Рішенням експертної комісії Центру практичної психології І соціології кмпу ім. Б. Д. Грінченка



Скачати 226.42 Kb.
Дата конвертації06.04.2016
Розмір226.42 Kb.
затверджено

Рішенням експертної комісії

Центру практичної психології і

соціології КМПУ ім. Б.Д.Грінченка

Від ”___”___200__р.протокол №____

Голова експертної комісії

________________________________

підпис ПІП



ПЕРЕЛІК

Психодіагностичних методик, що використовуються в роботі

практичного психолога Ліцею міжнародних відносин № 51

Печерського району м. Києва

Хазнаферової Юлії Борисівни

п\п


Автор,назва методики, літературне джерело

Спрямованість методики

Клас

(вік)



Для вирішення якого завдання використовується

ГОТОВНІСТЬ ДИТИНИ ДО НАВЧАННЯ В ШКОЛІ



Орієнтований графічний субтест А. Керна- Їресака//

Психологічний інструментарій. ”Готовність дитини до навчання.” МІКРОС-СВС Київ 2003 с. 34



Оцінювання сформованості зорово-моторної координації.

З 6 років


Готовність дитини до навчання у школі



Тест “Руки” за М.Безруких, С. Єфімовою) Психологічний інструментарій. МІКРОС-СВС ”Готовність дитини до навчання. Київ 2003 с. 67

Визначення зрілості кори головного мозку.

З 6 років


Готовність дитини до навчання у школі



Методика “Графічний диктант” за Д. Ельконіним.

Психологічний інструментарій. МІКРОС-СВС ”Готовність дитини до навчання.” Київ 2003 с. 45



Визначення рівня розвитку керувати своїми діями.

З 6 років


Готовність дитини до навчання у школі



Тест “Образец и правило» А.Л.Венгер //Психологічний інструментарій. МІКРОС-СВС ”Готовність дитини до навчання”. Київ 2003 с.49

Оцінювання наочно-дійового мислення.

З 6 років


Готовність дитини до навчання у школі



Тест “Виключення зайвого”Гатанова Н.В.

Психологічний інструментарій. МІКРОС-СВС ”Готовність дитини до навчання”. Київ 2003 с.78



Оцінювання логічного мислення.

З 6 років


Готовність дитини до навчання у школі



Методика „ Послідовність подій” А. Н. Бернштейн//Е.И.Рогов Кн..-1 ВЛАДОС 2001 с.26

Оцінювання логічного мислення.

З 6 років

Готовність дитини до навчання у школі



Методика „Класифікація” А.М. Шуберт і А,Я. Іванова// Е.И.Рогов Кн..-1 ВЛАДОС 2001 с.27

Оцінювання логічного мислення.

З 6 років

Готовність дитини до навчання у школі



Методика „Лабіринт” ( розроблена НІІ дошкільного виховання АПН СССР)// Е.И.Рогов Кн..-1 ВЛАДОС 2001 с.70

Оцінка просторової оріентації

З 6 років

Готовність дитини до навчання у школі



Чейпі Дж. Самодіагностика для батьків// Е.И.Рогов Кн..-1 ВЛАДОС 2001 с.27

Оцінювання батьками рівня розвитку дитини

Батьки

Готовність дитини до навчання у школі



Методика „Кубики Коса”( К.Кос 1920)//”Фенікс”2000 Мілютіна Е,Л. Максова Н.Ю. с.45

Оцінка уваги, наочно-дійового мислення, конструктивного праксиса.

З 6 років

Готовність дитини до навчання у школі



Методика „Розрізані фігурки” Л.І.Переслені,О.І.Шуранова//”Мікрос-СВС” 2003”ПІ, Психологічна діагностика мислення,інтелекту, креативності дитини” с.22

Визначення візуально-моторної інтеграції

З 6 років

Готовність дитини до навчання у школі



Тест-анкета на здібності//О.В.Матвіенко, практикум з курсу „Теорія виховання” Київ 2001 с.176

Обстеження схильності дитини до різних видів людської діяльності

Батьки

Готовність дитини до навчання у школі



Реверсійний тест Аке В. Етфельд//„Пі- Псих.діагн. мислення, інтелекту і креативності дитини) МІКРОС-СВС 2003 с.16

Визначае рівень здатності до проведення операції порівняння .

Від 5 до 8 років

Готовність дитини до навчання у школі

ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ УЧНІВ 1-х,5-х,10-х, КЛАСІВ



“Мотивація навчання і адаптація дитини в школі” ( Овчарова Р.В. Практична психологія в навч. Школі. „ СФЕРА”,1996)

О.В. Матвієнко. Практикум з курсу “Теорія виховання”

Київ 2001с. 216


Визначити мотивацію та адаптацію дитини до навчання

від 6 років


Дослідження психологічної адаптаціїї



Виявлення шкільної дезадаптації у молодшиш школярів. О.В. Матвієнко. Практикум з курсу “Теорія виховання”

Київ 2001с.220



Виявлення шкільної дезадаптації у молодшиш школярів.

від 6 років


Дослідження психологічної адаптаціїї



“Методика діагностики рівня шкільної тривожності”, Філіпс Е.И.Рогов Кн..-1 ВЛАДОС 2001 с.133

Визначення рівня та характеру тривожності, пов’язані з навчанням в школі

З 10 років

Дослідження психологічної адаптаціїї



Методика виявлення соціометричного статусу особистості в групі// С.Максименко, К.Максименко., О.Главник Адаптація дитини до школи. МІКРОС-СВС, 2003.- с.32-34

Вивчення антипатій і симпатій в класі, між особистісних стосунків, виявлення відторгнутих

З 6 років

Дослідження психологічної адаптаціїї

ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПІЗНАВАЛЬНОЇ СФЕРИ ШКОЛЯРА

МИСЛЕННЯ



Тест розумового розвитку А.Біне-Т.Сімона (варіант Л.Термена)Психологічний інструментарій. “Інтелектуальні здібності дитини” Київ-2003с.66

Дослідження розумового розвитку

Від 6 до 16 років


Дослідження особливостей пізнавальної сфери



“Шкільний тест розумового розвитку”(ШТУР)Гуревич,

Кімова,Козлова,Логінова,



Зархін “Книга практичного психолога” Рогов Е.И.с.160

Дослідження розумового розвитку підлітків

Від 13-17 років


Дослідження особливостей пізнавальної сфери



Методика „ Виділення суттєвих ознак поняття” ( Марцинківська Т.Д. Діагностика психічного розвитку дітей. -М Linka-Press1997) „Пі- Псих.діагн. мислення, інтелекту і креативності дитини) МІКРОС-СВС 2003 с.24

Діагностика вербально-логічного мислення

Від 5до 10 років


Дослідження особливостей пізнавальної сфери



Методика „ Четвертий зайвий. Визначення спільних рис”.Вербальний тест//” ( Марцинківська Т.Д. Діагностика психічного розвитку дітей. -М Linka-Press1997)// „Пі- Псих.діагн. мислення, інтелекту і креативності дитини) МІКРОС-СВС 2003 с.25

Визначення здатності до абстрагування, оперування вербальними поняттями.

Від 5до 10 років


Дослідження особливостей пізнавальної сфери



Тест інтелекту Р. Мейлі//„Пі- Псих.діагн. мислення, інтелекту і креативності дитини) МІКРОС-СВС 2003 с.5

Вивчення структури інтелекту

З 12-15 років

Дослідження особливостей пізнавальної сфери



Методика „Виявлення розвитку словесно-логічного мислення” Е.Ф. Замбацявичене( модифікація Л.І. Переслені та О.М. Мастюкової// „Пі- Псих.діагн. мислення, інтелекту і креативності дитини) МІКРОС-СВС 2003 с.18

Виявлення розвитку словесно-логічного мислення.

З 6,5-10 років

Дослідження особливостей пізнавальної сфери



Тест вербального інтелекту(ТВІ)(Й.Ставело, „Братиславський тест”)// МІКРОС-СВС 2003 „ ПІ – Інтелектуальні здібності дитини” с.- 13

Вивчення структури інтелекту

З 8-16 років

Дослідження особливостей пізнавальної сфери




Методика „Речення”( Даеться за Головей Л,А., Рибалко Е.Ф., Практикум по віковій психології.- СПб.: Речь, 2001.- с.688)// „Пі- Псих.діагн. мислення, інтелекту і креативності дитини) МІКРОС-СВС 2003 с.27

Виявлення дивергентної продуктивності

Від 8-10 років

Дослідження особливостей пізнавальної сфери




Методика „Творча оригінальність” За Симановським А.Е.// „Пі- Псих.діагн. мислення, інтелекту і креативності дитини) МІКРОС-СВС 2003 с.32

Визначення рівня оригінальності мальованих образів

Від 5 до 7 років

Дослідження особливостей пізнавальної сфери




Короткий тест творчого мислення (КТТМ) Торренс.П.( адаптація О.І. Шебланової та І.С. Каверіної//.// „Пі- Псих.діагн. мислення, інтелекту і креативності дитини) МІКРОС-СВС 2003 с. 32

Визначення творчої обдарованості дітей та підлітків

Від 6 до 18 років

Дослідження особливостей пізнавальної сфери





УЯВА



Методика „ Які речі сховані у малюнках?”//Немов Р.С. Психологія.- М.: ВЛАДОС, ИМПЄ ім.. А.С. Грібоедова 2001. – Кн..-3 с.70-71

Діагностика рівня сприйняття

Від 5-7 років

Дослідження особливостей пізнавальної сфери




Методика „Віддалені асоціації”, Мод. Л. Кондратенко вербального тесту а. Медніка.// „Пі- Псих.діагн. мислення, інтелекту і креативності дитини) МІКРОС-СВС 2003 с. 29

Діагностика творчої уяви

Від5,5-7 років

Дослідження особливостей пізнавальної сфери




УВАГА



Бурдон Б. Тест „ Коректурна проба” //”БАХРАМ-М” Горбатов Д.С. 2000 с.38

Визначення рівня стійкості та ступення концентрації уваги

З 6 років

Дослідження особливостей пізнавальної сфери



Методика Мюнстенберга// Книга практичного психолога”Рогов Е.И. ВЛАДОС 2001 с.159

Вивчення рівня вибірковості та концентрації уваги

З 9 років

Дослідження особливостей пізнавальної сфери



Методика „ Таблиці Шульте”// Основи психології: Практикум Л.Д, Столяренко „Фенікс”

Визначення обсягу, переключення і стійкості уваги

З 10 років

Дослідження особливостей пізнавальної сфери




ПАМ ЯТЬ



Лурія А.Р. Методика вивчення 10 слів”// Терлецька Л.Г. Психодіагностика памяти молодшого школяра.-К Навчюпосіб.,1998.с. 3-3

Визначення продуктивності матеріалу, який запам’ятовується на слух

З 5 років

Дослідження особливостей пізнавальної сфери



Методика „ Пам’ять на образи”/ ”// Терлецька Л.Г. Психодіагностика памяти молодшого школяра.-К Навчюпосіб.,1998.с. 6,7-9

Визначення обсягу образної памяті

Із 7 років

Дослідження особливостей пізнавальної сфери

ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ЗДІБНОСТЕЙ І НАХИЛІВ СТАРШОКЛАСНИКІВ



“Типологія особистості та привабливе професійне середовище” Дж. Л. Голанд. “Книга практичного психолога” Харків-1996 с. 78

Визначення професійної орієнтації у старшокласників

14-17 років

Виявлення професійних схильностей у дітей




Опитувальник самоставлення В.В. Століна//”Мікрос-СВС” 2003”ПІ” с.50

Визначення професійної орієнтації у старшокласників

14-17 років


Виявлення професійних схильностей у дітей



Методика “Карта интересов”

“Книга практичного психолога” Харків-1996 с. 45



Визначення професійної орієнтації у старшокласників

14-17 років


Для відбору на різні види професій




Синівський в.в. , Федоришин Б.О. Методика визначення „ Комунікативних і організаторських зхильностей” (КОС-2) ” “Книга практичного психолога”Рогов Е.И. ВЛАДОС 2001 с.374

Виявлення КОС

З 14 років

Дослідження комунікативних та організаторських нахилів



Голом шток А.Е., Мешковська О.І . Оріентаційно-діагностична анкета інтересів (ОДАНІ-2), //”Пі” ГЛАВНИК 2004 с.44

Виявлення профільного інтересу учня

З 14 років

Для відбору на різні види професій




Климов Е.А. Методика „ Диференційно-діагностичний опитувальник”(ДДО) //”Пі” ГЛАВНИК 2004 с.49

Діагностика профорієнтаційних типів

З 14 років

Для відбору на різні види професій




Басса Б. Визначення спрямованості особистості ( оріентаційна анкета) “Книга практичного психолога”Рогов Е.И. ВЛАДОС 2001 с.369-374

Профоріентація

З 14 років

Виявлення професійних схильностей у дітей



Фрідман Л.М. , Пушкіна Т, А,, Каплунові І Я. Анкета професійних намірів старшокласників//“Книга практичного психолога”Рогов Е.И. ВЛАДОС 2001 с.357-360

Визначення рівня готовності вибору професії

З 14 років

Виявлення професійних схильностей у дітей



В.В Андріївська Методика оцінки язикової компетенції старшокласників райгородський 1992 с.10-13

Рівень мовної компетенції

З 15 років

Виявлення професійних схильностей у дітей.



Тест механической понятливости Беннета//практикум по психологическому исследованию. „БАХРАХ-М” Горбатов Д.С. с.99

Виявлення технічних здібностей учнів

З 15 років

Виявлення професійних схильностей у дітей



Інтелектуальний тест Г.Ю. Айзенка////”Мікрос-СВС” 2003”ПІ” с.25

Виявлення інтелектуальної готовності до профільного навчання

З15 років

Виявлення професійних схильностей у дітей

ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ОСОБИСТІСНОЇ СФЕРИ ДИТИНИ



Тест акцентуації характеру

С.І. Подмазін //”ПІ” 2003 Мікрос-СВС с.60



Діагностика акцентуації особистості

Від11 років

Дослідження особливостей особистості



Методика экспресс-диагностика характерологических особенностей личности

“Книга практичного психолога” Харків-1996с.67



Виявлення характеру у дітей

Від 15 років


Дослідження особливостей особистості



Дослідження особистості “Будинок. Дерево. Людина.”Дж. Бука (Райгородський Д.Я., “Практична психодіагностика. Методики і тести) Самара 2000 с.23

Дослідження особистості

Від 6 років


Дослідження особливостей особистості



“Неіснуюча тварина” “Книга практичного психолога”Рогов Е.И. ВЛАДОС 2001 с.292

Дослідження особистості

Від 6 років


Дослідження особливостей особистості



Лічко А. Патохарактерологічний діагностичний опитувальник (ПДО)//Рогов Е.И. Настольна книга практичного психолога.- ВЛАДОС, 2001 кн-1; с.208-236

Виявлення типу акцентуації в особистості

З 13 років

Дослідження особливостей особистості



Романова Е.С. , Потьомкіна С.Ф. Методика „ Автопортрет”// Рогов Е.И. Настольна книга практичного психолога.- ВЛАДОС, 2001 кн-1; с.286-292

Визначення типу особистості

З15 років

Дослідження особливостей особистості



Методика багатофакторного дослідження особистості Р. Кеттела С,Ф.2А ГЛАВНИК „ ПІ” 2004 с. 23

Всебічне вивчення особливостей особистості

З 15 років

Дослідження особливостей особистості



Методика визначення акцентуацій характеру за Леонгардом, адаптація Шмішека// Рогов Е.И. Настольна книга практичного психолога.- ВЛАДОС, 2001 кн-1; с.236

Виявлення типу акцентуації особистості

З 13 років

Дослідження особливостей особистості



Особистісний опитувальник Г Айзенка// Рогов Е.И. Настольна книга практичного психолога.- ВЛАДОС, 2001 кн-1; с.188

Виявлення типу темпераменту

З 14 років

Дослідження особливостей особистості

ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ЕМОЦІЙНОЇ СФЕРИ УЧНЯ



Тест шкільної тривожності Філіпа Рогов И.Е. Книга практичного психолога кн.. 1 2001р. ВЛАДОС с. 133

Оцінка рівня шкільної тривожності

З 9 років

Дослідження особливостей емоційної сфери



Методика “Шкала тривожності” Дж. Тейлор. Харків 1996 р. Книга практичного психолога с34

Визначення рівня тривожності.

Від 13 років


Дослідження особливостей емоційної сфери



Методика” Шкала соціально- ситуативної тривожності”Рогов Е.И. Книга практичного психолога кн.. 1 2001р. ВЛАДОС с. 183-188

Виявлення рівня тривожності у мережах навчального закладу

З 13 років

Дослідження особливостей емоційної сфери



Методика діагностики показників і форм агресії А. Басса і А, Дарки// Рогов И.Е. Книга практичного психолога кн.. 1 2001р. ВЛАДОС с. 240

Виявлення форм агресії

З 11 років

Дослідження особливостей емоційної сфери



Цвето-рисуночный тест диагностики психических состояний младших школьников А, О. Прохоров и Г.Н.Генинг // Рогов Е.И. Книга практичного психолога кн.. 1 2001р. ВЛАДОС с. 131

Діагностика психічних станів

З 6 років

Дослідження особливостей емоційної сфери

МІЖОСОБИСТІСНІ СТОСУНКИ УЧНІВ, УЧИТЕЛІВ І БАТЬКІВ



Тест-опросник родительського отношения (раз раб. Варгой, Столиным)

Настольная кника практического психолога Е.И. Рогов т.2 Москва 2003 г.стр.27



Виявлення батьківського відношення до дитини

З 13 років

Дослідження міжособистісних стосунків



Понимание родителями особенностей юношеского возраста.

Настольная кника практического психолога Е.И. Рогов т.2 Москва 2003 г.стр.45



Визначення чи знають батьки підліткову психологію.

Батьки

Дослідження міжособистісних стосунків



Оценка профессиональной направленности личности учителя.

Настольная кника практического психолога Е.И. Рогов т.2 Москва 2003 г.стр.88



Оцінка та порівняння між собою різних типів педпгогів

Вчителі


Дослідження міжособистісних стосунків



“PARI”, адаптація Т.Нещерет, Столін

“Книга практичного психолога”. Харків1996 стр 56



Вивчення ставлення батьків до різних сторін сімейного життя.

Батьки


Дослідження міжособистісних стосунків



“соціометрія”,Дж.Морено

(Станіслав Сівак,”Скринінг шкільного життя”,навчальне видання) стр.11



Діагностика міжособистісних та міжгрупових відносин

Від 9 років

Дослідження міжособистісних стосунків



Методика “Моя сім’я” Захаров А.И. 1982 р. “Книга практичного психолога” Харків-1996 стр 39

Дослідження міжособистісних відносин у родині

Від 6 років

Дослідження міжособистісних стосунків



Методика діагностики між особистісних стосунків Т. Лірі//Основи психології практикум Л.Д. Столяренко Фенікс 2002 – с.632-641

Виявлення відношення до людей , уявлення суб’єкта про себе та ідеального „Я”

З12 років

Дослідження міжособистісних стосунків



Методика незакінчених речень В Міхал( модифікація тесту Сакса 88СТ) О.В. Матвієнко практикум з курсу „Теорія виховання” 2001 с.189

Вивчення систем відношень членів сімї, вчителів, друзів, власних здібностей

З 12 років

Дослідження міжособистісних стосунків



Методика Рене Жиля// Практична психодіагностика/ Райгородський Самара 2001 с. 418-436

Дослідження сфери між особистісних стосунків

Від 5-14 років

Дослідження міжособистісних стосунків



Проективні методики „Неіснуюча тварина” Венгер А.Л. ВЛАДОС-ПРЕС 2002 с. 19

Дослідження емоційної сфери дитини

З 6 років

Дослідження міжособистісних стосунків



Проективна методика „ Малюнок Людини”// Венгер А.Л. ВЛАДОС-ПРЕС 2002 с. 130

Дослідження особистісної сфери дитини

З 6 років

Дослідження міжособистісних стосунків

ДОСЛІДЖЕНЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ



“Діагностика емоційного вигорання”, В.Бойко.

(Бібліотека практичного психолога система освіти. Серія психодіагностика. Шкільна психодіагностика вчителя)Київ 2000 стр 77



Визначення рівня

вираженості симптомів емоційного вигорання та стадій розвитку стресу




Вчителі


Дослідження особливостей навчально-виховного процесу



Андріанов Н.І Тест „ Оцінка знання юнацької психології”// Рогов Е. И Учитель как объект психологического исследования: Пособие для школьных психологов по работе с учителем и педагогическим коллективом.-М.: ВЛАДОС,.1998 С 17-21

Виявлення рівня знання підліткової та юнацької психології, типу поведінки підлітків, особливості прояву в певному віковому періоді

Учителі

Дослідження особливостей навчально-виховного процесу



Юсупов І. М. Методика „ Здатність педагога до ємпатії”// Рогов Е.И. Настольная книга практического психолога.- М. ВЛАДОС,2001.- Кн..2.-с.48-52

Виявлення рівня здатності особистості до ємпатії

Учителі

Дослідження особливостей навчально-виховного процесу



Тест” готовність до керівної діяльності”// Рогов Е.И. Настольная книга практического психолога.- М. ВЛАДОС,2001.- Кн..2.-с.230-232

Визначення рівня психологічної готовності до керування колективом

Адміністрація

Дослідження особливостей навчально-виховного процесу



Тест на оцінку свого стилю керівництва колективом// Рогов Е.И. Настольная книга практического психолога.- М. ВЛАДОС,2001.- Кн..2.-с.232-240

Визначення стилю керування трудовим коллективом

Адміністрація

Дослідження особливостей навчально-виховного процесу



Проективний твір „ Мій портфель”КМПУ ім.. Б.д, Грінченка 2005 О. Ю. Осадько Психологічне благополуччя особистості у НВП с.9

Виявлення уявлення про себе, як суб’єкта навчальної діяльності

6-12 років

Дослідження особливостей навчально-виховного процесу



Методика „ Рівень само ефективності” КМПУ ім.. Б.д, Грінченка 2005 О. Ю. Осадько Психологічне благополуччя особистості у НВП с.11

Виявлення уявлення про себе, як суб’єкта навчальної діяльності

6-12 років

Дослідження особливостей навчально-виховного процесу



Анкета „Причини емоційного дискомфорту” КМПУ ім.. Б.д, Грінченка 2005 О. Ю. Осадько Психологічне благополуччя особистості у НВП с.18

Виявлення рівня емоційного дискомфорту індивіда або групи

З10 років

Дослідження особливостей навчально-виховного процесу

СОЦІОЛОГІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ



Бланк-інтерв'ю з учнем.

О.В. Матвієнко. Практикум з курсу “Теорія виховання”

Київ 2001 стр.171


Виявити різносторонні інтереси учнів

З 10 років

Соціологічні дослідження



Методика “Вибір однокласників”.

О.В. Матвієнко. Практикум з курсу “Теорія виховання”



Київ 2001 стр. 204


Виявлення мотивів вибору в системі міжособистісних стосунків

З 13 років

Соціологічні дослідження



„Світоглядні орієнтири молоді”; „Молодь і протиправна поведінка”; „Учнівська молодь, цінності та пріоритети” ., журнал „Психолог” 2005 р. Стр.. 10-15 Ю. Пачковський; І.Корніенко

Виявлення орієнтирів молоді у сучасному житті

З 14 років

Соціологічні дослідження



Анкета для діагностики відносин, що склалися в колективі, та характеру гуманістичних проявів до оточення. О. В.Матвієнко. Київ 2001 стр.172

Виявлення орієнтирів молоді у сучасному житті

З 14 років

Соціологічні дослідження



Методика „ Взаємини учнів з оточуючими” О. В.Матвієнко. Київ 2001 стр.205

Вивчення соціальної пристосованості дитини та її взаємин з оточуючими.

З 13 років

Соціологічні дослідження


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка