Теорія та методика навчання (фізична культура та основи здоров'я)



Скачати 31.69 Kb.
Дата конвертації24.04.2016
Розмір31.69 Kb.
ОБ'ЄМНІ ВИМОГИ

до вступного іспиту  в аспірантуру

зі спеціальності 13.00.02

 Теорія та методика навчання



(фізична культура та основи здоров'я)

1. Зміст  понять  «фізична культура», «фізичне виховання», «здоров'я».

2. Принципи фізичної культури.

3. Методика фізичного виховання у дошкільних закладах.

4. Методика фізичного виховання учнів початкової школи.

5. Методика фізичного виховання учнів-підлітків.

6. Методика фізичного виховання    учнів старших класів та студентів ВНЗ І- II рівнів акредитації.

7. Особливості  фізичного  виховання  студентів Ш-ІV рівнів акредитації.

8. Закон України «Про фізичну культур і спорт».

9. Державна Програма розвитку фізичної культури і спорту в Україні.

10. Державний стандарт освітньої галузі «Фізична культура і здоров'я».

11. Реалізація дидактичних принципів під час навчання фізичним вправам.

12. Умови оптимального  вибору  та ефективного  застосування методів   виховання   в   процесі   навчання   предметів   «фізична культура» та «основи здоров'я».

13. Структура діяльності вчителя в навчальному процесі.

14. Методи організації і контролю під час навчального процесу з предметів «фізична культура» та «основи здоров'я».

15. Щільність    уроку    фізичної   культури    як    умова    досягнення необхідного навантаження.

16. Урок як основна форма організації занять фізичними вправами.

17. Форми фізичного виховання протягом навчального дня.

18. Планування роботи з фізичного виховання та уроків з «основ здоров'я».

19. Педагогічна майстерність та педагогічна техніка вчителя.

20. Критерії оцінювання навчальних досягнень у середній та вищій школах.

21. Закономірності формування рухових навичок.

22. Обумовленість і значення диференційованого фізичного виховання.

23. Способи розподілу учнів, що займаються фізичними вправами на однорідні за функціональним станом групи.

24. Предмет і зміст теорії і методики фізичного виховання як наукової і навчальної дисципліни.

25. Характеристика поняття «фізична підготовка», «фізична підготовленість».

26. Взаємозв'язок фізичного виховання з іншими напрямками виховання (моральним, розумовим, естетичним, патріотичним, трудовим).

27. Загальна характеристика засобів фізичного виховання.

28. Особливості навчання фізичних вправ. Структура навчання.

29. Поняття про рухові вміння та навички.

30. Помилки, що виникають при навчанні фізичних вправ та шляхи їх усунення.

31. Характеристика форм організації занять у процесі фізичного виховання.

32. Характеристика уроку як основної форми організації занять.

33. Підготовка педагога до уроку фізичної культури.

34. План-конспект уроку та його схема.

35.  Документи планування та обліку навчальної роботи з фізичної культури в школі.

36. Завдання  та зміст  програми  з  фізичної культури  в  молодшій школі.

37. Завдання та зміст програми з фізичної культури в 5-9 класах.

38. Завдання та зміст програми з фізичної культури в 10-11 класах.

39. Методи організації школярів на уроках фізичної культури.

40. Форми організації позакласної роботи з фізичного виховання в школі.

41. Форми організації фізкультурно-оздоровчої роботи у режимі дня школи.



42. Система методів фізичного виховання.


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка