Уроків «Образотворче мистецтво, 5 клас»



Скачати 168.51 Kb.
Дата конвертації29.04.2016
Розмір168.51 Kb.
Календарно-тематичне планування уроків

«Образотворче мистецтво, 5 клас»

Автори:


Демочка В.Г., учитель образотворчого мистецтва Черкаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 32;

Щербенко С.К., методист Черкаського ОІПОПП.



5 клас


п/п

Навчальне завдання

Орієнтовні тематичні вправи та завдання

Техніки та матеріали

Розділ І. Графіка (8 год.)

1.

Графічна мова – основа всіх видів візуального мистецтва. Лінія, пляма, крапка, штрих, як засоби створення форми.

1. Вправи на малювання різних ліній, крапок, штрихів.

2. Створення малюнка з гнучких, тонких, товстих, хвилястих, колючих ліній, різних штрихів, крапок і плям. Рослинні елементи. «Буйні трави», «Набігла хмарка кучерява», «Вітер з гаєм розмовляє».

3. Творче завдання – створення образу природи засобами виразності графіки або інтерпретація наскельних зображень.


Маркер, фломастер, гелієві ручки, гуаш, кольоровий папір, пензлик; чорна туш, зім’ятий папір, що імітує поверхню каменю.

2.

Пейзаж як жанр графічного мистецтва. Лінійний малюнок як засіб для створення графічних образів. Основні правила організації зображення в композиції: вибір формату аркуша паперу, виявлення основного та другорядного, ритм, контраст.

1. Вправи на виявлення головних та другорядних елементів у графічних композиціях. Образ живої лінії.

2. Створення графічного образу «Диво-дерево» (жіночій та чоловічій образи – «Дуб-Богатир», квітуче деревце – «Наречена»…)

3. Творче завдання - створення композиції «Казковий ліс», «Ескіз краєвиду за вікном».


Фломастери, маркери, гелієві ручки, гуаш, гратографія, кольоровий папір.

3.

Анімалістичний жанр.

Засоби виразності графіки: крапка, пляма, силует, контур, жива лінія.

Виявлення характеру форм, використання плям у створенні художнього образу.

Організація зображення, вибір формату та кольору паперу для тла малюнка, композицій.



1. Вправи на створення різнокольорових плям образів з додатковим доопрацюванням: «Метелик», «Комаха», «Їжачок»….

2. Створення силуетів, контурів на білому, чорному та кольоровому тлі; тональні контрасти та нюанси. Композиція «Добрий та лихий звір».

3. Творче завдання: створення композиції «Підводний світ», «Фантастичний птах», «Пурхаючи красуні», «Парад метеликів»(за вибором). Колективний колаж.


Маркер, фломастер, гелієві ручки, кольоровий папір, туш, перо, парафін, гуаш, пензлик.

4.

Засоби виразності графіки: лінія, штрих, крапка, пляма, освітлення, тоновий малюнок.

Виявлення характеру форм, використання освітлення, тонованого малюнку в створенні художніх образів різноманітних за формою кольором, цікавих за малюнком.



1. Вправи на замальовку геометричних тіл: шар, циліндр (тональний малюнок).

2. Тональний малюнок нескладних натюрмортів (з 2х предметів) фрукти, овочі, кухлик, чашка… (індивідуальна постановка).

3. Творче завдання: створення натюрморту «Дари осені», «Осінній букет».


Фломастер, гелієві ручки, простий та кольоровий олівці, гуаш, акварель, пензлик, білий та кольоровий папір.

5.

Види графіки.

Книжкова графіка, композиція у графіці, шрифтова композиція (буква, слово). Буквиця, монограма. Декоративні літери, буква-образ, слово-образ; образність характеру написання шрифту.



1. Вправи написання однієї літери різними інструментами та матеріалами.

2. Створення малюнка, декору, орнаменту, візерунка:

«Літера-образ», «Буквиця», «Абетка».

3. Творче завдання: написати ім’я , або ініціали в вигляді монограми «Моє ім’я».

4. Створити слово-образ (з орнаментованих літер, схожих на тварин, птахів тощо).


Гуаш, маркер, фломастер, гелієві ручки, кольоровий папір.

6.

Книжкова графіка. Композиція у графіці. Анімалістичний жанр.

Ілюстрація до казок. Засоби виразності графіки: характер і побудова форми, пропорції та масштаб. Виявлення характеру і образності природних форм за допомогою графічних засобів.



1. Вправи на спрощення природних форм (виявлення характерних особливостей).

2. Створення малюнка образів птахів та тваринок з народних казок (зозуля, півник, мишеня, зайченя).

3. Творче завдання: створити малюнок-ілюстрацію до народних казок: «Рукавичка», «Колобок», «Лисичка та журавель», «Двоє жадібних ведмежат» або макет книжки (групова робота).


Гуаш, акварель, пензлик, пастель, фломастер, гелієві ручки, маркер, туш, перо, простий та кольорові олівці.

7.

Види графіки: станкова, плакатна, промислова. Портрет – жанр графіки. Особливості композиції:

загальні пропорції, масштаб, єдність та співвідношення частин з цілим, виявлення характеру образу героя (стан, настрій). Засоби виразності графіки: лінія, штрих, крапка, пляма, освітлення, тоновий малюнок.



1. Вправи на передачу масштабності та пропорцій людини.

2. Створення шаржу на себе, товариша з передачею індивідуальних рис зовнішності, особливостей характеру людини (лінійний малюнок).

3. Творче завдання: створення малюнку фігури персонажу з виявленням його стану і настрою «Буратіно», «Мальвіна», «П’єро» (тоновий малюнок).


Гуаш, фломастер, гелієві ручки, туш, перо.

8.

Графіка. Різновиди естампу: ліногравюра, офорт, дереворит, літографія – відбиток з пластин, виготовлених з різних матеріалів: лінолеуму, металу (міді), деревини, каменю (вапняку).

Натюрморт, як жанр графіки. Характер побудови композиції (форм, масштабу, пропорцій, використання художніх прийомів – колір, пляма, контур, силует), з виявленням характеру образів.

Підсумковий урок


1. Вправи з відбитками різних форм на кольоровому папері: пальця, засушеного листя, штампів з різноманітними малюнками (з гумки, картоплини, картону, мережива…).

2. Створення ескізу малюнка та підготовка шаблонів та трафаретів.

3. Створення композиції методом відбитка акватипія або набризку з подальшим доопрацюванням: «Букет», «Натюрморт», «Візерунок на глечику».


Кольоровий папір, штампи з різноманітними візерунками, кляксографія, гуаш, акварель, гребінець,

.


Розділ ІІ. Живопис (8 год.)

9.

Живопис як вид образотворчого мистецтва. Колорит. Колір як виражальний засіб в сприйманні станів природи людиною.

Пейзаж – жанр живопису.

Засоби виразності живопису: колір (ахроматичний, хроматичний), насиченість, світлотінь, відтінок, мазок, пляма, тонова розмивка.


1. Вправи з різними прийомами накладання фарб акварелі та гуаші (мазки, розтяжка кольору, прийоми «по-сухому», «по-вологому», набризки).

2. Психологія сприймання кольорових сполучень. Створення кольорових композицій-етюдів «Сум», «Ніжність», «Радість».

3. Творче завдання. Створення композиції за настроєм на кольоровому тлі «Осіння симфонія», «Тихий листопад», «Золотий ранок».


Акварель, гуаш, монотипія, штампування, кольоровий папір.

10.

Пейзаж – жанр живопису.

Композиція у живопису (виявлення задуму в композиції, відповідних настроїв засобами художніх технік, колорит); монохромний живопис (настрій, насиченість і світлота одного кольору, плановість та ілюзія простору).



1. Вправи з одним кольором (градація світлих, насичених тонів і відтінків одного кольору).

2. Створення етюду-малюнку з кольорами різної насиченості та світлоти: «Осінній лист», «Дощова хмара», «Листячко в калюжі».

3. Творче завдання: Створення композиції пейзажу-настрою. «Дощовий день», «Захід в горах», «Світанок біля річки».


Акварель (у техніці «по-вологому»).

Гуаш (тонова розтяжка, розмивка).

Техніка відбитків, монотипії, штампування.


11.

Пейзажний жанр (марина) у живопису. Мінлива форма і колір (небо, хмари, хвилі), композиційний центр, виразні засоби художніх технік і прийомів накладання фарб, колорит, нюансування.

1. Вправи з різними техніками створення неба, хмаринок, зображення поверхні води та віддзеркалення неба на ній.

2. Створення малюнка-етюду «Хвилі», «Хмара», «Місячне сяйво».

3. Творче завдання: створення краєвиду «Місяць над морем», «Хмари над озером», «В гостях у Нептуна».


Гуаш, акварель («по-вологому», мазками, монотипія, штампування, кляксографія), акварельні олівці, папір.

12.

Натюрморт як жанр живопису. Засоби виразності живопису: колір і форма; кольоровий контраст (доповняльні кольори); нюанс (різні відтінки одного кольору). Холодна та тепла гама. Знайомство з творчістю К.Білокур.

1. Вправи на створення споріднених та доповнювальних кольорів.

2. Створення етюду з використанням різних відтінків одного кольору, споріднених та доповнювальних кольорів – «Квітка», «Яблуко», «Лимон».

3. Творче завдання. Створення композицій із споріднених або контрастних кольорів холодної та теплої гами. «Натюрморти з плодів, овочів та простої за формою кераміки», «Святковий натюрморт».


Гуаш, акварель (по-вологому, «лесування», мазок), кольоровий папір.

13.

Анімалістичний жанр у живопису. Засоби виразності живопису: колір природних форм, контраст (доповняльні кольори), нюанс (різні відтінки одного кольору), масштаб, пропорції.

Знайомство з творчістю К.Приймаченко. Декоративний живопис.



1. Вправи по схематичному малюванню різноманітних форм і розмірів пташок і тваринок.

2. Створення етюду-малюнку пташки або тваринки на кольоровому тлі: «Снігур», «Ластівка», «Папуга», «Заєць», «Лисиця», «Вовк».

3. Творче завдання: зображення в композиції образів птахів та тварині на фоні пейзажу відповідного задуму «Зимові яблука на гілці» (снігурі), «Лисиця на полюванні», «Лісові мешканці».


Акварель «по-вологому», гуаш, кольоровий папір.

14.

Портретний жанр у живопису. Композиція у живопису: головне та другорядне, плановість, особливість побудови малюнка фігури людини (пропорції, масштаб, художній образ, характерні риси), колорит.

1. Вправи по малюванню фігури людини: масштаб, пропорції.

2. Малюнки героїв Новорічних свят «Снігуронька», «Дід Мороз», «Снігова королева», «Сніжинка», «Сніговик».

3. Творче завдання: створення композицій «Новорічний бал-маскарад»(колаж, колективна робота), «Новорічні пригоди», «Новорічне поздоровлення-плакат» (групова робота).


Акварель «по-вологому» гуаш, монотипія, акватипія.

15.

Види живопису: станковий, монументальний, театрально-декораційний. Портретний жанр у живопису. Колорит.

1. Вправи по малюванню фігури людини в русі: масштаб, пропорції.

2. Створення ескізу маскарадного костюма до Новорічних свят, портрети в масках.

3. Творче завдання: створення ескізів композиції за мотивами народного дійства або різдвяної вистави «Колядники», «Щедрувальники», «Ніч перед Різдвом» (Портрети головних героїв на тлі зимового пейзажу).


Акварель, гуаш, гелієві ручки, пензлик, акварельні олівці, ножиці, кольоровий папір, паєтки.

16.

Види живопису: монументальний живопис (фреска, мозаїка, вітраж), мініатюра. Жанр живопису – портрет, пейзаж. Колорит.

Підсумковий урок.



1. Творча композиція-мініатюра розпису новорічних кульок з пап’є-маше: «Зимовий ліс», «Казковий герой», «Зимова квітка»…

2. Тестове опитування «Види живопису».

3. Складання кросворду «Живопис та його жанри».


Акварель, гуаш, пензлик, акварельні олівці, гелієві ручки, клей кольоровий папір, ножиці, паєтки.


Розділ ІІІ. А. Скульптура (5 год.)

17.

Види скульптури. Станкова (кругла скульптура).

Анімалістичний жанр. Засоби виразності художнього образу скульптури: об’єм, пластика форми, фактура, матеріал.



1. Вправи по створенню об’ємної круглої фігури. Властивості різних матеріалів та імітація фактури; опробування прийомів роботи з різними матеріалами та інструментами.

2. Створення образів казкових героїв «Колобок», «Пан Коцький», «Заєць Хвалько», «Ведмежатко»…

3. Творче завдання – створення об’ємної композиції до народних казок «Ріпка», «Двоє жадібних ведмежат», «Рукавичка» (колективна робота).


Глина, солоне тісто, пластилін, паперопластика.

18.

Види скульптури: монументальна (бюст, статуя, фігурна група).

Портретний жанр скульптури.

Композиція у скульптурі: матеріал, масштаб, пропорції, статика, динаміка, ритм, ракурс, художній образ, взаємодія фігур.


1. Вправа на зображення об’ємної фігури людини (пропорція, масштаб) із пластичних матеріалів з використанням дротяного каркасу.

2. Створення об’ємної фігури людини в русі. Взаємодія двох фігур: «Футболісти», «Боксери», «Батько і син», «Матір з дочкою», «Друзі», «Старенькі» (робота в парах).

3. Творче завдання – створити об’ємну композицію до улюбленої казки за власним вибором «Маша і ведмідь», «Курочка Ряба»…(індивідуально-групова робота).


Глина, солоне тісто, пластилін, дріт, ножиці, паперопластика.

19.

Види скульптури. Декоративна: кругла та рельєф (барельєф, горельєф, контррельєф).

Засоби виразності: матеріал, напівоб’єм, пластика, статистика, динаміка, форма, фактура, плановість, ритм, ракурс, художній образ.



1. Вправи на створення ескізу рельєфу казкового будиночка (фактура даху, стін, вікон).

2. Створення рельєфу «Теремок», «Рукавичка», «Заячина хатинка».

3. Творче завдання. Створення композиції рельєфу: «Місто майстрів», «Фортеця», «Замок або будинок казкового персонажу »…( групова робота)


Глина, солене тісто, пластилін, паперопластика.

20.

Анімалістичний жанр. Скульптура малих форм, дрібна пластика. Засоби виразності: матеріал, об’єм, пластика, статика, динаміка, форма, фактура, ракурс, художній образ, масштаб, пропорції, дизайн.

1. Вправи на створення ескізу казкових або фантастичних образів з українських казок та легенд.

2. Ліплення образів (кругла скульптура), які уособлюють поняття добра та зла: «Казковий птах», «Фантастичний звір», «Лісовичок», «Домовик», «Ельфи»…

3. Творче завдання. Створення композицій: «Поляна казок», «У гостях у гномів» (Можлива колективна робота).


Глина, солоне тісто, пластилін, паперопластика.

21.

Скульптура малих форм (порцелянова скульптура, чавунне лиття, дерев’яна, глиняна іграшки). Анімалістичний і портретний жанри. Засоби виразності: матеріал, об’єм, пластика, динаміка, форма, фактура, масштаб, пропорції, художній образ. Дизайн іграшки.

Підсумковий урок



1. Вправи на створення схеми руху фігури людини, тварини, птаха. Статика, динаміка.

2. Створення художнього образу фігурки жанрової порцелянової статуетки:

«Клоун», «Балерина», «Танцюрист», «Акробат», «Червона шапочка» та творів анімалістичного жанру на прикладах народної іграшки: «Вершник», «Диво-птах», «Змій-Горинич».

3. Творче завдання. Створити об’ємну композицію зі взаємодією 2-х фігур: «Балет», «Артисти цирку», «Мої улюблені казкові герої», «Хто-хто в рукавичці живе?» (індивідуально-групова робота).



Глина, солоне тісто, пластилін, паперопластика.

Розділ ІІІ. Б. Декоративно-прикладне мистецтво (7 год.)

22.

Знайомство з народним мистецтвом України. Творчість народних майстрів. Цілісність форми і декору, симетрія, рівновага, декоративна форма. Символіка «Дерева життя» в ДПМ (гончарство, вишивка, ткацтво, різьблення, килимарство, розпис, витинанка, писанкарство).

1. Вправи на передачу символічних зображень квітів, листочків, птахів.

2. Вирізування елементів композиції «Дерева життя» з використанням геометричного, рослинного та зооморфного мотивів.

3. Творче завдання. Створення композицій: «Вазон», «Дерево життя» (парна або індивідуальна робота).


Витинанка, аплікація, розпис, гратографія, мозаїка. Ножиці, кольоровий папір, клей, гуаш, акварель, подрібнені яєчні шкарлупки.

23.

Засоби виразності ДПМ. Символіка знаків в орнаментах. Стилізація, рапорт, спрощення та узагальнення форм. Види орнаментів (геометричний, рослинний, зооморфний, антропоморфний) та форми його утворення (стрічковий, сітчастий, зрівноважений – симетричний, асиметричний). Традиції гончарного мистецтва Трипілля. Народні художні промисли гончарства в Україні та їх центри: Опішне, Косів, Васильків.

1. Вправи на опанування елементів народних розписів.

2. Створення ескізу орнаменту на засвоєння понять рапорту, ритму. Декоративна композиція «Бабусин глечик, декорування форми, стилізація.

3. Створення орнаменту для оздоблення гончарних виробів (глечика, куманця, макітри, тарілки, баклажки і жбану),


Фарби акварель, гуаш, кольоровий папір, ножиці, аплікація. Трафарети українського посуду.

24.

Ознайомлення з властивостями паперу. Композиція та декор поздоровної листівки, плакету або об’ємної композиції «Птах щастя».

Створення декоративної композиції «Подарунок мамі», «Птах щастя» (аплікація, об’ємна пластика) та святкової листівки «8 Березня», сувенірів у техніках оригамі, кірігамі, квілінгу.

Ножиці, кольоровий папір, картон, клей, матеріали для оздоблення.

25.

Петриківський розпис, основи композиції: умовна стилізація форми і колірне вирішення, елементи розпису (зернятко, гребінчик, горішок, перехідний мазок). Знайомство з роботами майстрів цього промислу.

1. Вправи на оволодіння технікою петриківського розпису (зернятко, криве зернятко, гребінець, перехідний мазок).

2. Створення композиції із складних елементів: квіточка, пуп’янок, листочки, овес, колосок, повний горішок, калинка.

3. Творче завдання: створення сюжетної композиції «Букет», «Вазон» для плакету або тарелі.


Гуаш, акварель, котячі пензлики, куряче яйце, клей ПВА.

26.

Основи композиції петриківського розпису, композиція в крузі, квадраті.

1. Вправи на оволодіння технікою петриківського розпису (динамічний пучок, квіти та листя з використанням кривих зернят та перехідного мазка).

2. Створення декоративної композиції «Задрімали на калині золоті жар-птиці» для плакету або тарелі. .



Гуаш, акварель, котячі пензлики, куряче яйце, клей ПВА.

27.

Композиція у декоративному мистецтві. Цілісність форми і декору. Орнаментальна композиція (стрічкова і сітчаста). Писанкарство. Знакова система писанки (колір, символ). Види декоративних яєць (крашанка, крапанка, дряпанка, писанка, мальованка, восківка-бісерка). Різновиди розпису писанок різних регіонів України.

1. Вправи на замальовку елементів розпису – символів, знаків, меандрів.

2. Створення схеми розпису на крузі та овалі дряпанки, мальованки або ескізу до витинанки, аплікації, гратографія, писанки.

3. Розпис дряпанки, мальованки та писанки або виконання гратографії, витинанки, аплікації за мотивами писанок. Композиція «Пасхальний кошик» (групова робота).


Фарбовані та білі варені яйця, писальця, пензлики котячі, канцелярський ніж, гуаш, клей ПВА, віск, водяні фарби, оцет, свічка.

Розділ ІУ. Взаємодія образотворчого мистецтва з іншими видами мистецтва (архітектурою, літературою, музикою, театром, цирком, кіно) – 7 год.

28.


Взаємодія образотворчого мистецтва з архітектурою. Види архітектури (житлова, культова, громадська, промислова). Роль монументального живопису у формуванні художнього образу архітектурної споруди (вітраж, мозаїка, фреска, панно), основні виражальні засоби.

І.1. Створення ескізу мозаїки, кракле, вітражу.).

І.2. Виконання вітражу, мозаїки, кракле для оздоблення дитячих установ на казкові сюжети («Червона квіточка», «Цветик-семицветик», «Кам’яна квітка», «Снігова королева», «Золота рибка» тощо).

ІІ.1. Розробка проекту палацу для казкового героя.

ІІ.2. Творче завдання: виготовлення та оздоблення макету казкового будиночка (можлива робота в групах) для персонажів казок «Троє поросят», «Золота рибка»...



Картон, ножиці, чорний та кольоровий папір, шкарлупа яйця різноколірна, гуаш, пензлики, клей ПВА; пластилін., природні та штучні матеріали на вибір, паперопластики.

29.

Ілюстрування літературних творів. Створення образів літературних героїв за описом з уривків творів.

1. Вправи на створення схеми руху фігури людини, тварини, птаха або взаємодія кількох фігур діючих персонажів літературного твору. Статика, динаміка.

  1. Виконання портрета літературного персонажу на тлі інтер’єру або пейзажу.

  2. Творче завдання: створення ілюстрації на теми казок «Івасик-Телесик», «Мудра дівчинка», «Коза-Дереза».

Техніка на вибір учня.

30.

Кольоромузика. Творчість М.Чюрльоніса. Музикальність живопису В.Кандінського. Відтворення засобами образотворчого мистецтва настрою, стану слухача, навіяних різних за характером і динамікою звучання музичних уривків. Композиційні методи та прийоми абстрактної композиції: пружні лінії, плями різного тонального насичення та мінливий колорит.

1. Динамічна вправа: відображення характеру музичних фраз (ладу, тембру, динаміки та темпу) в експрес-етюдах за допомогою мінливого колориту, різного характеру ліній та плям.

2. Практична робота. Абстрактна композиція «Я бачу музику». Фантазії на теми музики. Живопис.

3. Творче завдання: швидка замальовка пластики руху балерини в танці маленьких лебедят з балету П.І.Чайковського «Лебедине озеро».


Фарби акварельні, гуашеві, пензлики, ручки гелеві, фломастери. Графічне доопрацювання.

31.

Театрально – декораційний вид живопису, взаємозв’язок форми і змісту. Роль художника в оформленні театрального спектаклю – декорації, реквізит, костюми. Перспектива в сценічному просторі, плановість, умовність, декор. Гармонія поєднання сценічних образів, простору, музики.

1. Створення ескізу художніх образів, сценічного простору, декорацій підчас прослуховування уривків музичних творів.

2. Прорисовка та деталізація предметів реквізиту та художніх образів спектаклю (костюм, грим) або задника сцени (панно, пейзаж). Робота в групах.

3. Виготовлення:

– Макету оформлення сцени до балетів П.І.Чайковського «Лускунчик», «Лебедине озеро», «Спляча красуня»,. С.С. Прокоф’єва «Попелюшка», симфонічної казки «Петя і вовк» опери М.Римського-Корсакова «Казка про царя Салтана», театральних спектаклів «Ріпка», музичної казки М.Косенка «Вовк та 7 козенят»… (Робота в групах)

– Ляльки-рукавички або ляльки-маріонетки, декорації до лялькового спектаклю.


Аплікація, фарби, пензлі, пластилін. Солоне тісто, тканина, картон, ножиці, предмети декору, нитки.

32.

Взаємодія образотворчого, музичного і циркового мистецтв. Засоби створення художнього образу циркового мистецтва: специфіка колірних рішень циркових декорацій, реквізиту та костюмів, пластика та динаміка руху артистів, спец ефекти освітлення.

Роль художника в створенні циркової вистави.



1. Швидка замальовка пластики руху фігур акторів у різних рухах з використанням шаблонів. Заготовка деталей для аплікацій та колажу.

2. Створення композиції «Веселий клоун», «Фокусник» (портрет), «Афіша циркової вистави».

3. Виконання композицій «Веселий клоун на арені цирку», «Еквілібристи», «Ми в цирку» (техніка на вибір – рисунок, аплікація, колаж, паперова пластика). .


Кольоровий папір, воскові крейдочки, картон, ножиці, клей, фарби, пензлі, гелеві ручки, мереживо, тканина, блистки, кольорова фольга, конфетті.

33.

Роль художника в ігровому та мультиплікаційному кіно. Професії в кінематографії: режисер, актор, сценарист, оператор. Особливості зображення (композиції) у кадрі, добір реквізиту, декорації, костюм, грим. Види та жанри мультиплікації. Кіноафіша – вид рекламного плаката (образи головних героїв, шрифти).

1. Огляд уривків з улюблених мультфільмів та швидка замальовка головних персонажів.

2. Начерк композиційного рішення плакату. Підбір художніх шрифтів та текстів.

3. Створення кіноафіші до улюбленого мультфільму (матеріал на вибір)

4. Творче завдання: виконання ілюстрації до українського мультфільму «Як козаки…», «Маша і ведмідь», «Чебурашка і крокодил Гена» та інші.



Матеріали за вибором учня.

34.

Особливості композиції, колорит, кольорова гамма. Майстри декоративного живопису. (К.Білокур, М.Приймаченко, К.Мироненко)

1. Створення лірико-поетичної пейзажної композиції «У травневім лісі галява запашна.

2. Декоративний натюрморт «Весняні квіти».



3. Виготовлення декоративного панно «Весняні мотиви» (групова робота)

Акварель, гуаш. Живопис.

35.

Узагальнюючий урок.

Гра-вікторина, кросворд, ребус «Види мистецтва». (Завдання по рядах).

Техніка на вибір.


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка