Український Сертифікаційний Центр



Скачати 51.78 Kb.
Дата конвертації27.04.2016
Розмір51.78 Kb.

Ми за електронний документообіг!!!




Виконавець:
ТОВ "Український Сертифікаційний Центр"
Для листування: 04080 м.Київ, вул. Фрунзе, 102
тел.: 206-72-10







ТОВ "Український Сертифікаційний Центр"
УВАГА! НОВІ РЕКВІЗИТИ !!!!


код ЄДРПОУ 33406510
п/р 26005301327047
АТ "ОТП Банк"
МФО 300528





Для листування: 04080 м.Київ, вул. Фрунзе, 102







Для отримання послуг Замовнику необхідно мати при собі два екземпляра акту наданих послуг, що оформлені печаткою та підписом Замовника, копію свідоцтва платника ПДВ.




тел.: 206-72-10
Адреса для відвідувачів: вул. Новокостянтинівська, 9


Рахунок-фактура № ЦРГ- від « » 20 року

ЭДРПОУ




Акт наданих послуг № ЦРГ- від « » 20 р. м.Київ

ЭДРПОУ




Замовник:




Замовник:




Найменування:




Найменування:




Телефон\факс:




Телефон\факс:




Код платника ПДВ:




Код платника ПДВ:










Найменування робіт

Од.вим.

Кількість

Ціна без ПДВ

Сума
без ПДВ




Найменування робіт

Од.вим.




Кількість

Ціна без ПДВ

Сума
без ПДВ




Обробка даних та видача сертифіката ключа електронного цифрового підпису директора

послуга

1

45.00

45.00

Обробка даних та видача сертифіката ключа електронного цифрового підпису директора

послуга

1

45.00

45.00

Обробка даних та видача сертифіката ключа електронного цифрового підпису печатки підприємства

послуга










Обробка даних та видача сертифіката ключа електронного цифрового підпису печатки підприємства

послуга










Обробка даних та видача сертифіката ключа електронного цифрового підпису бухгалтера

послуга










Обробка даних та видача сертифіката ключа електронного цифрового підпису бухгалтера

послуга






















Разом: 45.00







Разом: 45.00

ПДВ: 9.00




ПДВ: 9.00




Всього: 54.00

Всього: 54.00







Договір про надання послуг.




Номер договору співпадає з кодом ЄДРПОУ Замовника.




1.Перераховані кошти поверненню не підлягають.
2. Факт виконання послуг Виконавцем підтверджується печаткою платника на акті наданих послуг.
3. Замовник дає згоду отримувати документи в електронному вигляді.
4. Виконавець є платником податку на прибуток на загальних підставах.




Дата договору співпадає з датою надходження грошових коштів на рахунок Виконавця.







1. Оплата рахунку Замовником являється його згодою з умовами даного договору.
2. Оплата рахунку здійснюється Замовником у вигляді 100% передплати шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на п/р Виконавця протягом п'яти днів від дати виписки рахунку.
3. Факт виконання послуг Виконавцем підтверджується печаткою платника на акті наданих послуг.
4. Для отримання послуг Замовнику необхідно мати при собі два екземпляра акту наданих послуг, що оформлені печаткою та підписом Замовника, копію свідоцтва платника ПДВ.
5. Перераховані кошти поверненню не підлягають.
6. Виконавець є платником податку на прибуток на загальних підставах.
7. Отримати послугу Замовником може наступного дня після оплати.
8. Замовник дає згоду отримувати документи в електронному вигляді.







Директор Линник С.Ю. Відмітка Замовника про надання
послуг







Директор










М.П. ________________________




М.П. ________________________




М.П. ________________________


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка