Шкільна тривожність рекомендаційний список літератури (27 джерел інформації за 2001 2009 рр.) Укладач: О. А. Садохіна



Скачати 33.46 Kb.
Дата конвертації11.09.2017
Розмір33.46 Kb.
ШКІЛЬНА ТРИВОЖНІСТЬ
Рекомендаційний список літератури

(27 джерел інформації за 2001 - 2009 рр.)

Укладач: О.А.Садохіна

Тривожність – це одна з актуальних проблем, з якими стикається сучасна школа. Причини виникнення шкільної тривожності різні. Вона може бути результатом різноманітних впливів – наслідки будь-якої психотравми, негараздів у важливій для сучасних школярів сфері діяльності, порушення самооцінювання, конфліктів усередині особистості. Із тривожністю пов’язані фобії, іпохондрія, істерія, нав’язливі стани. Важливо визначити шляхи допомоги школяру, оскільки тривожність знижує його потенціал, успішність, гальмує розвиток особистості.

Корекція особистісної та ситуативної тривожності полягає у навчанні та самовдосконаленні через набуття життєвого досвіду у спеціально організованому груповому контексті за сприяння психологів, педагогів, батьків.

Рекомендаційний список складений на основі перегляду систематичного каталогу і систематичної картотеки статей бібліотеки КДПУ і є вибірковим. Представлено 27 джерел інформації українською та російською мовами (книги, статті з журналів і збірників). Хронологічно охоплено період 2001 – 2009 рр. Розташування за алфавітом прізвищ авторів і назв праць. Список рекомендований викладачам, студентам, аспірантам.




  1. 159.9

А 91 Астапов В.М. Тревожность у детей / В.М.Астапов. – М., 2001. – 160 с.

2. Астапов В. Тревога как сопутствующий фактор дефицита внимания и гиперактивности у детей / В.М.Астапов, Т.Дробышева // Психологический журнал. – 2007. - № 6. – С. 91 – 97

3. Астапов В.М. Тревожные расстройства у детей. Классификация тревожных расстройств / В.М.Астапов // Прикладная психология. – 2002. – № 2. – С. 32 – 43.

4. Бастун Н. Індивідуальний підхід до учнів з високою тривожністю / Н.Бастун // Психолог. – 2003. - № 33. – С. 18 – 20.

5. Власенко О. Діагностика тривожності п’ятикласників / О.Власенко // Психолог. – 2007. - № 35. – С. 10 – 12.

6. Вовк Г. Робота з тривожними дітьми / Г.Вовк // Психолог. – 2009. - № 44. – С. 13 – 16.

7. 159.9.072 (075.8)

Г 17 Галян І.М. Визначення рівня особистісної тривожності за Спілбергом (9 – 11 кл.) // Психодіагностика / І.М.Галян. – М., 2009. – С. 420 – 422.

8. Годовникова Л. Сотрудничество учителя и психолога: преодоление школьной тревожности у учащихся группы риска / Л.Годовникова // Начальная школа. – 2004. - № 12. – С. 57 – 60.

9. Егорова Т. Психологическая культура и саморегуляция состояний тревожности / Т.Егорова // Психологическая наука и образование. – 2007. - № 3. – С. 68 – 77.

10. Зотова Ф. Сравнительный анализ школьной тревожности учащихся школ разного типа / Ф.Зотова, Л.Закирова // Школьные технологии. – 2004. - № 5. – С. 163 – 169.

11. Качаєв А. Шкільна тривожність: її вплив на розвиток учня / А.Качаєв // Психолог. – 2006. - № 13. – С. 16 – 18.

12. Лебединець Н. Гігієнічна оцінка шкільної тривожності учнів як показника психологічної атмосфери навчального середовища / Н.Лебединець // Рідна школа. – 2007. - № 9. – С. 57 – 60.

13. Мінаєва А. Корекція підвищеної тривожності у дітей / А.Мінаєва // Психологічна газета. – 2007. - № 22. – С. 2 – 10.

14. Малкова Е.Е. Возрастная динамика проявлений тревожности у школьников / Е.Е.Малкова // Вопросы психологии. – 2009. - № 4. – С. 24 - 32.

15. Нартова О. Тест на уровень тревожности (по Филлинсу) / О.Нартова // Воспитание школьников. – 2008. - № 4. – С. 19 – 21.

16. 159.922.76

О – 57 Омельченко Я. Психологічна допомога дітям з тривожними станами / Я.Омельченко, З. Кісарчук. – К.: Шкільний світ, 2008. – 112 с.

17. Пачковський Ю.Ф. Тест шкільної тривожності для дітей 7 – 11 років / Ю.Ф.Пачковський, І.О.Корнієнко // Психолог. – 2002. - № 41.

18. Полякова Г. Подолання тривожності в шкільному середовищі / Г.Полякова, Т.Кружева // Психолог. – 2005. - № 2. – С. 10 – 13.

19. Романенко Н. Діагностика шкільної тривожності / Н.Романенко // Психолог. – 2008. - № 9. – С. 27 – 33.

20. Ружинська О.В. Подолання шкільної тривожності учнів молодшого підліткового віку / О.В.Ружинська // Практична психологія та соціальна робота. – 2009. - № 9. – С. 27 – 33.

21. Свіденська Г.М. Психологічний тренінг як засіб розвитку самосвідомості та зниження рівня тривожності в період підліткової кризи / Г.М.Свіденська // Практична психологія та соціальна робота. – 2008. - № 9. – С. 34 – 46.

22. 159.922.7

П 32 Сисун М. Програма корекції шкільної тривожності в підлітків / М.Сисун // Підліток: як йому допомогти. – К., 2007. – С. 65 – 91.

23. Сунтеева Ж. Работа с негативными эмоциональными переживаниями и высокой тревожностью / Ж.Сунтеева // Школьные технологии. – 2007. - № 2. – С. 147 – 156.

24. Сушкова Ф. Уровень тревожности школьников растет: исследование причин тревожности / Ф.Сушкова // Воспитание школьников. – 2006. - № 9. – С. 26 – 34.

25. 15


Т 66 Тревога и тревожность / сост. В.М.Астапов. – СПБ: Питер, 2001. – 256 с.

26. 37


В 53 Халік О. Тривожність та її взаємозв’язок із самооцінкою і різними формами агресивної поведінки серед підлітків / О.Халік // Вісник Міжнародного дослідного центру «Людина, мова…». – Кривий Ріг, 2006. - № 9. – С. 203 – 210.

27. Шевченко Н. Гіперфункція тривожності у підлітків: превентивна стратегія / Н.Шевченко // Практична психологія та соціальна робота. – 2007. - № 7. – С. 17 – 22.


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка