Тематичний план практичних занять з дисципліни «етика та деонтологія у фармації» для студентів, що навчаються за фахом



Скачати 55.04 Kb.
Дата конвертації11.09.2017
Розмір55.04 Kb.
ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ З ДИСЦИПЛІНИ «ЕТИКА ТА ДЕОНТОЛОГІЯ У ФАРМАЦІЇ»

ДЛЯ СТУДЕНТІВ, ЩО НАВЧАЮТЬСЯ ЗА ФАХОМ «ФАРМАЦІЯ»


№ п./п.

Теми практичних занять

Обсяг у годинах

1.

Поняття етики. Основні етапи становлення етики. Етика в системі знань про мораль. Зростання ролі етики на межі ХХ та ХХІ століття. Поняття моралі . Мораль і духовність. Основні концепції проходження моралі. Функції моралі. Характеристиак поняття моральності. Моральна поведінка та професійна моральність. Вчинок як початковий елемент етичної поведінки. Суть етичної свободи. Специфіка професійної етики. Етичне виховання.

2

2.

Етичні принципи взаемовідносин суб′єктів фармації. Історичні аспекти фармацевтичної етики та деонтології. Роль етики і деонтології у формуванні особистості фармацевта. Етичні принципи взаемовідносин суб′єктів фармації. Етичні взаемовідносини фармацевта та хворого. Етичний склад взаемовідносин фармацевта і лікаря. Етика і професійні відношення в аптечних коллективах. Етичні принципи взаемовідносин суб′єктів фармації. Етичні аспекти взаемовідношень фармацевтів і медичних (торгових) представників. Етична сторона взаемостосунків поміж суб′єктами фармації і державою.

2

3.

Етика просування лікарських препаратів на ринок. Етичні критерії Всесвітньої Організації Охорони здоров′я по просуванню лікарських засобів на ринок. Ціль критеріїв . Сфера їх використання. Просування на ринок лікарських припаратів. Рекламування лікарських припаратів середлікарів та населення. Робота медичних представників по просуванню лікарських припаратів на ринок. Симпозіуми та інші наукові наради як засіб просування лікарських припаратів на ринок. Постмаркетингові дослідження. Якісна етична практика біомедичних досліджень. Вимоги до інформації, яка розміщуеться в анатаціях, вкладишах і брошурах.Упаковка і маркіровка.

2

4.

Самостійне лікування безрецептурними препаратами у світовій практиці. Належна аптечна практика (НАП). Захист прав споживача.

2

5.

Етика бізнеса в фармації. Базові поняття етики бізнеса. Управлінська етика. Вплив етичних норм на розвиток підприемництва в організаціях.

2

Всього

10


ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ З ДИСЦИПЛІНИ «ЕТИКА ТА ДЕОНТОЛОГІЯ У ФАРМАЦІЇ»

ДЛЯ СТУДЕНТІВ, ЩО НАВЧАЮТЬСЯ ЗА ФАХОМ «КЛІНІЧНА ФАРМАЦІЯ»


№ п./п.

Теми практичних занять

Обсяг у годинах

1.

Поняття етики. Основні етапи становлення етики. Етика в системі знань про мораль. Зростання ролі етики на межі ХХ та ХХІ століття. Поняття моралі . Мораль і духовність. Основні концепції проходження моралі. Функції моралі. Характеристиак поняття моральності. Моральна поведінка та професійна моральність. Вчинок як початковий елемент етичної поведінки. Суть етичної свободи. Специфіка професійної етики. Етичне виховання.

2

2.

Етичні принципи взаемовідносин суб′єктів фармації. Історичні аспекти фармацевтичної етики та деонтології. Роль етики і деонтології у формуванні особистості фармацевта. Етичні принципи взаемовідносин суб′єктів фармації. Етичні взаемовідносини фармацевта та хворого. Етичний склад взаемовідносин фармацевта і лікаря. Етика і професійні відношення в аптечних коллективах. Етичні принципи взаемовідносин суб′єктів фармації. Етичні аспекти взаемовідношень фармацевтів і медичних (торгових) представників. Етична сторона взаемостосунків поміж суб′єктами фармації і державою.

2

3.

Етика просування лікарських препаратів на ринок. Етичні критерії Всесвітньої Організації Охорони здоров′я по просуванню лікарських засобів на ринок. Ціль критеріїв . Сфера їх використання. Просування на ринок лікарських припаратів. Рекламування лікарських припаратів середлікарів та населення. Робота медичних представників по просуванню лікарських припаратів на ринок. Симпозіуми та інші наукові наради як засіб просування лікарських припаратів на ринок. Постмаркетингові дослідження. Якісна етична практика біомедичних досліджень. Вимоги до інформації, яка розміщуеться в анатаціях, вкладишах і брошурах.Упаковка і маркіровка.

2

4.

Самостійне лікування безрецептурними препаратами у світовій практиці. Належна аптечна практика (НАП). Захист прав споживача.

2

5.

Етика бізнеса в фармації. Базові поняття етики бізнеса. Управлінська етика. Вплив етичних норм на розвиток підприемництва в організаціях.

2

Всього

10

ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ З ДИСЦИПЛІНИ «ЕТИКА ТА ДЕОНТОЛОГІЯ У ФАРМАЦІЇ»

ДЛЯ СТУДЕНТІВ, ЩО НАВЧАЮТЬСЯ ЗА ФАХОМ «КЛІНІЧНА ФАРМАЦІЯ» (ЗАОЧНА ФОРМА НАВЧАННЯ)


№ п./п.

Теми практичних занять

Обсяг у годинах

1.


Поняття етики. Основні етапи становлення етики. Етика в системі знань про мораль. Зростання ролі етики на межі ХХ та ХХІ століття. Поняття моралі . Мораль і духовність. Основні концепції проходження моралі. Функції моралі. Характеристиак поняття моральності. Моральна поведінка та професійна моральність. Вчинок як початковий елемент етичної поведінки. Суть етичної свободи. Специфіка професійної етики. Етичне виховання.

Етичні принципи взаемовідносин суб′єктів фармації. Історичні аспекти фармацевтичної етики та деонтології. Роль етики і деонтології у формуванні особистості фармацевта. Етичні принципи взаемовідносин суб′єктів фармації. Етичні взаемовідносини фармацевта та хворого. Етичний склад взаемовідносин фармацевта і лікаря. Етика і професійні відношення в аптечних коллективах. Етичні принципи взаемовідносин суб′єктів фармації. Етичні аспекти взаемовідношень фармацевтів і медичних (торгових) представників. Етична сторона взаемостосунків поміж суб′єктами фармації і державою.



2


2.


Етика просування лікарських препаратів на ринок. Етичні критерії Всесвітньої Організації Охорони здоров′я по просуванню лікарських засобів на ринок. Ціль критеріїв . Сфера їх використання. Просування на ринок лікарських припаратів. Рекламування лікарських припаратів середлікарів та населення. Робота медичних представників по просуванню лікарських припаратів на ринок. Симпозіуми та інші наукові наради як засіб просування лікарських припаратів на ринок. Постмаркетингові дослідження. Якісна етична практика біомедичних досліджень. Вимоги до інформації, яка розміщуеться в анатаціях, вкладишах і брошурах.Упаковка і маркіровка.

Самостійне лікування безрецептурними препаратами у світовій практиці. Належна аптечна практика (НАП). Захист прав споживача.



Етика бізнеса в фармації. Базові поняття етики бізнеса. Управлінська етика. Вплив етичних норм на розвиток підприемництва в організаціях.

2


Всього

10


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка