Сценарій позакласного заходу «Посвята в юні художники»



Скачати 87.97 Kb.
Дата конвертації01.05.2016
Розмір87.97 Kb.
Сценарій позакласного заходу «Посвята в юні художники»

Мета: створити умови для найбільш повного і вільного розкриття творчих здібностей засобами нетрадиційного малювання; ознайомити з нетрадиційними засобами малювання; розширити пізнання дитячого світогляду; активізувати комунікативні уміння і навички дітей; виховувати інтерес до нових знань, спостережливості, охайності під час виконання роботи, позитивного ставлення до уроків образотворчого мистецтва.

Обладнання: Відеомагнітофон, аркуші паперу формату А-2, фарби, пензлики, олівці, трафарети.

Клас прикрашено роботами учнів.



Вчитель:Доброго дня, шановні п’ятикласники, вчителі, гості нашої школи!

Красива осінь вишиває клени

Червоним,жовтим,срібним,золотим.

А листя просить:- Виший нас зеленим!

Ми ще побудем, ще не облетим!

А листя просить: - Дай нам тої втіхи!

Сади прекрасні, роси - як вино.

Ворони п΄ють надкльовані горіхи.

А що їм,чорним? Чорним все одно.

Двори стоять у хуртовині айстр.

Яка ж прекрасна ця рожева,

Синя й біла хуртовина!..

Ліна Костенко

Вчитель:Погляньмо за вікно! Там у всій своїй красі полум΄яніє осінь. Щороку друга неділя жовтня – професійне свято всіх тих, хто впевнено тримає у своїх руках пензлі та олівці – День художника.

Здається, що сама природа подбала про те, аби свято вдалося на славу – пофарбувала листя на деревах у жовтаво-багряні відтінки, замайоріла айстрами по садах.

Хтось творить красу словом, хтось звуком, а хтось – кольорами, відтінками, півтонами…

Учень:

Малювати картини руками не можна,

Лише серцем, що б’є у душі..

В тій, де мешкає дивний художник,

Що натхнення черпає в собі.

І лиш духом всесильна людина

Розфарбує цей світ кольорами,

Щоб ожила від світла картина,

Наче небо мовчазне над нами,

Наче зорі, що ввечері світять,

Ні, не світять - зоріють згори.

Радше будні художник підмітить,

Ніж змалює цей світ навпаки.

Вчитель:Радість, яку дають нам картини - це радість участі разом з художником в тому процесі пізнання світу, який ми називаємо мистецтвом.

Напевно немає в світі людей байдужих до мистецтва. Змалку ми хвацько беремося вимальовувати спершу каракулі, потім – свої маленькі шедеври. В хід іде все: крейда, олівці, фломастери, фарби і навіть мамина помада.

В школі діти вчаться малювати разом із вчителькою, здобувають перші знання з образотворчої грамоти.

Учениця:Малювання уроків - як свята -

з нетерпінням очікую я.

Дивних барв є на світі багато,

і у кожного мова своя...

Чарівні - олівці кольорові.

Я по черзі беру їх до рук.

Оживають поля паперові:

вже торкнувся малюнків і звук...

Чути пісню пташину і шерех

листя, трав, вітерця і води,

плюскіт хвиль річкових попід берег,

й рип по снігу пружної ходи.

Чути клекіт орла серед неба.

Озивається громом воно...

...Малювання щаслива потреба

вже мене полонила давно.

В клас проміння пливуть як форелі:

нині сонця на землю прилив.

Он - готові мої акварелі.

Сам учитель, авжеж, похвалив.

Як на диво працюється вільно!..

Все упевненіш юна рука.

Теплих рис набуває повільно

кущ троянд на долонях садка...

Та дзвінок обриває безжальний

малювання мого течію.

Що поробиш...

Я штрих вирішальний

вкреслю вдома у "працю" свою.

Вчитель: Наші п’ятикласники – учні творчі, активні та заповзяті – страшенно люблять малювати. То ж ми сьогодні перевіримо, як це у них виходить і, при нагоді, урочисто залучимо їх до кагорти Юних художників школи!

Урочистий вхід п’ятикласників до зали. Представлення учасників.

Сьогодні для п’ятикласників є чудова нагода створити свою Казкову країну. Для цього їм доведеться виконати деякі завдання, які, можливо, їх здивують, запам’ятаються, піднімуть настрій. А для початку давайте спробуємо створити Диво-країну.

Закрийте, будь ласка, очі і уявіть, що йдете по вулиці, кругом ростуть дивовижні рослини, співають птахи райськими голосами, світить ласкаве привітне сонечко, раптом подув легкий вітерець, і на небі з'явилися хмари ...

Відкрийте очі, подивіться на ці хмари. Ось вони, які дивні! Але для уважних і спостережливих людей з розвиненою уявою ці хмари здадуться зовсім не хмарами, а повітряними істотами, що живуть на небесах.



Пісня «Кольоровий світ»

Музика: Марія Мазур. Слова: Марія Мазур

Ми візьмемо до рук кольорові фарби,

Розмалюємо світ у яскраві барви,

Сонце світить, а ми радісні й здорові:

- Добрий ранок сонечко, світ такий чудовий! (двічі)
Дощик ллє цілий день, стукає в віконце,

Не виходить з-за хмар золотаве сонце,

Ми візьмемо до рук фарби кольорові:

- Добрий вечір дощику, світ такий чудовий! (двічі)


Темну ніч, сірий день гарно розфарбуєм,

Заспіваєм пісень, мрію намалюєм,

В небо кульки летять різнокольорові:

- Добрий день країно, світ такий чудовий! (двічі)


Ми візьмемо до рук кольорові фарби,

Розмалюємо світ у яскраві барви,

Сонце світить, а ми радісні й здорові:

- Добрий ранок сонечко, світ такий чудовий! (двічі)



Завдання №1. «Хмаринки»

Дітям пропонуються трафарети, які зображують хмаринки різної величини та форми.



Учень: Білі хмаринки у синьому небі,

Дещо спитати мені у вас треба.

Чи довго над світом ви мандрували?

Дощами де землю ви напували?


Білі хмаринки такі невагомі,

Чом же, скажіть, не сидиться вам вдома?

Чом же вас тягне подалі від хати?

Чом же мені сумно вас проводжати?


Білі хмаринки пливли і мовчали,

Тяжкую думу від мене ховали,

Бо вони знали про долю хмаркову,

Завше блукати, не маючи дому.


Знаю, на хмари схожі є люди,

Що неприкаянно бродять усюди.

Як мені хочеться, щоб і вони

Щастя своє у житті віднайшли.



Звучить фонова музика – шум легенького вітру.

Пропонується намалювати хмари, вмочивши шматок поролону в гуашеві фарби, використовуючи готові трафарети хмар.



Вчитель: Небо в нашій країні тепер є. Нехай наша країна буде красивою. Під таким чудовим небом повинні розквітати різноманітні квіти і рости незвичайні дерева.

Завдання №2. «Дерева»

Звучить фонова музика – шум лісу.

Вчитель: А зараз спробуємо намалювати дерева, використовуючи жатий папір.

1) Підготуємо фарбу: в блюдечка наливаємо трохи води і пензлем додаємо та розводимо фарбу. Чим більше фарби - тим, відповідно, насиченішим буде колір.

2) Грудочки з паперу (якими ми і будемо малювати) теж краще "нам΄яти " заздалегідь та побільше. Для кожного кольору потрібен свій "штампик″.

3) До речі, грудочки з паперу можуть бути різних розмірів - вони і відбитки будуть різні по величині залишати!

Домальовування дрібних деталей пензлем.

Вчитель: А тепер уявіть цілі поля з чудовими, небувалими квітами.

Відкрийте очі. Які квіти ви уявили?

А ось які квіти насправді ростуть в нашій уявній країні.

Завдання №3. «Квіти»

Намалювати квіти клеєм ПВА, посипати його манною крупою, дати підсохнути і розфарбувати фарбами.

  Інші квіти можна намалювати, опустивши пензлик спочатку, наприклад, в жовту, а потім відразу в червону фарби. Методом подвійного мазка намалювати квіти. (Можна поєднувати й інші кольори фарб (жовта - синя, помаранчева - фіолетова і т.д.)

Вчитель: Тепер давайте заселимо нашу вигадану країну. Спочатку нехай з'являться птахи і тварини. Як ви гадаєте , птахи і тварини будуть схожі на справжніх? А от зараз ми і побачимо.

Звучить фонова музика – щебет птахів.

Завдання №4. «Звірі та птахи».

Звірі та птахи діти малюють використовуючи лише геометричні фігури та цифри.



Вчитель: Ось і ожила наша уявна країна! Все начебто добре. Та ось невдача - пішов дощ.

Завдання №5. «Дощ»

Учні малюють дощ технікою «набризк».

Щоб на малюнку з'явилися барвисті плями (бризки), потрібно вмочити товстий щетинистий пензлик в яскраву фарбу і пальцями, відтягуючи ворсинки направити бризки на лист. Можна для цієї техніки використовувати зубну щітку. Якщо попередньо вирізати трафарети з паперу, то можна таким способом заливати не всю площину листа, а окремі елементи.

Вчитель: Ось так непомітно проминув за роботою час. Наші п΄ятикласники дуже старалися – Диво-країна вийшла у них на славу! Давайте ж, нарешті, запросимо їх до нашої веселої, творчої шкільної родини юних художників!

КЛЯТВА МОЛОДОГО ХУДОЖНИКА:

Отримуючи високе звання художника, урочисто клянусь

1. Завжди перевіряти справність будильника, щоб не проспати і не запізнитися на урок.

2. Перед кожним заняттям перевіряти готовність інструментів і матеріалів до роботи.

3. Справно відвідувати уроки образотворчого мистецтва та заняття художнього гуртка.

4. Входити в клас по дзвінку.

5. Не пробувати на смак медових фарб.

6. Не застосовувати гуаш для бойової розмальовки особи.

7. Не плутати резинову і жувальну гумки.

8. Не замазувати пластиліном вуха і очі сусідові по парті.

9. Шанобливо ставитися до старших і в школі з усіма вітатися.

10. Завжди дбайливо ставитися до школи і до всього, що в ній знаходиться.

"Клянемося завжди бачити красу в речах, гармонію в діях! (Клянемося)

Уважно слухати вчителя і виконувати його поради! (Клянемося)

Вивчати творчість великих майстрів йти їх дорогою, не звертаючи

на узбіччя! (Клянемося)

Бути відданими великому Мистецтву! "

(Клянемося, Клянемося, Клянемося)



(Звучать фанфари)

Церемонія посвяти та вручення подарунка.

Після триразового "Клянемося" кожен з п΄ятикласників отримує від Богині Мистецтва

символічний удар золотий пензлем по плечу і таким чином відбувається перетворення

здобувача в повноправного юного Художника. Вручається подарунок з художніми приладдям.



Вчитель: Вітаю вас, юні володарі пензля та олівця! Нехай же ніколи не вичерпається ваша працездатність і нехай постійно шліфується ваша майстерність. Удачі вам в заповітних, фантастичних світах краси і творення!

Учениця: Дощ умив усе довкола, поле й квіти голубі,

Не жалій добра ніколи, все повернеться тобі.

Добрим будь, добрим будь, вирушай з добром у путь,

Добрим будь, добрим будь, посміхнутись не забудь.


Учень: Буде сонце в синім небі, й світло у вікні,

А іще чого вам треба розкажіть мені

Буде сонце й небо сине, щоб там не було,

Заспіваємо вам уклінну пісню на добро.



Пісня «А я бажаю вам добра»

Автор слів та перша виконавиця - Наталія Май.

Одна земля, одна надія

І сонечко на всіх одне.

Воно усіх теплом зігріє,

Воно нікого не мине.
І буде знов весна на світі

Надію людям дарувать,

І будем ми на світі жити,

І про добро пісні співать.


А я бажаю вам добра,

А я бажаю вам тепла,

Любові завтра і сьогодні.

А я бажаю вам добра,

Щоб, наче сад, душа цвіла,

Щоб зорі падали в долоні.


Коли біда простягне руки,

Прийдуть печалі і жалі,

Згадай крізь терени, розлуки,

Що є кохання на землі.


І буде знов весна на світі

Надію людям дарувать,

І будем ми на світі жити,

І про добро пісні співать.





База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка