Урок: 100 інноваційних ідей кращий спосіб знайти гарну ідею мати велику



Скачати 92.96 Kb.
Дата конвертації29.04.2016
Розмір92.96 Kb.
c:\users\user t\desktop\1_50.jpg
ВЕРНІСАЖ ПЕДАГОГІЧНИХ ІДЕЙ – 2013

УРОК:

100 ІННОВАЦІЙНИХ ІДЕЙ


Кращий спосіб

знайти гарну ідею –

мати велику

кількість ідей.

Лайнус Полінг,

фізик, лауреат

Нобелівської премії

Калуський навчально-виховний комплекс

«Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №10-ліцей»

У збірці розміщено і покладено в формат уроку, позакласного заходу інноваційні ідеї вчителів НВК, поєднано традиційні і нетрадиційні методи роботи, дидактичні прийоми: як зацікавити учнів, підтримати інтерес до навчання.



Відповідальний за випуск:

директор НВК

Т.М. Федорів
Упорядники:

Л.Я. Тхір,

заступник директора НВК

Б.М. Мельник,

вчитель інформатики
Калуш

2013


Учителю!

Давайте подумаємо, як досягти більшого в професіональній кар’єрі.

Ви хочете, щоб ваші уроки були різноманітнішими і сучасними? Ви вже на крок попереду, у вас є багато того чим можна поділитись з колегами? Тоді візьміть участь у Вернісажі педагогічних ідей – 2013.

«УРОК: 100 інноваційних ідей». За результатами роботи передбачається видання збірки методичних матеріалів.



Потрібно любити життя, допитливо

пізнавати його, вчитися чудово

про нього розповідати і

натхненно його відтворювати.

Василь Кочалов




c:\users\user t\desktop\0_1f439_b1d6a3a2_l.jpg

Ви натхненно відтворюєте життя,

а ми чудово про вас розповідаємо

в нашій збірці!

Оргкомітет



ЕКСПРЕС-ІНТЕРВ’Ю

учасників Вернісажу педагогічних ідей – 2013


  • Чого навчила Вас участь у Вернісажі?


Вірити в себе – це дуже важливо!

Поповнила скарбничку форм та методів роботи з дітьми.

Кащій В.В.


Вдало поєднувати ІКТ та традиційні форми навчання. Ще раз підтвердила свою думку, що вчителеві необхідно самому вчитися, розвиватися та самовдосконалюватися. Навчилася бути впевненішою в собі та своїх можливостях, переглянула свої погляди на деякі технології, використання яких вважала недоцільним та нерезультативним.

Логуш О.І.


Чудова робота та професійне спілкування – найкращий засіб від усіх негараздів.

Олексин Г.С.


Відвідавши уроки колег, я збагатилася новими формами і методами навчання і виховання, які використовуватиму у своїй роботі.

Навчилася швидко психологічно налаштовуватися на урок, диференційовано підходити до завдань у групах, побачила нові стилі спілкування.

Кучера О.М.


Вернісаж – свято творчих вчителів, а кожна творча людина вносить елемент новизни в процес викладання, чим робить його цікавим для учнів, підсилює інтерес школярів до навчання.

Атаман В.М.




  • Ваші враження від вернісажу?


Я побачила які в нас в колективі творчі особистості, вони не зупиняються на досягнутому і постійно перебувають у творчому пошуку. Цікаво з ними поспілкуватися, побачити зерна їхнього врожаю та кращі з них використати й собі. Різні інтерактивні методи, дружні стосунки створили атмосферу творчості, сприяли ситуації успіху кожного учасника. Виникає бажання працювати ще краще, шукати нові форми і методи навчання, щоб дійсно успіх мав кожний мій учень.

Цивінська Н.І.


Ми мали можливість познайомитись з досвідом наших колег. Кращі ідеї, знахідки, надбання… Ми збагатилися та окрилилися. А ті крила – успіх.

Лужна О.І.



Кожен урок мав особливу родзинку, свою особливу привабливість та неповторність.

Бернард Шоу казав: «Коли я маю яблуко і ти маєш яблуко, і ми обміняємось яблуками – у кожного з нас буде по одному яблуку. Коли я маю ідею і ти маєш ідею, ми обміняємось ідеями – у нас буде по дві ідеї!»

Вірстюк Н.В.



Учитель лише доти учитель, доки вчиться. У цьому ми мали змогу переконатися. А збагатилися ми не лише педагогічними знахідками, а й натхненням, творчістю. Тут не почуєш розмов про непрестижність, неперспективність учительської професії, тому що всі учасники Вернісажу живуть школою, кожна частина єства педагогів випромінює радість і тепло до дітей, щиру любов до професії Вчителя.

Журлова Н.Є.


Вернісаж педагогічних ідей – це є стимул до вияву активності. Якщо для вчителя важливі визнання, досягнення успіху, азарт, навчання, пізнання, творчість, то усі ці потреби можуть бути реалізовані під час участі в цьому заході. Це дає можливість педагогам відчути себе потрібними, розумними, творчими, навчитися нового та поділитися з іншими своїм досвідом і ще раз усвідомити важливість своєї праці.

Гринькевич К.С.


Така нетрадиційна форма науково-методичної роботи як Вернісаж педагогічних ідей, що традиційно відбувається в ІІ семестрі, сприяє активізації всього педагогічного колективу, спонукає до творчості, постійної самоосвіти, активного впровадження інноваційних технологій в навчально-виховний процес. Закономірним є бажання поділитися власним досвідом та вмінням з колегами, запропонувати своє власне бачення тієї чи іншої проблеми, свої напрацювання, пропозиції, ідеї. А кожна нова ідея розкриває нові можливості.

Тхір Л.Я.


Для нас Вернісаж фактично є зрізом педагогічної майстерності.

Спостерігаючи за учасниками Вернісажу – 2013, за уроками які вони проводили, я бачила впевнених у своєму професіоналізмі людей, особистостей відкритих до навчання, які буквально вбирають нове і цікаве, миттєво реагують, швидко вчаться, легко спілкуються з колегами та учнями, дотепних і веселих, готових прийти на допомогу іншому – чи то колезі, чи то учневі. Мені згадувався відомий афоризм: щасливого може виховати тільки щасливий. Дозволю собі перефразувати: успішного учня може виховати тільки успішний вчитель.

Федорів Т.М.



А Н О Н С

  1. З експрес-інтерв’ю учасників Вернісажу педагогічних ідей – 2013.




  1. Ознайомлення з життям і творчістю В.С.Сухомлинського. Сухомлинський «красиві слова і красиве діло». Урок читання, 3 клас.

Атаман В.М.

вчитель початкових класів,

спеціаліст вищої категорії,

старший учитель


  1. Історичні ознаки байки. Порівняння байок близьких за сюжетом, які написані різними авторами. А.Глібов «Зозуля і півень», І.Крилов «Зозуля і півень». Урок читання, 4 клас.

Цивінська Н.І.

вчитель початкових класів,

спеціаліст вищої категорії,

старший учитель


  1. «А байка мудрості навчить» - літературні діалоги за байками Л.І.Глібова.

Лужна О.І., бібліотекар НВК,

Логуш О.І., вчитель української

мови та літератури, спеціаліст

2 категорії


  1. Байки. Вступ до теми Езоп – перший байкар. Езоп «Двоє приятелів і ведмідь». Урок читання, 4 клас.

Кучера О.М., вчитель початкових

класів, спеціаліст вищої категорії


  1. Корінь слова. Спільнокореневі слова. Українська мова, 2 клас.

Левицька Г.І., вчитель початкових

класів, спеціаліст вищої категорії,

старший учитель.


  1. Визначений інтеграл, його геометричний зміст. Урок алгебри, 11 клас.

Олексин Г.С., вчитель математики

спеціаліст вищої категорії,

вчитель-методист


  1. Подорожування. Урок англійської мови, 9 клас.

Ягельницька Я.В., вчитель англійської

мови, спеціаліст вищої категорії,

старший учитель



  1. Технологія виготовлення листівки в техніці квілінг. Майстер-клас для вчителів трудового навчання.

Лужна О.М., вчитель трудового

навчання, спеціаліст вищої категорії


  1. Витоки української естрадної пісні. Музичне мистецтво, 8 клас.

Цюпин К.І., вчитель музичного

мистецтва, спеціаліст вищої категорії


  1. Баскетбол. Фізична культура, 6 клас.

Качур В.М., вчитель фізичної культури,

спеціаліст другої категорії


  1. Організуючі вправи. Комплекс вправ з предметами. Фізична культура, 2 клас.

Вірстюк Н.В., вчитель

початкових класів,

спеціаліст другої категорії


  1. Гімнастика. Фізична культура, 6 клас.

Луців Б.Д., вчитель фізичної культури,

спеціаліст другої категорії


  1. Жіночі постаті в історії та літературі України. Літературно-історична композиція «Я – жінка, ви чуєте, люди, я – свічка!».

Попадинець М.М, Возняк І.С.,

вчителі української мови і літератури

Друк М.І., вчитель історії


  1. «Як добре те, що смерті не боюсь я…» Літопис життя і творчості Василя Стуса. Урок української літератури, 11 клас.

Попадинець М.М,

вчитель української мови і літератури

спеціаліст вищої категорії,

вчитель-методист.


  1. В’ячеслав Чорновіл – лідер великої нації. Героїчний портрет.

Лужна О.І., бібліотекар НВК.


  1. Нові тенденції та чинники розвитку культури в 1917-1921 роках. Урок відкритих думок. Урок історії, 10 клас.

Друк М.І., вчитель історії

спеціаліст вищої категорії,

вчитель-методист.


  1. «Я належу Україні». Літературно-публіцистичний літопис життя письменника рідного краю Романа Юзви.

Лужна О.І, бібліотека НВК,

Дикун О.Й. – вчитель української

мови та літератури,

спеціаліст вищої категорії,

старший учитель


  1. «Я все люблю в своїм краю» Презентація книжки.

Лужна О.І. – бібліотекар НВК,

Стехнович Г.В., Бухвак О.З. –

вчителі початкових класів,

спеціалісти вищої категорії,

вчителі-методисти


  1. Зустріч з письменником Ігорем Гаврилюком.

Левицька Г.І.,

вчитель початкових

класів, спеціаліст вищої категорії,

старший учитель


  1. «Слово Істини, Краси і Доброти» за творами Оксани Тебешевської. Літературно-мистецька презентація.

Лужна О.І., бібліотекар НВК

Захар М.В., вчитель української мови

та літератури, спеціаліст вищої

категорії, вчитель-методист


  1. «Ці книги на сторожі рідного слова». Огляд мовознавчої літератури.

Лужна О.І. – бібліотекар


  1. «Молись, дитино за Україну». Огляд української віршованої молитви, 6 клас.

Лужна О.І., бібліотекар НВК


  1. «О Слово Боже! Ти научаєш жити нас». Біблійний лабіринт, 4 клас.

Лужна О.І., бібліотекар НВК

Мельник Г.В., Гречанська Л.С. –

вчителі початкових класів


  1. Книга і комп’ютер в інформаційному суспільстві. Виступ на батьківських зборах.

Лужна О.І., бібліотекар НВК


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка