Урок Образотворче мистецтво Дата Тема Паперопластика. Конструювання з кольорового паперу «Веселі восьминіжки»



Дата конвертації29.04.2016
Розмір71.4 Kb.
Урок Образотворче мистецтво Дата

Тема Паперопластика. Конструювання з кольорового паперу «Веселі восьминіжки».

Мета Ознайомити учнів з можливістю створення художнього образу засобами конструювання; розвивати уяву, фантазію, образне мислення, конструктивні здібності; удосконалювати навички роботи з папером; виховувати старанність, акуратність, пізнавальний інтерес до навколишнього середовища.

Тип уроку Інтегрований з використанням комп’ютера.

Зінтегровано уроки читання, Я і Україна, образотворче мистецтво, розвиток мовлення.

Методи навчання та викладання: діалогічний, демонстративно-ілюстративний, монологічний, стимулюючий, інструктивний.

Обладнання: ПК, відеоряд ,таблиці, малюнки, ілюстрації із зображенням куточків морського „царства”, педагогічний малюнок.

Художні матеріали: кольоровий папір, ножиці, клей.



Девіз уроку.

Ми – художники, митці.

Ми – таланти і творці!
Хід уроку

І Організаційна частина.

Пролунав дзвінок,

Починається урок.

Будемо працювати старанно

Щоб почути у кінці,

Що у другому класі

Діти ―просто молодці !

Інтегрована вправа «Очікування»

―Що кожен з вас очікує від сьогоднішнього уроку? Сьогодні на уроці ми будемо працювати під девізом:



Слайд 2
Ми―художники митці,

ми―таланти і творці



ІІ Актуалізація опорних знань

Сприймання та аналіз естетичної дійсності і творів образотворчого мистецтва.

―Ми прикрашаємо наше житло, побут різними гарними речами.

―До якого виду мистецтва ми відносимо ці речі ?

(Декоративно – прикладне мистецтво)

―Які ви знаєте види декоративного мистецтва?

(бісеролетіння, вишивка, лозоплетіння, писанкарство, килимарство ...)

―А з паперу?

(витинанка, аплікація, ори гамі, паперопластика)

Порівняй!

Паперопластика – об’ємні фігури з клеєм, а оригамі – без клею

ІІІ Мотивація навчальної діяльності Оголошення теми і мети уроку

―Сьогодні на уроці ми спробуємо створити художній образ засобами конструювання з паперу.


Слайд 3

―Діти, давайте спробуємо розгадати тему нашого уроку.



Інтерактивна вправа „ Шифрограма”(Підводне царство)

ШИФРОГРАМА

Ключ : читати через одну букву, починаючи з виділеної


П

м

і

р

д

І

в

ь

о

х

д

Є

н

ю

е

у

ц

ж

а

м

р

т

с

Ч

т

е

в

ф

о





Підводне царство

Слайд 4 Асоціативний кущ

― Що ви уявляєте, коли чуєте словосполучення ― підводне царство ?

― Які картини з’являються у вашій уяві?

― Хто з вас був на морі ?

― Яких жителів моря ви знаєте, бачили?

―Сьогодні на уроці ми будемо милуватися красою підводного царства, помандруємо до морських глибин, щоб познайомитись з мешканцями моря.



ІY Робота над темою уроку

Інтерактивна вправа „Уявіть собі”

―Нашу мандрівку ми здійснимо у своїй уяві. За допомогою уяви кожен з вас зараз перетвориться на маленьку рибку і пірне у теплі, ласкаві хвилі моря.

І так, наша фантастична мандрівка по морських глибинах починається.

Слайд 5

―Яка чиста, тепла, прозора морська вода. Озирніться: навколо багато риб―малих і великих, таких різних за формою, величиною і забарвленням.

Оця рибка жовтенька схожа на зернинку, а ці дві блискучі наче срібні. А ці смугасті, як зебри. А ця риба велика і хижа.

Слайд 6

―Чим далі від поверхні, тим темнішою видається нам морська вода. Її колір змінюється з блакитного на синій, навіть синьо-зелений. Дивіться ―усі рибки раптом зникли!

Хто їх налякав?

Слайд 7

―Що це за величезне червоне створіння з великою головою-кулею та ногами, схожими на довгі стрічки, що виростають прямо з голови?

―Діти, ви здогадалися, про кого йде мова? Спробуйте розшифрувати назву цієї істоти.

Інтерактивна вправа „ Дешифрувальники”( використовуємо алфавіт пронумерований).

3 19 22 31 17 11 18 12 4

В О С Ь М И Н І Г
Слайд 8 Творча вправа „Відгадай”

Озвучування учнями загадки.

Чи рибини, чи тварина

Прожива в морських глибинах?

В неї є аж вісім ніг!

Знають всі , то ―... (восьминіг).



Слайд 9 Технологія „Крісло автора”.

Декламування вірша О. Орача «Восьминіг»

Восьминогий восьминіг

в морі плава краще всіх!

Та не може бідолага

по землі ходити.

Що ж йому робити?

Білий світ хитається,

ноги заплітаються:

Перша за другу,

третя за четверту,

П'ята за шосту,

сьома за восьму.

І зітхає восьминіг:

«Не стачає пари ніг.

От було б їх десять,

то й на гору здерся б!»

Слайд 10 Технологія „Інформаційна хвилинка”.

― Діти, восьминіг змінює свій колір― із сердитого червоного він перетворюється на яскраво-фіолетового й доброго. Дивні істоти ці восьминіжки, чи не так? „Ноги” ростуть у них прямо з голови. За це вчені назвали їх головоногими. А якщо чесно, то ніякі це не ноги, а руки щупальці з безліччю присосків, якими зручно хватати здобич.

Коли ж потрібно від когось тікати, то восьминіг зникає дуже швидко. Є у нього спеціальний водяний мішок: у нього він спочатку набирає воду, а потім з усієї сили виштовхує. І завдяки цьому дуже швидко плаває. Ці тваринки виділяють чорнильну рідину, що є надійним захистом від ворога. Вони часто змінюють своє забарвлення.

Слайд 11 Динамічна пауза ― лічилка з рухами

Дуже радий восьминіг, що у нього вісім ніг.

Раз, два ,три, чотири, п’ять, шість, сім, вісім.

Він у штиль і у негоду

Легко горне ними воду.

Раз, два ,три, чотири, п’ять, шість, сім, вісім.

А була б лиш пара ніг―

Він горнуть би так не зміг.

Раз, два ,три, чотири, п’ять, шість, сім, вісім.
Слайд 12 Родина восьминіжок

―Восьминоги бувають різного кольору та розміру.

Спробуємо виготовити із паперу веселого восьминіжку. Якщо кожен із вас виготовить тваринку з своїм характером, з своїм кольором, то у нас буде родина восьминіжок.

Y Поетапне виконання виробу вчителем

Слайд 13 Правила техніки безпеки та культури


  • Користуйся ножицями з заокругленими кінцями

  • Не працюйте тупими ножицями

  • При роботі уважно слідкуйте за лінією розрізу

  • Не тримайте ножиці кінцями вгору, не залишайте в розкритому вигляді

  • Передавайте ножиці кільцями вперед

Слайд 14 Технологічна картка

Педагогічний малюнок



*Взяти шаблон (круг з вирізаним сектором)

*Скласти конус

* Склеїти конус

*Вирізати смужки паперу для ніжок

*Приклеїти до конуса

*Оздобити виріб

YІ Практична діяльність учнів

Слайд 15 Пальчикова гімнастика «Пальчики – братики»:

- Пальчик, пальчик, що робив? (кругові рухи великим пальцем).

- Я з цим братом до моря ходив. (великий палець торкається кінчика вказівного пальця).

- А з цим братом юшку варив. (великий палець торкається середнього, утворюючи кільце).

- А з цим братом скуштував (великий палець торкається безіменного, утворюючи кільце).

- А з найменшим заспівав (великий палець торкається кінчика мізинця).

Під час самостійної роботи учнів вчитель надає індивідуальну допомогу.



YІІ Підсумок уроку

Демонстрація учнівських виробів

― Діти, ви сьогодні добре попрацювали, у вас вийшла чудова родина восьминіжок.

Технологія „Мікрофон”

- Спробуйте скласти невеличку розповідь про свого героя. Ми їх подаруємо першокласникам, коли вони будуть вивчати цифру вісім.



Рефлексія

- Чи справдилися ваші очікування від уроку?



- Що з сьогоднішнього уроку ви:

*дізнались?

* навчились?



Ось закінчено урок,

Пролунає для нас дзвінок!

Працювали добре, друзі!

Відпочиньте по заслузі!

Прибирання робочих місць


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка