Узгоджено заступник директора з навчальної роботи



Сторінка1/7
Дата конвертації02.05.2016
Розмір1.33 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7


УЗГОДЖЕНО

Заступник директора



з навчальної роботи

_______/_______________/

«____»___________20__р.


Проблема школи



Формування в учнів школи життєвої компетентності.
Задачі

Формувати позитивну мотивацію учнів до пізнавальної діяльності, потребу в самопізнанні, самореалізації та самовдосконаленні школярів у межах соціокультурних та моральних цінностей нації, з цією метою :



  1. Допомогти учням набути й закріпити досвід та життєві установки на здоровий спосіб життя.



  1. Формувати основи правової культури.



  1. Розвивати здатність до раціональної, продуктивної, творчої діяльності.



  1. Розвивати здатність кожного учня ефективно та безконфліктно взаємодіяти з оточенням, вести конструктивний діалог з іншими людьми , природою, культурою та цивілізацією.



  1. Формувати вміння поєднувати свої права та обов’язки, бути громадсько-активним у суспільному житті.



  1. Формувати взаємоповагу до мови, культури, релігії різних народів.



  1. Формувати готовність до життєдіяльності і праці в умовах ринкових відносин.



  1. Формувати почуття відповідальності за навколишнє середовище, розвивати творчу активність.



  1. Розвивати почуття прекрасного , допомогти встановленню культури почуттів – терпимості, краси, любові.


Програми

Навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою, 1-4 класи, — К: "Освіта".-2012.- 390 с.


Підручники

1. Рівкінд Ф.М., Оляницька Л. Математика: Підручник для 1 кл. — К.: Освіта, 2012.

2. Вашуленко М.С., Вашуленко О.В. Буквар — К.: Освіта, 2012.

3. Грущинська І. Природознавство: Підручник для 1 кл. — К.: Освіта, 2012.

4. Бех І.Д., Воронцова Т.В. Основи здоров'я: Підручник для 1 кл. — К.: Алатон, 2012.

5. Сидоренко В., Котелянець Н. Трудове навчання. — Х.: Сиция, 2012.

6. Калініченко О., Сергієнко В. Образотворче мистецтво: Підручник для 1 кл. — К.: Освіта, 2012.

7. И.Н.Лапшина, Н.Н.Зорька. Русский язык (устный курс):учебник ля 1 класса— К: Освіта, 2012.



УКРАЇНСЬКА МОВА

(навчання грамоти: мова і читання)

(7 год. на тиждень)

з/п


Тема уроку

Кількість годин

Дата

Примітка

І семестр

Добукварний період

1

Вступ. Ознайомлення з «Букварем». Державний Гімн України. Опрацювання вірша Г. Чубач «Батьківщина».

1

3/09




2

Ознайомлення із зошитом для письма, письмовим приладдям. Правила сидіння за партою під час письма. Розмальовування малюнків.

1

3/09




3

Практичне ознайомлення зі словом, реченням. Спосіб умовного позначення речення. Бесіда на тему «Розваги дітей улітку».

1

5/09




4

Правила користування письмовим приладдям. Положення ручки (олівця) в руці під час письма. Розфарбовування малюнків штрихами відповідної форми (прямими, півовальними).

1

5/09




5

Закріплення знань про речення. Складання речень за поданою графічною моделлю. Бесіда на тему «Режим дня школяра».

1

6/09




6

Розташування зошита на парті під час письма. Рух кисті уздовж рядка у процесі виконання графічних вправ.

1

6/09




7

Слухання й розповідь казки. Уявлення про діалог (без уживання терміна). Складання речень за поданою графічною моделлю.

1

7/09




8

Основний рядок сітки зошита (верхня, нижня рядкові лінії). Зображення хвилястих ліній перервними і неперервними рухами руки. Письмо прямих ліній у рядку в напрямку зліва — направо і згори — вниз.

1

10/09




9

Розширення уявлень дітей про слово та речення. Розподіл предметів за семантичними групами «Овочі — фрукти». Складання речень за поданими графічними схемами.

1

10/09




10

Закріплення уміння писати в рядку. Зображення хвилястих та петельних ліній перервними і неперервними рухами руки. Письмо ламаних і півовальних ліній у рядку.

1

12/09




11

Ознайомлення зі словами, що є ознаками предметів. Порівняння предметів. Складання речень за схемами.

1

12/09




12

Міжрядкова (допоміжна) лінія сітки зошита. Складання речень за малюнком. Письмо коротких і довгих вертикальних ліній, ліній із заокругленням.

1

13/09




13

Ознайомлення зі словами, що означають дії предметів. Складання речень за малюнками та поданими графічними схемами. Робота з дитячою книжкою.

1

13/09




14

Обведення контурних малюнків та їх розмальовування. Закріплення вміння писати в рядку з міжрядковою лінією короткі та довгі вертикальні лінії, лінії із заокругленням. Розвиток зв'язного мовлення.

1

14/09




15

Ознайомлення учнів зі складовою будовою слова. Поділ слів на склади. Поняття «наголос». Наголошений склад. Розподіл предметів за семантичними групами «Свійські тварини — дикі тварини». Складання речень.

1

17/09




16

Похила лінія сітки зошита. Письмо прямих похилих ліній, прямих із заокругленням унизу в основному рядку і за його межами. Складання речень за малюнком і графічними схемами.

1

17/09




17

Практичне уявлення про немовні звуки та звуки мовлення. Поділ слів на склади. Складання речень за поданими графічними схемами.

1

19/09




18

Письмо похилих ліній, прямих із заокругленням вгорі та внизу. Наведення елементів малюнка. Складання речень за малюнком і графічними схемами.

1

19/09




19

Голосні та приголосні звуки. Позначення їх умовними знаками. Формування навичок звукового аналізу простих за будовою слів. Моделювання звукової структури слів. Складання речень.

1

20/09




20

Підготовчі вправи до написання букв. Письмо великих і малих півовалів. Розмальовування малюнків.

1

20/09




21

Тверді та м'які приголосні звуки. Позначення їх умовними знаками. Формування навичок звукового аналізу слів.

1

21/09




22

Підготовчі вправи до написання букв. Письмо великих і малих овалів. Звуковий аналіз слів. Побудова звукових моделей слів.

1

24/09




23

Закріплення вмінь виконувати мовний аналіз слів та речень. Бесіда на тему «Заняття людей».

1

24/09




24

Підготовчі вправи до написання букв. Письмо прямих похилих ліній із верхньою та нижньою петлями. Звуковий аналіз слів. Побудова звукових моделей слів.

1

26/09




25

Культура спілкування. Вправляння у звуковому аналізі мовлених слів. Складання графічних моделей речень.

1

26/09




26

Підготовчі вправи до написання букв. Безвідривне поєднання елементів. Звуковий аналіз слів. Побудова звукових моделей слів. Складання речень за малюнком і графічними схемами.

1

27/09




27

Узагальнення знань учнів про голосні та приголосні звуки. Звуковий аналіз слів. Складання розповіді за серією малюнків. Робота з дитячою книжкою.

1

27/09




28

Закріплення вмінь писати вивчені елементи букв. Звуковий аналіз слів. Побудова звукових моделей слів. Складання речень за малюнком і графічними схемами. Розвиток зв'язного мовлення.

1

28/09




Букварний період

29

Звук [а], позначення його буквою «а». Виділення звука [а] в складах і словах. Складання речень за поданими графічними моделями.

1

1/10




30

Письмо малої букви а. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучення аа. Звуковий аналіз слів.

1

1/10




31

Звук [у], позначення його буквою «у». Виділення звука [у] в складах і словах. Звуковий аналіз слів, його моделювання.

1

3/10




32

Письмо великої букви А. Безвідривне з'єднання букв. Написання буквосполучення Аа. Складання речень за малюнками.

1

3/10




33

Закріплення звукового значення вивчених букв. Звуковий аналіз слів, його моделювання.

1

4/10




34

Письмо малої букви у. Написання буквосполучень. Виділення вивчених букв у словах.

1

4/10




35

Звук [о]. Позначення його буквою «о». Звуковий аналіз слів, його моделювання. Складання речень за поданими графічними моделями.

1

5/10




36

Написання великої букви У, її поєднання з вивченими буквами. Підготовчі графічні вправи.

1

8/10




37

Звук [й]. Позначення його буквою «й». Звуковий аналіз слів. Складання речень за малюнками.

1

8/10




38

Письмо малої букви о. Поєднання її з вивченими буквами. Виділення вивчених букв у словах.

1

10/10




39

Звук [м], позначення його буквою «ем». Читання складів із вивченими літерами. Велика буква на початку речення.

1

10/10




40

Письмо великої букви О. Поєднання її з іншими буквами. Звуковий аналіз слів.

1

11/10




41

Закріплення звукового значення вивчених букв. Написання імен з великої букви. Читання і доповнення речень. Робота з дитячою книжкою.

1

11/10




42

Письмо малої букви й. Безвідривне з'єднання букв. Розвиток зв'язного мовлення.

1

12/10




43

Звук [і], позначення його буквою «і». Читання складів і слів із вивченими буквами. Буква «і» в ролі окремого слова.

1

15/10




44

Письмо великої букви Й. Написання буквосполучення Ии. Звуковий аналіз слів. Диктант вивчених букв.

1

31/10




45

Закріплення звукового значення вивчених букв. Читання і доповнення речень.

1

31/10




46

Письмо малої букви м, буквосполучень. Написання прямих і обернених складів із буквою м, слів.

1

1/11




47

Звуки [н], [н '], позначення їх буквою «єн». Звуковий аналіз слів. Читання складів і слів.

1

1/11




48

Письмо великої букви М. Підготовчі графічні вправи. Написання складів та слів із буквою М.

1

2/11




49

Закріплення звукових значень букви «ен», умінь читати склади й слова з нею. Читання й доповнення речень.

1

5/11




50

Письмо малої букви і. Написання буквосполучень, складів. Закріплення вміння писати вивчені букви. Виділення вивчених букв у словах.

1

5/11




51

Звуки [л], [л '], позначення їх буквою «ел». Звуковий аналіз слів із твердими й м'якими приголосними. Читання складів, слів і речень.

1

7/11




52

Письмо великої букви І, поєднання її з вивченими буквами. Написання слів і речень.

1

7/11




53

Закріплення звукових значень букви «ел». Вправи на доповнення незавершених речень. Інтонаційне читання речень, текстів.

1

8/11




54

Письмо малої букви н, буквосполучень, складів, слів із нею. Списування буквосполучень, поданих друкованим шрифтом.

1

8/11




55

Звук [в], позначення його буквою «ве». Особові займенники, їх вживання в реченнях. Читання складів, слів, речень. Робота з дитячою книжкою.

1

9/11




56

Письмо великої букви Н. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів і речень. Письмо під диктування складів. Розвиток зв'язного мовлення.

1

12/11




57

Закріплення звукового значення букви «ве». Читання слів, речень, текстів.

1

12/11




58

Письмо малої букви л. Підготовчі графічні вправи. Написання складів і слів із буквою л.

1

14/11




59

Звуки [с], [с'], позначення їх буквою «ес». Закріплення аналітико-синтетичних умінь. Читання складів, слів. Словниково-логічні вправи.

1

14/11




60

Письмо великої букви Л. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів із літерою Л. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

1

15/11




61

Закріплення звукових значень букви «ес». Опрацювання текстів «Мама і сини», «У лісі».

1

15/11




62

Закріплення уміння писати вивчені літери в поєднанні. Письмо під диктування.

1

16/11




63

Звук [к], позначення його буквою «ка». Читання складів, слів. Ознайомлення з анаграмами. Словниково-логічні вправи. Опрацювання тексту «Миколин сокіл».

1

19/11




64

Письмо малої букви в. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, складів та слів. Звуковий аналіз слів.

1

19/11




65

Закріплення звукового значення букви «ка». Читання речень, поданих рукописним шрифтом. Опрацювання тексту «Калина».

1

21/11




66

Закріплення вміння писати малу букву в, буквосполучення. Написання складів, слів із малою буквою в. Звуко-буквений аналіз слів. Виділення вивчених букв у словах.

1

21/11




67

Звуки [р], [р'], позначення їх буквою «ер». Читання складів, слів. Скоромовки. Виконання словниково-логічних вправ.

1

22/11




68

Письмо великої букви В. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів та речень.

1

22/11




69

Закріплення звукових значень букви «ер». Опрацювання тексту «Ранок коло ріки». Словниково-логічні вправи. Робота з дитячою книжкою.

1

23/11




70

Письмо малої букви с. Написання складів та слів із буквою с. Списування слів, поданих друкованим шрифтом. Розвиток зв'язного мовлення.

1

26/11




71

Звук [п], позначення його буквою «пе». Звуковий аналіз слів. Уявлення про омоніми (без уживання терміна). Словниково-логічні вправи. Опрацювання тексту «На Івана Купала».

1

26/11




72

Письмо великої букви С, складів та слів із нею. Складання і записування речень, поданих друкованим шрифтом.

1

28/11



  1   2   3   4   5   6   7


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка