Урок 28 Тема: Графічний редактор. Додавання тексту. Цілі уроку



Скачати 47.72 Kb.
Дата конвертації30.04.2016
Розмір47.72 Kb.
УРОК 28

Тема: Графічний редактор. Додавання тексту.

Цілі уроку:

Розвивати навички роботи в графічному редакторі, продовжити вивчення інструментів графічного редактора та способів їх налаштування. Навчити додавати текст.

Формувати вміння застосовувати знання в подібній і новій ситуації; розвивати навички самостійної роботи.

Виховувати культуру роботи в графічному середовищі.


Хід уроку

І.  Самовизначення до діяльності

Ввечері матуся нас чарує,

Писанки на виставку малює.

Віск черпає пищиком із блюдця,

Очі мами лагідно сміються.

(Степан Жупанін)

– Про яке свято йде мова?



(Пасха, Великдень)

– Щовесни з давніх-давен по всій Україні святкують Великдень. А чи знаєте ви, що це за свято? (Відповіді дітей).

– Як це свято називають інакше? (Пасха, Світле Христове воскресіння).

– Це день, коли за легендою воскрес Ісус Христос, якого ми бачимо на іконах у церквах та оселях. Саме цієї пори приходить справжня весна, все починає рости, квітувати. На Великдень люди печуть паски, розписують та фарбують крашанки та писанки дарують їх один одному, приказуючи: «Христос воскрес!». Люди відповідають: «Воістину воскрес!».

– Діти, чи можна намалювати пасхальні яйця за допомогою комп’ютерної програми? Якої? (графічний редактор Paint)
ІІ. Актуалізація опорних знань

Фронтальне опитування. 

Згадайте команди, які знаходяться в командному рядку графічного редактора Paint.

–  Які інструменти графічного редактора використовують для виділення об’єктів? 

– Як виділити об’єкт на малюнку?

– Як перетягти виділений об’єкт?

– Які дії з виділеним фрагментом малюнка дозволяє виконувати графічний редактор Paint?

– Як скопіювати малюнок?



ІІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів. Формулювання разом з учнями теми, мети, завдань уроку та мотивація навчальної діяльності



– Розгляньте малюнки. Їх намалювали до свята Пасхи учні другого класу в минулому навчальному році.

– Як ви вважаєте, чи можна визначити авторів перших двох малюнків? Чому? (вони не підписані)

– Чи можна ці малюнки назвати Пасхальними листівками? (на листівці повинно бути вітання)

Учитель підбиває підсумки. Часто зустрічаються такі малюнки, у яких текстовий напис вставити просто необхідно. Наприклад, вивіска, напис на будинках, текст «Зі святом!» на вітальній лис­тівці тощо.

 Сформулюйте тему нашого уроку.

 Тема нашого сьогоднішнього уроку – Додавання тексту.
IV. Засвоєння нових знань

 На минулому уроці ми з вами малювали курча для пасхальної листівки й зберегли цей малюнок у своїй папці. Сьогодні ми завершимо створення пасхальної листівки: вставимо в наш малюнок пасхальну писанку й побажання до свята, які ви підготували до уроку.





Програма Paint  графічний редактор, він не призначений для роботи з текстом, тому введення тексту в цій програмі є винятком, а не правилом. Розглядайте режим роботи з текстом у програмі Paint тільки як засіб для створення коротких і великих заголовків.

Алгоритм додавання тексту

  1. На панелі інстру­ментів натиснути кнопку Текст. Прямокутною рамкою вказати ту частину малюнка, де буде розташовано текст (го­ризонтально чи вертикально). Якщо натиснути ліву кнопку миші, всередині прямокутної рамки з’явиться курсор, і можна набирати текст.

  2. Колір тексту вибирається на палітрі кольорів лівою кнопкою миші.

Зауважимо, що фон напису може бути прозорим, якщо вибрано нижній параметр напису     або непрозорим, тобто кольоровим, якщо вибрано верхній  параметр.

  1. Розмір поля введення тексту змінюють шляхом перетягування маркерів області введення  невеликих прямокутних вузлів, роз­ташованих по сторонах і кутах області введення.

  2. Закінчивши введення, викликають панель атрибутів тексту, якщо вона не з’явилась автоматично (Вигляд Панель атрибутів тексту). Елементами керування цієї панелі можна вибрати форму шрифту, його накреслення і розмір.

  3. Увівши текст, можна змінювати його шрифт, колір, розміри та розташування.

Зауважимо, що редагування текстового об’єкта завершується після натискання лівої кнопки миші за межами об’єкта. Після цього тек­стовий об’єкт перетворюється на графічний, і змінювати його можна як звичайне зображення.

ФІЗКУЛЬТХФИЛИНКА (рухлива)
V. Застосування нових знань

1. Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі.

2. Робота з комп’ютерною програмою Paint.

  1. Завантажте програму Paint.

Пуск  Усі програми  Стандартні  Paint

  1. Відкрийте відповідний файл:

Файл Відкрити Робочий стіл папка Документи дітейВласна папка Пасха.bmp

  1. Виконайте роботу за алгоритмом.

Алгоритм вставки зображення:

  1. Правка Вставити з файлу  Відкрити  Робочий стіл  папка Документи дітей  Власна папка  Яйце відповідного кольору (за бажанням).

  2. Перетягни крашанку.

  3. Виконай алгоритм додавання тексту до листівки.

  4. Збережіть малюнок.


Вправа для очей. Презентація


VІ. Підсумок уроку

1. Гра «Закінчи речення»

На цьому уроці ми вивчили, що в графічному редакторі Paint до малюнка можна додати... (текстовий напис). Для цього слід скористатися інструментом... (Текст). Оформлюючи напис, можна вибрати... (його колір, шрифт та місце розташування на рисунку). Графічний редактор Paint дозволяє змінювати такі атрибути тек­сту:... (шрифт, розмір і стиль накреслення). Редагування тексту завершується... (після натискання лівої кнопки миші за межами текстового напису). Після цього текстовий об’єкт перетворюється на... (звичайне графічне зображення).



VІІ. Домашнє завдання

(за бажанням дітей)



Намалюй сонечко, в центрі якого напиши своє ім’я. На промінцях сонечка підпиши кольорами веселки сім рис свого характеру.

групувати 20


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка