Таблиця ділення на 7



Скачати 75.42 Kb.
Дата конвертації11.09.2017
Розмір75.42 Kb.






ВІДДІЛ ОСВІТИ БІЛОЦЕРКІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ

ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

ОСТРІЙКІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І – ІІІ СТУПЕНІВ


ВІДКРИТИЙ УРОК

з математики у 3 класі

з використанням інтерактивних технологій

Підготувала урок і провела

Н.В. Щербина,

учитель початкових класів,

учитель-методист

2013 рік


Тема:Таблиця ділення на 7.
Мета:Скласти таблицю ділення на 7;

вчити розв’язувати задачі на знаходження частки двох чисел;

розвивати логічне мислення, просторову уяву;

вдосконалювати обчислювальні навички.

Виховувати інтерес до навчання, бажання працювати на уроці.
Обладнання: Запис на дошці, таблиці для усної лічби.
http://img809.imageshack.us/img809/1518/7rakamboyamasayfalar3.jpg

І. ОРГАНІЗАЦІЯ КЛАСУ ДО УРОКУ

http://img-fotki.yandex.ru/get/6607/27302857.595/0_9b927_c6d7ece_xl


1.Пролунав дзвінок,

Починається урок.

Працюватимем старанно,

Щоб почути у кінці,

Що у нашім третім класі

Діти – просто молодці!


Знову день почався, діти,

Ви зібрались на урок.

Тож пора нам поспішати –

Кличе нас усіх дзвінок!

Щоб урок минув не марно,

Будем вчитись дуже гарно,

Всі здобудемо знання:

Коля, Колюня, Паша, Сніжана,

Женя, Андрійко, Віка і я!
2.– Діти, в народі кажуть, що добрий гість – дому радість. Гадаю, що ви – гостинні діти і завжди раді гостям. Давайте дружно привітаємось!

(Діти вітаються з гостями).


3. Автотренінг

Щоб робота в нас кипіла, працювати будемо:



  • швидко!

  • дружно!

  • вміло!


4. Девіз уроку зашифрований на дошці. Щоб його прочитати, слід виконати завдання:

99 + 1 = ?

Чим

100

50 + 30 = ?

важче

80

48 + ? = 50

завдання,

2

70 – 1 = ?

тим

69

44 – 4 = ?

дорожча

40

25 – 20 = ?

перемога

5

«Чим важче завдання, тим дорожча перемога».


ІІ. ХВИЛИНКА КАЛІГРАФІЇ

(Діти промовляють слова і виконують дії).




Зошит свій я відкриваю

І під нахилом кладу.

Ручку я ось так тримаю,

Я її не підведу!

Сяду рівно, не зігнусь,

До роботи я берусь!

http://www.supercoloring.com/wp-content/main/2009_01/banana-8-coloring-page.gif


Інтерактивна вправа «Банани».

На дошці зашифроване слово, яке складається з 13 літер:



ма с і м тематика

Ставлю завдання:

– Який урок щойно розпочався? (математика).

– Закресліть у цьому ряду літер це слово.

– Що залишилось? (сім).

– Отже, господинею на нашому уроці буде цифра 7.

Каліграфічне написання цифри 7.
ІІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ УЧНІВ
1. Вміння орієнтуватись у просторі.

– Діти, щоб досягти мети на уроці, щоб подолати труднощі і перешкоди, нам доведеться:


підходити до об’єкта

входити

обходити

виходити


переходити
(Діти показують відповідний малюнок на дошці).
2. Усна лічба за таблицями:



30 +



6 * 7

6 * 6

6 * 9

6 * 3

42


: 6

48

24



54

30

· 7 = 42



· 7 = 35

· 7 = 49

· 7 = 56

· 7 = 28

· 7 = 21
3. Інтерактивна вправа «Асоціативний кущ»


рахунок

задача

цифра



МАТЕМАТИКА



розум

точність



мислення

число

геометричні фігури

– Діти, коли ми вимовляємо слово «математика», що вам одразу спадає на думку?

Що для вас є «математика»?


4. Розв’язування рівнянь:

х + 10 = 18


8
х = 18 – 10

х =


х – 4 = 40


44
х = 40 + 4

х =


х –8 = 12


20
х = 12 + 8

х =


http://gym6.narod.ru/6/63/q1.gif

8 – Математика –

44 – цариця

20 – наук


Складання вислову про математику:

«Математика – цариця наук».


5. Інтерактивна вправа «Мозковий штурм»

описание: http://www.realbrest.by/images/photos/2d52db2456db333f4f5cfcc8849e6c97.jpg

– Діти, давайте за допомогою мозкового штурму нагадаємо важливі математичні правила і поняття.


Гра «Вірю – не вірю»

– Чи вірите ви в те, що при відніманні найбільшим є зменшуване?

– Чи вірите ви в те, що 1 м дорівнює 10 см?

– Чи вірите ви в те, що 1 дм – це є 10 см?

– Чи вірите ви в те, що 1 година дорівнює 60 хвилин?

(Кожну свою відповідь учні починають словами «Вірю…» або «Не вірю…»)


6. Інтерактивна стратегія «Кубування»

Завітав сьогодні в класhttp://www.artscroll.ru/samba/serspirit/art_lessons/art0070/post-13689-1163432070.jpg

На урок знову до нас

Кубик, діти, не простий,

Кубик, діти, чарівний.

Він доріжку прокладає,

Ваші знання перевіряє!

– Увага! Аналізуємо завдання «Чарівного кубика»:

– Як порівняти два числа: на скільки одне число більше за інше?

(Треба від більшого числа відняти менше).

–Як порівняти два числа: у скільки разів одне число більше за інше?

(Треба більше число поділити на менше).

– Як називаються числа при відніманні?

(Зменшуване, від’ємник, різниця).

– Як знайти невідомий доданок?

(Треба від суми відняти відомий доданок).



ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА З ВИКОРИСТАННЯМ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
«Іван – покиван»

(Ця фізкультхвилинка дає можливість мобілізувати весь клас, залучити дітей до активної рухової діяльності, привчає бути уважним і зосередженим, вчить швидко зорієнтуватись в ситуації).

Учитель стоїть спиною до класу і показує будь-яке число пальців. Потім промовляє слова: «Раз, два, три – клас, замри!» Повертається до класу, а діти повинні вставанням продемонструвати те число, яке показав учитель (наприклад, 4).
ІV. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

– Діти, порахуйте «сімками» до 70: 7, 14, 21, 28, 35, 42, 56, 63, 70.

– Яка дія є оберненою до дії множення? (дія ділення).

– Сьогодні ми, опираючись на ваші знання таблиці множення числа 7, складемо таблицю ділення на 7 і запам’ятаємо її.


V. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
1. Підготовча робота (за завданням 272).
2. Складання, читання і запис таблиці ділення на 7.

7 * 2 = 14

14 : 7 = 2

7 * 3 = 21

21 : 7 = 3

7 * 4 = 28

28 : 7 = 4

7 * 5 = 35

35 : 7 = 5

7 * 6 = 42

42 : 7 = 6

7 * 7 = 49

49 : 7 = 7

7 * 8 = 56

56 : 7 = 8

7 * 9 = 63

63 : 7 = 9

7 * 10 = 70

70 : 7 = 10


VІ. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ
1. Виконання завдань №274 і 275.
2. Робота над задачами:

№275


1) 12 – 9 = 3

2) 12 : 3 = 4 (р.)


№276

(5 + 30) : 5 = 7 (р.)


3. Коментоване розв’язування прикладів з «віконцями» (№277).
VІІ. ПІДСУМОК УРОКУ

– Чого ви навчилися на уроці?

– Що нове засвоїли?

– Як ви складали таблицю ділення на 7?

– Яку закономірність ви помітили?

– Який етап уроку був найцікавішим?

– Що викликало труднощі?

Ось і уроку кінець!

Хто працював – молодець!

За роботу – по заслузі.



Щиро дякую вам, друзі!
Мотивація оцінок.
VІІІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

№ 279, 280.


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка