Сценарій свята квк «В гостях у казки» Дикто р. «Забута казка це золоте намисто, яке впало на морське дно»



Скачати 233.21 Kb.
Дата конвертації30.04.2016
Розмір233.21 Kb.
Сценарій свята

КВК «В гостях у казки»



Д и к т о р. «Забута казка – це золоте намисто, яке впало на морське дно» - кажуть старі люди. І щоб не втратити наступні покоління такої намистинки, мандрують рідним краєм фольклористи, а в нараді кажуть «казкарі», розшукуючи народних мудреців, які зберігають у пам’яті безліч народних оповідок, пісень, прислів’їв.

В е д у ч и й 1.Любі друзі! Чи задумувались ви над тим, чому живуть і не вмирають народні казки! А безсмертні вони тому, що в них живе і не вмирає сам народ, казки упродовж віків були і залишаються чарівними провідниками доброти і милосердя.

В е д у ч и й 2. Перегортаючи сторінки улюблених казок, ви зрозумієте, що казки – то наші великі вчителі, що спочатку виховують, а потім розважають. У казках народ завжди цінує людину! Яка вона: добра чи зла, правдива чи підступна, що несе своїм існуванням іншим людям.

В е д у ч и й 1. Сьогодні ми з вами проведемо КВК «В гостях у казки». І саме час представити наше журі:

-

-



-

В е д у ч и й 2. Команди на сцену (в команді по 4чоловік)! Перший конкурс – привітання команд. Вам потрібно придумати казкову назву команди і девіз.(Оцінується в 1б.)

В е д у ч и й 1. А зараз пропонуємо вашій увазі розминку.(по 2 питання кожній із команд). За кожне питання 1 бал.

В е д у ч и й 2.

1 к о м а н д а:

- з ним легко познайомиться. Ідеш в ліс, шукаєш обгорілий пеньок і кличеш.. («Ох»).

- у цій казці земноводна тварина перетворюється на царівну.(«Царівна-Жаба»).



В е д у ч и й 1.

2 к о м а н д а:

- скільки людей тягнуло ріпку? (троє).

- який барон літав на ядрі з гармати? (Мюнхаузен).



В е д у ч и й 2.

3 к о м а н д а:

- кого перелякав пан Коцький? (ведмедя, вовка, кабана, зайця).

- скільки звірів зустрів на дорозі колобок? Назвіть їх по порядку.

( чотири: зайчик, вовк, ведмідь, лисиця).

В е д у ч и й 1. А тепер підведемо підсумки конкурсів. Слово надається журі.

В зал входить їжак з торбою за плечима і каже:

– Я кур’єр від казки. Вона передала ось цю торбинку (знімає її) і сказала, що в ній є різні загублені речі від казок. Потрібно відгадати з якої це казки.(За кожну правильну відповідь команді присвоюється 1 бал).

В е д у ч и й 2. Оголошую другий конкурс «Загублені речі з казок».

Ї ж а к о к. Я зачитуватиму (називатиму) предмети,(а їжак витягує ці речі з торбини) а командам потрібно буде як найшвидше пригадати з якої це казки і назвати.

Предмети:



  • Горіх (Три горішки для Попелюшки).

  • Яблуко (Срібне блюдечко і наливне яблучко)

  • Шкарлупка від горіха (Дюймовочка)

  • Дзеркало ( Білосніжка і семеро гномів)

  • Перстень ( Зміїв перстень, котик і собака)

  • Рибка ( Казка про золоту рибку)

  • Колобок ( Колобок)

  • Рукавичка ( Рукавичка)

  • Колосок ( Колосок)

  • Качка ( Кривенька качечка)

  • Лисичка ( Лисиця та кіт)

  • Червона квітка ( Чарівна квіточка)

В е д у ч и й 1. Молодці, що відгадали! А тепер підведемо підсумок конкурсу. Слово надається журі.

Їжак уходе. В зал входить лисичка з питаннями.

– Допоможіть мені підготуватися до екзаменів.

В е д у ч и й 2. Оголошую третій конкурс «Тварини у казках». За кожну правильну команда отримує 1 бал.

Л и с и ч к а. Я читатиму питання, а вам потрібно швидко дати відповіді.

1. Кого спіймав Солом’яний бичок? (Ведмедя, вовка, лисицю, зайця.)

2. Як гукала мати Івасика-Телесика? (Івасику-Телесику приплинь, приплинь до бережка. Дам тобі їсти, пити й хороше походити.)

3. Як кликав Півник Котика на допомогу? ( Несе мене Лисичка за темній гори, за бистрій ріки! Котику, братику, порятуй мене!)

4. Хто вимагав від Кози-Дерези покинути заячу хатку? (Лисиця, вовк, ведмідь, рак.)

5. Що казала лисичка-сестричка вовчику-братику, коли він ловив рибку в ополонці? (Мерзни, мерзни, вовчий хвіст.)

6. Хто вигнав мишенят Круть і Верть із-за столу? (Півник)

– Дякую вам!

Лисиця радісно уходе.

В е д у ч и й 1. А тепер підведемо підсумок конкурсу. Слово надається журі.

Вилітає Карлсон.



К а р с л о н. А тепер моя черга провести один із конкурсів! Я буду розповідати уривки з казок, а ви відгадуватимете, яка це казка.

В е д у ч и й 2. Назвемо цей конкурс « За рядком казки.» За кожну правильну команда отримує 3 бал.

Карлсон по черзі підносить командам піднос з листочками. Кожен капітан команди виймає один аркуш з цитатою.



  1. «….Тоді рибу ту одніс у ліс і порозкидав попід кущами, а бублики взяв та й почіпляв на груші, що на краю лісу стояла….» (Язиката Хвеська)

  2. «В одного чоловіка був кіт, старий такий, що вже не здужав і мишей ловити. От хазяїн його взяв і вивіз у ліс. Покинув його, а сам поїхав додому. Сидить кіт…» (Пан Коцький)

  3. «…от одного разу пішла жінка на річку прати, коли ж котиться горошина по дорозі. Жінка підняла горошинку та й з’їла. А згодом народився в неї син…» (Котигорошко)

  4. «Жили собі дід та баба. Дід служив на майдані майданником, а баба вдома сиділа, нички пряла. От баба й напала на діда:

– Зроби мені та зроби, діду,…. і осмоли його смолою» (Солом’яний бичок)

  1. « .. Прокинувся хлопець, коли гляне – аж стоїть корабель: сам золотий, щогли срібні, а паруси шовкові так і понадимались – тільки летіти! От він, недовго думаючи, сів на корабель, той корабель здійнявся й полетів…» (Летючий корабель)

  2. «Вони як злякаються, як вирвуться з рукавички, – так усі й порозбігалися лісом.» (Рукавичка)

К а р с л о н. Добре ви знаєте казки! А тепер підведемо підсумки конкурсів. Слово надається журі.

В е д у ч и й 1. А зараз проведемо останній конкурс. Інсценізація казок. Просимо групи на сцену.


«Зоряний експрес»

Мета. Розширити, поглибити й закріпити знання дітей з природознавства,

з читання; розвивати мислення, швидкість реакції, мовлення; виховувати товариськість, почуття взаємоповаги і взаємодопомоги, бажання перемагати.)



Обладнання: столи для! станцій, спортивний майданчик, скакалки, м'ячі,

маршрутні листки, компаси, гербарій «Лікарські рослини», олівці,

таблиці з деформованими словами і текстами.

Хід гри

Усі команди шикуються на майданчику. Кожна команда має свою назву, девіз та емблему.

Ведучий. Загони, рівняйсь, струнко! Слухай проведення гри. Усі загони отримують маршрутні листки з картами маршруту, і завданнями. Ваша мета - пройти якомога швидше свій шлях і виконати всі завдання, набравши максимальну кількість балів. Кожний загін іде точно за своїм маршрутним листком. Командири, отримайте свої маршрутні листки.

Маршрутний листок.



  1. станція «Казкова»

  2. станція «Зоологічна»

  3. станція «Рослинна»

  4. станція «Музична»

  5. станція «Складальна»

  6. станція «Шифрувальна»

  7. станція «Спортивна»

Завдання, які виконуватимуть загони на кожній станції.

Станція «Казкова»

Яка казка має такий початок?

1. «Жили собі котик та півник, і були вони у великій приязні…» (Котик і півник).

2. «Жили собі чоловік і жінка і мали вони шестеро синів та одну дочку...» (Котигорошко).

3. «Жили собі двоє мишенят Круть та Верть.. .» (Колосок).

4. «В одного чоловіка був кіт, та такий старий, що нездужав і мишей ловити...» (Пан Коцький).

5. «Колись була птиця-жайворонок царем, а царицею - миша, і мали вони

своє поле.. .»(Яйце-райце).

6. «Десь-не-десь, у деякім царстві жили цар та цариця, а у них три сини - як соколи.. » (Царівна-жаба).



  1. «Жили собі дід та баба. Уже й старі стали, а дітей нема. От баба й просить діда: «Поїдь, діду, в ліс, вирубай там мені деревинку та зробимо колисочку,! то я положу деревину в колисочку...» (Івасик-Телесик).

  2. «В одному селі жили чоловік, і жінка. Мали вони дівчинку Оленку і хлопчика Івасика...»(Про сестрицю Оленку і її брата Івасика).

  3. «Був собі дід та баба, та не було у них дітей. От вони собі сумують, а далі дід і каже бабі: «Ходімо, бабо, в ліс по грибки...»(Кривенька качечка).

  4. «Нема гіршого за того чоловіка, що не вміє язика за зубами вдержати. А найбільше лихо з жінками...» (Язиката Хвеська).

Станція «Спортивна»
Гра-змагання «Побудуй міст».

Усі гравці загону шикуються в колону по одному. Командир з м'ячем у руках біжить до фінішної лінії і кидає м'яч наступному гравцеві, той, у свою чергу, біжить до лінії фінішу і кидає м'яч наступному. Коли всі гравці перетнуть фінішну лінію - гру закінчено.

Командир отримує позначку у маршрутному листку і загін вирушає де наступної станції.

Станція «Зоологічна»

Дай відповідь на запитання.

1. Найсильніші тварини світу відносно маси свого тіла. (Мураха)


  1. Який птах за ніч знищує 5 мишей. (Сова)

  2. За день цей шкідник з'їдає у 200 разів більше, ніж важить сам. (Гусінь)

  3. Чия сім'я знищує за день 100000 комах. (Мурах)

  4. Які пташки виводять пташенят двічі на рік? (Синиці)

  5. Які пташки виводять пташенят узимку? (Шишкарі)

  6. Найпрудкіший мешканець наших лісів? (Заєць)

  7. Що одночасно роблять люди на всій нашій планеті? (Дихають)

Станція «Складальна»

Із пазлів потрібно скласти картину.



Станція «Рослинна»

Назви лікарські рослини нашої місцевості, розкладені на столі. На столі гербарій: ромашка, череда, м'ята, подорожник, липовий цвіт, шипшина, полин. Максимальна кількість балів - 10.



Станція «Шифрувальна»
АБВ ГГД ЕЄЖ ЗИІ ЇЙК ЛМН

1 2 3 4 5 6

МІСТЕР ТАБОРУ

Розважальна програма

В.1 Добрий день, шановні глядачі!

В.2 Ми вітаємо всіх, хто зібрався в цій залі на святі мужності і краси, сили і спритності.

РАЗОМ «Містер табору – 2012»

В.1 Наша конкурсна програма складається з 4 турів, про які ми розповімо згодом.

В.2 Отож, кожен загін обрав «містера», який представлятиме свій загін на конкурсі. Будемо сподіватись, що всі наші учасники добре підготовлені і побажаємо їм успіху.

В.1 Невід’ємною складовою будь-якого конкурсу є почесне журі, і сьогодні вітаємо на судійській лаві:



___________________________________________________

В2. Давайте бурхливими оплесками попросимо журі бути прихильним до кожного з учасників.

В.1 Отже, тепер, коли ми ознайомились із складом журі, можемо розпочати нашу конкурсну програму. А глядачів підтримувати оплесками не лише представників свого загону, а і їх суперників.

В.2 Дівчата 4 загону вважають, що на нього можна розраховувати у складній ситуації, а це риса, притаманна справжньому чоловіку. Зустрічайте,  ___________________

В.1 наш наступний учасник веселий і життєрадісний містер 1 загону ________________________________ ___________

В.2 Наступний учасник галантний і елегантний містер 2 загону _____________________________________________

В.1 дівчата 1 загону вважають його справжнім другом і джентльменом. Зустрічайте ___________________________

В.1 Нам залишається побажати всім учасникам успіху і розпочати перший конкурс – «Представлення».

В.2 Максимальна оцінка у кожному конкурсі – 5 балів, журі, будь ласка оцінки після першого конкурсу учасник № 1, № 2, № 3, № 4.

В.1 Пропонуємо вам переглянути музичне вітання від загону _____________________________________________

В.1 Ми переконалися, що в наші конкурсанти вміють все, або ... майже все.

А наступний конкурс спортивний. Нашим молодим людям на вибір пропонуються такі спортивні знаряддя: футбольний м’яч, скакалка, обруч, четвертому учаснику доведеться проявити свої здібності, без спортивного знаряддя.

В 2. Покажіть, на що ви здатні. Але для початку ми проведемо своєрідне жеребкування. Перший, хто дає правильну відповідь на питання, обирає знаряддя першим. Другий – другим і т.д. Увага, журі слідкує за тим, хто першим підніме руку.

ПИТАННЯ

1. Назвіть бога війни у давніх римлян (Марс)



2. Скажіть французькою “гарно складений пучок квітів” (букет).

3. Назвіть найближче до землі небесне тіло (Місяць)

4. Ім’ям якого відомого футболіста названо каву ? (Пеле)

5. Продовжіть прислів’я “Що посієш, те й ...” (пожнеш)

В.1 Своє вітання для вас підготував ______________ загін.

В. 2 А зараз слово надається вельмишановному журі. Оцінки журі за 2 конкурси.

В. 1 Журі, будь ласка ваші оцінки.

Вед. Що ж, хлопці, наступний конкурс. Ми запропонуємо нашим учасникам розповісти розповідь на тему Ким я уявляю себе через 10 років”. Поки наші учасники готуються ми переглянемо номер від _________________



В.1 Зустрічайте, бурхливими оплесками групу підтримки_____ загону.

Вед.2 Що ж ми бачимо, що наші хлопці не тільки розумні, вміють гарно висловлюватися але сильні, витривалі та винахідливі.

В.2 Ну що ж залишився один, але чи не найголовніший конкурс - творчий звіт. І я запрошую учасників по черзі презентувати нам свої творчі здібності.

5. «Мій коник»

В.1 Оцінки журі за останній конкурс.

В.2 Поки журі підраховує остаточні результати, до виступу запрошується група підтримки _________ загону.
В. 1 Наш конкурс підійшов до кінця, остання хвилююча мить , особливо для наших учасників.

В. 2 Слово надається журі.



Нагородження переможця, учасників. Святкова дискотека

СВЯТО НЕПТУНА

Ведучий: Сьогодні ми всіх вас вітаємо на нашому святі „Життя, як бурхливе море”. У морі під час плавання можуть трапитися різні перешкоди : і шторм, і рифи та айсберги, які зненацька можуть затопити корабель. Тому під час плавання потрібно бути до всього готовим. Так само і на життєвій дорозі, нас кожного дня очікують різні випробування. І ми виявимо, як уміють учасники гри боротися з життєвими труднощами, які виникають на їхньому шляху. Ми вирушимо у незвичайну подорож разом з капітанами та їхніми командами.

Увага! Увага!

Тож слухайте всі! До вас наша промова.

В цей радісний і напружений час

До конкурсу команди готові у нас!

Це незвичайна подорож змагання. Ми попливемо по морю „Життя”. Але для того, щоб вирушити в дорогу, нам, звичайно, потрібен корабель та назва йому.



Ведучий 2: отже, оголошуємо перший конкурс. Острів представлення. Ваше завдання: кожна команда має назву, емблему, представлення. Надаємо вам слово.

Ведучий 1:

Журі дозвольте представити вам,

Яке буде допомагати нам:

Бали рахувати, переможця визначати.



Ведучий 2:

Щоб у плавання вирушати,

Треба грошей назбирати.

А у нас це легко зробити.

Бажано одним пострілом

Всі кеглі збити.

Тож запрошуємо всіх

На протоку „Щастя”



Ваше завдання: перед вами ряд кеглів. Ціна кожної 10 грн. Збиті кеглі, це ваші зароблені гроші, вони додаються. У кого їх більше, той і переможець. До змагання команди готові.

Тож часу не гайте,

До роботи приступайте.

Ведучий 1:

По курсу остів „Пісенний”

Тут русалки вас чекають

І завдання вам дадуть.



Ваше завдання: проспівати як умога більше пісень на морську тематику по черзі. Хто не знає той вибуває.

Ведучий 2: Острів „Чудес” гостинно зустрічає нас. Ваше завдання як найкраще представити свої костюми.

Ведучий 1: на острів „Щасливий” прямуємо ми, щоб „Протоку самодіяльності” пропливти. Ваше завдання по черзі показати художній номер від загону.

Русалка.

Живемо ми у морі давно.

Не ходимо зовсім в театр і кіно.

Та в морі своєму ми геть не скучаємо.

Ми дім свій прекрасний оберігаємо

Та гостей привітно зустрічаємо

Кожна команда домашнє завдання мала

Щоб танець русалок затанцювати.



Ведучий 2:

А доріжку стеле місяць по воді,

І все далі линуть сили молоді.

Працювали так завзято, як могли,

І всі дружно до екватора припливли.

Раптом збурився, піднявся стовп води,

Кораблі – ані туди, ані сюди.

А коли той стовп із гуркотом осів –

Вийшов з нього цар усіх морів.

Нептун:

Я – Нептун! А чиї тут кораблі!

Щось мене ви розбудили,

Дуже ви всі галасливі.

Досить море турбувати,

Мені спокою не давати!

Краще стійте ви тихенько

Та послухайте гарненько.

Я загадки загадаю вам,

А ви ж дайте відповіді нам.

Відгадки на аркуш напишіть

І швиденько віршика складіть.



  1. В морі рибка золота кораблі перевертає. (Кит)

  2. Ні сани, ні віз, а йде без коліс . (Човен)

  3. Сиві воли усе море затягли. (Туман)

  4. Влітку біжить взимку спить. Весна настала – знову побігла. (Річка)

  5. Не вода і не суша, на човні не перепливти, ногами не підеш. (Болото)

  6. На болоті журавель цілий день збирав щавель. Назбирав собі на борщ, та якраз вперіщив .... (Дощ)

Нептун: Справились ви з моїм завданням. А зараз давайте вам наступний конкурс розсмішіть Нептуна.

Нептун:

Ой, які ж бо ви молодці.

І розумні, і кмітливі, у роботі не ліниві.

І загадки відгадали,

Ще й вірші чудові склали.

Та й старого насмішили.

То ж веселий і спокійний іду спочивати.

Та й ще декілька словець хочу вам сказати.

Я вас, любі друзі, прошу, не пустуйте,

Джерельце і річку шануйте.

Завжди пам’ятайте, дорослі й малі,

Вода – це основа життя на землі.



Ведучий 1:

До кінця уже йде свято.

Слово суддям треба дати.

Шановні журі, не скучайте,

Швидше бали підбивайте.

Перемоги всі чекають,

Бо додому вирушають

Ведучий 2:

Ось і фініш.

Плавання скінчилось.

На якорях сімейні кораблі.

Дорослі члени екіпажів і малі.

Вони сьогодні всім нам показали

У плаванні важкому вищий клас!

Ведучий1:

І, впевнена, приємно здивували

Не тільки один одного, а й нас.

Тому прошу: долоні не ховайте,

Не пожалійте оплесків своїх,

І ще раз, на останок, привітайте

За всі старання і за мужність їх.

МІС ТАБОРУ

Ведучий:

Доброго дня, шановні гості, учні, учасники конкурсу. Гарного дня і приємного настрою ми бажаєм всім вам. Раді вас вітати на конкурсній програмі „Міс табору 2012”.


Ведучий 2: з давніх - давен вважалося. Що дівчина – це символ краси, розуму, кмітливості. Пам’ятаєте, якою була Дюймовочка: тендітна, ніжна, красива, а ще добра, весела. Так і наші дівчатка.
Ведучий 1: тож я з радістю запрошую до нас наших учасниць:

  1. _______________________________________

  2. ______________________________________

  3. ______________________________________

  4. _______________________________________

  5. _______________________________________


Ведучий 2: зустрічайте оплесками і наше журі:

  1. _______________________________________

  2. ______________________________________

  3. _______________________________________


Ведучий 1: всім учасникам бажаємо успіху та оголошуємо перший конкурс

Нашої програми, який називається „Представлення” .


Ведучий 2: учасниці повинні розповісти як найбільше про себе, свої захоплення, смаки та інтереси. Даний конкурс та всі наступні оцінюються по 5 бальній системі.
Ведучий 1: Слово надається учасницям.
Ведучий 2: Дозвольте оголосити наступний конкурс, який має назву Конкурс парфумів. Ваше завдання назвати як умога більшу кількість назв парфумів.
Ведучий 1: а доки журі підраховують бали проведемо ще один конкурс, який має назву „Реклама”. Завдання полягає в тому, що вам необхідно зробити рекламу речі повсякденного вжитку за одну хвилину.

Ведучий 2: Просимо журі оголосити свої результати.

Ведучий 1: четвертим конкурсом нашої програми є „Конкурс на краще тату”. Ваше завдання знайти собі помічника, який вам намалює на животі тату фарбами.
Ведучий 2: шановне журі оголосіть свої результати.
Ведучий 1: наступний конкурс „Губна помада”. Вам необхідно за 1 хвилину поцілувати як умога більше хлопців, що сидять у залі.
Ведучий 2: Завершальним конкурсом є „Мій коник” де конкурсанткам необхідно проявити себе на всі 100 %.
Ведучий 1: шановне журі, оголосіть будь – ласка результати.
Ведучий 2: ось і підійшло до завершення наше свято. Тож давайте привітаємо наших конкурсанток з перемогою.
Міс сонячний день _________________________
Міс глядацьких симпатій ____________________
Міс чарівність _____________________________
Міс галактика 2012 __________________________
Міс ніжність _______________________________

ДЕНЬ ІМЕНИННИКА



Вітаємо іменинників

Пісня "Добрий день!".

В нашім залі нині свято. Будуть ігри тут і сміх.

Тут ми будемо вітати Іменинників своїх.

Ось вже музика лунає:

"Дзень-дзелень, дзень-дзелень!"

Та щоб свято розпочати,

Треба дружно привітатись:

"Добрий день, добрий день!"



Пісня "День народження у кого?"

День народження у кого?

Це кому печуть пиріг?

Ну-мо, друзі, станьмо в коло,

Привітаєм щиро їх!

Привітання від друзів.

Ось у кого нині свято.

Іменинників багато,

Та для кожного із вас

Побажання є у нас.

Розповідь вихователя про значення імен.

День народження дитини

Називають "іменини".

І тому не дивина,

Що дають їм імена.

І кожному, мабуть.

Цікаво знати,

Про що його ім'я

Нам може розказати.

Пісня-гра "Хто народився в березні..." (Після кожного куплета - ігровий момент.)

Є багато днів у році - їх аж 365!

Є чотири пори року - треба всім їх знать.

Зима, весна, літо, осінь

Називаються вони.

По три місяці чарівних

Є у кожної пори.

Зима - грудень, січень, лютий.

Весна - березень, квітень, травень.

Літо - червень, липень, серпень.

Осінь - вересень, жовтень, листопад.

Пам'ятаймо їх!

І щомісяця вітаймо

Іменинників своїх!



Відповіді дітей.

Хто може, друзі, відповісти,

Чи добре було б без батьків нам жити?

Без маминої ласки і тепла,

Без татової строгості і жартів.

Без доброго родинного тепла?



Пісня «Дякуємо батькам за все що на землі»

То ж віддаймо шану, діти,

Нашим люблячим батькам

За життя, турботу, ласку,

Що дарують вони нам.

Пісня "Козачата".

Є у нас планета, планета голуба,

Мов м'ячик кольоровий, матінка-Земля.

Є в нас Батьківщина –

Вкраїна дорога.

Тут ми народились й живемо - ви і я.

Народ наш український,

Козацький у нас рід.

Гідними їх слави

Зростайте з року в рік!



ДЕНЬ ТУРИЗМУ

Ми - веселі туристи

Гра-мандрівка

Ведучий:

Здрастуйте, діти! А жабку-мандрівницю ви не бачили? Ми повинні були з нею тут зустрітись і піти разом в мандрівку.



Жабка:

(вся в зеленому, з рюкзаком за плечима) Ква-ква! Хто це про мене згадує? Думаєте, що я спізнилась? Зовсім ні! Я просто трішечки затрималась. Як же тут встигнути, коли довкола скільки всього цікавого! Тому очі в мене такі круглі! І я все дивлюсь, дивлюсь...



Ведучий:

Багато цікавого? Тоді давайте всі разом підемо в мандрівку, і все, що бачила наша Жабка-мандрівниця, побачимо на власні очі.



Жабка:

Добре, підемо. Тільки не кличте мене так грубо: жаба-жаба. Краще Жаня.



Ведучий:

Добре, Жаня. Зараз ми підемо в мандрівку, а з собою візьмем нашу увагу, слух, уяву. Отож, хлопчики та дівчатка, в путь!



Зупинка №1.

На лузі

Давайте тут зупинимось, послухаємо, подивимось і відгадаємо загадки:



  1. Гуде мохнатенький, летить за солоденьким (джміль).

  1. Очі на рогах, хатина на спині (равлик).

  2. Не пташка, а з крильцями (комаха)

  3. Різнокольоровий килим, ніхто його не тче, а кольори міняє (луг).

  4. Серед ночі помічає де й комашка пролітає,

А при сонечку вона не побачить і слона (сова).

  1. В'ється вірьовка, на кінці головка (змія).

  2. Плавала, купалася, сухенька зосталася (качка).

  1. Які ноги заввишки, такий ніс завдовжки, хату на хаті має, всім жабам рахунок знає (чапля).

Зупинка №2

Станція розумників

Від кожного загону виходять по черзі представники, обирають картинку і пояснюють, чи знадобиться та чи інша річ в вашій мандрівці.




Зупинка №3.

На спортивній галявині

Естафети:



  1. «Переправа» (перейти через місток з сухих гілочок якомога тихіше, щоб не порушити спокій тварин та птахів).

  2. Естафета зі стаканом води.

  3. Естафета удвох, надівши обруч.

  4. Пересування стрибками з м'ячем, затисненим між колінами.

Зупинка №4

Станція квіткова

Називати по черзі лікарські рослини. Переможе та команда, яка назве найбільше рослин.



Жаня: Дякую вам, діти за цікаву та захопливу мандрівку. До нових зустрічей!


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка