Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 4 березня 2015 р. №213-р



Сторінка1/20
Дата конвертації14.04.2016
Розмір2.98 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   20


ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Кабінету Міністрів України
від 4 березня 2015 р. № 213-р

ПЛАН ЗАХОДІВ


з виконання Програми діяльності Кабінету Міністрів України та
Стратегії сталого розвитку “Україна—2020” у 2015 році

Завдання, визначені в Програмі діяльності Кабінету Міністрів України (Коаліційній угоді) та Стратегії сталого розвитку “Україна—2020”

Зміст заходу

Строк виконання

Відповідальні за виконання

Нова оборонна політика, що гарантує національну безпеку і обороноздатність України
та відновлення національного суверенітету на всій території держави

1. Реформування системи національної безпеки та оборони (Стратегія сталого розвитку “Україна—2020” (далі — Стратегія).

Оновлення доктринальних та концептуальних підходів до забезпечення національної безпеки (Стратегія).

Розроблення та прийняття у новій редакції Воєнної доктрини з урахуванням змін у воєнно-політичній обстановці довкола України. Зокрема, передбачення у Воєнній доктрині терміна “вірогідний противник” та чітке окреслення критерію визнання певної держави (груп держав) вірогідним противником (Коаліційна угода (далі — Угода)


розроблення та подання Кабінетові Міністрів України пропозицій щодо нової редакції Воєнної доктрини України

до 31 березня

Міноборони

2. Реформування всієї системи мобілізаційної підготовки та мобілізації України з урахуванням особливостей збройної агресії в сучасних умовах (системи мобілізації Збройних Сил та інших військових формувань, сил цивільного захисту, національної економіки). Внесення необхідних змін до Законів України “Про оборону” та “Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію”, перегляд усіх стратегічних мобілізаційних планів (Угода)

1) розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону про внесення змін до законів України щодо оборони, мобілізаційної підготовки та мобілізації (стосовно реформування системи мобілізаційної підготовки та мобілізації України з урахуванням можливостей національної економіки, досвіду проведення часткової мобілізації та проведення антитерористичної операції, досвіду інших країн у зазначеній сфері)

до 30 жовтня

Міноборони
інші центральні органи виконавчої влади




2) супроводження зазначеного проекту закону у Верховній Раді України

до прийняття відповідного закону

Міноборони

3. Створення ефективної державної системи кризового реагування (мережі ситуаційних центрів центральних органів виконавчої влади) за провідної ролі Ради національної безпеки і оборони України (Стратегія)

розроблення та подання Кабінетові Міністрів України пропозицій щодо концепції створення ефективної державної системи кризового реагування (мережі ситуаційних центрів центральних органів виконавчої влади) та плану заходів щодо реалізації зазначеної концепції

до 30 листопада

Міноборони
інші центральні органи виконавчої влади

4. Розроблення та реалізація концепції інформаційної безпеки України (Програма діяльності Кабінету Міністрів України (далі — Програма).

Створення взаємоузгодженої державної системи інформаційної безпеки та розроблення і прийняття Концепції інформаційної безпеки (Угода)



1) розроблення та подання Кабінетові Міністрів України пропозицій щодо концепції інформаційної безпеки

до 30 липня

МІП










2) розроблення у взаємодії з Центром передового досвіду НАТО із стратегічних комунікацій та подання Кабінетові Міністрів України проекту нормативно-правового акта щодо структури та завдань, пов’язаних з функціонуванням системи інформаційної безпеки

до 30 вересня

МІП

5. Розроблення та внесення змін до Закону України “Про очищення влади” з метою встановлення окремого механізму проведення заходів із очищення влади в розвідувальних органах України, що забезпечить дотримання вимог положень Закону України “Про розвідувальні органи” та мінімізує можливі загрози національній безпеці, які можуть виникнути під час здійснення таких заходів (Угода)

1) розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону щодо внесення змін до Закону України “Про очищення влади” з метою встановлення окремого механізму проведення заходів із очищення влади в розвідувальних органах України, що забезпечить дотримання вимог Закону України “Про розвідувальні органи” та мінімізує можливі загрози національній безпеці, які можуть виникнути під час здійснення таких заходів

до 16 березня

Мін’юст




2) супроводження зазначеного проекту закону у Верховній Раді України

до прийняття відповідного закону

Мін’юст

6. Встановлення рівня витрат на оборону та правоохоронну діяльність до 5 відсотків валового внутрішнього продукту щороку, в тому числі видатки на оборону — не менше 3 відсотків валового внутрішнього продукту щороку (Угода, Програма).

Розроблення та сприяння прийняттю закону про Державний бюджет України з відповідним обсягом видатків (щороку) (Програма).

Централізація закупівель (Стратегія).

Розроблення та сприяння прийняттю у новій редакції Закону України “Про державне оборонне замовлення” (Програма)



1) забезпечення під час складання проекту закону про Державний бюджет України на відповідний рік пріоритетного спрямування бюджетних коштів на оборону та правоохоронну діяльність

до 15 вересня

Мінфін
інші державні органи

2) розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону про внесення змін до Закону України “Про державне оборонне замовлення”

до 31 березня

Мінекономрозвитку

3) супроводження зазначеного проекту закону у Верховній Раді України

до прийняття відповідного закону

Мінекономрозвитку

7. Реалізація проекту “Європейський вал”: будівництво і облаштування надійно укріпленого кордону між Україною та Російською Федерацією.

Створення Державного агентства з облаштування кордону.

Вжиття заходів щодо отримання фінансової допомоги від ЄС для забезпечення облаштування державного кордону.

Вжиття заходів щодо отримання допомоги Місії ЄС з реформування сектору безпеки.

Залучення вітчизняних компаній до облаштування кордону (Програма)


інженерно-фортифікаційне обладнання визначених позиційних районів поблизу кордону між Україною та Російською Федерацією

протягом року

Адміністрація
Держприкордон-служби
Міноборони
ДФС













8. Досягнення критеріїв для запровадження безвізового режиму з ЄС, зокрема видача громадянам біометричних паспортів, що відповідають вимогам ЄС (Програма)

1) підготовка і проведення експертних місій ЄС для оцінки прогресу України з досягнення критеріїв Плану дій щодо лібералізації ЄС візового режиму для України за блоком 3

до 30 березня

МЗС
Мін’юст
МВС
інші центральні органи виконавчої влади




2) досягнення критеріїв другої фази виконання Плану дій щодо лібералізації ЄС візового режиму для України

до 21 травня

МЗС
інші центральні органи виконавчої влади




3) проведення роботи з Європейською Комісією та державами — членами ЄС щодо ухвалення до початку Ризького саміту “Східного партнерства” політичного рішення про скасування візового режиму для поїздок українських громадян до європейських країн

до 20 травня

МЗС

9. Реформування Збройних Сил та інших військових формувань України відповідно до сучасних вимог та з урахуванням досвіду, набутого у ході антитерористичної операції (Стратегія).

Реформування Збройних Сил.

Прийняття нових документів оборонного планування з урахуванням сучасних воєнних викликів і загроз національним інтересам та набутого бойового досвіду під час антитерористичної операції (Програма розвитку Збройних Сил, Програма розвитку озброєнь та військової техніки) (Угода).

Прийняття і виконання Державної програми розвитку Збройних Сил до 2020 року (Програма).

Відновлення припинених важливих програм розробки перспективних зразків озброєння та військової техніки та затвердження нових програм у цій сфері (Угода).

Розроблення Концепції імпортозаміщення та створення нових промислових потужностей, в тому числі ліцензійного виробництва критично важливих комплектуючих для забезпечення українських виробників елементною базою, яка не виробляється в Україні (Угода)



1) розроблення та подання Кабінетові Міністрів України пропозицій щодо нової редакції Стратегічного оборонного бюлетеня України

до 15 березня

Міноборони

2) розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту постанови Кабінету Міністрів України про затвердження Державної цільової оборонної програми оптимізації та реорганізації Збройних Сил на 2015—2017 роки

до 30 березня

Міноборони

3) розроблення та подання Кабінетові Міністрів України постанови Кабінету Міністрів України про затвердження Державної програми розвитку Збройних Сил на середньострокову перспективу

у шестимісячний строк після завершення особливого періоду

Міноборони

4) розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту розпорядження Кабінету Міністрів України про схвалення Концепції державної цільової оборонної програми розвитку озброєння і військової техніки Збройних Сил на довгострокову перспективу

у шестимісячний строк після завершення особливого періоду

Міноборони




5) розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту постанови Кабінету Міністрів України про затвердження Державної цільової оборонної програми розвитку озброєння і військової техніки Збройних Сил на довгострокову перспективу

у тримісячний строк після прийняття розпорядження, визначеного у підпункті 4 цього пункту

Міноборони




6) розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту розпорядження Кабінету Міністрів України про затвердження плану заходів щодо створення Національної мережі конфіденційного мобільного зв’язку державних органів

до 31 березня

Адміністрація Держспецзв’язку




7) закупівля засобів та обладнання зв’язку для проведення модернізації Державної системи урядового зв’язку, Національної системи конфіденційного зв’язку, засобів криптографічного і технічного захисту інформації та протидії технічним розвідкам

до 25 грудня

Адміністрація Держспецзв’язку
інші державні органи




8) розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту постанови Кабінету Міністрів України про внесення змін до Державної цільової оборонної програми розвитку озброєння та військової техніки Збройних Сил на 2012—2017 роки

у тримісячний строк після прийняття постанови Кабінету Міністрів України, визначеній у підпункті 2 цього пункту

Міноборони




























9) розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту розпорядження Кабінету Міністрів України про схвалення Концепції державної цільової програми розвитку Національної гвардії

у двомісячний строк після видання Указу Президента України “Про рішення Ради національної безпеки і оборони України “Про Стратегічний оборонний бюлетень України (нова редакція)” та внесення змін до пункту 16 постанови Кабінету Міністрів України від 1 березня 2014 р. № 65 “Про економію державних коштів та недопущення втрат бюджету”

МВС




10) розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту постанови Кабінету Міністрів України про затвердження Державної цільової програми розвитку Національної гвардії на 2016—2018 роки

у чотиримісячний строк після прийняття проекту розпорядження Кабінету Міністрів України про схвалення Концепції державної цільової програми розвитку Національної гвардії

МВС

10. Надання у Збройних Силах пріоритету повному оновленню структури, починаючи від органів управління і закінчуючи штатними розписами частин та підрозділів (Стратегія).

Перехід до нової функціональної структури Збройних Сил, серед іншого, з урахуванням критерію швидкості реагування на загрози та готовності до виконання завдань та оптимізація системи управління військами з урахуванням цих змін (Угода).

Запровадження кластерного принципу ротації кадрів, перегляд кваліфікаційних вимог та забезпечення чіткого дотримання цих вимог і повна переатестація кадрів, водночас вирішальними мають бути не тільки професійні, а й особистісні якості людини (Стратегія)


1) забезпечення виконання основних заходів оптимізації та реорганізації Збройних Сил, спрямованих на набуття ними здатності до відбиття збройної агресії

протягом року

Міноборони

2) створення Сил спеціальних операцій, зокрема командування Сил спеціальних операцій, визначення їх завдання, організаційної структури, системи забезпечення і підготовки

до 30 вересня

Міноборони

3) утворення нових органів військового управління розвідки та військових частин розвідки відповідно до комплектування частин, з’єднань та об’єднань Збройних Сил

до 30 червня

Міноборони




4) забезпечення переходу до нового розподілу бойового складу Збройних Сил у мирний час за строками готовності до виконання завдань за призначенням

після завершення особливого періоду

Міноборони




5) створення дієвого кадрового резерву для комплектування керівних посад військовослужбовців, забезпечення пріоритетності для учасників антитерористичної операції

до 30 червня

Міноборони
інші державні органи (відповідно до компетенції)




6) розроблення та прийняття нормативно-правових актів щодо запровадження кластерного принципу ротації кадрів, перегляду кваліфікаційних вимог та вдосконалення атестації кадрів

до 30 жовтня

Міноборони
інші державні органи (відповідно до компетенції)

11. Повний перегляд системи розвідки — від розвідувальних комплектів частин до розвідувальних органів Міноборони (Стратегія).

Оптимізація розвідки Збройних Сил (Угода).



Формування системи управління, контролю, комунікацій, комп’ютерної підтримки, розвідки та інформаційного забезпечення (Стратегія)

розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проектів нормативно-правових актів щодо розвитку розвідувальних органів України

протягом року

Міноборони
інші державні органи (відповідно до компетенції)

12. Затвердження нового військово-адміністративного поділу України. Відновлення військової інфраструктури, перегляд розташування місць постійної дислокації з’єднань та частин Збройних Сил (затвердження нового Плану дислокації Збройних Сил), зокрема з метою постійної військової присутності на Сході держави. Формування на базі військових містечок системи автономних військових баз з необхідною інфраструктурою для розташування військових частин та із фондом службового житла та соціально-побутовою інфраструктурою для військовослужбовців та членів їх сімей (Угода)

1) розроблення та подання Кабінетові Міністрів України пропозицій щодо затвердження військово-адміністративного поділу території України

до 15 травня

Міноборони

2) відновлення військової інфраструктури Військово-Морських Сил Збройних Сил

протягом року

Міноборони

3) відновлення військової інфраструктури на Сході України з урахуванням розгортання додатково сформованих військових частин і підрозділів Збройних Сил

протягом року

Міноборони




4) перегляд місць розташування військових частин Збройних Сил з урахуванням створення чотирьох оперативних командувань та їх типового комплекту військ

протягом року

Міноборони




5) формування на базі військових містечок системи автономних військових баз з необхідною інфраструктурою для розташування військових частин із фондом службового житла і соціально-побутовою інфраструктурою для військовослужбовців та членів їх сімей

протягом року

Міноборони

13. Удосконалення системи мобілізації шляхом створення необхідної чисельності військкоматів та їх працівників, а також створення на базі Єдиного державного реєстру, як його складової, Єдиного державного реєстру військовозобов’язаних осіб із відповідним ступенем захищеності, ведення якого доручити Головному управлінню оборонного та мобілізаційного планування Генерального штабу Збройних Сил (Угода)

розроблення та прийняття нормативно-правових актів щодо:







покращення стану військового обліку в Україні;

протягом року

Міноборони

відновлення та розгортання системи військових комісаріатів у необхідному обсязі

у тримісячний строк після завершення особливого періоду

Міноборони

14. Поступовий перехід до стандартів НАТО (STANAG) (Угода).

Впровадження стандартів НАТО у Збройних Силах: перехід до нової системи логістичного забезпечення Збройних Сил відповідно до стандартів НАТО (Програма).

Оптимізація системи логістичного забезпечення (Стратегія)


створення нової системи логістичного забезпечення Збройних Сил відповідно до стандартів НАТО (у рамках Трастового фонду з удосконаленням систем логістики та стандартизації Збройних Сил:







проведення разом з експертами НАТО, США досліджень щодо стану системи матеріально-технічного забезпечення Збройних Сил та опрацювання пропозицій щодо перспективної системи логістичного забезпечення, її організаційної структури та системи інформаційного забезпечення матеріально-технічного забезпечення

до 30 березня

Міноборони




опрацювання переліку стандартів та кодексів усталеної практики у сфері логістики, які доцільно запровадити у першу чергу

до 30 червня

Міноборони




опрацювання переліку національних та міжвідомчих стандартів з управління життєвим циклом озброєння та військової техніки, що мають системоутворювальне значення. Організація роботи з їх перероблення (розроблення) з урахуванням відповідних стандартів НАТО

до 30 червня

Міноборони




отримання від Офісу стандартизації НАТО документів з бази даних стандартизації НАТО

протягом року

Міноборони
МЗС

  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   20


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка