Створюємо проект Цілі: • навчальна



Скачати 47.99 Kb.
Дата конвертації30.04.2016
Розмір47.99 Kb.
Створюємо проект
Цілі:

навчальна: сформувати уявлення про проект, правила роботи в групах; формувати

вміння працювати колективно, проводити дослідницьку діяльність;

розвивальна: розвивати увагу, пам'ять, зв'язне мовлення; формувати вміння аналізувати, робити висновки;

виховна: виховувати повагу до думки інших, інтерес до колективної праці, працьовитість.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.

Обладнання та наочність: дошка, комп'ютери, підручники, картки для практичної роботи в групах, таблиця «Правила роботи в групах».

Програмне забезпечення: веб-браузер. Блокнот, Скретч, Paint, PowerPoint.
Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

II. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Дядько Федір виписав собі з заводу трактор. Спочатку всі були раді: трактор виявився маленьким, зручним та привабливим. Але дуже скоро почалися неприємності. Трактор треба було заправляти не бензином, а продуктами. Молока в господарстві було достатньо, заправляли трактор постійно, але тому все було мало. Лише виїдуть до села, трактор зразу почує, де млинці печуть або борщ варять, зупиниться і стоїть, доки не нагодуєш. Дядько Федір був незадоволений: «Так і будемо біля кожного будинку зупинятися?! І біля їдалень також? Це не трактор, а бегемот якийсь!»

Як же зробити, щоб трактор їздив куди треба, не зупиняючись?

Відповідь. Кіт Матроскін заспокоїв Дядько Федора: «Не засмучуйся, Дядько Федоре. Впораємося ми з трактором. Будемо сосиску перед ним тримати на вудочці. Він за сосискою поїде й нас повезе».

Так і зробили. А про трактор більше жодного поганого слова сказати не довелося, тому що роботу свою він виконував вправно.

Вступна бесіда

— Ця задача допомогла нам зазирнути в казку. Розв’язання цієї задачі теж було казковим. Чи ви любите казки?

— Що ви більше любите: слухати, розповідати чи складати казки?

— Сьогодні у вас буде можливість задовольнити всі свої потреби. Адже ми починаємо працювати над створенням проекту.

— Хто з вас знає, що таке проект?

Ви здогадалися, на яку тему буде наш проект?
III. ЗАСВОЄННЯ НОВИХ ЗНАНЬ

Розповідь учителя з елементами бесіди

— Слово «проект» означає якийсь задум та план його втілення. Тобто він складається із задуму (задачі), шляхів його розв’язання і кінцевого результату.

Наш проект називатиметься «Казка — вигадка, та в ній щось повчальне зрозумій». І працювати ми будемо над створенням казок.

— Як ви вважаєте, кому будуть цікаві складені вами казки?

— Чим казка відрізняється від оповідання?

— Що чарівного може бути в казці?

— Як можна продемонструвати казку? (Розповісти, намалювати, подати у вигляді коміксу, презентації, у програмі Скретч тощо.)

— Оскільки створювати проект ми будемо на уроках інформатики, то й демонструвати казки ви будете за допомогою знайомих нам засобів: презентації у PowerPoint, казки у середовищі Скретч або книжки, створеної за допомогою Блокноту та графічного редактора Paint.

— Перш ніж ми почнемо працювати над створенням власного проекту, ознайомимося з порадами Комп’юшка.

Робота з підручником: § 29. Робота з пам'яткою (с. 157).__________________________

Гра «Біном фантазії»

Двоє учнів на дошці пишуть по одному слову так, щоб один не бачив, що пише другий. Перший пише назву живого предмета, а другий — неживого. Після цього дошка відкривають і з отриманих слів учні складають різні словосполучення.

Наприклад: муха — рукавичка.

Словосполучення: муха на рукавичці, рукавичка з мух, рукавичка для мух, муха в рукавичці, муха з рукавичкою тощо.

Далі потрібно скласти речення з кожним словосполученням так, щоб вийшла зв’язна історія. Можна обрати одне зі словосполучень як заголовок для казки.




Зразок картки

Герої




Злодії




Мета, до якої прагне герой, а злодій заважає її досягти




Чарівні предмети




Чаклунства




Перетворення героїв




Місце подій










IV. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

V. ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ І НАВИЧОК

Робота в групах

  1. Інструктаж учителя.

— Для початку ви повинні придумати зміст казки. Зробити це вам допоможе картка-підказка. Заповніть її колективно. Після чого визначте, у якому вигляді ви презентуватимете казку: у вигляді презентації, історії в середовищі Скретч чи книжки, створеної в Блокноті та графічному редакторі Paint.

  1. Робота в групах.

Учні заповнюють таблицю на картці та складають казку. Після чого визначають, у якому вигляді вони презентуватимуть казку, що їм для цього потрібно; складають план роботи; розподіляють завдання в групах.
VI. ПІДСУМКИ УРОКУ

Гра «Кола по воді»

Дібрати слова, які починалися б з кожної букви слова ПРОЕКТ.

Наприклад:

П — практичний...

Р — реальний...

О — особливий...

Е — ексклюзивний...

К — класний...

Т — творчий...


VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
________________________________________________________________________________


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка