Сценарій виховного заходу Тема. Рухливі ігри з інтелектуальними навантаженнями. Слайд 1



Скачати 65.65 Kb.
Дата конвертації02.05.2016
Розмір65.65 Kb.
Підготувала: вчитель Драбівського

НВК "Школа - гімназія"

Власенко Mарія Іванівна
Сценарій виховного заходу

Тема. Рухливі ігри з інтелектуальними навантаженнями.

Слайд 1

Мета: формувати навички дисциплінованості, уважності, вміння перенести матеріал, що вивчається з теоретичної площини в практичну.

Залучати учнів до гри, для кращого засвоєння навчального матеріалу.

Врахувати доброту, цікавість до знань, дружбу.

Обладнання: рухливі ігри з інтелектуальним навантаженням, народна гра "Дощик", написи : " Я і Природа" , " Я і Мова", "Я і Математика" , " Я і Гра". Девіз заняття, матеріали до інсценівки, матеріал до гри "Добро і Зло", м’яч, паличка.

Додаток: слайд-шоу Хід заняття


Слайд 2

1 учень. У змаганні той перемагає

Хто щирих, вірних друзів має.

Тож пам’ятай про це завжди

І свято дружбу бережи.


2 учень. Хай сьогодні у цьому залі

Лунає радість, сміх

І щоб учні наші

Порадували тут усіх.



(Виходить учень з написом " Я і Природа")

Слайд 3
Учень: Природа наша - наша втіха

Тож хай вона не знає лиха,

Світ неповторний та чудесний

Що поступово вимирає

Давно рятунку в нас благає

Ми всі господарі природи

Тож збережемо її вроду.
(Виходить учень з написом "Я і Гра ")
Народна гра " Дощик"

(Діти стають у коло, вибирають ведучого, кашовара. Він з горщиком та дерев’яною ложкою стає у центрі, ходить по колу і "варить'" кашу, "вимішує її ложкою". Діти, взявшись за руки, ходять навколо нього і речитативом промовляють:

Іди, іди дощику,

Зварим тобі борщику,

У новому горщику

Тобі каша, а нам борщ,

Щоб густіший ішов дощ.


Учні зупиняються, а кашовар, заплющивши очі, обертається, піднявши руки з горщиком догори. Потім прямує до дітей . Комусь із них вручає горщик , не відкриваючи очей. Кому випадає, той стає кашоваром, веде гру далі.
Коли гра набридає школярі зі словами :

Дощику, дощику перестань!

Ми поїдемо на баштан,

Та візьмемо диньку

Усім по шматочку,

А тобі - ціленьку !



(діти, підстрибуючи на одній нозі, розбігаються)
Вчитель: Засвітися, усмішками, зало,

Щире "спасибі " в залі задзвени.

Дружба хай завжди перемагає,

Дружбою завжди стосильні ми!



Гра "Ланцюжок"

( Діти стають один за одним і кладуть руки на плечі попереднього. Остання дитина у ланцюжку виконує завдання, біжить наперед і стає першою. Тур закінчується, коли перша дитина стає останньою)

Завдання. Назвати від кого, або з чого одержується:

1) молоко - від корови

2)яйця -

3) м’ясо -

4) сало -

5) мед -


6) олія -

7) масло

8)сир -

9) цукор


10) хліб-

11) хутро -

12) папір –

13)тепло -

14) фрукти-

15) світло-

16) добро-

Гра " Пантоніма".

Завдання: Показати, не називаючи слів, під музику відгадку. (Кожна дитина показує).

1) Влітку гуляє, взимку спить. (ведмідь)

2) Руда, хитра з довгим хвостом. (лисиця)

3) Взимку вітер дме холодний, я блукаю злий, голодний. (вовк)


Слайд 4

Виходить учень з написом "Я і Мова"

Учень: Будемо у світ знань мандрувати,

Будемо мову рідну вивчати,

Перед нами нелегкі задачі,

Тож бажаємо собі удачі,

Терпеливості для нас

За роботу, в добрий час!


Гра "Естафета"

(Діти стають у коло, обличчям одне до одного)

Вчитель: Завдання буде таким:

Слово (іменник) що відповідає на запитання (хто?) називай та естафетну паличку передавай.



(Класовод іде вздовж кола, слухає, допомагає, виправляє . Вкінці він піднімає естафетну паличку і говорить: іменник (слово), який відповідає на запитання (що?) називай, та паличку назад товаришу передавай).

Радість........................ (горе)

Мир ..........................(війна)

Правда...........................(брехня)

Друг ...........................(ворог)

Любов...........................(ненависть)

Здоров’я........................(хвороба)

Світло............................(пітьма)

Тепло.............................(холод)

Сміх...............................(сльози)

Повага...........................(приниження)
Вчитель. Діти, ви бачите, як багато на землі Добра, цей перелік можна продовжувати. Але не менше і Зла.

Діти. Та Добро завжди перемагає Зло!
Фізкультхвилинка.

Вчитель. Давайте проведемо зараз фізкультхвилинку і підтвердимо це (Звучить пісня "Справжній друг", тим часом вчитель непомітно прибирає дерево Зла ).

Діти, а куди ж поділося Зло ?

Воно злякалося нас.

Слайд 5

(Виходить учень з написом "Я і Математика")

Учень. Математика - наука

Точна і серйозна

І прожити нам без неї

Навіть дня не можна.


Слайд 6

Інсценівка - гра "Трикутник із квадратиком"
Ведуча. Жили - були два братика

Трикутник із Квадратиком

Старший - квадратний,

До всього придатний.

Менший - трикутний Завжди надутий,

Став питать його Квадрат:



Квадрат. - " Ти чому сердитий, брат?

Ведуча. Той сказав йому

Трикутник. Бо ти ширший за мене,

Як не міряй:

В мене три всього кути,

А у тебе аж чотири.



Ведуча. А Квадрат промовив :

Квадрат. - Брат, я ж бо старший, я – Квадрат !
Ведуча.І додав зовсім спокійно:

Квадрат - Може з нас ти більш потрібний ..........

(Квадрат сідає на стілець і засипає)
Ведуча. Та настала ніч й до брата

Менший лізе в темноті

Навшпиньки, злодійкувато

Зрізать старшому кути.



(Трикутник з ножицями зрізає кути у Квадрата, по лініях, які проведені заздалегідь)

Трикутник. Приємних снів.

Спать лягав чотирикутником,

А проснеться без кутів.
Ведуча. Та на ранок менший брат

Такій помсті був не рад,

Глянув він - нема квадрата,

Занімів, стояв без слів......


Трикутник. Ну й помстивсь!

Тепер у брата

Стало вісім аж кутів!

(Квадрат - восьмикутник весело іде по залу)

Вчитель. Чи можна заздрить?

Чим обертаються заздрощі?

Отже, ще раз підтвердили те, що Добро перемагає Зло.

А зараз гра "Хвилинка"


  1. Мама-слониха піклується про свою дитину 1 рік і 8 місяців Виразіть цей час у місяцях.(20 місяців).




  1. Одне яйце можна зварити за 4 хвилини. За який час можна зварити 3 таких яйця ? (за 4 хвилини).




  1. Назвіть звірів у такому порядку ,щоб їх маса збільшувалася мишка, слон, заєць, тигр .

Гра " Слово - м’яч "

Вчитель.Я кидаю слово - м’яч, а ви ловите його по черзі і кидаєте у відповідь риму - м’яч.

1) коса-роса

2) оса-краса

3) сонечко-віконечко

4) весна -красна, рясна, Десна....

5) гірка-нірка, дірка, зірка...

6) хмаринка - Галинка, калинка

7) гай - рай

8) день-пень

9) гора-нора

10) клас-час

11) знає-перемагає

12) літає - співає

13) зустрічає - ховає

14) має - бажає ,

15) дід - слід

16) діти-квіти
Слайд 7
Вчитель. Діти, є таке гарне прислів’я в українській мові:

Хто людям добра бажає, той і сам його має.

А слова " добро " і "зло" - складають риму ?

Правильно, вони протилежні за значенням, антоніми.



Ось перед вами два дерева, вірніше стовбури дерева Добра і дерева Зла. А без листочків ці дерева тому, що вітерець ввірвався до нас на свято і пообривав листочки. Ось вони, змішалися.

Ви допоможете розібратись де який листочок і з якого дерева. (звучить спокійна мелодія).


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка