Славутицька міська рада Київської області Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №1



Скачати 42.75 Kb.
Дата конвертації30.04.2016
Розмір42.75 Kb.
УКРАЇНА

Славутицька міська рада Київської області



Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №1 «КАЛИНКА»

Ідентифікаційний код №26001729

07101 Київська обл.., м. Славутич, Ленінградський квартал 6, kalinkaslav@ukr.net

ТРАДИЦІЯ СВЯТКУВАННЯ НОВОГО РОКУ


Підготувала

вихователь

ДНЗ №1 «Калинка»

Кондратенко Н.С.

2013-2014 навчальний рік

МЕТА. Формувати уявлення про Новий рік як про веселе та добре свято, як початку календарного року. Формування навичок доставляти радість близьким людям та дякувати за новорічні сюрпризи та подарунки.

Розвивати комунікативні навички під час спілкування дітей та дорослих, інтерес до спільної діяльності.

Виховувати стійкий інтерес до пізнавальної та творчої продуктивної діяльності.

ОБЛАДНАННЯ. Демонстраційний матеріал: фотоматеріали про зиму, про свято, новорічна ялинка, картки з загадками, дидактичний матеріал для ігор,ТЗН.

ПОПЕРЕДНЯ РОБОТА.

Розгляд ілюстрацій, фотоматеріалів про зиму, свято Новий рік; бесіда «Новий рік – новий в усіх відношеннях», «Снігова радість», «Де живе дід Мороз», «Новорічні подорожі по країні», розмова з батьками дітей нашої групи про новорічні традиції в сім’ї, читання та розучування віршів про зиму, свято, ялинку, виготовлення новорічних іграшок, костюмів, виготовлення колективної стіннівки методом колажу «Новорічні традиції очима дітей».



ХІД ЗАНЯТТЯ

КОМУНІКАТИВНА ДІЯЛЬНІСТЬ

Вихователь показує дітям глобус і звертає увагу, що на планеті велика кількість країн і в кожній країні є улюблені свята, казки, пісні, ігри. Але є й такі свята, які святкують в усіх країнах світу.


  • Які це свята? / Новий рік

Подається з мобільного телефону сигнал прийому смс. Вихователь пропонує кому-небудь з дітей прочитати текст смс.

Дитина читає вірш:

«Я прихожу с подарками,

блещу огнями яркими.

Нарядная, забавная,

на Новый год я главная!

Отгадайте, кто я такая?»

Вихователь: Як ви думаєте, навіщо до нас прийде ялинка?

Узагальнення: Ялинка, особливо прикрашена іграшками, головний символ Нового року. Ця традиція прийшла до нас з давнини, щоб новий рік був щасливим.

Звучить сучасна музика, в групу входить персонаж «Сучасна ялинка».

Дидактична вправа « Прикраси для ялинки»

Вихователь пропонує порівняти дві новорічні іграшки: чим схожі та чим відмінні; що змінилося у вбранні ялинки.

Ялинка запрошує дітей вирушити з нею в подорож, де вони дізнаються багато цікавого про зиму та Новий рік.
ЕТАП ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. НАДБАННЯ НЕОБХІДНОЇ ІНФОРМАЦІЇ

Ялинка. Діти, у мене є звуковий лист від моїх друзів, послухайте, що вони говорять про зиму.

Звучить запис

-« Добрий день, діти, я слон, я не знаю, що таке зима. Я – північний олень, у мене зима довга, триває цілий рік. Я – снігур, у мене зима важка. Я – ведмідь, чого про неї говорити, зима – тягнеться лише одну ніч.

Хлопчик – у мене зима завжди весела

- Чому мої друзі відповіли всі по різному?



Правильна відповідь. В Африці не буває зими, тому слон не знає, що таке зима; північний олень живе на півночі там весь рік зима; для снігура зима важка, тому що немає корму; у ведмедя коротка,бо він спить усю зиму; а для хлопчика весела – тому що багато різних розваг.

- Які зимові розваги ви любите? Пропоную покататися на лижах.



Фізкультхвилинка з ялинкою.

Вранці кататись на лижах пішли.

Швидко на лижах до лісу дійшли.

Час до обіду – весь ліс обійшли.

Дружно на лижах додому прийшли.

Зупинка біля Казкової хатинки. Розглядають її на ілюстрації, висловлюють думку про те, хто в ній живе.

- Дід Мороз надіслав вам запис із проханням назвати казки, де він зустрічається, як казковий герой. Слухають запис.

Вихователь. Як люди в Новий рік вітають один одного?

Ялинка.. Може й ви хочете про щось попросити Діда Мороза до Нового року?

Творча гра «Напишемо листа Діду Морозу»

Діти виконують завдання. Малюють знаками-символами побажання, віддають їх ялинці.

Ялинка уходить, але обіцяє повернутися на свято з Дідом Морозом.
ПЕРЕТВОРЮВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ

Дидактична вправа «Святкові речення»

Діти відгадують загадки і складають святкові речення зі словами – відгадками. Наприклад, ялинка. – Ялинка прикрашена іграшками.



Дидактична гра «Подарунки Діда Мороза»

Педагог показує картинки і пропонує дітям поміркувати та сказати, для кого з казкових героїв Дід Мороз підготував той чи інший подарунок (зіставлення предмета і казкового героя).

ОЦІННО – КОНТРОЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ

Гра – інтерв’ю «Що таке Новий рік?»

Діти по черзі задають питання один одному:



  • Як ти думаєш, що для тебе значить Новий рік?

  • Навіщо потрібно прикрашати ялинку?

  • Хто такий Дід мороз?

  • Де живе Дід Мороз?

Правильні відповіді. – На новий рік багато подарунків, усім весело, ялинку прикрашати традиція, Дід Мороз – головний чарівник, мешкає в Великому Устюге.

Котилася торба з високого горба.

А в тій торбі ігри веселі,

Хай буде радісно в нашій оселі.



За бажанням дітей виконується Новорічний хоровод.

  • Яке завдання для вас виявилось найцікавішим?

  • Перед ким ви хотіли б похвалитися успіхами?


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка