Тема: Щастя це не дар Богів це бажання жити!



Скачати 139.62 Kb.
Дата конвертації30.04.2016
Розмір139.62 Kb.
Година спілкування 10 клас

Тема: Щастя – це не дар Богів - це бажання жити!


Мета: «Щастя. Як його досягти ?». Допомогти учням зрозуміти складну філософську категорію «щастя», усвідомити що щастя розглядається в єдності і взаємозв’язку з категоріями сенсу життя, любові, совісті, істини, добра і зла дати можливість упевнитися їм, що досягнення щастя залежить від їхніх особистих зусиль, виховувати доброчесність, людяність, працьовитість, прагнення бути щасливим.
Обладнання: - словники (Тлумачний словник української мови, український педагогічний словник та словник Даля);
- плакати з висловами відомих людей;
- твори художньої літератури, де широко описано в чому полягає щастя людини;

  • різнокольорові кульки з рецептами щастя;

  • інтерактивна дошка; фломастери; папір



Форма проведення: - засідання за трикутним столом, бо щастя – це віра, надія, любов.
- учні мають в своїх долонях проблему (квітку, свічку, кульку, кубик) завдяки якій і намагаються вирішувати їх.
Вступне слово вчителя:
Шановні друзі, як часто нам хочеться, щоб життя нагадувало відео кліп, кінофільм, улюблену книгу де на долю героїв випадає удача, кохання і багатство. Мабуть не має такої людини серед нас, яка б не хотіла бути щасливою є. Тож спробуємо з’ясувати, що таке щастя, висловимо свої думки про те що «щастя – це не дар богів – це бажання жити»; а також дізнаюсь, що потрібно, людині для того, щоб бути щасливою.
А чи знаєте ви як виникло слово щастя ?
Що воно означає ? (учні зачитують із словників що д таке «щастя»)
Вчитель підводить підсумок:
Справді, учні, що таке побажання сприймають складові проти безладдя, гармонії і щастя в усіх розуміннях.
Учні! «Щастя – це земна благодать» - це філософське поняття?
Дійсно – це стан задоволення життям, жити без горя і смутку, приносити радість іншим. Але ж всі без вийняту хочуть бути щасливими.
Інколи ми бачимо, що люди дарують один одному подарунки, талісмани, сувеніри на щастя. А ще кажуть, хто знайде підкову той буде щасливим. Підковане щастя? Чому знайдена підкова приносить щастя ? Як ви думаєте?
Підкова вважається , символом щастя тому, що це своєрідна чаша в яку накопичується все хороше таке як – матеріальний статок та духовні цінності. І якщо в випадку підкову вішали не правильно, то вона навпаки приносила смуток, горе.(Перевернута чаша з якої навпаки все випадає).

А чи знаєте ви прислів’я або приказки про щастя ?

Щастя без розуму – торбина дірява.


Кому щастя, тому й доля.
Аби щастя, а розум буде!
З щастям по гриби ходити, з щастям рибу бродити, а без щастя ніде ані за поріг.
В щасті не без ворога.
А тепер послухаємо що сказали про щастя видатні люди:
Щастя – це трикутник, а в нім три сторони: віра, надія, любов. (Богдан-Ігор Антонич)
В житті існує тільки одне щастя – кохати і бути коханою. (Жорж Санд)
... до щастя дорога веде через річку – та річка із крові та трішки із сліз, але ти не бійся. Не втопишся. Лізь.( Василь Симоненко )
Не ганяйся за щастям: воно завжди в тобі самому. (Піфагор)
Щасливий той, хто у себе вдома. ( Лев Толстой).
Прекрасні слова, правда ?!
Слова класного керівника:
Учні! А як розумієте щастя ви ? Чи згодні ви з тим, про що говорив Сенека, Платон, Сковорода, Сухомлинський та інші видатні люди.
Учень 1: Я згодна зі словами Макаренка, дійсно сімя – джерело щастя. На мою думку, для того щоб досягти поставлених цілей у житті потрібна підтримка люблячої сімї. Мені наприклад, підтримка рідних завжди допомагає долати труднощі. Присутність близьких мені людей посилює мою впевненість у собі, а впевненість особисто для мене є невід’ємною частиною успіху. Коли я згадую прекрасні хвилини, пережиті разом з близькими то на душі мені стає легше.
Учень 2: Я погоджуюся зі словами Василя Симоненко про те що дорога до щастя дуже довга та складна, але ми не повинні здаватися! Потрібно боротися за своє щастя!
Учень 3: Я згоден зі словами Френціса Бекона справді коли людина щаслива і коли вона робить інших людей щасливими – це приносить їй ще більше щастя.
Учень 4: Григорій Сковорода говорив: «Щасливий кому вдалося знайти щасливе життя, але щасливіший той хто вміє користуватися ним». І я згодна з його думкою. Ось наприклад моя проблема на долоні «квітка». Це не рослина, а краса всього світу і пам’ять про рідних, вірних друзів і кохану людину. А з ним можна пережити всі нещастя. Щоб бути щасливою необхідно досягнути своєї мети в житті.
Учень 5: Я вважаю, що слова Сенеки є правдивими бо людина, яка думає тільки про себе і шукає в усьому свою вигоду, не може бути щасливою. Бо треба дбати про оточуючих, а особливо про близьких та рідних.

Слова класного керівника :
Колоквіум за трикутним столом.
Проблема: «Щастя – це дар богів...?» Чи як ви думаєте ?
Питання для обговорення:
1) Чи існує «щастя»?
Учень 1: Скільки людей скільки й оцінок щастя. Бо воно нестабільне, нетривке: нині таке, а завтра зовсім інше.
Щастя – це відчуття комфорту в дану хвилину. Якщо вмієш робити цю хвилину довшою – ти щаслива людина.
Учень 2: Я вбачаю щастя в тому, щоб мої рідні та кохана людина завжди були здорові. І в майбутньому я бажаю створити таку сімю щоб я могла гордитися і як берегиня роду свого була коханою і щасливою.

2) Чи може бути щасливою та людина, яка думає тільки про себе ?


Учень 1: Ні! Бо якщо людина, яка думає лише про себе не має добра в серці то вона до всіх людей відноситься, не як до якоїсь особистості і вона не має, а отже не спілкується. Частиною людського щастя є спілкування.
Учень 2: Я також думаю, що людна, яка думає лише про себе не може бути щасливою бо вона не отримуватиме від життя того , що отримують інші.

3) Чому в різних людей різне розуміння про щастя ?


Учень 1: Особисто для мене щастя є на відмінно скласти ЗНО вступити до ВНЗ і знайти хорошу роботу. Я вбачаю своє щастя у успішній кар’єрі і сімї в якій панує злагода.
На землі живе 7 млр. чоловік тому бажання і потреби у всіх різні, а здійснення цих бажань я і вважаю щастям.
Учень 2: Кожна людина має свої здібності і бажання, всі люди різні тому в людей і різне розуміння щастя, бо щастя полягає в тому щоб добре жити справедливо, у злагоді з законами природи, тому я радію тому що я живу бо я коваль свого щастя.

4) Чи згодні ви що «Життя без кохання, схоже на сухе дерево ? »


Учень 1: Життя без кохання, схоже на сухе дерево – я згодна з цим. Уявімо, що кохання – це вода, якою потрібно поливати дерево, а всі ми знаємо що без води дерево жити не буде. Тож і без кохання життя не має.
Учень 2: Кохання змінює людину на краще, дарує їй нові чудові відчуття, мрії. У коханні споріднюються душі двох людей. І навіть не розділене кохання прекрасне вже тим, що людина відкриває для себе красу іншої особистості.

5) Чи згодні ви з словами О. Підсухи, що «Щастя – це не гроші, це не слова, це друзі хороші і шана людська ? »


Учень 1: Я думаю, що гроші не головне. Щастя не в грошах, а щастя в тому щоб людина була здоровою.
Учень 2: На мою думку гроші є невід’ємною часткою нашого життя, але їм не потрібно вклонятися, адже гроші як прийшли так і пішли і жити в постійному стресі за своє багатство: згорить, вкрадуть, згниє ...
Хіба цей страх може бути сумісним із щастям ? У Сомерсема Маємо є вислів: «Гроші – це шості відчуття, без якого людина не може скористатися в повній мірі рештою п’ятьма ». Отже гроші найнеобхідніша для щастя річ. Так гроші у житті дуже важливі, але зробити людину щасливою вони не можуть. На цю тему навіть є кінофільм, який має назву «Багаті також плачуть».

6) Чи може праця зробити людини щасливою ?


Учень 1: Праця допомагає людині реалізувати себе в житті тобто робити щасливою. Щасливою людину робить зовсім не престижність, а задоволення від виконаної роботи.
Учень 2: Щасливою людину робить не престижна робота, а задоволення людина отримує лише від заробітної плати, але є такі люди, які отримують задоволення від своєї праці і несуть добро і радість. В кожній роботі є свої плюси і мінуси. Я отримую задоволення якщо я співаю для своєї родини, але я не впевнена, що це буде мені приносити задоволення, якщо я буду працювати на великій сцені.

7) Чи погоджуєтеся ви з тим, що сімя – це джерело щастя ?


Учень 1: Найкращою підтримкою є хороша атмосфера у сімї, добрі стосунки з друзями. Підтримка близьких допомагає долати труднощі, що, можливо, не під силу для самотньої людини. Присутність близьких нам людей посилює відчуття задоволення. Прекрасні хвилини, пережиті разом з близькою нам людиною, вдвічі прекрасніші чи щасливіші.
Учень 2: Я згодна, бо сімя не покине тебе в тяжку хвилину й ти можеш завжди чекати підтримки від близьких. Батьки ладні на все щоб я була щасливою. Отже сімя – джерело щастя.

8) Висновок «Щастя – це дар богів...?»


Учень 1: У кожної людини своє щастя. Я вважаю, скільки людей – стільки й шляхів до щастя. А про яке щастя мрію я сьогодні? Вступити до ВНЗ, вивчитися, займатися улюбленою справою, мати справжнє кохання і створити родину.
Учень 2: Щастя особисто для мене це коли я в повній мірі можу реалізувати свої сили в спорті. Кожен раз коли я дивлюся телетрансляцію футбольного матчу я уявляю себе на місці, відомих футболістів – це мрія мого життя і мабуть здійснення цієї мрії і є для мене щастям. Я буду щасливим тільки тоді коли зі мною буде моя друга половинка і робота про яку я мрію з дитинства.
Слова класного керівника :

Так, бо кожна людина живе своїм життям і треба гордитися і радіти тим, що ти, як особистість є частина цього життя.


Обговорення даної проблеми.


Учні! А давайте підслухаємо розмову подорожніх про справжнє щастя, яка допоможе нам розібратися із цим складним питанням.
Степан: привіт, Іване.
Іван: привіт, Степане! Про що ти задумався?
Степан: Люди в житті своєму працюють, а для чого – й самі не знаєте. Якщо подумати, то всім людським починанням, скільки б їх не було, один кінець – радість серця. Для неї ми вибираємо друзів, домагаємося великих посад, вишукуємо різні наїдки, різну музику, влаштовуємо концерти, садимо сади. Словом, різними способами, які тільки можуть бути, стараємося веселити душу свою.
Іван: Однак я чув, що ніде немає більше забав і веселощів, як у Парижі й Венеції.
Степан: Вірно, там їх багато. Але поки ти нам їх із Венеції привезеш, то ми помремо з нудьги.
Микола: Перестаньте брехати, любі мої приятелі, високі посади, велике місце, різні ігри і гуляння. Усі ваші затії не зможуть розвеселити душу і вгамувати нудьгу. Одне те, якщо дізнатися, в чому справжнє щастя людини і здобути його.
Степан: Правда, ми народилися для справжнього щастя і прагнемо до нього, а життя наше є шлях, як ріка, текучий.
Іван: Я довго шукаю щастя, але знайти його не можу.
Микола: Якщо ви справді хочете знайти його, то скажіть, що для людини найкраще?
Іван: Краще те, що вище, а вище – всьому голова і розумна голова.
Микола: А чого ви собі в житті найбільше бажаєте ? О! Проблема !
Степан: Я хотів би стати людиною високопосадовою, щоб мої підлеглі були міцні, добрі, щоб у мене був будинок, як у Венеції, сад, як у Флоренції, щоб був я розумним і вченим, благородним і багатим.
Микола: Шкода, що в тебе такі безглузді бажання. Ти з твоїми мріями схожий на дерево, яке бажає в один час бути і дубом, і кленом, і липою, і березою... Але милостива мати-природа краще знає, що нам потрібно. Бачу, що не зможемо знайти щастя.
Іван: Чому?
Степан: Чому ж?
Микола: Тому, що не розуміємо, що воно таке. Для того, щоб бути щасливим, не треба їздити за моря. Шукаємо щастя по країнах, століттями, а воно є завжди і всюди, як риба у воді, так ми в ньому , а воно коло нас шукає нас самих. Немає його ніде, тому що воно є всюди.
Інна: Ненароком підслухала вашу розмову і вважаю, що щастя у кожного різне. На мою думку, щасливий той, хто потрібен суспільству, той хто любить свою природу, батьківщину, сімю ,той хто прагне до справедливості. Ось послухайте причту. Одного разу мудрець принісши в руках метелика запитав у свого учня: «Метелик живий чи мертвий ?» А ви як думаєте ? Він сказав що все в його руках. Чи допомогла я вам у розв’язанні вашої проблеми ?
Степан: Так!
Микола: Гадаю , так!
Іван: Дайте подумати.
Всі разом: щастя у ваших руках.

Дидактична гра «Щаслива людина, яка?»


Щ – щира Н – неадекватна
А – активна Е – егоїстична
С – сердечна Щ –
Л – любляча А – агресивна
И – – С – скептична
В – відверта Л – легковажна
А – аспективна И – –
В – ворожа

А – авантюрний


Висновок.

Екскурсія по сторінках творів художньої літератури «про щастя»


Конкурс кращий бібліотекар школи проводить.
«Що таке щастя, кожен розуміє по-своєму, адже кожен з нас — індивідуальність, що має власні інтереси та уподобання. Для когось щастя—це мати автомобіль найновішої моделі, добре облаштовану  квартиру з меблями, від яких тріщать стіни, та гаманець, наповнений зеленими папірцями — доларами. Можливо, це і є якась сота частина щастя. А може, й ні. 
Але, на мій погляд, щастя усе ж таки не в цьому. Щастя — це мати вірних, незрадливих друзів, здатних у будь-яку хвилину прийти до тебе на допомогу.
Я знаю, якщо станеться біда, я можу розраховувати на тверду руку друга. Він допоможе мені порадою, він запропонує реальну допомогу. У цей же час мої друзі теж можуть розраховувати на мене. І я їх не підведу, не зраджу. Тоді ж що може бути кращим за це товариство, за товариську підтримку? 
Однією з складових частин щастя, на мій погляд, є здоров'я. Не маючи його, людина відчуває себе руїною. Як відомо, здоров'я неможливо купити за гроші. Нехай ти будеш навіть мільярдером, але, не маючи здоров'я, будеш ти радіти своїм грошам? І тільки тоді зрозумієш, що щастя все ж таки неможливо оцінити лише в грошовому еквіваленті. Скільки людей страждає від того, що у молоді роки Дозволяли собі зайві речі, забуваючи про наслідки — це і нестримне вживання алкоголю, і безмірне паління, дві, а то й три пачки у день! Наслідки не чекатимуть, і вже скоро такі люди відчують себе дуже хворими, адже людський організм зроблений не з заліза. Тому, я вважаю, що здоров'я потрібно берегти замолоду, щоб у похилому віці не бідкатися та не звертатися до лікарів; 
Щастя, я гадаю, — це мати здорових, люблячих батьків. Адже вони так багато віддають нам, своїм дітям. А ми зрідка буваємо такими невдячними, такими байдужими до їхніх прохань. Але якщо замислитися, то, мені здається, ми могли би частіше прислухатися до їхніх зауважень, порад, приділяти їм більше часу та уваги. Бо вони віддають нам стільки любові, стільки ніжності та ласки! Від наших найперших кроків до кінця своїх днів вони ведуть нас дорогами життя, не помічаючи інколи, що з маленьких нетям ми швидко перетворилися на самостійних, дорослих людей. Проте для батьків ми, здається, назавжди залишаємося маленькими дітьми. Але яке все ж таки щастя, що вони є, рідні, милі батьки! 
Для мене щастя — коли тебе розуміють. У наш вік, вік прискорень, коли усі навкруги поспішають, не помічаючи нічого навколо, не залишається часу, щоб прислухатися до голосу інших людей. З усіх боків оточує нас глуха байдужість. 
Тому, я гадаю, так важливо, коли тебе можуть спокійно вислухати, зрозуміти, дати пораду. Це може бути товариш, або батьки, або навіть якась незнайома людина, яка не втратила людськості, яка вірить іншим. Зараз, на жаль, такі люди є рідкістю.
Хочеться вірити, що з часом люди навчаться вислуховувати один одного чи просто згадають, як це робилося раніше; навчаться уважніше ставитися один до одного. Через непорозуміння людей відбуваються сварки, навіть катастрофи. Чому ж не зупинитися на мить, не вислухати співбесідника, а головне, не зуміти його зрозуміти? Адже це так просто! І тоді, на мою думку, у світі буде менше злості, розчарувань та непорозумінь. Люди будуть щасливими, спокійними, урівноваженими, зменшиться кількість відвідувань психоаналітиків, адже кожен з нас буде в змозі дати пораду, допомогти близьким або навіть незнайомим людям. Тоді, мабуть, люди зрозуміють, що жити у згоді, без чвар, без якихось розбіжок, без катастроф та війн — це і є головне, це і є справжнє щастя. Адже мирне небо над головою, мир у душі — це все, про що може мріяти кожна людина, яка знає ціну усьому, що відбувається зараз у світі. 
Що таке щастя, кожний розуміє по-своєму. Щастя, на мій погляд, — це коли всі відчувають себе щасливими, коли усім добре. Нехай поряд зі мною завжди будуть вірні друзі, нехай хвороби не чіпляються до мене та моїх близьких, нехай у світі панує взаєморозуміння, нехай будуть як можна довше поруч зі мною мої батьки, і тоді я, мабуть, зможу впевнено сказати: "Я — щаслива людина!" 
І нехай у мене не буде порожньо у кишенях...»
Вірші про щастя:

Для одних – це почесті, хвала,


А для інших щастя – у багатстві,
Бідність для таких людей – біда.
Хворим щастям бачиться в здоров’ї.
Кожен, хто згубив його, жалкує.
Мати за одужанням дитини
Власного життя не пошкодує.
В’язень мріє про жадану волю.
Одинокого гнітить біль самоти.
Важко, мабуть, на усій планеті
Повністю щасливого знайти.
Під загальний заголовок «щастя»
Безліч можна віднести речей.
І, можливо, стільки його видів,
Скільки на Землі живе людей.

* * *
Щастя – це те, що було.


Щастя – це те, що буде.
Неба набрало в груди і гай-гай – одгуло.
Щастя – це те, що було.
Щастя – це те, що минає,
Як не минає зло.
Хай підминає погода
Щастя – жар-птиці перо,
Щастя – від Бога нагода
Творити добро!

* * *
Щастя – це вічна дорога земна,


Щастя – це літо, зима і весна,
Щастя – це сонце, злива і сніг.
Щастя – це пісню ділити на всіх.
Щастя – це віра в добро і любов,
Щастя – це музика вільних дібров,
Щастя – це друзі і рідний твій дім.
Щастя – це світ, подарований всім.

* * *
Коли тебе оточує брехня,


Щасливим неможливо бути.
Там де брехня, там завжди метушня,
Там смак і запахи отрути.

* * *
- Ти моє зернятко


Колоскове, -
Мати сину
Стиха промовляє.
- Щастя не шукай
Ти у підкови,
Щастя – це народ твій і земля!
Щастя – це любити
Батьківщину,
Будь їй сином
Відданим завжди,
Берегти її,
Мій любий сину,
З року в рік
Щоденно від біди.
Щастя людям
Легко не дається,
Щастя досягають
В боротьбі.
Діяти й дерзати,
Доки серце б’ється, -
Ось чого бажаю
Сину, я тобі.

Слова класного керівника:
Отже, дійсно, учні у кожної людини своє поняття що таке щастя, що потрібно для того, щоб бути щасливим.
Зараз ми дізнаємось про приорітети учнів нашого класу.
Ми проводимо анкетування «Для мене щастя – це ...». Вам потрібно визначить і виділити основні складові щастя.
Ними є : на І місці – здоров’я;
ІІ місці – кохання;
ІІІ місці – багатство;

Учні ,а давайте складемо Портрет щасливої людини.

(учні складають цей портрет, запрошуємо і наших гостей долучитись до складання(звучить музика)).

Яким символом-малюнком можна передати уявлення про щастя ?

Так, як учні сидять за трикутним столом то вони і назвали свої групи


І група – «Віра»
ІІ група – «Надія»
ІІІ група – «Любов»
Захищають:
І група – «Танок, для коханої – віра в чисте небо, щирі надії»
ІІ група – підготували пісню «Посмішка»

ІІІ група – вірш «Любов пришла».

Давайте поміркуємо над словами Леонардо да Вінчі: «Щастя дається тому, хто багато працює»
Чи може праця зробити людину щасливою ?
Учень 1: Так, звісно, я згодна з тим, що праця робить людину щасливою. Ще Григорій Сковорода казав про щастя у сродній праці. Тож я вважаю, що тільки працюючи людина буде щасливою.
Учень 2: Мені здається, що людина може бути щасливою від роботи. Наприклад, якщо людина з самого дитинства мріяла стати лікарем і в дорослому житі отримала жадану професію, то вона буде щасливою, якщо врятує чиєсь життя.
Учень 3: Праця ,як кажуть, перетворила мавпу на людину. Хоч багато хто у цьому зараз сумнівається, але факт залишається фактом: людина і справді без праці не може існувати. Адже праця – це життя, яке має сенс. Мені здається, що чим більше людина працює, тим більше вона відчуває свою цінність, відчуває, що вона потрібна не лише собі та своїм близьким, а й усьому суспільству. Адже праця скрашує наше життя, дає змогу навчитися чомусь кожен день.
На сою думку, істина сутність людини полягає в працелюбстві, а її щастя – в пізнанні та самовдосконаленні. Праця самою природою призначена спроваджувати все життя людини, вона – все перемагаюча сила; без неї нема ніякого людського добра. Зрештою, жити – це діяти.
Якщо людина не любить свою роботу – вона нещаслива?
Кожен учень стверджував, що людина, яка не задоволена своєю професією не може бути щасливою, бо не отримує духовного задоволення від цього і в неї переважає негативний настрій.
Висновок : Щасливий той, хто займається улюбленою справою.

Чи погоджуєтеся ви з думкою Антона Макаренка про те, що «Сім’я – джерело щастя »
Учень 1: Я згоден з тим, що щасливими не народжуються щасливими стають. У щасті людини важливу роль відіграє сімя. Народна мудрість говорить: «З родини йде життя людини », без сімї немає щастя на землі. У душі і серці кожної людини глибокий слід залишає: материнська ласка, доброта бабусі, татова вимогливість, дідусева мудрість.
Я щасливий, адже маю гарну родину. В своєму майбутньому я зроблю все заради того, щоб побудувати гарний дім, посадити і виростити дерево й виховати чудового сина, адже жити в дружній і люблячій родині і є велике щастя.

Висновок: Найкращою підтримкою кожної людини є хороша атмосфера у сімї. Той, хто любить сімю і той, хто дбає про них і є щаслива людина.

А чи згодні ви з думкою Жорж Санда «У житті існує одне щастя – кохати і бути коханою»
... чи можна розуміти цей вислів так «Поки не зустрів кохання – ти нещасна людина»?

Учні , а давайте запитаємо у наших гостей, що вони розуміють про щастя взагалі і чи є вони щасливі ? !


У нас в гостях :
Голова громадянської організації
Адміністрація школи
Класні керівники 1 -11 класів.

Підсумок класного керівника:
Так, кожен із вас має своє уявлення про щастя. І воно є у кожного із вас, воно у ваших руках.
І я бажаю вам досягнути справжнього людського щастя.

- Пісня «Ми бажаємо щастя вам.» (співають учні класу)



Слова класного керівника:
А чи можна купити щастя у магазині ?
Сценка «Чи можна купити щастя в крамниці?»
Покупець: Щастя не купиш у магазині ... Не ввійдеш у великі красиві двері, над якими вивіска «Щастя» . Не пройдеш між рядів ,вибираючи своє.
Продавець: Яке щастя ви б хотіли ? Зверніть увагу на ось це, із зеленою галявиною і красивим видом на гори. На нього зараз якраз знижка!
Покупець: Ні. Грошей немає.
Продавець: Ні? Тоді подивіться на третю поличку, його залишилося зовсім мало, але вам як раз вистачить. Так, саме це обручка і фата.
Покупець: Ні, ще рано. Мені треба ще стати на ноги.
Продавець: І це теж ні ? Ну що ж ... Може глянемо на варіанти дешевше ? Наприклад, як вам подобається он той величезний успіх? Повірте він коштує цих грошей! Ну, якщо ні... то дивіться самі , тут безліч варіантів!...
Покупець: Ні, та не буває. І не може бути. Не можна купити те, що постійно змінюється, що не постійне. Щастя – не сувенір на полиці. Це скоріше складна хімічна формула, компоненти якої постійно змінюються, а результат залишається колишній. І ви щодня починаєте і закінчуєте в пошуках .. в пошуках все нових і нових складових для цієї непростої, але найважливішої формули у вашому житті.

Продавець: Тому пропонуємо, вам..
Разом: «Рецепт щастя»
Возьмите чашу терпения.
Налейте туда же полное сердце любви.
Бросьте две пригоршни щедрости.
Плесните туда же юмора.
Посыпьте добротой.
Добавьте как можно больше веры и все это хорошо перемешайте.
Потом намажьте на кусок отпущенной вами жизни и предлагайте всем кого встретите на своем пути!!!
Учні вручають в кульках «Рецепти щастя»

Нехай ці різнокольорові кульки, які відтворюють кольори веселки принесуть вам щастя, а для підняття вашого тонусу і настрою учні дарують відмінний антидепресант «гормон щастя» - шоколадку. Він стимулює викид ендорфінів, які покращують настрій і підтримують тонус організму!


Звучить музика «Творити добро»

Заключне слово вчителя:
Шановні учні, гості! Уявіть собі, що ми з вами знаходимось в храмі «Щастя» і переступимо поріг релаксації кімнати де панує тепло, добро, любов, радість і бажання жити і творити. І ми відчуваємо, що ми дійсно щасливі!!! Що потрібно жити сьогоднішнім днем і радіти навіть дрібницям.
Тож залишайтесь бути щасливими і творіть добро! А щастя обов’язково вас знайде!!!


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка