Урок №1 Тема уроку: Для чого ми їмо?



Скачати 35.35 Kb.
Дата конвертації29.04.2016
Розмір35.35 Kb.
Урок №1
Тема уроку: Для чого ми їмо?

Мета уроку: Дати уявлення дітям про харчування. Формувати позитивне ставлення до власного здоров'я. Познайомити зі способами оволодіння збереження здоров'я. Виховувати інтерес до уроків «Абетка харчування».

Обладнання: Зошит «Абетка харчування» 1кл. Карта країни «Правильне Харчування»
Зміст уроку

I Організація класу.

II Повідомлення теми й завдань уроку.

─ Сьогодні, діти, листоноша приніс нам листа від Феї Смачнулі й Питайлика, які прислали нам карту їх чарівної країни «Правильного Харчування» та передали кожному з вас книжку-зошит, яка допоможе нам мандрувати цією чарівною країною.

Ви готові відправитися у подорож?

III Первинне сприйняття нового матеріалу



  1. Інтерактивна гра «Вибери продукти» (робота парами)

─ Діти, у вас на кожній парті лежить конверт, в якому є картинки з намальованими продуктами. Виберіть малюнки тих продуктів, які ви любите.

─ Розкажіть, які ви вибрали картинки-продукти?

Так, це морозиво, сухарики, пиріжки, ковбаса, газована вода, горішки, йогурт.

─ А тепер, давайте з вами завітаємо у гості до країни «Правильного Харчування»



  1. Робота з зошитом.

─ Розкажіть, які продукти ви бачите в чарівній країні?

─ Які любите, а які ні? Чому?

Щоб знайти правильну відповідь, ми відправляємося у подорож до міста «Для чого ми їмо?»


  1. Слово вчителя.

─ Хто з вас мріє бути здоровим?

А для того, щоб бути здоровим, нам треба навчитися правильно харчуватися.

Правильне здорове харчування зберігає здоров’я і відіграє важливу роль у попередженні захворювань, але все це залежить і від якості харчування.

Їжа – джерело енергії, яку забезпечують три головних класи харчових речовин, які містяться в продуктах харчування – білки, жири, вуглеводи.

Якщо ви хочете вирости красивими, здоровими, сильними, треба споживати корисні продукти. Бо в них є речовини, без яких людина не може рости й бути здоровою.


  1. Фізкультхвилинка.

  2. Робота в зошиті (стор 4).

─ Позначте пташечками у кружечках ті відповіді, які ви вважаєте правильними. Доведіть це.

─ Діти, а чому захворів Питайлик?

Як ви гадаєте, що не так зробив Питайлик? Чому їжа не принесла йому користі?

─ Скільки разів на день треба їсти?

Правильно молодшим школярам треба їсти 4-5 разів на день. Можливі й більш часті прийоми їжі за рахунок «перекусів» удома або в школі.

─ Яка ваша улюблена страва? Чому?



  1. Робота в зошиті (стор 6).

Щоб їжа йшла на користь, харчуватися треба правильно! Щоб такого більше не трапилося з Питайликом, давайте розгорнемо чарівну книжку і ознайомимося з правилами харчування.

(Діти ознайомлюються з 4 правилами «Здорового харчування», а щоб прочитати п'яте правило, треба розгадати головоломку).



  1. Фізкультхвилинка.

  2. Читання віршика «Неправильні правила» (стор 7).

─ Скількох з прочитаних правил ти дотримуєшся?

IV Закріплення та узагальнення знань.



  1. Гра на закріплення знань про «Правила харчування». На дошці вчитель під номерами записує правила. У кінці уроку діти ще раз розповідають ці правила так, як вони їх зрозуміли.

  2. Гра «Ланцюжок здорового харчування». Учні один за одним називають по одному правилу здорового харчування, вже відомих їм з дитинства. Гра закінчується тоді, коли відповіді повторюються.

  3. Робота в зошиті (стор 7).

─ Намалюй продукт, який ти вважаєш корисним. Чому?

V Підсумок уроку.

Гра «Набери побільше фішок»

─ Діти, на парті у вас кружечки. Вони двох кольорів: зелені й червоні. Зелені кружечки ви будете відкладати, якщо ви дотримуєтеся цих правил; червоні – якщо впевнені, що це робити не можна.



  • Пішов до школи, але забув поснідати.

  • Помив яблуко, а потім з'їв.

  • Купив фрукти й зібрався їсти їх, не помивши.

  • Після гри в бадмінтон випив сік.

  • Після гри у футбол, випив холодну газовану воду.

  • Показав маляті, як треба мити руки.

  • Замість обіду, з'їв бутерброд і запив газованою водою.

  • На обід їв борщ, рибу з гарніром, компот.

  • Після обіду відпочив.

  • На вечерю вирішив з'їсти кілька бутербродів і булочку.

  • Відразу після обіду побіг грати у футбол.

Тепер підрахуємо кружечки (6 зелених і 5 червоних)

─ Наш урок допоміг вам зрозуміти значення їжі для здоров'я. Я сподіваюся, що знання, отримані сьогодні на уроці, допоможуть вам зміцнити здоров'я.



Робота з батьками.

Пропоную батькам зробити «щоденник здоров'я». Для початку виміряти ріст, вагу, об'єм грудної клітки дитини. Зміни показників проводимо раз у півроку.








База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка