Українська мова (122 год, 3,5 год на тиждень)



Скачати 179.62 Kb.
Дата конвертації29.04.2016
Розмір179.62 Kb.
Українська мова

(122 год, 3,5 год на тиждень)
Календарно-тематичне планування для 6-го класу укладено відповідно до Програми для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. Українська мова: 5 – 9 класи / уклад. Г. Т. Шелехова, Т. Д. Гнаткович, Н. Б. Коржова, В. І. Новосьолова, М. І. Пентилюк, А. С. Пономаренко, К. В. Таранік-Ткачук. – К.: Вид. дім «Освіта», 2013 ( з урахуванням змін 2015 року).
Фронтальні види контрольних робіт


Форми контролю

І семестр

II семестр

Перевірка мовної теми

4

4

Письмо:







переказ

1

1

твір



1

Правопис:







диктант

1

1

Аудіювання



1

Читання мовчки

1




І с е м е с т р


Пор.



Дата

Зміст програмового матеріалу

Примітки

Вступ

1




Краса і багатство української мови.




2




Урок мовленнєвого розвитку № 1. Повторення вивченого про мовлення. Загальне уявлення про ситуацію спілкування та її складники: адресат мовлення, адресант мовлення, тема та основна думка висловлювання, мета і місце спілкування (практично).




Повторення, узагальнення й поглиблення вивченого

3




Словосполучення й речення. Головні і другорядні члени речення. Просте речення.




4




Звертання, вставні слова.




5




Однорідні члени у простому реченні. Розділові знаки у простому реченні.




6




Урок мовленнєвого розвитку № 2. Повторення вивченого про текст, його основні ознаки, особливості будови тексту, використання мовних засобів зв’язку між його частинами. Основні джерела матеріалу для твору (практично). Складний план готового тексту; простий план власного висловлення.

Навчальне читання мовчки.






7




Урок мовленнєвого розвитку № 3. Поняття про офіційно-діловий стиль мовлення. Ділові папери. План роботи. Оголошення.




8




Складне речення. Розділові знаки у складному реченні.




9




Пряма мова. Діалог.




10




Правопис префіксів, суфіксів, голосних у коренях і на

межі значущих частин слова та основ.






11




Контрольна робота № 1. Тестування. Повторення.




Лексикологія. Фразеологія




12




Групи слів за походженням їх: власне українські і запозичені (іншомовного походження) слова. Тлумачний словник української мови.




13




Вимова й правопис слів іншомовного походження. Словник іншомовних слів.




14




Активна і пасивна лексика української мови: застарілі слова (архаїзми й історизми), неологізми.




15




Групи слів за вживанням. Діалектизми.




16-17




Уроки мовленнєвого розвитку № 4-5. Особливості опису приміщення. Письмовий докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами опису приміщення.




18




Групи слів за вживанням. Професійні слова і терміни.




19




Урок мовленнєвого розвитку № 6. Аналіз переказу. Усний вибірковий переказ тексту наукового стилю з елементами роздуму.

Підготовка до усного контрольного переказу.

20




Загальновживані і стилістично забарвлені слова.




21




Просторічні слова. Офіційно-ділова лексика.




22




Урок мовленнєвого розвитку № 7. Усний твір-опис приміщення на основі особистих вражень у художньому стилі.




23




Фразеологізми. Поняття про фразеологізм, його лексичне значення. Ознайомлення з фразеологічним словником. Джерела українських фразеологізмів.




24




Прислів’я, приказки, крилаті вирази, афоризми як різновиди фразеологізмів.




25




Урок мовленнєвого розвитку № 8. Виразне читання художнього тексту.




26




Фразеологізми в ролі членів речення. Використання фразеологізмів у художньому творі.




27




Удосконалення вмінь і навичок використовувати різні лексичні групи та фразеологізми, здійснювати лексичний розбір слова.




28




Контрольна робота № 2. Тестування. Лексикологія. Фразеологія.




Словотвір. Орфографія

29




Змінювання і творення слів. Твірне слово – основа творення іншого слова.




30




Основні способи словотворення: префіксальний, суфіксальний, префіксально-суфіксальний, безафіксний, складання основ, абревіатури, перехід слів із однієї частини мови в іншу.




31




Словотвірний ланцюжок. Словотвірний розбір слова.




32




Урок мовленнєвого розвитку № 9. Усний докладний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису природи.




33




Зміни приголосних при творенні слів: іменників із суфіксом -ин(а) від прикметників на -ський, -цький; буквосполученням -чн- (-шн-).




34




Зміни приголосних при творенні відносних прикметників із суфіксами -ськ-, -цьк-, -зьк- та іменників із суфіксами -ств(о), -зтв(о), -цтв(о).




35




Складні слова. Сполучні о, е у складних словах.




36




Контрольний диктант № 1. Контрольне читання мовчки.




37




Правопис складних слів разом і через дефіс. Написання слів із пів-.




38




Творення складноскорочених слів. Правопис складноскорочених слів.




39




Контрольна робота № 3. Тестування. Словотвір.




Морфологія. Орфографія. Іменник

40




Загальна характеристика частин мови. Іменник як частина мови: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.




41




Іменники – назви істот і неістот (повторення). Іменники загальні та власні, конкретні й абстрактні. Збірні іменники. Велика буква й лапки у власних назвах.




42




Рід іменників (повторення). Іменники спільного роду.




43




Число іменників (повторення). Іменники, що мають форму тільки однини або тільки множини.




44




Урок мовленнєвого розвитку № 10. Контрольний вибірковий переказ тексту розповідного характеру з елементами опису природи.




45




Аналіз переказу. Відмінки іменників, значення їх. Поділ іменників на відміни і групи.




46




Урок мовленнєвого розвитку № 11. Створення і розігрування діалогів відповідно до запропонованої ситуації спілкування, пов’язаної з особистими враженнями від певних подій, спостереженнями, обміном думками, життєвим досвідом учнів.

Підготовка до усного контрольного діалогу.

47




Відмінювання іменників І відміни. Особливості написання іменників у кличному відмінку.




48




Відмінювання іменників II відміни.




49




Особливості відмінювання іменників чоловічого роду II відміни в родовому відмінку. Букви -а(-я), -у(-ю) в закінченнях іменників чоловічого роду II відміни.




50




Відмінювання іменників III відміни.




51




Урок мовленнєвого розвитку № 12. Усний твір-опис природи на основі особистих вражень у художньому стилі.




52




Відмінювання іменників IV відміни. Контрольний диктант № 2.




53




Відмінювання іменників, що мають лише форму множини.




54




Незмінювані іменники. Рід незмінюваних іменників.




55




Контрольна робота № 4. Тестування. Іменник (І частина).




56




Повторення та узагальнення вивченого за І семестр. Семестрове оцінювання.




ІІ семестр

57-58




Букви е, и, і в суфіксах -ечок-, -ечк-, -ичок-, -ичк-, -інн(я), -енн(я), -инн(я), -ив(о), -ев(о).




59




Написання не з іменниками.




60




Урок мовленнєвого розвитку № 13. Повідомлення на лінгвістичну тему в науковому стилі.




61-62




Написання й відмінювання чоловічих і жіночих прізвищ, імен по батькові. Особливості написання іменників у кличному відмінку.




63-64




Особливості творення іменників. Правопис складних іменників.




65




Тренувальні вправи.




66




Контрольна робота № 5. Тестування. Іменник (ІІ частина).




Прикметник

67




Прикметник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.




68-69




Групи прикметників за значенням: якісні, відносні, присвійні. Перехід прикметників з однієї групи в іншу.




70-71




Ступені порівняння якісних прикметників, творення їх. Правильне вживання в мовленні вищого й найвищого ступенів порівняння прикметників.




72




Повні й короткі форми прикметників.




73-74




Уроки мовленнєвого розвитку № 14-15. Твір-опис природи за картиною в художньому стилі.




75




Прикметники твердої і м’якої груп. Відмінювання прикметників.




76




Творення прикметників. Перехід прикметників в іменники.




77




Контрольна робота № 6. Тестування. Прикметник.




Правопис прикметників

78




Написання прикметників із суфіксами -еньк-, -есеньк-,

-ісіньк-, -юсіньк-, -ськ-, -цьк-, -зьк-.




79-80




Букви е, и, о в прикметникових суфіксах -ев- (-єв-), -ов-

(-йов-, -ьов-), -ин-, -ін-, -ичн-. Зміни приголосних при творенні відносних прикметників.




81-82




Уроки мовленнєвого розвитку № 16-17. Контрольний докладний переказ тексту-роздуму.




83




Написання не з прикметниками.




84




Урок мовленнєвого розвитку № 18. Аналіз контрольного переказу. Навчальне аудіювання.




85




Написання -н- і -нн- у прикметниках.




86-87




Написання складних прикметників разом і через дефіс.




88




Написання прізвищ прикметникової форми.




89




Контрольна робота № 7. Тестування. Прикметник.




Числівник

90




Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.




91-92




Числівники кількісні (на означення цілих чисел, дробові, збірні) і порядкові. Числівники прості, складні і складені. Роздільне написання складених числівників.




93




Урок мовленнєвого розвитку № 19. Усний твір-оповідання за жанровою картиною.

Підготовка до усного контрольного твору.

94




Відмінювання кількісних числівників, що означають цілі числа.




95




Відмінювання кількісних числівників. Буква ь на кінці числівників та перед закінченням у непрямих відмінках.




96




Відмінювання кількісних числівників. Роздільне написання складених числівників.




97




Контрольний диктант № 3. Тренувальні вправи.




98




Відмінювання порядкових числівників. Написання разом порядкових числівників з -тисячний.




99




Правильне вживання кількісних числівників з іменниками в усіх відмінках. Уживання числівників для позначення дат, часу (годин).




100-101




Уроки мовленнєвого розвитку № 20-21. Твір-оповідання на основі побаченого.




102




Творення числівників.




103




Засвоєння числівників на позначення дат і годин. Числівники у фразеологізмах. Використання числівників у відповідях на уроках.




104




Контрольна робота № 8. Тестування. Числівник.




Займенник

105




Займенник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.




106




Розряди займенників за значенням (ознайомлення). Відмінювання особових і зворотного займенників. Приставний н у формах особових займенників.




107-108




Уроки мовленнєвого розвитку № 22-23. Контрольний твір-роздум про вчинки людей на основі власних спостережень і вражень у художньому стилі.




109




Питальні й відносні займенники. Уживання займенників для зв’язку речень у тексті.




110




Заперечні займенники. Правопис заперечних займенників.




111-112




Неозначені займенники. Написання разом і через дефіс неозначених займенників.

Написання займенників із прийменниками окремо.






113




Написання займенників із прийменниками окремо.




114




Контрольний диктант № 4. Контрольне аудіювання.




115




Відмінювання присвійних займенників.




116




Відмінювання вказівних займенників.




117




Відмінювання означальних займенників.




118




Контрольна робота № 9. Тестування. Займенник.




Повторення наприкінці року

119




Повторення основних відомостей з лексикології та фразеології.




120




Повторення словотвору й орфографії.




121




Повторення морфології й орфографії.




122




Підсумковий урок. Семестрове та річне оцінювання.





База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка