Уроку 11б 11г 33-34 "Празька поетична школа"



Скачати 57.11 Kb.
Дата конвертації24.04.2016
Розмір57.11 Kb.


Українська література. 11 клас



Тема уроку

11б

11г

33-34

“Празька поетична школа” української поезії та її представники.

Є. Маланюк “Під чужим небом”, “Стилет чи стилос?..”

Коротко про митця. Художнє осмислення трагічної історії України, ностальгічні мотиви, філософічність поезій.








35-36

І. Багряний «Тигролови» Основні віхи життя й творчості митця. «Тигролови» як український пригодницький роман. Проблема свободи й боротьби за своє визволення. Жанрові особливості.







37-39

Участь українських письменників у Другій світовій війні. Активізація патріотичної тематики, О. Довженко “Україна в огні”, «Зачарована Десна» Національні та загальнолюдські проблеми. Поєднання лірико-романтичного, виражального начала з публіцистикою, доля народу крізь призму авторського бачення і оцінки (“Україна в огні”). Історія написання «Зачарованої Десни», автобіографічна основа, сповідальність оповіді. Поєднання минулого і сучасного. Морально-етичні проблеми, порушені в кіноповісті. ТЛ: кіноповість, публіцистичність.







40-41

Ткр твір







42-43

Укр. літ. у другій половині ХХ ст ТЛ: соцреалізм, модернізм (повторення) і постмодернізм. Поети – шістдесятники..

В. Симоненко “Задивляюсь у твої зіниці…”, «Я…» Творча біографія митця Образ України, громадянський вибір поета. Мотив самоствердження людини у складному сучасному світі, її самодостатність і самоцінність (“Я...”). ТЛ: віршові розміри (повторення). нап 1 на вибір









44

Дмитро Павличко “Два кольори” (нап)Основні відомості про поета, перекладача. Громадянські мотиви лірики. Пісня «Два кольори», яка стала народною.







45

Іван Драч“Балада про соняшник” – поетичний роздум про суть мистецтва, процес творчості. Символічність образу соняшника, сонця. ТЛ: балада (повторення)








46

Микола Вінграновський “Сеньйорито акаціє, добрий вечір...”(нап)

Коротко про поета, прозаїка, кіномитця. Учень О.Довженка.

Інтимна лірика митця. Збірка інтимної лірики “Цю жінку я люблю”.








47-49

Ліна Костенко “Страшні слова, коли вони мовчать…”, “Українське альфреско”, “Хай буде легко. Дотиком пера…”, «Я вранці голос горлиці люблю…»,, “Недумано, негадано…”, “Маруся Чурай” Творчий шлях. Особливості індивідуального стилю “Вічні” українські фольклорні типи, новітнє переосмислення традиційної ситуації, образи-архетипи як атрибути української свідомості (“Українське альфреско”). Інтимна лірика як спонука до роздумів про суть кохання. Її сповідальність. Пейзажна і філософська лірика. Нап 1 поезію

Історико-фольклорна основа історичного роману у віршах “Маруся Чурай”. Духовне життя нації крізь призму нещасливого кохання. Центральні проблеми: митець і суспільство, індивідуальна свобода людини.РМ №3(п) Написання листа героєві романуТЛ: роман у віршах, образи-архетипи. нап уривок з роману









50

Ткр №5







51-52

Василь Стус

“Мені зоря сіяла нині вранці…”(або нап), “Крізь сотні сумнівів я йду до тебе…”, “Господи, гніву пречистого...”, “О земле втрачена, явися…”, “Як добре те, що смерті не боюсь я…”(або нап) Загальний огляд творчості. Поезія Стуса – зразок “стоїчної” поезії у світовій ліриці.



ТЛ: метафора (поглиблено).







53-55

Олесь Гончар “За мить щастя”, “Залізний острів” (із роману “Тронка”). Загальна характеристика доробку О.Гончара – романтик Краса і сила кохання як матеріал художнього осмислення. Узагальнений образ миті життя, філософія миті щастя людини (“За мить щастя”). Новела-засторога “Залізний острів” з роману «Тронка». ТЛ: новела, роман та його види.







56

Григір Тютюнник “Три зозулі з поклоном” Коротко про письменника. “Вічна” тема “любовного трикутника” в новітній інтерпретації. ТЛ: художня деталь (поглиблено).







57-58

Валерій Шевчук “Дім на горі” (повість-преамбула)

Життя і творчість митця. Композиція роману-балади “Дім на горі” Барокові притчеві мотиви і символи (самотність, роздвоєння людини, блудний син, дорога). Жіноче начало і чоловіче у творі. Притчевість образів, епізодів. ТЛ: бароко, притчевість, символічність (поглиблено), роман-балада.









59-61

П. Загребельний “Диво” (скорочено) Коротко про письменника Історична основа й художній вимисел у романі “Диво-Образ Сивоока (проблема творчого начала в людині, свободолюбства, людської гідності). Князь Ярослав Мудрий (проблема влади й людини). Наскрізні проблеми: людина перед вибором, людина у процесі самопізнання та самоствердження, людина-творець.

ТЛ: історична правда і художній вимисел (повторення).









62

Історико-культурна картина літератури кінця ХХ – початку ХХІ ст. Література елітна і масова. Постмодернізм як один із художніх напрямів мистецтва 90-х років, його риси. Сучасні часописи та альманахи. ТЛ: постмодернізм (повторення).







63

Укр. російськомовна поезія (огляд) Українська тематика у творах Миколи Ушакова («Стихи о Шевченко» та ін.), Леоніда Вишеславського («Мова» та ін.), Бориса Чичибабіна («С Украиной в крови…», «Тарас» та ін.) Леоніда Кисельова («Я позабуду все обиды…», «Цари», «Язык не может сразу умереть…» та ін.).







64

КР № 6.







65

Література рідного краю








66

ПЧ О.Забужко «Казка про калинову сопілку»







67-68

Урок-підсумок

Бесіда про твори, вивчені упродовж навчального року. Зосередження уваги на їхніх художніх особливостях, новаторстві (на тлі відповідного відрізка часу).



УРМ №4 Диспут «Візьму з собою в непросте життя»










База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка