , їх самоосвіти . Розвивати комунікативні навички.

  • Підвищувати майстерність вчителів з впровадження нових технологій в умовах компетентнісно спрямованої освіти.


ВАЛЕОЛОГІЯ
3 клас

(1год на тиждень)

з/п


Тема уроку

Кількість годин

Дата

Примітка

І семестр

Тема 1. Людина та її здоров’я

4







1

Системи людського організму. Їх будова і функції.

1







2

Поняття про особистість. Цінність і неповторність людського життя.

1







3

Взаємозв’язок внутрішніх і зовнішніх чинників здоров’я.

1







4

Поняття про інфекційні хвороби. СНІД – «чума ХХ століття»

1







Тема 2. Природні умови здоров’я

3







5

Довкілля і людина.

1







6

Шляхи запобігання техногенному забрудненню природного середовища як умова збереження здоров’я людей.

1







7

Способи захисту здоров’я людей від несприятливих екологічних чинників.

1







Тема 3. Соціальні умови здоров’я

4







8

Вплив рівня добробуту сім'ї на здоров’я її членів.

1







9

Вплив складових духовного життя (взаємин, світогляду, рівня культури, спілкування) на здоров’я людей.

1







10-11

Обов’язки держави, суспільства, сім'ї, громадян щодо збереження здоров’я.

2







Тема 4. Етноздоров’я.

6







12

Усвідомлення належності до певної національності. Рідна мова, народні обряди і традиції та здоров’я.

1







13

Поняття про здоров’я народу. Сучасний стан здоров’я українського народу.

1







14

Валеологічне значення календарних свят в Україні.

1







15

Своєрідність компонентів національних страв і вплив на здоров’я.

1







16

Профілактика харчових отруєнь










17

Вплив української хати та обійстя, одягу, посуду на здоров’я.

1







Тема 5. Індивідуальне здоров’я

17







18

Визначення індивідуального рівня здоров’я. Оформлення « паспорту здоров’я».

1







19-21

Профілактика і корекція шкідливих звичок у дітей

3







22-23

Взаємини хлопчиків і дівчаток, однокласників, друзів як умова створення позитивного психологічного мікроклімату

2







24-25

Визначення індивідуальних складових здорового способу життя. Формування звичок здорового способу життя.

2







26

Правила загартовування

1







27

Правила рухової активності

1







28

Правила гігієнічного догляду за тілом.

1







29

Формування правильної постави

1







30

Гігієнічні вимоги до режиму дня

1







31

Гігієнічні вимоги до праці і відпочинку

1







32

Основні правила харчування

1







33

Профілактика травм та нещасних випадків

1







34

Підсумковий урок

1








ВАЛЕОЛОГІЯ
2 клас

( 0.75 год на тиждень)

з/п


Тема уроку

Кількість годин

Дата

Примітка

І семестр

Тема 1. Людина і здоров’я

3







1

Поняття про органи людського організму. Анатомічна будова і функції основних органів людини.

1







2

Єдність фізичного і психічного розвитку. Поняття про індивід та особу.

1







3

Поняття про здоровий спосіб життя. Складові і чинники здоров'я. Вплив способу життя на здоров'я. Шляхи зараження ВІЛ.

1







Тема 2. Природні умови здоров’я

4







4

Вплив природного середовища на здоров'я людини.

1







5

Компоненти середовища як чинники здоров'я.

1







6

Техногенне забруднення довкілля і здоров'я. Значення зелених насаджень для здоров'я, їх охорона.

1







7

Значення активного відпочинку на природі для здоров'я.

1







Тема 3. Соціальні умови здоров’я

4







8

Значення умов життя людей для здоров'я.

1







9

Родина як важливий чинник формування і збереження здоров'я. Добробут родини і здоров'я.

1







10

Позитивні і негативні емоції. Значення характеру й волі для здоров'я.

1







11

Піклування держави про здоров'я громадян. Поліклініка, лікарня, станція швидкої допомоги.

1







Тема 4. Етноздоров’я.

4







12

Місце здоров'я в системі життєвих цінностей українського народу. Шанобливе ставлення до старших в українській родині.

1







13

Формування здоров'я населення України під впливом природи України.

1







14

Значення національних страв для здоров'я.

1







15

Календарні свята в Україні та здоров'я.

1







Тема 5. Індивідуальне здоров’я

17







16

Взаємини хлопчиків і дівчаток. Формування рис відповідно до статі.

1







17

Порушення зору і слуху та їх профілактика.

3







18

Як зберегти зір, слух, нюх. Елементи самомасажу.

2







19

Причини порушення постави та їх усунення.

2







20

Правила особистого догляду за шкірою, волоссям, органами виділення.

1







21

Значення загартування та рухової активності.

1







22

Ранкова гімнастика як основа активності школяра. Вплив фізичної активності на розумову діяльність.

1







23

Значення вітамінів, овочів і фруктів для здоров'я.

1







24

Профілактика порушень здоров'я, отруєння ліками. Профілактика -СНІДу.

1







25

Визначення індивідуального рівня здоров'я.

1








ПРАВИЛА ДОРОЖНЬОГО РУХУ
2 клас

(0,25 год на тиждень)

з/п


Тема уроку

Кількість годин

Дата

Примітка

1

Основні правила поведінки учнів на вулиці, дорозі. Дитячий дорожньо-транспортний травматизм.

1







2

Вибір найбільш безпечного шляху до школи. Рух пішоходів по вулицях і дорогах. Практична робота.

1







3

Елементи вулиць і доріг. Дорожня розмітка.

1







4

Сигнали світлофора та регулювальника.

1







5

Правила переходу вулиць і доріг.

1







6

Перехрестя доріг і їх види. Поводження пішоходів на перехресті доріг. Сигнали, що подаються водіями транспортних засобів.

1







7

Дорожні знаки.

1







8

Обов'язки пасажирів. Правила переходу вулиці (дороги) при виході із транспортних засобів.

1







9

Практичні заняття та ігри з правил дорожнього руху на спеціально розміченому майданчику. Екскурсія по городу (селищу).

1









ПРАВИЛА ДОРОЖНЬОГО РУХУ
3 клас

(0,25 год на тиждень)

з/п


Тема уроку

Кількість годин

Дата

Примітка

1

Турбота держави про безпеку руху. Державна автомобільна інспекція,

1







2

Перехрестя доріг і їх види. Дорожні розмітки.

1







3

Сигнали для регулювання дорожнього руху.

1







4

Дорожні знаки та їх групи.

1







5

Правила переходу вулиць і доріг.

1







6

Гальмівний шлях транспортних засобів.

1







7

Види транспортних засобів .

1







8

Ігри та змагання з правил безпеки руху учнів на вулицях та дорогах.

1







9

Підсумкове заняття . Екскурсія по місту (селищу).

1








УКРАЇНОЗНАВСТВО
3 клас

(0,75 год на тиждень)

з/п


Тема уроку

Кількість годин

Дата

Примітка

1

Що таке мова. Українська мова й українознавство. Світ звуків, слів і правил, що вибудовують мову.

1







2

Усна й писемна мова українців.

Українська людина (народ) - творець мови.



1







3

Багатство словника, поетичність і милозвучність української мови. Нищення й заборона української мови в часи поневолення народу України.

1







4

Українська мова в житті українців, які живуть поза межами України.

1







5

Розвиток української мови в місті та селі. Говірка нашої місцевості. Мова моєї родини. Моя мова.

1







6

Українська мова — мова спілкування, освіти, науки, культури, релігії, права, міжнародних взаємин у незалежній Україні. Визначення статусу української мови в Конституції України. Державотворча, об'єднувальна, націєтворча, естетична і спілкувальна функції мови.

1







7

Світ природи в нашій українській мові.

1







8

Зв'язок мови з характером, мисленням, душею української людини.

1







9

Мова як зв'язок поколінь. Світ праукраїнців у мові. Спостереження за особливостями звучання української мови в минулому.

1







10

Українська мова — частина культури людини й народу. Звичаї, традиції, обряди, вірування і наша українська мова. Культура мовлення українців.

1







11

Українська мова - мова спілкування українців з іншими народами. Вивчення української мови у світі. Думка світу про українську мову.

1







12

Українська мова в колядці, щедрівці, казці, прислів'ї, пісні, легенді.

1







13

Українська мова в мистецтві.

1







14

Українська мова в рукописах, літописах, книгах. Українські словники. Українська преса (газети, журнали) як джерело інформації і спілкування. Святкування української писемності та мови в Україні.

1







15

Українська мова - мова виховання і навчання нових поколінь українців. Мова в українській науці. Комп'ютерне спілкування українською мовою.

1







16

Українська мова — мова господарювання. Значення спеціальних виробничих термінів. Ведення діловодства українською державною мовою.

1







17

Мова українського війська. Українська мова в козацьких переказах, думах, історичних піснях та піснях січових стрільців і воїнів УПА. Мова побратимства.

1







18

Українська мова і правопорядок українців.

1







19

Мова — оберіг здоров'я людини, міра інтелекту, духовної краси, важлива умова творення добробуту. Фольклор про здоров'я: «Без здоров'я немає щастя», «Як нема здоров'я, то нічого не миле», «Здоров'я не купиш».

1







20

Доля української мови. Висока свідомість і честь українського народу - основа для існування української мови.

1







21

Українська мова забезпечує вартісне життя народу.

1







22

Гідне місце української мови в культурі вселюдства.

1







23

Володіти українською мовою, поважати й утверджувати її - обов'язок кожного свідомого українця. Доля мови і моя доля.

1







24

Підсумковий урок.

1








УКРАЇНОЗНАВСТВО
2 клас

(0, 5 год на тиждень)

з/п


Тема уроку

Кількість годин

Дата

Примітка

1

Що таке природа? Українська природа й українознавство. Фізично-економічна й духовна сутність природи. Природа і люди України.

1







2

Уявлення українців про створення і будову світу.

1







3

Прагнення українців захистити своє довкілля. Наше довкілля в незалежній Україні.

Наслідки чорнобильської трагедії для нашої природи. Роль людини.



1







4

Українська природа в селі і місті. Взаємини людей з природою в нашому місті (селі).

1







5

Природа й характер, сприйняття світу, душа української людини

1







6

Природа - джерело багатства нашої мови. Особливості місцевих назв явищ природи, рослин, тварин, збереження їх у нашій родині.

1







7

Пошанування українцями Сонця, Землі, Місяця, Зорі, Вогню, Води, птахів і тварин, дерев і рослин.

1







8

Вивчення, дослідження, використання для праці й відпочинку української природи іншими народами світу.

1







9

Природа в народній пісні, легенді, казці, загадці, грі. Народна мудрість про оздоровчі сили природи. Народні прикмети про погоду.

1







10

Українська природа в мистецтві (поезії, живопису, вишивці, музиці) українців.

1







11

Природа в українському письменстві. Дитячі книжки, журнали, газети про рідну природу.

1







12

Природа й господарювання українців. Наша садиба і господарство.

1







13

Боротьба за чисте повітря, природні води, родючі ґрунти та зелені ліси поверне українській природі в майбутньому силу і красу.

1







14

Природа забезпечує багате життя всім поколінням українського народу.

1







15

Охорона й збереження природи - обов'язок дорослих і дітей в Україні. Природа і доля України. Моя доля.

1







16

Підсумковий урок.

1
















База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка