Розділ І. Організація навчально-виховного процесу



Сторінка1/3
Дата конвертації18.04.2016
Розмір0.66 Mb.
  1   2   3
АКТ

атестаційної експертизи

Острозького дошкільного навчального закладу

(ясла-садок) №1 «Ромашка»

Розділ І.

Організація навчально-виховного процесу

1.Організаційно-правові засади діяльності ДНЗ

1.1.Нормативно-правове забезпечення діяльності ДНЗ

Острозький дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №1 «Ромашка» Острозької міської ради Рівненської області: скорочена назва - Острозький ДНЗ (ясла-садок) №1 «Ромашка» (далі - дошкільний заклад) функціонує з 1944 року (Протокол №8 засідання виконкому Острозької районної ради депутатів трудящих від 12.05.1944). На підставі рішення дев’ятнадцятої сесії Острозької міської ради третього скликання № 291 від 24 грудня 2003 року «Про передачу окремого корпусу Острозької школи-інтернату для дітей з вадами слуху із комунальної власності територіальної громади м. Острога на баланс Острозького міського відділу освіти» окремий корпус Острозької школи-інтернату з вадами слуху передано на баланс дошкільного навчального закладу №1 «Ромашка». У 2011 році в даному реконструйованому приміщенні відкрито філію.

Дошкільний заклад у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України "Про освіту", "Про дошкільну освіту", Положенням про дошкільний навчальний заклад України (далі - Положення), затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12 березня 2003 року № 305, Примірним статутом дошкільного навчального закладу, затвердженим наказом МОН від 24.04.2003 № 257, Програмою розвитку дошкільної освіти м.Острога на 2011-2017 роки (рішення Острозької міської ради від 25.02.2011 № 78), Комплексною програмою розвитку освіти м. Острога на 2013-2015 роки (рішення сесії Острозької міської ради шостого скликання від 30 листопада 2012 року № 365) іншими нормативно-правовими актами, власним Статутом (затвердженим рішенням сесії Острозької міської ради № 506 від 30.08.2013). Державну реєстрацію змін до установчих документів проведено 02.10.2013 № 16071050006000071.

У навчальному закладі наявні нормативно-правові документи:



  • виписка з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (Серія ААВ № 655483);

  • свідоцтво про право власності на нерухоме майно від 24.12.2012, яке зареєстровано в Електронному Реєстрі прав власності на нерухоме майно від 29.12.2012. Тип об’єкта - приміщення ДНЗ №1 «Ромашка». Опис об’єкта – будівля двоповерхова з підвалом загальною площею 1608,9 кв.м, яка знаходиться за адресою Рівненська область, м. Острог, вул. Ревкомівська,14. Технічний паспорт на громадський будинок виготовлено станом на 08.06.2012 реєстровий номер 2-187-393;

  • свідоцтво про право власності на нерухоме майно від 11.04.2012, яке зареєстровано в Електронному Реєстрі прав власності на нерухоме майно від 04.09.2012. Тип об’єкта - приміщення ДНЗ №1 «Ромашка». Опис об’єкта – будинок одноповерховий загальною площею 228,0 кв.м, яке знаходиться за адресою Рівненська область, м. Острог, вул. І.Вишенського, 42а

  • технічний паспорт на громадський будинок виготовлено станом на 30.05.2011 (реєстровий номер 1-106-342);

  • Державний акт на право постійного користування земельною ділянкою площею 0.0345 га, яка знаходиться за адресою Рівненська обл., м.Острог, вул. Ревкомівська,14 ( Серія ЯЯ № 253784 від 23.05.2006);

  • Державний акт на право постійного користування земельною ділянкою площею 0.6724 га, яка знаходиться за адресою Рівненська обл., м.Острог, вул. Ревкомівська,14 (Серія ЯЯ № 253773 від 23.05.2006).

  • Державний акт на право постійного користування земельною ділянкою площею 0.2038 га, яка знаходиться за адресою Рівненська обл.; м.Острог вул. Вишенського,42 (Серія ЯЯ № 253786 від 23.05.2006);

  • Акт перевірки готовності дошкільного навчального закладу до 2013-2014 навчального року;

  • план роботи Острозького дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №1 «Ромашка» на 2013-2014 навчальний рік та оздоровчий період, який схвалено педагогічною радою дошкільного навчального закладу (протокол №1 від 29.08.2013), затверджено завідувачем дошкільного навчального закладу та погоджено начальником відділу освіти виконкому Острозької міської ради;

  • штатний розпис, затверджений начальником відділу освіти виконкому Острозької міської ради.

Дошкільний заклад є юридичною особою, має печатку і штамп встановленого зразка, бланки з власними реквізитами, реєстраційний рахунок в органах Державного казначейства (для державних і комунальних закладів).

Головною метою дошкільного закладу є забезпечення реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти, задоволення потреб громадян у нагляді, догляді та оздоровленні дітей, створення умов для їх фізичного, розумового і духовного розвитку.

Діяльність дошкільного закладу направлена на реалізацію основних завдань дошкільної освіти: збереження та зміцнення фізичного і психічного здоров'я дітей; формування їх особистості, розвиток творчих здібностей та нахилів; забезпечення соціальної адаптації та готовності продовжувати освіту.

Відповідно ст. 7 Закону України «Про дошкільну освіту» навчально-виховний процес направлений на вимоги Базового компоненту дошкільної освіти в Україні (наказ Міністерства освіти і науки України від 22.05.2012 р № 615 "Про затвердження Базового компонента дошкільної освіти (нова редакція)", здійснюється згідно програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля» рекомендованої Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України (лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 09.12.2011 № 1/11-11601) та навчальними виданнями рекомендованими Міністерством освіти і науки України для використання в дошкільних навчальних закладах у 2013-2014 навчальному році (додаток до листа МОН України від 23.08.2013 № 1/9-573).



Зміст дошкільної освіти реалізується в межах Базового компонента через програми та навчально-методичне забезпечення, що затверджені Міністерством освіти і науки України. У дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) №1 «Ромашка» для організації освітнього процесу педагогічний колектив використовує наступні програми (рішення педагогічної ради від 29 серпня 2013 року протокол №1):

  • регіональна програма розвитку дітей дошкільного віку «Українське дошкілля», автор. Білан О.І. (лист МОНмолодьспорту про надання грифа «Рекомендовано Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України» від 09.12.2011 № 1/11-11601);

  • програма розвитку дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт», кер. проекту Жебровський Б.М. (схвалена рішенням колегії МОНмолодьспорту від 01.03.2012, затверджена наказом МОНмолодьспорту від 21.05.2012 № 604).

З метою поліпшення якості освітнього процесу та уточнення, розширення, поглиблення змісту дошкільної освіти в роботі з дітьми використовуються навчальні видання, які рекомендовані Міністерством освіти і науки України для використання в дошкільних навчальних закладах у 2013/2014 навчальному році (додаток до листа МОН України від 23.08.2013 № 1/9-573):

- програма художньо-естетичного розвитку дітей раннього та дошкільного віку «Радість творчості»;

- «Дитяча хореографія». Автор Антоніна Шевчук;

- «Англійська мова для дітей дошкільного віку». Автор Тетяна Шкваріна;

- «Театр фізичного розвитку та оздоровлення дітей». Автор Михайло Єфименко.



1.2.Формування дитячого контингенту

Відповідно до ст. 34 Закону України "Про освіту", прийом дітей в дошкільний навчальний заклад проводиться за бажанням батьків. Згідно ст.36 Закону України "Про дошкільну освіту" батьки використовують своє право вибирати дошкільний навчальний заклад.

У відповідності п.6 Положення про дошкільний навчальний заклад, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.03.2003 №305,  прийом дітей до дошкільного навчального закладу здійснює керівник дошкільного навчального закладу впродовж календарного року на підставі заяв батьків або осіб, які їх замінюють, медичної довідки про стан здоров'я дитини, довідки дільничного лікаря про епідеміологічне оточення, свідоцтва про народження.

    У дошкільному закладі функціонують групи загального розвитку, які комплектуються за віковими ознаками.

У закладі функціонує 7 вікових груп, з яких 1 група раннього віку, 5 - садових, 1 різновікова. 6 вікових груп розміщені в основному корпусі закладу, який знаходиться за адресою вул. Ревкомівська,14. 1 різновікова група – у філії за адресою вул. І.Вишенського, 42а.

За дитиною зберігається місце в дошкільному навчальному закладі державної та комунальної форм власності у разі її хвороби, карантину, санаторного лікування, на час відпустки батьків або осіб, які їх замінюють, а також у літній оздоровчий період (75 днів).

      Відрахування дитини з дошкільного навчального закладу здійснюється за бажанням батьків або осіб, які їх замінюють; на підставі медичного висновку про стан здоров'я дитини, що виключає можливість її подальшого перебування у дошкільному навчальному закладі даного типу; у разі несплати без поважних причин батьками або особами, які їх замінюють, плати за харчування дитини протягом двох місяців.

      Адміністрація дошкільного навчального закладу письмово повідомляє батьків або осіб, які їх замінюють, про відрахування дитини не менш як за 10 календарних днів. Керівник закладу веде журнал прибуття (вибуття) дітей.

Станом на 01.01.2014 у закладі виховується 219 дітей. Відповідно до ст. 14 Закону України «Про дошкільну освіту» наповнюваність груп у дошкільному навчальнорму закладі становить:


  • для дітей віком від одного до трьох років - до 15 осіб;

  • для дітей віком від трьох до шести (семи) років - до 20 осіб;

  • різновікова група - до 15 осіб.

Проаналізувавши стан відвідування дошкільного закладу дітьми за 2013 рік, членами експертної комісії встановлено, що в середньому заклад щоденно відвідувало 101 дитина, що відповідає вимогам чинного законодавства.

Переведення дитини з однієї вікової групи до іншої, формування новостворених груп здійснюється наприкінці оздоровчого періоду. (Наказ завідувача №58 від 22.08.2013 року «Про переведення дітей до інших вікових груп»).

Дошкільний навчальний заклад працює згідно затвердженого графіка роботи (наказ від 20.08.2013 №54 «Про режим роботи у 2013-2014 навчальному році»): 5 днів на тиждень з групами з 9 та 10,5 годинного перебування дітей.

На виконання статті 19 Закону України «Про дошкільну освіту» від 11 липня 2001 року № 2628-ІІІ, листа Міністерства освіти і науки України «Про організацію обліку дітей дошкільного віку» від 7 травня 2007 року №1/9-263, наказу відділу освіти виконкому Острозької міської ради від 23.04.2013 № 87 - н/в «Про проведення обліку дітей дошкільного віку» та з метою прогнозування мережі груп дошкільного навчального закладу з урахуванням освітніх запитів населення та створення умов для здобуття дітьми дошкільної освіти на території закріпленої за дошкільним навчальним закладом №1 «Ромашка» створено робочу групу з обліку дітей дошкільного віку (наказ 36 від 29.04.2013 № «Про створення робочої групи з обліку дітей дошкільного віку»). Аналіз контингенту дітей за 2011-2013 н.р. свідчить про постійне його збільшення. Така ситуація обумовлена великою кількістю дітей в мікрорайонні, попитом батьків щодо отримання дошкільної освіти їх дітьми в умовах дошкільного закладу.

З метою запровадження альтернативної форми дошкільної освіти, наданням батькам дітей, які не відвідують дошкільний заклад, кваліфікованих консультацій організовано роботу консультативного центру та соціально-педагогічного патронату (наказ від 02.09.2013 № 65 «Про організацію роботи консультативного центру у 2013-2014 н.р.» ). Станом на 01.01.2014 консультативним центром охоплено 15 дітей - це дало можливість 100% охопити дітей 5-річного віку дошкільною освітою.

Згідно наказу відділу освіти виконкому Острозької міської ради від 30.10.2013 №201 н/в «Про створення електронної бази реєстрації дітей в дошкільних навчальних закладах м.Острога», наказу від 31.10.2013 № 81 «Про створення електронної бази реєстрації дітей» у 2013 році ведеться робота щодо складання єдиного електронного реєстру майбутніх вихованців дошкільного закладу. Призначено відповідального за здійснення реєстру.



2.Кадрове забезпечення

2.1.Укомплектованість ДНЗ педагогічними кадрами (відповідно до штатного розпису)

Відповідно до затвердженого штатного розпису педагогічний процес у дошкільному навчальному закладі забезпечують 17 педагогічних працівників:

- завідувач,

- вихователь-методист,

- практичний психолог,

- 2 музичних керівники,

- інструктор з фізичної культури,

- 11 вихователів.

З них мають:


  • неповну вищу освіту - 5 чол.,

  • повну вищу освіту – 12 чол.,

  • вищу кваліфікаційну категорію – 5 чол.,

  • другу кваліфікаційну категорію - 3 чол. ,

  • педагогічне звання «вихователь-методист» - 2 чол.

3 педагогічних працівники знаходяться у відпустці для догляду за дитиною до 3 років.

2.2.Укомплектованість ДНЗ працівниками (крім педагогічних)

Крім педагогічних працівників в закладі працює 25 працівників:



  • медична сестра старша - 1ст.,

  • медична сестра фізкабінету - 0.5 ст.,

  • кухар – 3 ст.,

  • завгосп – 1 ст.,

  • помічник вихователя – 7,6 ст.,

  • кастелянша - 1 ст.,

  • машиніст по пранню білизни – 1,5 ст.,

  • підсобний робітник – 0.75 ст.,

  • сторож – 6 ст.,

  • робітник по обслуговуванню приміщень та споруд – 0.5 ст.,

  • водій – 1 ст.

2.3.Плинність педагогічних кадрів (за останні 3 роки)

За період з 01.01.2011 по 01.01.2014 в зв’язку з виходом на пенсію звільнилося 3 педагогічні працівники (Шевчук В.М., Мазурук Г.Д., Сержант Л.І.).



2.4.Якісний склад педагогічних працівників

Острозький дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №1 «Ромашка» укомплектований педагогічними працівниками на 100 % згідно штатного розпису.



2.5.Атестація педагогічних працівників, медперсоналу

Атестація педагогічних працівників закладу здійснюється відповідно до діючої нормативно-правової бази.

У закладі є певна структура організації атестації педагогічних працівників. Матеріали свідчать про систематичну, цілеспрямовану роботу адміністрації навчального закладу щодо організації та проведення атестації. Основні питання з організації атестації відображаються в річному плані роботи закладу, проводиться аналіз результатів атестації, якісного складу педагогічного колективу, окреслені завдання, пов’язані із забезпеченням їх професійного зростання.

Питання атестації розглядаються на засіданнях педагогічної ради, наявні протоколи.

Відповідно до Типового положення про атестацію педагогічних працівників, атестація проходить шляхом поетапного виконання запланованого: вивчення педагогічної діяльності педагогічних працівників шляхом відвідування занять та виховних заходів, описання досвіду роботи, узагальнення участі педагогічних працівників у методичній роботі, фахових конкурсах, ознайомлення з навчальною документацією. Дошкільний навчальний заклад дотримується алгоритму атестації педпрацівників, порядку та установлених термінів проведення заходів.

У методичному кабінеті створено куточок з атестації «Атестація педагогічних працівників» для забезпечення прозорості та гласності проведення атестації. У куточку наявні Типове положення про атестацію педагогічних працівників, списки педагогів, які атестуються в поточному році, графік атестації, план роботи атестаційної комісії, накази з питань атестації.

Атестаційні листи оформляються згідно вимог Типового положення про атестацію педагогічних працівників (п.3.15), ознайомлення з характеристикою відбувається під підпис за 10 днів до засідання. Рішення атестаційної комісії повідомляється педагогічному працівнику одразу після її засідання під підпис, що зазначено у журналах ознайомлення педагогічних працівників із рішенням атестаційної комісії. Другий примірник атестаційного листа видається в триденний термін. Атестаційні листи містять відмітку з датою про отримання листа і власний підпис педагогічного працівника, що атестується. У атестаційних листах наявні підписи всіх членів атестаційної комісії, дата засідання атестаційної комісії І рівня, печатка закладу.

Заклад дотримується нормативних вимог, щодо ведення книг протоколів: вони прошиті, пронумеровані, скріплені печаткою, тощо.

За результатами атестації педагогічних працівників упродовж п’яти днів видаються відповідні накази, які у триденний строк доводяться до відома атестованого і подаються в бухгалтерію.

2.6.Підвищення кваліфікації педагогічних працівників

Підвищення кваліфікації педагогічних працівників здійснюється відповідно до нормативних вимог, з орієнтацією на пріоритети інноваційного управління.

Головною умовою чергової атестації педагогічних працівників є курси підвищення кваліфікації (п.1.8. Типового положення про атестацію педагогічних працівників). У закладі наявний перспективний план підвищення кваліфікації педпрацівників. При вирішенні питання про доцільність направлення педагогічного працівника на курси враховується освіта, фах, стаж роботи, категорія, термін попередньої курсової підготовки.

Курси підвищення кваліфікації педагоги закладу проходять своєчасно та в повному обсязі, що підкріплюється відповідними свідоцтвами. Укладено картотеку нормативних, законодавчих, методичних матеріалів, які регламентують проходження курсової підготовки.



2.7.Ефективність використання педпрацівниками технічних засобів навчання у навчально-виховному процесі

Педагогічними працівниками закладу у підготовці та під час навчально-виховного процесу використовуються технічні засоби навчання: магнітофони, DVD програвачі, телевізори, комп’ютер, сканер, принтер.

У січні 2012 року проведено консультацію для педагогів «Підвищення інформаційно-комп’ютерної компетентності педагога»; у січні 2013 року - «Вдосконалення ІКТ-техологій педагогів»; у березні 2013 року - педагогічний ринг ІКТ-країною.

В ході атестаційної експертизи проведено анкетування педпрацівників з теми «ІКТ-компетентність». За результатами анкетування, перевірки документації, бесіди та співбесіди виявлено, що 100% педагогічних працівників використовують технічні засоби навчання в навчально-виховному процесі.

Проте під час проведення анкетування з теми «ІКТ-компетентність» виявлено, що з 14 опитаних респондентів (82% від загальної кількості) 7(50%) педпрацівників мають низький рівень комп’ютерної грамотності.

2.8.Заохочення працівників

Книга наказів з кадрових питань ведеться у відповідності до Примірної інструкції з діловодства у дошкільних навчальних закладах затвердженої наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 01.10.2012 №1059. Накази з кадрових питань (особового складу) оформляються у вигляді індивідуальних і зведених. В індивідуальних наказах міститься інформація про одного працівника, у зведених – про кількох, незалежно від того, які управлінські рішення щодо них приймають, обов’язково зазначається підстава щодо його видання. Всі накази доводяться до відома працівників закладу під особистий підпис.

Протягом 2009-2014 років 24 працівники закладу нагороджувалися грамотами та подяками:



13

Грамота відділу освіти виконкому Острозької міської ради

6

Грамота міського голови

1

Подяка Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти

1


Почесна грамота Рівненської обласної державної адміністрації

1

Почесна грамота Рівненської обласної організації профспілки працівників освіти і науки України

1

Грамота лауреата фестивалю-конкурсу «Учитель року з предметів духовно-морального спрямування - 2013»

1


Грамота управління освіти і науки Рівненської облдержадміністрації

Відомості про нагородження та заохочення вносяться до трудових книжок згідно вимог Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Міністерства праці та соціальної політики, Міністерства юстиції, Міністерства соціального захисту населення України від 29 липня 1993 року № 58. Дане питання знаходиться на постійному контролі в адміністрації закладу та працівники вчасно ознайомлюються із записами у трудових книжках.

2.9.Організація роботи з молодими спеціалістами

Предметом  особливої уваги у керівництва ДНЗ є ставлення до молодого вихователя. Тому у дошкільному підрозділі функціонує Школа молодого педагога-початківця, метою якої є допомога починаючим педагогам у підвищенні їх професійної компетентності. Засідання проходять згідно плану, складеному з урахуванням запитів та труднощів починаючих педагогів. Проте при складанні плану враховано лише стаж роботи, а не враховано рік роботи педагога у вищезазначеній методичній формі роботи. У рамках школи розглядаються теоретичні та практичні питання. Для молодих вихователів проводяться:



  • бесіди щодо конкретних розділів педагогіки, чинних програм розвитку, навчання і виховання дітей дошкільного віку, про методики організації і проведення різних видів роботи з дітьми групи, де працює молодий педагог;

  • обмін думками стосовно нових здобутків психолого-педагогічної науки, педагогічної практики, сучасних педагогічних технологій, інновацій, педагогічного досвіду;

  • спільне моделювання системи занять і режимних моментів;

  • консультації щодо організації освітнього процесу в ДНЗ;

  • методична допомога щодо використання дидактичного матеріалу для занять;

  • взаємовідвідування занять, режимних моментів із подальшим детальним аналізом їх;

  • обговорення сучасної педагогічної літератури, творчих здобутків інших педагогів;

  • надання допомоги в роботі з дітьми з девіантною поведінкою та їхніми сім’ями;

  • залучення педагога-початківця до методичної і громадської роботи.

До роботи у школі молодого вихователя долучаються досвідчені педагоги. Педагоги-наставники, які працюють з молодими вихователями досконало володіють фаховими знаннями, розуміють, які саме професійні знання і навички необхідні початківцю для ефективного виконання педагогічної діяльності. При взаємодії з початківцями одночасно впливають не лише на його фахові, а й на особистісні якості.

2.10.Організація методичної роботи

Зміст методичної роботи в дошкільному навчальному закладі будується на основі державних документів про освіту, науково-педагогічних досліджень, навчальних планів, програм, новинок психолого-педагогічної літератури, інструктивно-методичних матеріалів з проблем організації методичної роботи.

З 2010 року педагогічний колектив закладу працює над реалізацією науково-методичної проблемної теми «Формування конкурентноспроможної особистості з дошкільного віку в процесі навчання і виховання шляхом впровадження інноваційних технологій та методик».

Велика увага приділяється спрямуванню зусиль педагогічного колективу на реалізацію сучасного особистісно-орієнтованого підходу до дітей, який передбачає формування у дитини здібностей і бажання усвідомлювати себе як особистість. Ці домінуючі ідеї обговорюються на педагогічних радах, під час індивідуальних і групових консультацій, на їх основі здійснюється корекція педагогічного стилю роботи вихователів.

Методична робота в дошкільному закладі відповідає структурі методичної роботи з педагогічними кадрами. У роботі з педколективом упроваджуються масові (педради, семінари, методоб’єднання), групові (семінари-практикуми, творчі групи) та індивідуальні (самоосвіта, курсова підготовка) форми методичної роботи. Проте оформлення матеріалів методичного об’єднання та семінарів потрібно привести у відповідність до рекомендацій Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.

У дошкільному закладі створені належні умови для підвищення професійного рівня та формування інноваційної компетентності педагогів. На методичному об’єднанні проводяться звіти вихователів про проходження курсової перепідготовки.

Вивчення, узагальнення та упровадження педагогічного досвіду – це один із пріоритетних напрямків науково-методичної діяльності з педагогічними працівниками. У 2011 році розпочато вивчення досвіду Бацмановської Г.М., вихователя (наказ від 30.12.2011 №92 «Про організацію вивчення педагогічного досвіду вихователя Бацмановської Г.М»). Проте фаховий та професійний рівень вихователів свідчить про великий резерв виявлення, вивчення й упровадження кращого педагогічного досвіду в практику роботи закладу.

Педагогічні працівники дошкільного навчального закладу учасники міських, обласних конференцій, семінарів, конкурсів тощо.

Методичні розробки педагогів представляються на міський та обласний етапи конкурсу-ярмарку педагогічної творчості. Проте переможці конкурсу-ярмарку на обласному етапі – відсутні.

У методичному кабінеті зібрано матеріали з досвіду роботи вихователів, музкерівників. Це інформації, доповіді, підготовлені вихователями для виступів на педрадах, зразки планування, проведення тематичних днів, тижнів, методичні рекомендації, матеріали діагностичного обстеження рівнів засвоєння дітьми програми для здійснення індивідуально та диференційованого підходу до кожного вихованця, конспекти занять, сценарії свят, кращі дитячі роботи. Регулярно організовуються тематичні виставки, матеріали яких ефективно використовуються педагогами під час навчально-виховного процесу.


Організація методичної роботи з педагогічними кадрами носить діагностично-прогностичний характер, базується на глибокому аналізі роботи при проведенні навчально-виховного процесу. Діагностування педагогів проводиться систематично за допомогою анкет та діагностичних карт. Цьому питанню постійно приділяється велика увага, що дозволяє вчасно коректувати і надавати методичну допомогу у розв’язанні проблемних завдань і визначенні її форм.
  1   2   3


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка