Семінар-тренінг Девіз



Скачати 50.39 Kb.
Дата конвертації14.09.2017
Розмір50.39 Kb.
Семінар-тренінг

Девіз: «Хто намагається розібратися в хорошому і негативному у своїй роботі, той уже досяг половини успіху».

В. Сухомлинський



Кредо: «Скажіть мені - і я забуду.

Покажіть - я запам’ятаю.

Дайте можливість обговорити - і я зрозумію».

Конфуцій

Звісно, що дорослі, як і діти, ефективно вчаться, коли мають мотивацію. Саме тому пропоную вправу «Очікування» (визначення мети семінару)

Плакат (річка з берегами надій)

На картках-корабликах кількома словами потрібно записати очікування від семінару

Щоб у нас панувала добра, приязна атмосфера, використовуємо метод «криголам»



  • Виберіть собі квітку.

Щоб досягти гармонії в цій композиції, необхідно виробити правила співпраці.

Основні правила:

  • дотримуватися регламенту;

  • слухати і чути;

  • бути активними;

  • висловлювати свою позицію.

Метод «займи позицію»

Що важливіше у роботі школи:



  • навчання учнів;

  • виховання.

Виховання – це велика сила, ним вирішується доля людини.

В.Сухомлинський

Нова філософія освіти:


  • якість навчання та виховання – головна мета освіти;

  • послідовний та систематичний моніторинг якості роботи;

  • орієнтація на кінцевий результат.

Зараз застосуємо «розумовий штурм».

Завдання. Запишіть слова, з якими у вас асоціюється поняття «внутрішкільний контроль».

У функціональних обов’язках директора, заступника директора з навчально-виховної роботи, заступника директора з виховної роботи є питання постійного контролю:


  • організація роботи з дітьми, які потребують особливої уваги;

  • позакласна навчально-виховна робота;

  • фізкультурно-оздоровча та спортивно-масова робота;

  • рівень вихованості учнів;

  • робота органів учнівського самоврядування.

Питання щомісячного контролю:



  • стан роботи з важковиховуваними дітьми та підлітками, неблагополучними сім’ями;

  • профілактика правопорушень і злочинності серед неповнолітніх;

  • організація і зміст роботи гуртків, секцій;

  • організація позакласної роботи.

Внутрішкільний контроль – вид управлінської діяльності, мета якого виконати роль (функцію) зворотного зв’язку між системою управління та елементами школи як об’єкта управління.

Внутрішкільний контроль – це сукупність процесів контрольної діяльності .

Якісний аналіз виховного процесу може здійснитись, якщо будуть вірно застосовані принципи, методи, види і форми контролю.

Принципи внутрішкільного контролю:



  • науковість;

  • плановість;

  • виділення головного;

  • актуальність;

  • гласність.

Методи внутрішкільного контролю:

  • спостереження за діяльністю учителя і учня;

  • анкетування;

  • адміністративні перевірки (усні, письмові, комбіновані);

  • метод вибіркової спеціальної співбесіди;

  • індивідуальні бесіди з учнями, учителями, батьками.

Планування і етапи внутрішкільного контролю:

  • виділення мети;

  • вибір об’єкту контролю;

  • визначення суб’єкта контролю (хто виконує);

  • збір і обробка інформації;

  • підведення підсумків контролю, вироблення рекомендацій.

Види і форми контролю:

  • тематичний (глибоке вивчення);

  • фронтальний.



ПЛАНУВАННЯ ВИХОВНОЇ РОБОТИ



План виховної роботи школи

Позакласні заходи

План роботи класних керівників



Позашкільні заходи

План роботи ШМО

План роботи бібліотеки


Органи учнівського самоврядування

План роботи дитячої організації




План роботи спортивних секцій



План роботи з батьками

Поурочні плани учителів

План роботи Музею бойової і трудової слави



План роботи психолога, педагога-організатора

План роботи Музею школи

План


Гуртки

Педагог-психолог - педагогічний працівник, у завдання якого входить забезпечення психічного здоров’я і розвитку особистості дітей і підлітків, виявлення умов, що перешкоджають становленню особистості дитини, психопрофілактика, психодіагностика, консультування і реабілітація школярів.


Стрімкий розвиток сучасної науки, особливо педагогіки та психології, переконує нас у тому, що в епоху автомобілів не варто користуватися візком, тому слово надаю психологу Шаповаловій К.В.

Семінар-тренінг

«Внутрішній контроль за виховною роботою як управлінська система»
Перша частина:


  1. Презентація досвіду роботи адміністрації школи «Контроль за виховною роботою».

Ткаченко Ж.Д.

  1. Роль психолога у підвищенні рівня вихованості школярів.

Шаповалова К.В.

  1. Педагогічна виставка:

  • плани виховної роботи;

  • портфоліо вчителя;

  • система роботи Школи сприяння здоров’ю .

Гергель-Малюжонок А.С.

  1. Практичне заняття. Рольова гра. Розбір педагогічних ситуацій.

Ткаченко Ж.Д.

  1. Виставка шкільних стіннівок.

Забитовська Н.М.
Друга частина

  1. Презентація досвіду роботи «Патріотичне виховання – складова національного виховання»:

а) історія створення шкільного Музею бойової і трудової слави;

Ніколайчук С.М.

б) участь у конкурсах;

Лигун Г.В.

в) виставка військового одягу;

Білий Є, учень 10 класу

г) демонстрація художніх та документальних фільмів, створених у школі.

Гергель-Малюжонок А.С.



  1. Підведення підсумків роботи семінару.

Ткаченко Ж.Д.

Наш семінар завершується, тому з’ясуймо, чи справдилися ваші очікування від семінару.

Шановні колеги, не претендуючи на повне вирішення поставленої на семінарі проблеми, ми сьогодні намагалися через зміст семінару - тренінгу, презентації роботи психолога, виставки планів виховної роботи, рольової гри, презентації роботи Музею поділилися досвідом роботи щодо організації контролю за виховною роботою школи.

Сьогодні справжній, сучасний, творчий учитель мусить поєднувати в собі риси експерта, зірки і фасилітатора.

Звичайно, для цього треба багато працювати над собою, прагнути до творчості, а це нелегко.

На цій землі ми – птахи перелітні,

Пильнуймо крила,

Пильнуймо над усе.



Як втратити їх у буднях безпросвітних,

Що ж нас тоді у вирій понесе?


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка