Тема тижня англійської мови



Скачати 165.51 Kb.
Дата конвертації02.05.2016
Розмір165.51 Kb.



Городищенська ЗОШ І-ІІІ ст. № 1

ім. С.С.Гулака-Артемовського
Сучасний підхід до проведення тижня англійської мови

Підготувала

учитель англійської мови

Мусатенко О. В.

2016

Тема тижня англійської мови:
The most beautiful word in the English language is YOU
Девіз тижня:

Speak English, so that the world will be a new world”


Мовленнєво-розумова діяльність – єдиний процес творення думки та мовлення – складає підґрунтя для спілкування. Оволодіння учнями основами спілкування є практичною метою вивчення іноземної мови у школі. Одним із засобів активізації мовленнєво-розумової діяльності є гра. В процесі рольової гри, ігрової ситуації, конкурсу підсилюється емоційне сприйняття матеріалу. Учні активно набувають мовленнєвих навичок. Тому у ході навчально-виховного процесу доцільно використовувати не тільки урочну форму роботи, а й практикувати проведення позакласних заходів, конкурсів, залучати учнів із різними здібностями до їх підготовки та участі. Важливу роль такі форми роботи відіграють на різних вікових етапах, починаючи від вивчення англійської мови у початковій школі і завершуючи у старшій школі.

Проведення предметних тижнів, зокрема з англійської мови, дає учням можливість розкрити власні інтелектуальні, мовленнєві та творчі здібності школярів, проявити себе у різних ситуаціях та ролях, дізнатися багато нового, зацікавитися, а можливо й визначити свою подальшу долю, дізнавшись про власні вподобання, та усвідомлено вивчати предмет.

Метою проведення тижня англійської мови є:

1) удосконалення знань, звичок і вмінь отриманих на уроках англійської мови;

2) розширення світогляду учнів;

3) розвиток їх творчих здібностей, самостійності, естетичних смаків;



4) виховання любові й шанування людей свого рідного краю і країни, мова якої вивчається.

Попередня підготовка до проведення тижня:

  1. Вчителі англійської мови разом з учнями виготовляють стінгазети на теми: “Great Britain”, “English writers and poets”, “Magic English”, “Travelling about London”, “English-Speaking Countries”, “Schools in UK”.

(Для кожного класу окрема тема, але теми можна варіювати)

  1. На уроках англійської мови опрацьовують англійські казки, а завданням для дітей є підготувати малюнок відповідно до казки.

(“Three little pigs”, “Cinderella”, “Little dog Spot” and many others)

  1. Учні 2 класів після вивчення алфавіту готують книжечку

“My first ABC-book”.

(Книжечки виготовляють власноруч)



  1. Вчителі англійської мови попередньо перед тижнем англійської мови оформляють приміщення школи: на вході розміщують напис – “Welcome to our school”, кожен з кабінетів школи має підпис англійською, наприклад : “Headmaster”, “Assembly-hall” , “Nurse” …, на дверях кожної класної кімнати розміщено надпис з англійською приказкою чи висловленням видатних людей про вивчення англійської мови, наприклад: “Live and learn”, “So many languages you know, so many times you are a person”…

  2. Вчителі відбирають найкращі зошити та прописи з англійської мови.

Пропоную зразок плану Тижня англійської мови, а також конспекти нестандартних уроків та заходів із застосуванням інноваційних технологій, які можна проводити в рамках предметного тижня.

121 104150-001 i_108.jpg

План проведення тижня англійської мови

№ п\п

Назва заходу

Клас

Дата проведення

Хто проводить

1.

Урочиста лінійка з нагоди відкриття тижня англійської мови

1-11

понеділок

вчителі англійської мови

2.

Конкурс на кращу стінгазету

1-4

5-11


понеділок

вчителі англійської мови

3.

Виставка-презентація «What we know about Great Britain»

5-11

понеділок

вчителі англійської мови

4.

Конкурс на кращого читача англійських віршів

4-5

вівторок

вчителі англійської мови

5.

Конкурс малюнка «Моя улюблена англійська літера»



1-2

вівторок

вчителі англійської мови, вчителі-класоводи

6.

Розважально-пізнавальна гра «Travelling to English»




3-4

вівторок

вчителі англійської мови, класні керівники

7.

Конкурс на кращий переклад англійського вірша

5-11

вівторок

вчителі англійської мови

8.

Виставка кращих зошитів з англійської мови

(на друкованій основі)



1-4


середа

вчителі англійської мови

9.

Конкурс на краще виконання англійських пісень


1-11

середа


вчитель англійської мови, вчителі-класоводи

10.

Квест-гра «Весела англійська»


3-4


середа


вчителі англійської мови,

учні 11 класу



11.

Виховний захід ”The Club of Cheerful and Quick-witted Fellows





5-6

четвер

вчителі англійської мови

12.

Коментований перегляд відео фільму «The world around us is wonderful. Protect it. »

5-11

четвер

вчителі англійської мови

13.


Брейн-ринг «Who knows English better?»




7-8


четвер

вчителі англійської мови, учні 10 класу


14.

Інтелектуально-пізнавальна програма «Sea wind»

3-5

п’ятниця

вчителі

англійської мови



15.

Вечір відпочинку "English cafe “Veni, vidi, vici!"


9-11

п’ятниця

вчителі англійської мови

16.

Конкурсна програма «The ABC Party»

2-4

п’ятниця

вчителі англійської мови

17.

Підбиття підсумків. Нагородження. Урочисте закриття тижня англійської мови

1-11

п’ятниця

вчителі англійської мови



Виховний захід для учнів 5-6 класів

”The Club of Cheerful and Quick-witted Fellows”


Мета та завдання:

  • узагальнити та закріпити вивчений матеріал;

  • розвивати пам’ять та увагу учнів;

  • розширювати світогляд школярів;

  • зацікавлювати учнів до вивчення англійської мови;

  • виховувати почуття відповідальності, взаємоповаги та співпраці.

Хід конкурсної програми

Ведучий: Hello, boys and girls! We gathered here to find the most cheerful and quick–witted team. Look, we have two teams: “Girls” and “Friendly”. Now let me introduce our jury.

Привіт всім! Ми зібралися, щоб визначити найвеселішу та найкмітливішу команду. Перед вами дві команди: “Girls” и “Friendly”. А зараз дозвольте представити наше журі( Представлення членів журі)

- Our first competition is greeting. Наш перший конкурс „Привітання”.

1. Команди розказують про себе за наступним планом:

1) Name
2) Age, appearance


3) Favorite subjects
4) Hobby
5) Favorite sport
6) Favorite animals
7) Favorite meal

Ведучий:


I love learning English,
I can read,
I can write,
I can speak English, too,
I love learning English,
And what about you?

Наш наступний конкурс – розминка.

2. Кожен учасник команди вибирає картку із завданням та виконує його. Йому можуть допомогти члени команди або вболівальники.

Картки із завданнями:

– Name 5 hobbies


– Name 5 sports
– Name the months of the year
– Name 5 school subjects
– Name the days of the week
– Name 5 sorts of fruit
– Tell us about your friend
– Tell us about yourself

– Say or sing the ABC


– Tell us about your family
– Name the 4 countries of the United Kingdom
– Name 4 seasons
– Count from 10 to 20
– Count from 1 to 10
– Name 7 animals
– Tell us what are you good at
– Name 5 things in your classroom
– Name 7 colours

– Let’s check up how you know countries.

Давайте перевіримо, як ви знаєте англомовні країни.

3. Команди відповідають по черзі. Вболівальники можуть допомагати.

1) What countries are English-speaking?

Canada

The USA

Great Britain

Brasilia

Ukraine

China

Australia

Germany

Spain

France

Japan

New Zealand

2) Choose the flag of each country.

Учням пропонуються прапорці, їм слід визначити якій країні він належить.

3) What is the capital of the country?

В даному конкурсі беруть участь всі члени команд по черзі. Кожна правильна відповідь приносить 1 бал.

І. Canada, The USA, Great Britain, Brasilia, Ukraine, China

ІІ. Australia, Germany, Spain, France, Japan, New Zealand

4) What cities are situated in Great Britain?

Boston

Liverpool

Chicago

Florida

Oxford

Manchester

London

New-York

Glasgow

Cardiff

5) “Sights of Great Britain Назвати, які з визначних місць знаходяться у Великобританії.

Big Ben

Statue of Liberty

Disneyland

Madame Tussaud's wax museum

Tower

Royal Park

Westminster Abbey

Covent Garden

Hollywood

Stonehenge

Wembley Stadium

The National History Museum

The Royal Observatory

Buckingham Palace

The Houses of Parliament

White House













6) “Parts of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland” Назвати частини Великобританії.

- Our next competition is for captains.

4. Капітани отримують картки зі словами. В слова змішані літери. Їх завдання: скласти слова та перекласти їх українською.

1)l i s h e n g (English)


n d f r i e (friend)
k b o o (book)

2) t a i n b r i (Britain)


a l a n i m (animal)
a c e f (face)

5. “In the World of the Words”

Поки капітани готуються, командам пропонуються букви. Необхідно назвати якомога більше слів, що починаються на ці букви. Перемагає той, хто називає останнє слово.

Наприклад: «А» - apple, apricot, actor, art, artist, action etc.

Завдання такого плану допоможе учням активізувати та збагатити лексичний запас.

6. Crossword

Командам пропонується розгадати кроссворд, в якому приховано ім’я королеви Великобританії. Перемагає та команда, яка виконає завдання швидко і правильно, а також називає ім’я королеви.

1. Language is spoken in Great Britain.

2. The capital of Great Britain.

3. A short form of Great Britain.

4. A black and white animal which is like a horse.

5. The smallest part of Great Britain.

6. The physical part of a person.

7. The symbol of England (flower).

8. A wrong statement.

9. A part of body which is thinking now.



ENGLISH
LONDON
BR
ITAIN
ZEBRA
W
ALES
BODY
ROS
E
MIS
TAKE
HEAD

7. “Poems”

- And the last competition is your home task, your poems in English.

Журі підводить підсумки гри та нагороджує переможців.

- We finish our competition. Thank you and good–bye.
Розважально-пізнавальна гра “Traveling to English” для учнів 3-4 класів

Мета та завдання:


  • створити позитивну мотивацію до вивчення англійської мови;

  • повторити та закріпити вивчений матеріал;

  • вчити дітей колективній діяльності, співпраці.

Такі конкурси можна проводити як в кінці чверті або в кінці року, так і в кінці вивчення будь-якої теми. Молодші школярі із надзвичайним задоволенням беруть участь у них.

„Подорож” проводиться з учнями 3-4 класів. Всі учні – пасажири потягу, який рушає в подорож до англійської мови. Кожна група учнів займає свій поїзд, який зупиняється на різних станціях. Діти самі обирають розпізнавальні знаки для себе, але в кожній групі є машиніст “driver”, який проводить свою групу по станціях. Для того, щоб поїзди „не потрапляли в аварійні ситуації” на своєму шляху, кожна група отримує маршрутний лист “train table”, в якому вказано маршрут кожного поїзда, назви станцій та порядок руху. В ньому також вказано час зупинки, кількість отриманих балів.

Хід гри

Teacher: Dear friends, today you are passengers of these trains. We are going to travel to English. The trains are leaving. Good voyage! See you later!

Station 1: “Musical”
Відгадайте мелодію та заспівайте пісню англійською мовою. (використовуються пісні, які вивчалися раніше: “What is your name?”, “I see green, I see yellow”, “I am a pupil”, “Hello, how are you?”, “Head and shoulders”, etc.) На цій станції відповідальними є вчитель музики та учнів старших класів, які пропонують музику без слів, а діти згадують та виконують її англійською мовою. Якщо їм не вдалося вгадати пісню, пропонується інша мелодія.

Station 2: “Phonetics”


Прочитайте слова в транскрипції.
Наприклад: [spu:n], [tri:], [plein], [faiv], [sta:], [kwi:n], [fa:m], [bo:l], [blu:], [boks]

Station 3: “Reading”


Перевіряється техніка читання (кількість слів за одну хвилину). Один з учнів, обраний командою, отримує лист зі словами або з текстами. Учню дається одна хвилина на підготовку, потім він зачитує запропонований матеріал. Підраховується кількість прочитаних слів за одну хвилину і виставляється така ж кількість отриманих балів у маршрутний лист.

Наприклад: Ship, egg, bus, book, queen, star, horse, name, sit, yes, mug, cook, feed, park, port, cake, stone, little, bench, jump, good, sheep, farm, floor, plate, nose, big, bell, sun, wood, lake, bone, fish, pen, tulip, pupil, that, thеse, moon, bird, purse, king, morning, yellow, weak, beak, ball, day, boy, out.

Якщо учень завершив читати слова, а вчитель його не зупиняє, він починає читати запропонований матеріал з початку.

Station 4: “Poetical”


Розкажіть вірш англійською мовою.

The dog

What I can do

I have a dog. His name is Pat.
He can do this, he can do that.
Look at my dog! Tricks he can do.
I love my dog. He loves me too.

I can skip and play football,
Hockey, tennis, basketball.
I can jump and I can run,
I can have a lot of fun.

Station 5: “Grammatical”

І. Поставте правильні форми дієслова to be (am/is/are)

ІІ. Знайдіть і виправте помилку

1. I …a pupil.
2. You … from England.
3. My dad … tall and strong.
4. My mum … very good.
5. This dog … fat.
6. We …big.
7. Pete and Bob … students.

1. Ann and Mike is pupils.
2. We English are.
3. I have five book.
4. They has two stars.
5. What is your names?
6. I see one dogs.
7. Pete run in the park.

Station 6: “Lexical”
Продовжити перелік слів за темами (усно):

1. dog … 2. red … 3. read …


Можна приготувати малюнки за темами та запропонувати пограти у „Відгадай слово” або інші ігри на повторення лексики.

Station 7: “Riddles”


Відгадайте загадки.

  1. I live in a hot country.
    I am big.
    I give people milk.
    I have a hump ( горб) on my back
    What am I? (a camel)

  1. The teachers writes
    On me with chalk, (мел)
    My face is black,
    I cannot talk,
    What am I? (a blackboard)

Station 8: “Dialogue”
Бесіди за темою „Знайомство, „В магазині”, „В зоопарку”

Station 9: “Conversation”


Складіть розповідь за малюнком.
Наприклад: “I see a dog. Its name is Rex. Rex is big and good. It is red. Its nose is black. The dog is under the desk. It’s a good dog. This is its bone. Rex is happy. I like the dog.

Station 10: “Crossword”


Знайти 10 слів, що позначають кольори (можна використати будь-який кросворд за темою).

k

r

e

d

a

j

l

a

y

d

b

b

r

o

e

k

s

g

r

e

y

l

r

f

g

r

e

e

n

m

l

c

a

o

k

i

g

a

t

b

v

l

p

c

w

b

l

u

e

n

n

b

o

i

k

n

i

g

z

j

n

g

y

w

n

i

f

q

c

w

h

s

t

e

o

k

p



































Вечір в англійському кафе „English café “Veni, vidi, vici!”

(позакласний захід для учнів 9-11 класів)
Мета та завдання: закріплення та активізація країнознавчих тем, формування культурологічної компетентності та формування стійкої мотивації до вивчення англійської мови.
Programme:



Tasks

1

Visit card

2

Warming up “Quiz”

3

Associations

4

Understand me

5

English words in the Ukrainian language

6

Proverbs and idioms

7

Do you know that…?

8

Poetry corner “Limericks

9

Hometask “The Turnip”

Introduction

- Every intellectual person should know these words of wisdom. Guy Julius Caesar once said them. Here are some historical facts:



Guy Julius Caesar was born in 102 BC and was a foremost politician, commander (war leader) and orator of Italy. During eight years he captured the lands of present-day France, Belgium and the western part of Germany. Romans got rich territories and the Gaels got great culture. Hundreds later the people borrowed main Roman vocabulary and the nobles of France were proud of being “the real Romans”. Caesar became the dictator. Some other politicians dreamed of the Roman Republic based on freedom principles and the power of the Senate. Some senators decided to punish the arrogant (in their opinions) ruler and stabbed him with their swords in 44BC. Among them was Caesar’s friend, Mark Brutus whom he told famous words: “And you, Brutus?”

“Veni, vidi, vici” is one of the most famous Caesar’s words. He used them in order to inform Rome about his fast victory. Every educated person should know so-called Caesar’s words of wisdom. If we translate Latin words into English it will sound like “Came, saw and won”.

- Certainly we are not Caesars, but everyone has its own Rubicon to cross. And today we’ll try to do it. Be enthusiastic, initiative and high-minded and you are sure to cross your Rubicon. Good luck!

Look at the blackboard: you’ll have nine steps.



Visit card

- The first step is the visit card of your team. Your task is



  • to name your team

  • to elect the captain

  • to choose the motto

You’ve got time limit – 5 minutes. Then give us your presentation.

Warming up “Quiz”

- You’ve been studying English for ages. You know a lot of facts about English, English-speaking countries, their customs and traditions. To check up your knowledge I’ll ask you questions and you should answer them as soon as possible. One correct answer is a point. Get set, go!



Questions:

  1. Who discovered America?

  2. Who was the first president of the USA?

  3. What is the national symbol of the USA?

  4. Who discovered Australia?

  5. What is the symbol of England?

  6. What is the capital of the USA?

  7. Where is the Statue of Liberty?

  8. How many stripes does the American flag have?

  9. What is Union Jack?

  10. Who was the first man on the Moon?

  11. What parts does the UK consist of?

  12. When is Halloween celebrated?

  13. Can you give the full name of the UK?

Associations

- And now the captains are invited. The task is “You’ll have a card with a word on it and you should write your five associations with that notion”. While the captain writes his own associations, the members of his teams try to guess the captain’s associations and speak them aloud. You’ve got a point if your captain’s association coincides with yours. You can get five points for all five guessed associations.

For example, pupils’ associations with the word “Sun”:


    1. yellow;
      2) round;
      3) hot;
      4) summer;
      5) sky.

Birthday

Oranges


English test

Sun
Understand me

- It’s a famous kind of competition. All the members of your team can try their speaking abilities. You’ll have a card with a word on it; you should explain the meaning of the word and not mention it. The other members should recognize the notion (for example, a forget-me-not, a sunflower, a guitar, a violin).

Speaker: “It’s a kind of flowers. It’s blue. Some young people present them in order to remember him or her. It’s grown in the fields, in wet places”.



English words in Ukrainian language

- We live in Ukraine. Ukrainian is our native language, but more and more English words are being borrowed from the English language into other languages. Your task is to write as many Ukrainian words which were borrowed from English as you can. Time limit is five minutes (football, computer, golf…)



Proverbs and idioms

Proverbs are wisdom of the whole nation. Wherever you live, whatever language you speak, most of the proverbs have similar meanings. For example, my home is my castle (мій дім – моя фортеця), East or West, home is best (в гостях добре, а вдома краще). The same is about the idioms (to kill two hares with one stone – вбити двох зайців). Your task is to find Ukrainian equivalents to the proverbs on your cards. Each team has five proverbs or idioms:



  • He laughs best, who laughs last / Сміється той, хто сміється останній

  • Better late than never / Краще пізно, ніж ніколи

  • Tastes differ / Немає друзів за смаками

  • The eye is the mirror of the soul / Очі – дзеркало душі

  • It is never too late to learn / Весь вік живи – весь вік вчись

  • A man is known by the company he keeps / Скажи мені, хто двій друг і я скажу, хто ти

  • Never put off till tomorrow what you can do today / Ніколи не відкладай на завтра те, що можна зробити сьогодні

  • All in good time/Всякому овочу свій час

  • Look before you leap/Не знаючи броду, не лізь у воду

Do you know that…?

The next step is called “Do you know that…?” You know that during English classes we study not only English, but a wide range of different things: we speak both about changeable climate in Great Britain and the Mediterranean climate of Australia. We learn how to be polite, how to protect the environment and how to respect grown-ups. Please try to answer the questions on your cards. Each team has the same card. One correct answer is a point.



Card

  1. What animals are cold-blooded? (reptiles and amphibians)

  2. What animal lives the longest life and how many years does it live? (a tortoise, 400 years)

  3. What animal has more vertebral in his neck: a squirrel or a giraffe? (a squirrel)

  4. What planet is the nearest to the Sun? (Mercury)

  5. Does a kangaroo or a horse run faster? (a kangaroo)

  6. What is the London home of the Queen? (Buckingham palace)

  7. What mountain is the highest in the world? What is its height? (Everest, 8848 m)

  8. What animal is the largest in the world? (a blue whale)

Poetry corner “Limericks”

- Limericks are small funny poems. Try to translate them as good as possible using rhythms:



There was an old man of West,
Who wore a pale plum-coloured vest;
When they said, “Does it fit?”
He replied, “Not a bit!”
That uneasy Old Man of the West.


There was an Old Man of Columbia,
Who was thirsty, and called out for some beer;
But they brought it quite hot,
In a small copper pot,
Which disgusted that man of Columbia



Conclusion

-Thanks everybody for being so artistic, erudite and for good knowledge of the English language.


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка