Урок за проектом «Казка Шарля Перро «Кіт у чоботях»



Скачати 50.29 Kb.
Дата конвертації29.04.2016
Розмір50.29 Kb.
РМО вчителів 3-х класів

Фрагмент


уроку – проекту

на тему:


Казка Шарля Перро «Кіт у Чоботях»

Підготувала:

Вчитель 3 класу

Шевченківської ЗОШ І-ІІІ ст.

Циганкова Н. С.

11 квітня, 2013 рік



Тема: Казка Шарля Перро «Кіт у чоботях»

Мета: вчити учнів здійснювати проектну діяльність; розвивати зв’язне мовлення, мислення, творчі здібності, вміння висловлювати свою думку, презентувати свою діяльність; сприяти у набутті комунікативних навичок; виховувати інтерес до пошукової роботи.

Обладнання: мультимедійна дошка, проектор, ноутбук, портрет Ш. Перро, виставка книг, презентація.

Тип проекту: змішаний (творчий, інформаційний)

Об’єкт пізнання: казка «Кіт у чоботях»

Провідна проблема: повчальний зміст казки

Навчальний предмет: читання 3 клас

Тривалість: 2 тижні

Кінцевий продукт: номер випуску журналу «Помічник»

Керівник: Циганкова Наталя Сергіївна

Хід уроку

І. повідомлення теми і мети

- Сьогодні у нас звітний урок за проектом «Казка Шарля Перро «Кіт у чоботях»

Ви будете презентувати свої роботи. Над проектом ми працювали 2 тижні. З матеріалу, який ви підготували, ми створимо номер випуску журналу «Помічник» для учнів 3-х класів.

Деякі сторінки нашого журналу вже готові, а інші ви сьогодні здасте і в кінці ми їх зшиємо.



ІІ. Етап презентації

Першою буде виступати наш режисер Ільїнець Тетяна.



Виступ учня Моїм завданням було створити діафільм до казки і коротко переказати її.

  • А зараз ми перевіримо наскільки добре ви знаєте зміст казки.

Проведемо вікторину «Кошик запитань»

  1. Хто головна дійова особа казки?

  2. Кому кіт дістався у спадок?

  3. Кіт носив дичину королю. У чому він хотів його переконати?

  4. Що придумав кіт?

  5. Як кіт завершив усю свою вигадку?

  • А зараз виступ нашого характеристика Нікіти.

Виступ учня.

Моїм завданням було…

Кіт був непосидючий, тому що він не сидів на одному місці.

Кмітливий, винахідливий – він вигадав чудовий план, як видати свого хазяїна за багатого маркіза

Дбайливий – він переймався долею свого хазяїна.

Хоробрий, сміливий – він не злякався страшного людожера

Хитрий – своєю хитрістю він змусив людожера перетворитись на маленьку мишку і з’їв її.

Ось такий головний герой казки.

  • Зараз свою роботу буде представляти наш Дослідник Діма. Він шукав відповідь на питання чому в казці кота зображено у чоботях та ще і в шляпі з пером.

Виступ учня

Коли я шукав відповідь на питання чому кіт у чоботях та ще і у шляпі з пером я визначив. Що в ті часи, коли писалась казка Кіт у чоботях, чоботи для французів були символом достатку. Таку ж як і в кота шляпу носили мушкетери. Вона символізувала вірність мушкетерів своєму королю. А кіт був вірний своєму хазяїну. А ще я визначив, що кіт у казці грає роль помічника. І, мабуть, саме тому, Шарль Перро зобразив кота у чоботах і шляпі.

  • Яке з поданих прислів’їв виражає головну думку казки?

  1. Не чини другому того, що тобі не мило.

  2. Мудрим ніхто не вродився, а навчився.

  3. Де сила не може, там розум допоможе.

  • Як ви його розумієте?

  • Прийшла черга представляти свою роботу нашій дослідниці Вікторії

Її завдання довести, що казка кіт у чоботях відноситься до чарівних казок.

Виступ учня

Особливості чарівних казок




  • Чому вчить вас ця казка?

Відповіді учнів

Завдяки своєму розуму і винахідливості, за короткий час, можна досягти чогось в своєму житті.

Навіть якщо отримав у спадок звичайного кота можна змінити свою долю.

До нашого журналу ми створили ще дві сторіночки.

Сторінку з вашими малюнками, та сторінку з вашими власними віршиками.

Давайте ми їх послухаємо.



Виступи учнів

Волошина Діана

Кіт у чоботях

Колись давним-давно

Було одне село.

Жили у тім селі не дружнії брати.

Ділили спадщину разом.

І залишивсь найменший лиш з котом.

А кіт той був і не простий-

Свого хазяїна озолотив,

І став котом в чоботях,

Бо не лінувався він роботи.

* * *


Кіт у чоботях – стара уже казка,

Та ви почитайте, коли ваша ласка

Про те, як роботи не треба боятись,

І можна простому сину мельника

Принцесу в себе закохати.

Ільїнець Тетяна

Кіт кмітливий і розумний,

Носить шляпу із пером,

Гарні чоботи він має

Із маленьким каблучком.

Хитрий був він і сміливий –

Людожера він здолав.

І тепер наш переможець

Другом для маркіза став.



Сенкан Вікторія

Кіт


Розумний, винахідливий, кмітливий

Допомагає, виручає, винаходить

Знаходить правильні рішення

Друг.



  • Тепер всі сторінки нашого журналу зібрані і ми можемо його зшити.

Презентація журналу.

Сьогодні ми створили номер випуску журналу «Помічник».

Ми сподіваємось, що він стане у пригоді іншим учням, коли вони будуть вивчати казку «Кіт у чоботях».

В ньому зібрані відомості про Шарля Перро, є зміст казки.

На сторінці 7 розміщена вікторина з запитаннями по змісту казки, а також характеристика головного героя.

Є цікава інформація про тваринку кота.



Також розміщені наші малюнки, віршики, кросворд.



База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка