Урок геометрії 8 клас Учитель Больбат Н. В. 2015 рік Клас 8 Урок №15 Дата 21. 10. 15р. Тема Трапеція. Розв´язування задач Мета Формувати вміння та навички



Скачати 34.77 Kb.
Дата конвертації30.04.2016
Розмір34.77 Kb.
Берестовецька ЗОШ І-ІІІ ступенів

Борзнянської районної ради

Чернігівської області
Урок геометрії

8 клас

Учитель Больбат Н.В.

2015 рік

Клас 8 Урок № 15 Дата 21.10.15р.

Тема Трапеція. Розв´язування задач

Мета Формувати вміння та навички

розв´язування задач на трапецію;

повторити означення та властивості

паралелограма, прямокутника, ромба,

квадрата.

Розвивати логічне мислення.

Виховувати свідоме ставлення до

вивчення математики



Тип Урок осмислення нових знань, формування умінь і навичок на основі знань

Хід уроку

І. Повторення вивченого, перевірка домашнього завдання

1.Заповнити блок-схему (на дошці)(Метод гронування)




Чотирикутники



Трапеція

Паралелограм



Ромб

Квадрат



Прямокутник

2. № 301(2) (пояснення з місця)

3.Повторення теоретичних положень (за блок-схемою)(Метод незакінчених речень)

1) Чотирикутник – це фігура, яка утворена …

2) Сума кутів чотирикутника дорівнює …

3) Паралелограм – це чотирикутник, у якого …

4) У паралелограма протилежні …

5) Діагоналі паралелограма точкою перетину …

6) Прямокутник – це паралелограм, у якого …

7) Діагоналі прямокутника …

8) Ромб – це паралелограм, у якого …

9) Діагоналі ромба …

10) Квадрат – це ромб, у якого …

11) Квадрат – це прямокутник, у якого …

12) Діагоналі квадрата …

13) Трапеція – це чотирикутник, у якого …

14) Трапеція має такі властивості: …

15) Трапеція називається прямокутною, якщо вона

має …

16) Рівнобічна трапеція – це трапеція, у якої …


ІІ. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності.

Діти, я думаю ви погодитесь зі мною, що вміння застосовувати знання на практиці – це основне завдання при вивченні математики. У людини, яка вміє розв´язувати математичні задачі, обов´язково розвинене логічне мислення, вона вміє аналізувати і робити висновки. Ми з вами вивчили всі чотирикутники і сьогодні будемо розв´язувати задачі, використовуючи їх означення, ознаки і властивості. А який чотирикутник буде у нас сьогодні домінувати на уроці ми дізнаємось, розгадавши кросворд (слайд №2)

Трапеція і інші чотирикутники широко використовуються у будівництві, столярній, швейній справі іт.д. Пропоную вам ще раз у цьому переконатися. (Слайди3-6)

Слайд №3


Слайд№4


Слайд№5


Слайд№6




ІІІ. Формування умінь та навичок у процесі розв̒язування вправ

  1. Задачі за готовим малюнком (Слайди7-10)

Слайд№7

Слайд №8


Слайд №9


Слайд №10





  1. №301 (за підручником Геометрія 8 клас М.І.Бурда, Н.А.Тарасенкова)

Гострий кут прямокутної трапеції з основами 6см і 8см дорівнює 45°. Знайти висоту трапеції.

ІV. Підсумки уроку

  1. Чим ми займались сьогодні на уроці?

  2. Що найбільше сподобалось і запам'яталось на уроці?

  3. Чи мали ви змогу переконатися, що чотирикутники мають своє застосування у житті, в різних професіях?

V. Завдання додому

Повторити коло і його елементи



№306(1) (за підручником Геометрія 8 клас М.І.Бурда, Н.А.Тарасенкова)

Знайти кути рівнобічної трапеції, якщо різниця протилежних кутів дорівнює 40°.


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка