Сценарій свята Учитель: «Три біди є у людини: смерть, старість і погані діти»



Скачати 238.02 Kb.
Дата конвертації02.05.2016
Розмір238.02 Kb.
Шануй батька й неньку -

буде тобі скрізь гладенько

Родинне свято



Сценарій свята

Учитель: «Три біди є у людини: смерть, старість і погані діти», - каже народна мудрість. Старість неминуча, смерть невблаганна, перед нею можна зачинити двері свого дому. А від поганих дітей дім можна вберегти, як від вогню.

Батько: Ще ніхто на словах не навчив дітей любити і поважати старших. Лише власним прикладом, своїм ставленням до батьків ми вчимо їх щоденно. І те, що ви сьогодні не пошкодували часу і прийшли на наше свято, - свідчить про те, що ви є прикладом відповідальності, небайдужості до дітей.

Мати: Сьогоднішня зустріч - урок доброго ставлення до дорослих. І почнемо ми наше свято від коренів кожної родини. В нашій залі є люди, котрі започаткували свій рід. Це ( присутні дідусі).

(Онуки виводять дідусів на сцену.)

Діти ( говорять ті діти, чий дідусь прийшов):

  1. Зовсім не старенький любий мій дідусь,

Ми з ним добрі друзі, я цим так горджусь,

Він такий розумний, все на світі знає,

Бо книжок багато він завжди читає.


  1. Мій дідусь рідний, будь завжди таким:

Спритним і веселим - вічно молодим.

  1. Дуже поважає мій дідусь футбол,

Разом із гравцями забиває гол.

То підскоче в кріслі, то «Ура!» кричить,

Аж на стелі люстра дзвінко дзеленчить.


  1. Недарма вважає вся наша сім’я.

Що на діда зовні дуже схожий я.

Підросту ще трошки, усього навчусь

І таким завзятим стану, як дідусь!

(Пісня «Такий хороший дід).

Учитель: Бабуся! Скільки вона пережила! Скільки вона недоспала ночей, голублячи онучат!

Подивіться, діти у бабусині очі. Які вони щирі! В них не побачиш ні лукавства, ні хитрощів. Це погляд добра і любові.



Мама: Бабуся, бабусенька - невтомна трудівниця. Заради онуків вона віддасть усе. На плечі бабусі лягають усі домашні турботи. А ми це сприймаємо як належне. Сьогодні на святі присутні: (учитель представляє присутніх бабусь).

(Слова вдячності бабусям говорять батьки дітей).

  1. Милі наші матусі!

Ми вам шану складаєм

І зізнатись мусим,

Що без вас нас немає.

Ви , нас рідні, зростили,

Нам життя дарували.

І безмежно любили.

Від біди захищали.


  1. Тож сьогодні ми хочемо вам «спасибі» сказати

За недоспані ночі, на тривоги багаті.

За напружені руки, що не знають утоми,

За хвилини розлуки, як не ладиться в домі.


  1. Ви завжди у роботі, на вас кинуті діти

Повсякденні турботи - нема часу хворіти.

Густі зморшки покрили ваше добре лице.

І все менше в нас сили, пам’ятати б про це.

Ми вас любимо щиро! Люблять вас і онуки,

Всім здоров’я вам, миру і цілуєм вам руки!

(Пісня «Бабусі»)
Діти:


  1. Люба наша бабуся, ми твої внучата

Звертаємось до тебе, щоб щастя побажати.

Хоч твоє волосся густо посріблилось,

Ти для нас, маленьких, другом залишилась.


  1. Ти нас батькові й матусі помагаєш вчити,

Як вирости чесним, як по правді жити,

Ми твої слова розважні пам’ятати будем.

І в життя твою науку понесемо всюди.


  1. Дуже нездужає наша бабуся,

Я за недужу бабусю боюся,

Каже бабуся: «Уже я стара»,

Каже бабуся: «Вмирати пора».

Що ти, бабусенько, ти молоденька!

Тільки натруджена, тільки сивенька!


  1. Бажаєм вам 100 років жити

Без горя, сліз і без журби.

Хай з вами буде щастя і здоров’я

На многі літа, назавжди.


  1. Про свята вчись в бабусі і пам’ятати,

Щоб у душі як найчистішим бути.

Порядок мати в пам’яті і в хаті,

Добром живих і мертвих пом’янути.


  1. Учись у бабусі іншим помагати.

Спішіть допомогти заради Бога,

Бо встигне все сама зробити в хаті,

А як потрібна наша їй підмога!


  1. А як багато в бабусі України -

Пісень, казок і приказок народу.

Учись в бабусі, вчися в України



Усі: І ХАЙ НЕ БУДЕ РОДУ ПЕРЕВОДУ.

Учитель: Оскільки більшість час наші діти проводять з бабусями, то і знають вони один одного дуже добре. Зараз ми це перевіримо.
Гpa «ЩО ЛЮБИТЬ БАБУСЯ?»

(Діти по черзі виходять на сцену. Пишуть фломастером великими буквами відповідь на одне питання. Бабуся відповідає вголос, а дитина піднімає свій аркуш. Відповіді порівнюються.)

  1. У яку пору року в бабусі день народження ?

  2. Які квіти любить бабуся ?

  3. Яка в бабусі улюблена телепередача ?

  4. Скільки років бабусі?

  5. Що бабуся любить робити вдома?

  6. Яку страву понад усе любить бабуся?

  7. Яке дівоче прізвище бабусі?

Учитель: Дорогі бабусі, прийміть від дітей цей подарунок.

(український танець.)

Ведучі: Батько ... Тато... Суворий і вимогливий. А його любов до дітей стримана і врівноважена. Недарма кажуть, що дитину треба любити так, щоб вона цього не знала. Саме такою і повинна бути батьківська любов.

Споконвіку батько сім’ї вважався господарем. На нього покладались обов’язки піклуватися про родину, годувати її та захищати.



Діти:

  1. Горе чи нещастя, чи біда яка,

Всіх нас виручає татова рука.

Рідна, ніжна, щира, добра і міцна,

І життя дорога з нею не страшна.


  1. Без руки цієї горе в світі жити.

Вслід за сиротою щастя не біжить.

Як підеш у люди - що б там не було,

Хай в тобі не згасне батькове тепло.


  1. Дорогий, хороший, рідний тату,

Кращого від тебе не знайти!

Дорогий, хороший, рідний тату,

Як чудово, що у нас є ти!


  1. У неділю тато прибирає,

Добре знає діло він своє.

Миє все, підлогу натирає,

Вихідний матусі стомленій дає.


  1. А як свято радісне стрічаєм,

Цілий день разом проведемо.

Спортом ми займаємось, гуляєм

Або в гості до бабусі ідемо.


  1. Діти мріють, ласкою зігріті,

Щоб ніколи не було біди ...

Щоб були рідніші в цілім світі

Тато й мама з ними поруч назавжди.

(Пісня про тата,)

Ведучий: Тато може, все, що завгодно. Побачимо, чи зможе він впізнати свою дитину із зав’язаними очима.
«Гра ВПІЗНАЙ ДИТИНУ»

Татові зав'язують очі, і він по волоссю має впізнати свою дитину.

Діти сідають у рядок по 10 чоловік.

Ведучий: Батько. Це людина з сильним характером, міцними руками, яка все може зробити. Діти, особливо хлопці, намагаються наслідувати батька, бути такими ж працьовитими, як він.

Діти: Я виросту скоро, хоча це й не просто.

Я буду великий, як тато, й дорослий.

Я буду їсти не ложкою – лопатою,

Щоб вирости сильним й сміливим, як тато мій.

И чистити зуби, й робити зарядку,

І навіть в столі в мене буде порядок.

Коли ж побажають спокійної ночі

А спати у цей час всі діти не хочуть,



Я плакать не буду і вередувати,

Бо хочу як тато, мужчиною стати.


Гра для хлопців «ХТО ШВИДШЕ З’ЇСТЬ»

(Дві миски з гречаною кашею, в кожній 8 ложок. Чия команда швидше з’їсть.) Учень: І все є таки як добре, що мій тато обрав саме мою маму. Хоча тато і каже, що не вони вибирають жінок, а жінки вибирають їх, мені все ж таки здається, що недарма придумані слова «парубкувати», «залицятися». А скільки пісень складено на цю тему!



Діти: Тепло і сердечно в цей весняний час.

Мами наші рідні, ми вітаємо вас.


Можна у світі чимало зробити:

Перетворити зиму на літо,

Можна моря й океан здолати,

Гору найвищу штурмом узяти.

Можна пройди крізь пустелі і хащі,

Тільки без мами не можна нізащо.

Бо найдорожче стоїть за словами:
Усі: В СВІТІ УСЕ ПОЧИНАЄТЬСЯ З МАМИ.
Чи є у світі що світліше, як мамині очі,

Які зорять за дітками вдень і серед ночі?

Чи є в світі що світліше, як серденько мами,

Яке б’ється для дитини днями і ночами?


Чи є в світі щось миліше, як мама кохана,

Яка робить для дитини звечора до рання?


Всі ночі не спала, сон наш берегла,

Ніжне своє серце і тепло дала.


Як нам не любити неньку дорогу

Ми перед матусею вічно у боргу.


У душі матусі почуттів глибінь,

А в очах матусі неба голубінь.


У руках матусі - праця без кінця.

А в устах матусі - слово мудреця.


Я прокидаюсь рано і зразу, хоч не встаю,

Тільки спросоння погляну - бачу матусю свою.


Мати - то сонечко рідне,

Сонечко ясне, земне.

Слово її заповітне гріє і живить мене.

Бува таке, ми скажем прямо,

Що через нас сумують мами,

Тож всі сьогодні просим вас:

Пробачте, любі мами, нас.

(Пісня «Рідна мати моя»)
Діти:

Пам’ятаймо, любі діти

Пам’ятаймо завжди з вами,

Що для нас у всьому світі

Найдорожчу мами.
Де сини її та дочки,

Завжди там вона думками.

Пишем в класі ми на дошці

Наше перше слово «мама».


Нам маленьким і дорослим

Все дають вони з любов’ю:

Ніжне серце, світлий розум,

Сили нашому здоров’ю.


Найдорожчі мамі - діти

Дітям мами їх так само.

Треба вчитись нам і жити

Так, щоб радувати маму.


Як ми вивчимось, з літами,

Вдячні мамі за турботу.

То поїдемо від мами

В інший край десь на роботу.


Хай усі запам’ятають:

І листи, і телеграми.

Шліть туди,де їх чекають,

Виглядають наші мами.


Діти:

Калинонько ! Ти з бабусиної пісні.

Із цвіту у колисці та вінку,

З легенд, казок, сопілок благовісних,

Із болю на могильному горбку,

Мені життя твоїм вернули гроном.

На зиму їх кладем за образи.

Люблю плекати твою чисту вроду.

Ти - Боже дерево з роси й сльози.
Учитель : Для всіх мам і гостей дівчатка подарують танець «Калина»

(Танець «Калина»).

Учитель: У найтяжчі хвилини свого життя людина у будь-якому віці кличе маму. Відомо багато випадків, коли на далекій відстані мати чула, як її кликала дитина. Давайте спробуємо і ми кликати своїх мам, а вони за голосом упізнають свою дитину.
Гра для мам «Упізнай дитину»

Ведучі: Вічна тема «Батьки і діти». Вічний невирішений конфлікт. Нам ніколи не вистачає часу, ми постійно зайняті то роботою, домашніми справами. А діти дорослішають, все підмічають і роблять свої висновки.

(Діти виходять на сцену.)

Діти: Коли б я начальником став хоч на годину,

То я б одразу наказав закон ввести єдиний:

У дні святкові й вихідні батьків не допускати

Без нас у парк, на стадіон, до цирку й до театру,

Ще й б всюди входи спорядив словами охоронними:

ВХІД БЕЗ ДІТЕЙ ДЛЯ ВСІХ БАТЬКІВ СУВОРО ЗАБОРОНЕНИЙ.


Ну і мама! Ну і тато!

Наче справжні дошкільнята.

Нічогісінько не знають

Смішно і сказать комусь!


Бо щодня мене питають

Лише одне «чому» й «чому?



  • Ти чому образив Віту?

  • -А чому отримав двійку?

  • -А чому прийшов так пізно?

  • -І чому в шкарпетках різних?

  • Ти чому такий непослух?

  • А чому не стелиш постіль?

  • Ти чому це вірш не учиш?

  • А чому портфель без ручки?

  • І чому такий синець?

  • Ох настане мій кінець!

Не поясниш ти ніколи,

Хоч би й дуже захотів!

Треба їх послать до школи –

Хай спитають вчителів.



(Інсценізація вірша А.Костецького)

Діти :

Що не кажіть нам, а таки

Не розуміють нас батьки.

Приходять тато втомлений

З роботи в день буденний.

І зразу від порога:


  • Ану давай щоденник!

Тебе чекають друзі, та не ступить і кроку,

Бо мама тут же спинить: -А ти зробив уроки?

І так щодня, постійно ...


  • Чому сидиш без діла?

  • Чому не почитаєш?

Ти все вже, мабуть, знаєш?

  • Наукою б зайнявся!

  • Магнітофон облиш!

  • Ти ще не умивався?

  • Лягай, бо знов проспиш!

Скажіть, хіба життя це?

Ну де б од них сховаться?

Хоча б на день, хоча б на мить,

Щоб наодинці нам зуміть

Подумати, помріяти,

Свої діла поміряти,

Забувши про уроки

Та про шкільні мороки.


Як пояснити мамі?

Як пояснити тату?

Хоч іноді, хоч зрідка,

Не треба нас чіпати.

Не треба нас виховувать,

Не треба нас учити,

А треба нам дозволити

Хоч щось самим зробити.


Ведучі: Милозвучні, задушевні українські пісні. Де б ми не були, хвилюємось аж до сліз, почувши рідну пісню.
Гра «ХТО КОГО ПЕРЕСПІВАЄ»

(Співають батьки і діти по черзі по одному куплетові пісні без зупинки. Хто перестане співати, той програв.)

Орієнтовний перелік пісень



Для дітей


  1. Щебетала пташечка

  2. По дорозі лісовій.

  3. Мама двері відчиня...

  4. Чуєш, як пахне здоба ...

  5. От улыбки хмурый день светлей

  6. У лісі-лісі темному...

  7. Ой, заграйте дударики.

  8. Танцювали миші ...

Для батьків


  1. Несе Галя воду...

  2. Ой на горі два дубки.

  3. Ти признайся мені ..

  4. Чорнобривці.

  5. Місяць на небі ...

  6. Ой,ти дівчино ...

  7. Цвіте терен ...

  8. Червона рута





Діти:
Мій отчий дім

Ти дав усе мені,

Моя Вкраїна,

Піснею багата,

Ввійшла у серце

Співом голосним,

Як та любов,

Яку дарує мати.


Діти: - Віками ти співала, рідна нене,

Зливалась пісня з гомоном дібров,

Лунала щиро, щоб навіки

Горіла в серці юному любов.


Любов до тебе, мати-Україно,

Що зігрівала нас, плекала, берегла.

З любов’ю ми завжди міцні, єдині.

Любов тривожна, сильна і свята.


Любов до матері, яка тебе зростила,

Любов до Бога, що один для нас усіх,

Любов до батька, до сестри, до сина,

Любов до ближнього, до родичів усіх.


Співай же далі. Звеселяй піснями

І наші душі, і серця, й думи.

Дай нам братерство, доброту і мрію,

Дай сили нам відстояти тебе в біді.



Свято Букваря для 1 класу

( підготувала вчитель Довга О.П.)

1 уч. - Увага! Увага! Увага!
2 уч. - В першім класі урочистий

День прощання з Букварем.


1 уч. - День вітання і прощання –

Свято перших букварів.

Перша сходина зростання

Для розумних школярів.


2 уч. - Ми запрошуємо всіх –

І дорослих, і малих!


1 уч. - Є святкових днів багато

На листах календаря,

А між ними – й наше свято

Вшанування Букваря.

( пісня „ Якщо б не було шкіл” )
Вч. - Діти, ви вже можете і писати, і читати. А хто ж вам у цьому допоміг?
3 уч. -Букварик – розумна книга,

Друг і порадник школяра.

Його шанує й дуже любить

Уся весела дітвора.


Вч. - А де ж він, наш Букварик? Ми його чекаємо, а його все нема. Де ж він забарився. Діти, подивіться, до нас поспішає Спанч Боб і у нього щось у руці. Так це ж лист від злого Буквоїда. Він пише, що захопив Букварика і відпустить його лише тоді, коли ми виконаємо деякі чарівні завдання. 

- Ну що, діти, ви готові допомогти Букварику?

- Тоді увага! Перше завдання – це загадки.

1. Всяк школяр його шанує,

Бо він пише і малює.

Хто ж цей славний молодець?

Це, звичайно............ ( олівець )
2. Виводить букви і слова

Ота цікава штучка,

В руці виблискує здаля

Нова, гарненька ............ ( ручка ) 

3. Не сорочка, а зшита,

Не кущ, а з листочками.

Бачити – не бачить.

Чути – не чує,

Мовчки говорить,

Добре мудрує.

Діток навчає, втоми не знає. ( книга )
4. Ось до класу всіх скликає

Голосистий наш дзвінок,

І ми радо поспішаєм

Не в садок, а на ............ ( урок ) 


5. Цю найпершу книжку

Знає будь-який школяр.

До усіх книжок доріжку

Прокладає наш........... ( Буквар )


- Діти, з першим завданням Буквоїда ви впоралися. Давайте подивимося на друге завдання.

Гра „ Склади слово” ( робота в групах )

ЛХБІ – хліб РТАПА - парта

КШЛОА – школа МЗАИ - зима

РКОУ – урок КВУАБ – буква
- Наступне завдання Буквоїда називається „ Впізнай казку”. 
1. „ Баба діда за сорочку, дочка бабу за торочку...”

( Ріпка)


2. „ Уліз і ведмідь – семеро стало.....” 

( Рукавичка )

3. „ Я не пила, я й не їла: тільки бігла через місточок, та вхопила кленовий листочок, бігла через гребельку, та вхопила водиці крапельку.....”

( Коза – дереза )

4. „ А лисичка його гам! Та й проковтнула.”

( Колобок )

5. „ А мишка бігла, хвостиком зачепила і розбила яєчко”

( Курочка Ряба )


- Молодці, діти! Ви чудово впоралися з усіма завданнями. Але цього недостатньо. Щоб зовсім розчаклувати Букварика, треба вам всім станцювати.

Це для всіх гостей дарунок –

Веселенький наш танок.

Отже, друзі, ширше коло,

Не жаліймо чобіток!

( танок „ Дитячий бальний” )


До залу входить Букварик. Співає пісню ( див. додаток), учні в цей час одягають літери. 

Нас 33, нас 33. 

У нас міцна сім’я. 

Складаємо слова нові 

Від А до Я . ( двічі ) 
Ми мрію любимо, книжки, 

Життя у нас буя. 

Вчимося в школі залюбки 

Від А до Я . ( двічі ) 


Знай рідну мову і вивчай,

Вона твоя й моя. 

Та перш за все абетку знай 

Від А до Я. ( двічі ) 


Вч. - Ви літери відомі, 

Ви всякому знайомі, 

Але про кожну літеру 

Ви знаєте не все.

Ви літери незвичайні, 

Ще й дуже симпатичні, 

Бо кожна жарт, чи віршика, 

Чи казочку несе. 


Букварик перегортає сторінки букваря, а букви розповідають свої вірші. 
А

А маленька наша Алла

Рушничок на річці прала.

Мама Аллі говорила:

- Ти б його уже сушила!

Але Алла тільки прала.

Як сушить – вона не знала.
Вч. - А ще загадку відгадайте:

Ось вона яка,

Розбійниця морська!

Всіх би проковтнула

Розбійниця..... акула.
Б

Біля ставу навпростець

Біг маленький баранець.

Біг він, біг, аж натомився,

Біля мене зупинився.

Прив’яжу тебе, приблудо,

Більше бігати не будеш!
Вч. – Цю найпершу книжку

Знає будь-який школяр.

До усіх книжок доріжку

Прокладає наш.... буквар.


В

Вітер в лісі повіває –

Він вербу стару гойдає.

Вибіг вовчик на поляну

І на вітер косо глянув.

Вітер вовчика злякався

І в дупло верби сховався.
Г

Гриб у лісі заблудився,

Бо від мух листком накрився.

Глянув вліво, глянув вправо,

І подумав: - Кепські справи!

А горобчик пролітав,

Він листок з грибочка зняв.
Г

Голубок на ганок сів,

Гулю гусачок набив.
Д

Десь взялися дикі звірі,

Дуже страшно заревіли.

Всі подалі від біди

Дременули хто куди.

Тільки дятел не тікав,

дзьобом дерево довбав.
Вч. – Як називається річка України, яка тече через місто Київ? ( Дніпро )
Е

-Е ! – сказала буква Е, -

Звір мене не дожене!

І, махнувши нам рукою, 

Е зробилася луною.
Є

Єноти вивели гуляти

Своє єдине дитинча.

За їх сім’єю вовк зубатий

Єхидно стежить з-за куща.
Ж

- Жаль! – жалілася бджола, -

Я у лісі не жила,

Я не вчилася у школі,

Бо збирала мед у полі.

Але з дітками дружу,

Їм співаю: - Жжу, жжу, жжу!
З

Зіна в зарості пішла,

Зіна зайчика знайшла.
Вч. –Загадки, в яких сховся звук „з”.

1. Завжди в роті, а не проковтнеш? (язик )

2. Зроду своїх рук не має, а узори вишиває? ( мороз )

3. Біла кора, тоненькі віти. Що то є? Відгадайте, діти? ( береза )

4. Біжить по долині у сіренькій кожушині. ( заєць )

5. З рогами, а не бик, доять, а не корова, кору здирає, а кошиків не плете. ( коза )




И

И – великої немає,

И – слова не починає.
І

Іваночку, Іванку,

Іди посидь на ганку.

Їхав кіт на коні,

Їв перепічки смачні.
Й

Йод в аптеці купували,

Йодом ранку лікували.

- Ой! - Івасик наш ридає -

Йод за пальчика щипає!
К

Котик скочив на курник –

В курнику піднявся крик.

Тільки квочка не кричала,

А крилом курчат вкривала.
Л

Лиска лащить лисеня,

А лосиха – лосеня.

Лев ласкаво лапою

Левеня поляпує.
М

Миші милом миску мили,

Миші мило загубили.

Може, мило в річку впало?

Може, мило жаба вкрала?

Може, в трави закотилось?

Може, мискою накрилось?
Н

Норці не потрібна нірка –

Носить норка теплу шкірку.

На снігу слідів стежинка,

Норці взимку тепло в спинку.
О

Осел по вулиці гаса –

Осла ужалила оса.

Ой, боляче! Отож, малята,

Осу і вам не слід чіпати!

П

Півдня працював павучок,

Наткав павутинок пучок.

Почав помаленьку привчати

Панчішки плести павучаток.
Р

Ромашки рвати ми ходили

Над річкою в густій траві.

І раптом равлика зустріли

Із ріжками на голові.
С

Спить старий сердитий сом.

Сому сниться сьомий сон.
Вч. – Загадки в яких заховався звук с.

1. Вдень у небі гуляє, а ввечері сідає. ( сонце )

2. Золоте решето, а в ньому чорних хатинок повно. ( соняшник )

3. Сам високий я на зріст, замість носа в мене хвіст. ( слон )

4. Уночі гуляє, а вдень спочиває, має круглі очі, бачить серед ночі. (сова)
Т

Тигреня гарчати вчиться,

Тигра всякий звір боїться.
У

Уродила груша рясно.

Урожай зібрали вчасно.
Ф

Фіолетові заграви,

Фіолетові всі трави,

Фіолетова ріка

Фіолетово текла.

Фіолетовий фломастер

Був у нашого Федька.

Х

Ховрашки хотіли хліба –

Ховрашкам давали рибу,

Ховрашки халви хотіли,

Та просити не уміли.


Ц

Цап до цапа в гості йшов.

Цап дороги не знайшов.
Ч

Через річку, через брід

Ходить чапля на обід,

Для маленький чапленят

Носить чапля жабенят.


Ш

Шишка впала – не розбилась.

Шишка в трави закотилась.

Наша Шура в ліс пішла,

Але шишки не знайшла.
Щ

Щиглик, щиглик, що з тобою,

Що не чуть пісень весною?

Щиглик щиро похвалився,

Що співати натомився.
Ь

Я – не шість, я – м’який знак!

Це повинен знати всяк.

Я не літера проста,

Я пом’якшую слова.

Ю

Юля юшку вранці їла.

Юля юшки не любила
Я

Яструб ящірку несе,

Я – остання буква. Все!

Уч. - Букви старанно вивчали 

Знаєм їх від А до Я. 

І сторіночку останню 

Прочитали з букваря. 
Вч. - Подивіться, діти, Букварик приніс вам у подарунок чарівні кульки. Зараз, для таночка з кульками, дівчатка повинні взяти кульки, на яких написані букви, які позначають приголосні звуки, а хлопці повинні взяти кульки, на яких написані букви, які позначають голосні звуки. 

( танок з кульками ) 


Ще я чув, що в вашому класі трапляються різні веселі історії. А мені можна їх почути? 
А зараз весела перерва. 

Знайте, хто сміється, 

Тому добре живеться. 

Хай про перші наші кроки 

І круті стежинки 

Нагадають вам сьогодні 

Веселі смішинки. 
1 сценка 
Тато. – Ти сьогодні ходив до школи? 

Син. – Ні. 

Тато. – Чому?

Син. – Вчителька сказала, щоб сьогодні до школи прийшов ти. 

2 сценка 
Мама. – Доню, за що ти сьогодні отримала двійку? 

Доня. – За співи. 

Мама. – А що ти не могла заспівати як слід?

Доня. – Та я заспівала, тільки на уроці математики. 

3 сценка 
Учитель. – Дмитрик, звідки взялися плями на сонці? 

Учень. – То не плями, то чергові погано вікна помили. 

4 сценка 
Петрик. – Скільки у тебе двійок? 

Микола. – Чотири. А в тебе?

Петрик. – А в мене лише три.

Микола. – Еге, хитрий, так ти ж один день в школі не був. 


5 сценка 
Мама. – Синку, ти всі задачі розв’язав?

Син. – Тільки одну. 

Мама. – Яку? 

Син. – Ту, що списав у Миколи. 


Шановний Букварику, наші діти стали справжніми першокласниками. Вони вміють читати, писати, танцювати. А зараз вони нам ще і заграють! 

( номер „ Ми веселі музиканти” ) 


Діти, у мене до вас таке запитання : „ Ви любите казки?” Які казки ми читали, або вам батьки читали? Які казкові герої вам подобаються? Я гадаю, що казки також подобаються і вашим батькам. І зараз у нас конкурс якраз для них. Будь ласка, запросіть своїх мам та батьків для участі у цьому конкурсі до нас на сцену. ( 7 чоловік ) 
Інсценування казки „ Колобок” (батьками ) 

На сцені стоїть 7 стільців. 7 запрошених батьків сідає на свій стілець, йому надягають маску казкового героя з цієї казки і ведучий починає розказувати казку «Колобок». Коли батько, у якого ,наприклад , маска Колобка, чує у казці слово Колобок, він встає зі стільця та оббігає його і сідає знову на стілець. Так само роблять і інші батьки, коли чують у казці свого героя. 


Частівки 
Ты играй моя гармошка 

Я не зря тебя взяла. 

Мы споём для вас немножко 

про все школьные дела. 


Мы немножко пошуміли, 

В окнах стёкла зазвенели. 

Мы сказали: „Ти – ши – на !” 

В школе треснула стена. 


Тряс и тряс портфель Тарас, 

Чтоб найти тетрадки. 

Но тетрадки каждый раз

С ним играли в прятки


Оля мучила расчёску: 

К школе делала причёску. 

Мучила-то мучила, 

Да получилось чучело. 


Если б не было воды, 

Не было б и кружки, 

Если б не было девчат,

Кто бы пел частушки. 


Отчего вы загрустили, 

Головы повесили? 

Приходите в гости к нам 

Сразу станет весело. 


Букв. - Хороше, малята, з вами, 

Все подобається в вас. 

Та дивіться – вже нерано,

І мені прощатись час. 


Добрий, Букварику, перша книжко! 

Хочеться навіть поплакати трішки. 

Жаль розлучатися, хоч і треба, - 

Ми не забудем ніколи про тебе. 

Спасибі тобі за добру науку 

За паличку першу і першу букву. 


За перше слово і першу казку, 

За першої вчительки щиру ласку. 


Ми пам’ятатиме довгі роки 

Мудрі й повчальні твої уроки. 


Уч. - Всі літери прочитани 

Усіх їх 33. 

Тепер дітей учитимуть 

Підручники нові. 


Букв.- І я вже можу трішечки 

Спочити й погулять,

Бо з вересня, бо з вересня – 

Нових дітей навчать. 


Вч. - Читанко добра, 

Прийми естафету. 

Веди школярів по дорогах планети. 


Я – Читанка, не читана, 

Навчатиму ваш клас. 

Я з вами говоритиму 

І вислухаю вас. 

Букварику, мій братику, 

Спасибі. Прощавай! 


(Всі) Прощавай, Букварику, 

Наш найперший друже! 

Ми тобі, Букварику, 

Дякуємо дуже. 


( пісня „Прощавальна пісня” ) 
Вч. Закінчилось наше свято. Я бажаю вам, дорогі діти, успіхів у навчанні, будьте завжди здоровими і щасливими. 

c:\users\администратор\documents\фото\4класс\p3060625.jpg

c:\users\администратор\documents\фото\4класс\p3060626.jpg


c:\users\администратор\documents\фото\3класс\p5250112.jpg



c:\users\администратор\documents\фото\2класс\dsc02511.jpgc:\users\администратор\documents\фото\1класс\dsc01746.jpg c:\users\администратор\documents\фото\1класс\dsc01694.jpg


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка