Тематика магістерських робіт для студентів спеціальності «Управління навчальним закладом» на 2016-2017 н р



Скачати 30.83 Kb.
Дата конвертації13.09.2017
Розмір30.83 Kb.
Тематика магістерських робіт для студентів спеціальності «Управління навчальним закладом»

на 2016-2017 н.р.

  1. Управління навчальними закладами як вид соціального управління.

  2. Науково-теоретичні основи психології управління закладами освіти.

  3. Психологія управління навчальними закладами як вид соціального управління.

  4. Психологічні проблеми управління закладами освіти: вітчизняний досвід.

  5. Психологія управління закладами освіти та організаційна психологія: порівняльний аналіз вітчизняних та зарубіжних підходів.

  6. Система психологічних чинників та умов підвищення ефективності управління закладами освіти: теоретична та експериментальна модель дослідження.

  7. Проблеми формування психологічної готовності керівників закладів освіти до управління.

  8. Психологічна готовність керівників закладів до управління: зміст, структура, основні тенденції розвитку.

  9. Теоретико-методологічні підходи до проблеми психологічної готовності керівників закладів освіти до управління.

  10. Аналіз факторів впливу на особливості становлення та розвитку психологічної готовності керівників закладів освіти до управління.

  11. Психологічні умови формування психологічної готовності керівників середньої освіти до управління.

  12. Мета, завдання, методика та етапи формування психологічної готовності керівників закладів освіти до управління.

  13. Система факторів та умов формування психологічної готовності керівників закладів освіти до управління.

  14. Основні проблеми вивчення особливостей психологічного консультування керівників закладів освіти з проблем управління.

  15. Демократизація управління навчальним закладом.

  16. Сучасні тенденції управління навчальними закладами.

  17. Історичні передумови розроблення інформаційно-аналітичної системи управління вищим навчальним закладом.

  18. Інформаційно-комунікативні технології та ефективна організація навчального процесу.

  19. Вплив стилю керівництва загальноосвітньою школою на навчальну мотивацію учнів середнього та старшого шкільного віку.

  20. Державне управління освітою на прикладі управління вищими навчальними закладами.

  21. Гносеологічний компонент професійної компетентності майбутніх менеджерів освіти.

  22. Теоретичні засади і сучасний стан практики управління освітніми системами сільських районів.

  23. Теоретичні і практичні основи налагодження соціального партнерства закладу освіти із громадою.

  24. Методи і засоби моделювання розвитку загальноосвітнього навчального закладу.

  25. Використання соціокультурного потенціалу середовища школи з метою вибору оптимальної стратегії управлінської діяльності.

  26. Технологія формування іміджу навчального закладу.

  27. Зміст та організація управління дошкільним навчальним закладом.

  28. Мережева модель управління загальною середньою освітою.

  29. Здобутки системи особистісно орієнтованого управління.

  30. Формування іміджу сучасного навчального закладу засобами інформаційно-комунікаційних технологій.

  31. Удосконалення процесу управління дошкільним навчальним закладом (на прикладі ДНЗ №….).

  32. Зарубіжний досвід управління вищими навчальними закладами (на прикладі країн Західної Європи).

  33. Системний підхід в управлінні навчальним закладом та його структурними підрозділами.

  34. Аналіз і оцінка ефективності управлінських рішень у закладах освіти.

  35. Гуманізація трудової діяльності як складова управлінської політики навчальних закладів.

  36. Кадровий потенціал вищого навчального закладу та основні напрями його вдосконалення.

  37. Соціально-психологічні аспекти управління кадрами навчальних закладів.

  38. Досвід управління навчальними закладами: соціально-історичний аспект.

  39. Концептуальні засади підвищення ефективності діяльності вищого навчального закладу.

  40. Організація безперервного підвищення кваліфікації керівника освітньо-навчального закладу.

  41. Акредитація вищих навчальних закладів: її зміст та організація.

  42. Стратегічна мета освіти та її реалізація в умовах ринкових відносин.

  43. Контрольно-аналітичний компонент управлінської діяльності керівника закладу освіти.

  44. Оптимізація системи нормативно-правового забезпечення закладів освіти.


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка