Сфера Психолого педагогічні вимоги



Скачати 42.88 Kb.
Дата конвертації26.04.2016
Розмір42.88 Kb.
Модель випускника 9 класу




Сфера

Психолого педагогічні вимоги

1.

2.


3.

4.

5.



Пізнавальна

Соціальна


Загально-культурна

Трудова

Сфера особистого життя




Позитивна мотивація навчання:

Інтелектуальна активність, пошук загальних закономірних сформованих власних поглядів власної думки.

Грамотність, великий словниковий запас усного мовлення.

Використання мови як інструменту мислення.

Оволодіння методами теоретичного і творчого мислення.

Навчальні досягнення, інтелектуальні знання, уміння навчатися та оперувати знаннями.
Відношення учня до об’єктивних обставин, свого життя і діяльності, взаємодія з ровесниками і дорослими.

Знаходження адекватного стилю й тону спілкування.

Цінність дружби з однолітками.

Співпраця, робота в команді, комунікативні навички.

Розширення сфери соціального спілкування.

Засвоюються соціальні цінності

Володіють соціальними мотивами поведінки.

Виникає критичне ставлення, як регулятор поведінки.

Соціальна відповідальність.

Здатність приймати свої рішення і прагнути до розуміння

власних потреб і вимог.

Культура міжособистісних відносин.

Ціннісне ставлення до себе (ставлення до свого фізичного «я», актуалізація у самовизначенні, самооцінка)

Вміння розв’язувати конфлікти.


Знати основні положення конституції, мати уявлення про політичну структуру сучасної держави.

Знання законів, дотримання прав і виконання обов’язків.

Вміння захистити свої права

Знання основ правової культури і дотримання їх у повсякденному житті.


Використання мистецтва, як засобу духовного становлення.

Вміння розвивати в собі високі духовні якості, систему встановлених людських цінностей.

Сформованість естетичного смаку.

Вміння оцінювати поведінку людей з морально-гуманістичних позицій.

Почуття краси та міри.

Володіння культурою життя, самовизначення і самореалізація.


Свідоме ставлення до праці.

Знайомство з працею у різних галузях економіки.

Вміння працювати в колективі.

Становлення професійних інтересів.

Вибір учнями напрямку майбутньої трудової діяльності та профілю навчання.

Свідоме ставлення до своїх інтересів здібностей, свого місця в суспільстві.

Володіти деяким досвідом практично- професійної діяльності навичками самообслуговування.

Вміти самостійно користуватися інформаційно довідковою літературою з питань професійного самовизначення.


Розвиток індивідуальності.

Напрацювання механізмів особистісної рефлексії.

Визначення перспективи на майбутнє, система життєвих цілей.

Виховання сили волі.

Збереження і укріплення власного здоров я, фізичного стану.

Володіння способами збереження та укріплення здоров я людини.

Розуміти особливості своєї фізилогічної природи:

у дівчат – дівочої гідності, уміння володіти своїми почуттями;

у хлопців – чоловічої гордості, мужності, великодушності, поваги до жінок.

Розуміння сутності дорослої людини, особливостей ролевої поведінки, пов’язаної зі статтю.

Вміння володіти основами поведінки в побуті

Вміння володіти певними господарсько-економічними навичками.




База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка