Урок : Наркотики Мети



Скачати 31.35 Kb.
Дата конвертації01.05.2016
Розмір31.35 Kb.
ОБЖ
Урок: Наркотики
Мети:
Розумити причини що підлітки використають наркотики. Учні будуть обговорювати різні методи сказати “НІ” і чому так важливо сказати “НІ.” Це виключає ризки ВІЛ/СНІДа і можливість смерта. Учні будуть вчити статистику використанні наркотика в Україні і будуть обговорювати ца така валика проблема у їх країні і через світ.

Процедура:
Розминка: Учні будуть думати які типи наркотиків є (скаже що алкоголь і нікотин теж наркотики). Питай учні якщо наркотитки добрі чи поганію проси одна дитина іти добрвольцем бути за наркомань. Цей/ца учень/учна буде ставати перед класну дошкою де “наркотики добрі” написала. На іншому бікі класній дошкі “наркотики погані” написала. Інші учні будуть пробувати переконувати наркомань тому не використає наркотикию учні можуть сказати факти про як наркотики діяють тіло і розум. Кожний раз наркомань чує щось переконливий, він/вона буде зробити крок близькніше в інший вік класної дошки. (10 хвилин)
наркотики добрі” - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - “наркотики погані”

Діяльність #1: Організуєй учнів працювати у групах п’яти людей. Дай кожним групам цю інформацію. Один представник з кожної команди буде брати одну картку з кожного контейнер. Група буде читати їх колекцію картких створювати сценарій і буде писати детальі на аркуші сценарія. (10-15 хвилин)

СЦЕНАРІЙ:
НАРКОТИКИ –
ЛЮДИНА –
МІСЦЕ –
КІЛКІСТЬ –
ПРИЧИНИ –
Як ризикна ца цитуація? (крайній / високий / помірний / низький)
Наша передбачення для людини:
Якщо він/вона не хоче наркотики, скажіть одну методу може сказати “НІ.”



Наркотики

Каннабис

Нікотин – Сигарети

Алкоголь – Вино

Алкоголь - Пиво

Алкоголь – Горілка

Людина

Хлопчик – 9-й клас

Учень – 9 років

Два учнів – 7-й клас

Дівчини – 10-й клас

Батьки

Місце

Дім

Бар

Пляж

Парк

Школа


Кілкість

Зразок


Як багато він/вона може

Усе


Половина що інші люди п’ють

Трошки



Причини

Вражати

Справлятися


Знати / експериментувати

Веселитися



Забувати погані часи



Діяльність #2: З інформацією обговорювання в урокі, кожень учень буде створювати брошуру зоброжати погані наслідки використаннї наркотика і альтернативні мети подалати трудноші. Учні будуть описувати різні спосіби що підлітки можуть сказати “НІ” наркотика. (15 хвилин)
(Можливо краще показувати приклад формату.)


МИСТЕЦТВО



Чому наркотики погані?

Чому підлітки використають наркотики?

Як підлітки можуть сказати “НІ”?



Напишіть алтернативи справлятися



(наприклад: СПОРТ)


Домашнє Завдання:
Часто, використання наркотика зображається як “прохолодний” або романтичний у фільмах. Ви думаєте, що це може умовити кого-небудь використати наркотики? Чому або чому ні? (1 параграф).


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка