Тема. Подарунки та сувеніри до Нового року мета



Скачати 33.13 Kb.
Дата конвертації30.04.2016
Розмір33.13 Kb.
ТЕМА. Подарунки та сувеніри до Нового року

МЕТА: ознайомити учнів з традиціями новорічних свят ; удосконалити вміння конструювання ялинки з паперу ; розвивати конструктивні здібності , уяву , фантазію ; виховувати акуратність , терпіння , інтерес до роботи , повагу до народних звичаїв.

ОБЛАДНАННЯ: малюнки про зиму, схеми для виготовлення ялинки, папір , ножиці, клей.

Хід уроку

1.Підготовка робочих місць (перед початком уроку)

2. Організація класу.

- Добрий день , усміхнені личка ! Я рада вітати вас у нашому затишному класі. Погляньте на мене , на друзів, погляньте вліво, вправо, поверніться й один одному посміхніться. А тепер сідайте 3. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і мети уроку.

На дошці розвішені малюнки( зимовий пейзаж, святкування Нового року, схема виготовлення ялинки)

Розгляд малюнків,скласти план уроку.



План уроку

  1. Бесіда про зиму.

  2. Як зустрічають Новий рік?

  3. Виготовлення ялинки.

Тож гаразд , часу не гаєм

І роботу починаєм.



4.Робота над темою уроку

а) Бесіда про зиму

- Діти чи подобається вам зима?

- Чим саме ?

- Які свята ми відзначаємо взимку?

- А яке свято сьогодні ?

- А яке зимове свято ви любите відзначати в школі?

- А як ви готуєтесь до Нового року? б ) Розповідь учителя про традиції святкування Нового року наших пращурів.



  • У дохристиянській Русі Новий рік пов'язували з початком землеробства , а тому святкували його 21 березня. Це було свято весни , хліборобів. Звідси й походить звичай засівати у новорічний ранок оселю зерном. Ритуальним деревом весняного новорічного обряду була вишня. Деревце садили восени в діжечку ,тримали його в хаті, а на весні , у березні , вишенька розвивалась і розквітала. По тому , як вона квітне , дівчата вгадували долю на цілий новий рік.

  • Із офіційним запровадженням християнства на Русі (988 року ), князь Володимир Великий переніс відзначення Нового року з березня на вересень , ( 1вересня ). Згідно з указом Петра 1, у Російській імперії , до складу входила й Україна , з 1700 року Новий рік стали відзначати у січні , а разом з тим і ставити новорічну ялинку.

  • Діти ,а чому саме ялинку ? (Легенда про ялинку)

  • Діти! А звідки приходить ялинка у ваші домівки?

  • Кожного року на новорічні свята в Україні , яка є дефіцитною на ліс , за офіційною статистикою вирубуються мільйони штук молодих саджанців сосни . ялини та ялиці. Такою кількістю лісових культур , можна засадити близько 167 га лісу щорічно. При тому , що 1 га ялинового лісу забезпечує річну потребу людини в кисні .

  • Чи варто для кількаденного задоволення рубати цілі ліси ?

  • Сьогодні на уроці відкриваємо Фабрику « Умілі руки» і будемо виготовляти новорічну ялинку.

  • А працювати будемо у групах , кожна група – це окремий цех де будуть виготовлятися ялинки. Кожен працівник цеху має свої обов'язки.(Секондомірчик чистюля,всевмійка). Щоб нам добре працювалось будемо дотримуватись такого девізу:

В колі друзі краще працювати ,

Легше думати і виріб виготовляти!



5.Розгляд зразку виробу.

Подивіться на цей виріб. Він виготовлений з кольорового паперу, дерев'яної шпажки, прикрас.



6. Технологія виготовлення виробу.

На дошці – схема виготовлення.



  • Поміркуйте , скільки ярусів ви хочете , щоб було в ялинки. Скільки ярусів , стільки кругів потрібно вирізати. Причому круги повинні бути різних розмірів, наприклад, від більшого до меншого.

За допомогою транспортира ділимо круг на вісім рівних сегментів. Далі циркулем робимо всередині коло меншого діаметру, щоб різати «голки» однакової довжини. Ріжемо по лініях сегментів до цього кола. А тепер загортаємо «голки», робимо кульочки, склеюємо їх крапелькою клею. Коли закінчите усі «голки» , у вас вийде один ярус ялинки. Таким чином робимо і всі інші яруси .Готові яруси ялинки одягаєм на дерев'яну шпажку.

Вирівнюємо «голочки» , щоб вони чергувалися в кожному ряду. А в якості верхівки зробимо теж конус, згорнувши сегмент кола у куль очок.

Прикрашаємо ялинку іграшками.

7.Планування наступних трудових дій.

- Що потрібно вам для роботи?



8. Повторення правил техніки

- безпеки під час користування ножицями і клеєм.

( Читаємо правила).

9. Хвилина відпочинку.

Пісенька. Ой хто , хто Миколая любить…



10. Самостійна робота учнів ( звучить музика).

Надання індивідуальної консультації.



11. Оцінювання виробів.

12. Підсумок уроку.



  • Діти , чи сподобалось вам працювати на фабриці ?

  • Чим саме ?

  • Де можна помилуватись красою ялинки ?

  • Яке дерево новорічного обряду було у наших пращурів ?


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка