«Творчий підхід у формуванні математичних навичок як передумова успішного розвитку особистості. Розвиток креативних здібностей молодших школярів»



Скачати 53.59 Kb.
Дата конвертації12.09.2017
Розмір53.59 Kb.
18 листопада 2015 року на базі Богуславської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 3 відбудеться семінар-практикум учителів 3-х класів «Творчий підхід у формуванні математичних навичок як передумова успішного розвитку особистості. Розвиток креативних здібностей молодших школярів».c:\documents and settings\admin\рабочий стол\новая папка\img_1484.jpg

Сучасна психологія визначає, що кожен учень обдарований у якійсь галузі життєтворчості.

Математичні здібності - це здатність утворювати на математичному матеріалі узагальнені, згорнуті, гнучкі й обернені асоціації та їх системи. Математика сприяє виробленню особливого виду пам'яті — пам'яті, спрямованої на узагальнення, творення логічних схем, формалізованих структур, виховує здатність до просторових уявлень.c:\documents and settings\admin\рабочий стол\новая папка\img_1503.jpg

Наявність математичних здібностей в одних учнів і недостатня розвинутість їх в інших вимагає від учителя постійного пошуку, шляхів формування і розвитку таких здібностей у школярів. Використовуючи на уроці цікаві задачі, задачі-жарти, числові, геометричні головоломки, математичні ребуси, вчителі формують в дітей критичне та логічне мислення, творчу уяву.c:\documents and settings\admin\рабочий стол\новая папка\img_1504.jpg



В ході роботи семінару були розглянуті питання:

  • Використання творчих вправ як засобу мотиваційного забезпечення процесу навчання - Третяк Любов Олександрівна, вчитель початкових класів БЗОШ № 3;

  • Роль оцінки у формуванні позитивного ставлення учнів до навчання та причини невстигання учнів - Драган Яна Олександрівна, вчитель початкових класів Побережківського НВК;c:\documents and settings\admin\рабочий стол\новая папка\img_1500.jpg

  • Розвиток творчої особистості в процесі навчально-ігрової діяльності - Голосна Людмила Василівна, вчитель початкових класів Дибинецького НВК;c:\documents and settings\admin\рабочий стол\новая папка\img_1501.jpg

  • Інноваційні підходи до сучасного уроку в контексті компетентністного підходу - Гаман Ірина Володимирівна, вчитель початкових класів Розкопанецької ЗОШ

  • Розвиток креативних здібностей учнів молодших школярів – Вершута Валентина Василівна, методист РМК з питань початкової освіти.

Вчителі відвідали урок математики в 3 - А класі «Одиниці маси. Тонна. Центнер», який провела Аникієнко Катерина Василівна, вчитель вищої категорії Богуславської ЗОШ № 3, керівник РМО вчителів 3-х класів.

c:\documents and settings\admin\рабочий стол\новая папка\img_1497.jpg


c:\documents and settings\admin\рабочий стол\новая папка\img_1493.jpgc:\documents and settings\admin\рабочий стол\новая папка\img_1496.jpg

Відділ освіти Богуславської районної державної адміністрації

Районний методичний кабінет

Семінар-практикум учителів 3-х класів



«Творчий підхід у формуванні математичних навичок як передумова успішного розвитку особистості.

Розвиток креативних здібностей молодших школярів»

Богуславська ЗОШ І-ІІІ ст. № 3 18 листопада 2015 р.



План проведення

09.15 – 09.20

Заїзд та реєстрація учасників семінару.

Аникієнко К. В, керівник РМО

09.20 – 09.25

Відкриття семінару. Мета і завдання

Вершута В.В., методист РМК

09.25 – 09.30

Вітальне слово учасникам семінару

Байбуз Л. Ф., директор

БЗОШ № 3


Практична частина

Відвідування навчальних занять

09.30 –10.10

Математика, 3 клас

Тема. Одиниці маси. Тонна. Центнер.



Аникієнко К. В.,

учитель 3 – А класу БЗОШ № 3



Теоретична частина

10.30 – 11.30

Використання творчих вправ як засобу мотиваційного забезпечення процесу навчання

Третяк Л. О.,

учитель початкових класів БЗОШ № 3



Роль оцінки у формуванні позитивного ставлення учнів до навчання та причини невстигання учнів.

Драган Я. О.,

учитель початкових класів Побережківського НВК



Розвиток творчої особистості в процесі навчально-ігрової діяльності

Голосна Л. В.,

учитель початкових класів Дибинецького НВК



Інноваційні підходи до сучасного уроку в контексті компетентністного підходу

Гаман І. В.,

учитель початкових класів Розкопанецької ЗОШ



Розвиток креативних здібностей учнів молодших школярів

Вершута В.В., методист РМК

11.30 – 12.00

Вернісаж ідей. Обмін досвідом роботи.

Члени РМО

12.30 – 12.40

Підведення підсумків. Прийняття рекомендацій.

Вершута В.В., методист РМК

13.00

Від’їзд учасників семінару.



Рекомендації семінару-практикуму



«Творчий підхід у формуванні математичних навичок як передумова успішного розвитку особистості.

Розвиток креативних здібностей молодших школярів»

Для цілеспрямованого і постійного розвитку творчих можливостей учнів необхідно, щоб організаційні методи, форми та засоби навчання відповідали цілям і задачам навчально-творчої діяльності. Розвитком творчих здібностей на уроках математики необхідно керувати. Організація такої діяльності – створення умов для якісної навчально-виховної роботи, які передбачають:



  • проводити навчання на високому рівні складності;

  • посилити роль гіпотетичного мислення, що сприяє здібності передбачати, висловлювати свої думки, ідеї та захищати їх;

  • систематично створювати ситуації вибору для учнів і давати можливість здійснювати цей вибір;

  • підвищити роль діалогічної форми навчання, як особливої взаємодії повноцінного розуміння, що зумовлює поєднання зовнішнього і внутрішнього діалогу;

  • активізувати здібності, пізнавальний інтерес до навчання;

  • використовувати методи проблемного навчання;

  • забезпечувати необхідну емоційно-доброзичливу атмосферу і активні способи розвитку самостійності дітей, їхньої фантазії, уяви;

  • використовувати диференційований підхід у навчанні.


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка