Сценарій спортивного свята для дітей 3-5 років «Пригоди в осінньому лісі» Підготувала Пінчук Т. М



Скачати 86.59 Kb.
Дата конвертації01.05.2016
Розмір86.59 Kb.


УКРАЇНА

Славутицька міська рада Київської області

Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 1 «Калинка»

Ідентифікаційний код № 26001729

07100, Київська обл., м. Славутич, Ленінградський квартал 6

т. 2-67-51, e-mail: kalinkaslav@ukr.net, web-сайт: http://slavdnz1.at.ua


Сценарій

спортивного свята

для дітей 3-5 років

«Пригоди в

осінньому лісі»


Підготувала

Пінчук Т.М.,

інструктор із фізкультури

дошкільного навчального

закладу (ясел-садка) № 1

«Калинка»



м. Славутич

2012 р.
Мета:

Продовжувати розвивати фізичні якості дітей. Вчити самостійно

демонструвати власні вміння під час стрибків у довжину з місця, брати участь в рухливих іграх. Розвивати спритність, швидкість, увагу.

Закріпити знання дітей про назви рослин найближчого природного довкілля, про зміни в житті тварин восени. Удосконалювати вміння розрізняти кольори.

Виховувати бажання виконувати рухові дії правильно, діставати від цього задоволення.

Формувати уявлення про товариськість, викликати бажання допомагати, спонукати до привітної взаємодії з однолітками, виховувати любов до природи. Сприяти бадьорому настрою.


Місце проведення: спортивна зала.
Обладнання та посібники:

  • Костюм зайчика, лисички, ведмедика;

  • Зайчикові торбинка;

  • Зайчикові шубка;

  • Посібник «Струмочок»;

  • Парасолька;

  • Мат;

  • Гілки;

  • Маска білочки;

  • Музичний супровід;

  • Призи-горішки.




Попередня робота:

  • підібрати вірші та загадки;

  • написати сценарій;

  • підготувати обладнання;

  • підготувати костюми Зайчика, Лисички, Ведмедика;

  • святково оформити зал;

  • підготувати музичний супровід.





Ведуча

Зайчик

Ведуча

Діти

Ведуча
Діти

Ведуча

Зайчик
Ведуча

Ведуча
Зайчик

Ведуча

Діти


Зайчик
Ведуча

Лисичка

Діти

Ведуча

Лисичка

Ведуча


Лисичка


Лисичка

Ведмідь


Ведуча

Ведмідь

Ведуча

Ведмідь


Ведмідь

Ведуча


Ведуча

Білочка


Ведуча


Ведуча

Ведуча

Свято розпочинається в групі. Дітям пропонується піти на прогулянку до осіннього лісу. Вони надівають на плечі рюкзаки і рушають до спортивної зали.

Спортивна зала інсценізована під лісову галявину. Тут стоять дерева та кущі з жовтим та червоним листям, зокрема клен та горобина. Під кущами лежать листочки, каштани, гриби, волоські горіхи, ведмежий барліг. Дуга для підлізання прикрашена гілочками з жовтими листочками.



Діти заходять до зали.
Всі круг мене зручно ставайте та загадку відгадайте:

Сонечко землю не зігріває,

Із дерев пожовкле листя опадає,

Часто дощик ллється, птахи відлітають.

Відгадайте, діти, коли це буває?

Так, це буває тоді, коли до нас приходить золота осінь. Вона одягає дерева та кущі в жовто-червоне вбрання, вирощує грибочки, поливає землю дощем. Давайте покладемо рюкзаки під кущем та пограємо в веселу гру.


Рухлива гра «Сонечко і дощик»

Діти виконують дії, чуючи відповідну музику:

  • Мишка Тишка и Стрекатуша. Мы идем играть - бігають по залу врозтіч, намагаються не зачепити один одного.

  • Звуки природы. Гроза - швидко ховаються під парасольку.

Гра повторюється.
(Під музику заскакує до зали Зайчик з торбинкою за плечима.)

Ой-ой-ой! хто це мене лякає? Мало серце не вискочило.

Не бійся, боягузе, це дітки прийшли до лісу погратися. Йди до нас та всі разом подивимося як гарно навкруги, які красиві стали дерева. Діти, як називається ось це дерево? Подивіться які в нього листочки.

Клен.


А на цьому дереві листочки маленькі і багато червоних ягідок. Як воно називається?

Горобина.

А ти, Зайчику, знаєш яке дерево яку назву має?

Так, знаю. Я взимку гризу кору на різних деревах. На одних деревах вона солодка, а на інших трохи гіркувата.

Якщо ти так гарно знаєш дерева, то пограйся з нами в гру.
Рухлива гра «Підбіжи до дерева»

Діти стоять біля вихователя. На протилежному боці зали встановлені «дерева» - клен та горобина.

Вихователь каже: «Біжіть до клена!» - діти біжать до «клена».


  • «Діти, якого кольору листочки на дереві?» - запитує вихователь.

«А тепер біжіть назад!» - діти повертаються до вихователя.

«Біжіть до горобини!» - каже вихователь, діти біжать.

  • «Діти, якого кольору ягідки на дереві?» - запитує вихователь.

Гра повторюється.
Зайчику-побігайчику, розкажи нам, будь ласка, як ти готуєшся до зими?

А хіба вже пора готуватися до зими?

Так, адже вже осінь надворі.

Пожовтів зелений сад,

Вже почався листопад.

Часто дощик накрапає,

Нас гуляти не пускає.

Коли вже, кажете, осінь прийшла, то я шубку міняти буду. Все літо бігав у сірій шубці, а на зиму надіну білу. (Дістає з торбинки білу шубку, надягає). Спасибі вам, малята, що підказали мені приготуватися до зими, а зараз пострибаю я собі далі, до побачення. (вибігає з зали)


По лісочку ми пройшли й зайченятко ми знайшли. А хто це поспішає на лісову галявину?

Під музику заходить Лисичка.

А хто це тут у нашому лісі гуляє?

Це ми, діти з дитячого садочка «Калинка».

Наші дітки прийшли до лісу погуляти, а ти, Лисичко, що робиш?

А я ходжу, блукаю пригоди на свого хвоста шукаю. (бідкається) Бігла я лісом, побачила калюжу, хотіла її перестрибнути. Та так вже старалася, стрибала, а все-рівно хвоста намочила.

То ти, Лисичко, стрибати правильно не вмієш. Та не засмучуйся, дітки тебе навчать.
Гра-вправа «Перестрибни через струмок»

Діти по троє підходять до «струмка» та по команді стрибають на мат, перестрибуючи над «водою». Лисичка приєднується до дітей.
Дякую вам, дітки милі, що мене стрибати навчили. А хочете я вам розкажу про те, яка зі мною одного разу сталася пригода?
Гра-вправа «Розповідь Лисички»

Діти стають в коло, Лисичка разом з ними. Вона проговорює слова та показує рухи дітям, а ті повторюють рухи за нею.

Ось по лісу йде лисичка, хитра вовкова сестричка. Навкруг себе озирається – діти йдуть на носочках.

Бачить – шишка на сосні гойдається, туди-сюди хитається. – діти йдуть на п’явочках.

Подивилась на пеньок – там колючий їжачок. Клубочком згортається, спати на зиму вкладається. - діти йдуть дрібним кроком.

З-за берізки зайчик скок і сховався за дубок. Лисичку він злякався, от і заховався. – діти стрибають на обох ногах, просуваючись вперед.

Там ведмедик вайлуватий хоче в лігво лягти спати. Бо вже осінь наступає, сни солодкі навіває. – діти йдуть на зовнішній стороні стопи.


Ось така пригода сталася зі мною. Піду тепер я та покажу як треба стрибати своїм друзям. (виходить)
(Під музику заходить Ведмідь, несе в руках гілки, заклопотано промовляє.)

Ну і важка робота барліг мостити, траву суху, листя, гілки носити. Все це гарно розкласти треба, щоб взимку міцно спати. Добрий день, діти! (промовляє до дітей) Ви що ж , до лісу погратися прийшли?

Так. І ти, Ведмедику, з нами пограйся.

Та ніколи мені, треба вже спати на зиму вкладатися.

Та пограйся хоч трошки.

Ну добре вже. Тільки не довго.


Рухлива гра «Діти і ведмідь»

Діти стоять за лінією з одного боку залу - у хатці, ведмідь сидить на протилежному боці залу.

Вихователь разом з дітьми, крокуючи до ведмедя, проказує такі слова:

«Там ведмедик волохатий

Восени лягає спати.

Тихо, діти, не шуміть,

Бо лягає спать ведмідь.

Не лягай, не лягай,

Краще з нами ти пограй!»

Ведмідь розплющує очі, ричить і ловить дітей, а вони тікають до хатки. Гра повторюється.
Ну от і все, піду вже спати ляжу.

Лягай,Ведмедику. А малята тобі пісеньку заспівають.


Пісня «Баю-бай, до весни засинай»
Дітки, погляньте, хто до нас ще прийшов. Це ж Білочка.

Де ти, білочко, живеш?

Що ти, білочко, гризеш?

У зеленому ліску,

У дуплі, у соснячку

Я гризу горішки

І гриби, і шишки. (Г.Демченко)

А ти, Білочко, приготувалася до зими, назбирала собі горіхів, грибів, шишок, щоб на в’ю зиму вистачило? Білочка хоче нас пригостити горішками. Вони лежать під деревом.


Гра-вправа «Назбирай горішків»

Діти по-черзі підлазять під дугою, беруть собі кожен по два горішки та стають у коло.
А з горішками, малята, ще і в гру можна пограти.
Вправи з горіхами

Проводяться з метою усунення нервового роздратування, запобігання утомі мозку. (Тривалість вправ 15 с)



  1. Долоні перпендикулярно до підлоги, між долонями затиснутий горіх.

Завдання: робити кругові рухи горіхом між долонями, притискуючи їх із зусиллям.

  1. Долоні паралельно до підлоги, ліва зверху, між долонями затиснутий горіх.

Завдання: робити кругові рухи по внутрішньому боці правої кисті, притискуючи горіх лівою рукою (долонею).

  1. Долоні паралельно до підлоги, права зверху, між долонями затиснутий горіх.

Завдання: робити кругові рухи по внутрішньому боці лівої кисті, притискуючи горіх правою рукою (долонею).

  1. Тримати по горіху в кожній руці.

Завдання: кругові рухи кистями рук: правою – за годинниковою, лівою – проти годинникової стрілки.
Діти кладуть горішки до рюкзака.
Ми сьогодні в ліс ходили,

Там ми зайчика зустріли.

Зайчик зиму піджидав,

Білу шубку одягав.

Ще й з лисичкою ми грали,

Її стрибати навчали.

Мішку спати ми вкладали,

Йому пісню заспівали.

Там і білочка стрибала,

Нас горішками пригощала.

Рюкзаки ми надіваємо

І додому вирушаємо.



Під музику діти виходять з зали.





База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка