Рішення Верховної Ради України від 13. 07. 2017 про прийняття в цілому, як закону законопроект Про Конституційний суд України (реєстраційний №6427-д від 07. 06. 2017), внесений народним депутатом України Левченком Ю



Скачати 54.54 Kb.
Дата конвертації14.09.2017
Розмір54.54 Kb.
До реєстр. № 6427-д

від 13.07.2017

ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ВИСНОВОК
на проект Постанови Верховної Ради України «Про скасування рішення Верховної Ради України від 13.07.2017 про прийняття в цілому, як закону законопроект Про Конституційний суд України (реєстраційний № 6427-д від 07.06.2017)», внесений народним депутатом України Левченком Ю.В. (реєстр. № 6427-д-П від 13.07.2017)
За дорученням Голови Верховної Ради України Парубія А.В. від 13 липня 2017 року Комітет на засіданні 14 липня ц.р. (протокол № 91) розглянув проект Постанови Верховної Ради України «Про скасування рішення Верховної Ради України від 13.07.2017 про прийняття в цілому, як закону законопроект Про Конституційний суд України (реєстраційний № 6427-д від 07.06.2017)», внесений народним депутатом України Левченком Ю.В. (реєстр. № 6427-д-П від 13.07.2017).

Згідно з пояснювальною запискою, проектом Постанови пропонується скасувати рішення Верховної Ради України від 13 липня 2017 року щодо прийняття в цілому, як закону законопроекту «Про Конституційний Суд України» (реєстраційний № 6427-д від 07.06.2017), оскільки «вказане рішення прийняте з грубим порушенням вимог Конституції та Регламенту Верховної Ради України щодо процедури законотворчої діяльності».

Комітет звернув увагу на те, що згідно з частиною першою статті 119 та частиною першою статті 120 Регламенту Верховної Ради України під час розгляду законопроекту в другому читанні проводиться обговорення кожної статті в порядку її нумерації в запропонованій головним комітетом редакції, якщо не прийнято рішення про розгляд законопроекту в іншому порядку відповідно до статті 119 Регламенту Верховної Ради України.

Під час розгляду законопроекту в другому читанні Верховна Рада України проводить його постатейне обговорення та голосування. У разі необхідності можуть обговорюватися і ставитися на голосування окремі частини, пункти, підпункти, речення або статті.

Комітет зазначив, що проект Закону України (реєстр. № 6427-д) розглядався на пленарному засіданні Верховної Ради України 13 липня 2017 року в другому читанні.

Проаналізувавши стенограму пленарного засідання Верховної Ради України від 13 липня ц.р., розміщену на офіційному веб-сайті Верховної Ради України, Комітет звернув увагу на те, що розгляд проекту Закону України «Про Конституційний Суд України» (реєстраційний № 6427-д від 07.06.2017) почався з доповіді голови Комітету з питань правової політики та правосуддя Князевича Р.П. щодо цього законопроекту та внесених до нього пропозицій і поправок.

Законопроект (реєстр. № 6427-д) розглядався за процедурою другого читання, згідно з якою ставились на голосування пропозиції та поправки, які надійшли до законопроекту під час його підготовки до другого читання.

Народний депутат України Левченко Ю.В. під час своїх виступів за поправку № 54 та обговоренням поправки № 547 звернув увагу на випадки неособистого голосування та на порушення вимог Регламенту Верховної Ради України, а саме, «…що «Опоблок» буде кнопкодавити, «Народний фронт» буде кнопкодавити, БПП буде кнопкодавити, і ви це провштохнете…» та звертаючись до головуючого – Голови Верхвоної Ради України Парубія А.В. «…не маєте права зараз ставити на повторний розгляд цієї поправки…».

Після обговорення головуючий поставив на голосування про прийняття законопроекту (реєстр. № 6427-д) в другому читанні та в цілому. Закон України «Про Конституційний Суд України» (реєстраційний № 6427-д від 07.06.2017) було прийнято Верховною Радою України в цілому («за» – 245 народних депутатів України).

Комітет звернув увагу на те, що згідно з положеннями статті 48 Регламенту Верховної Ради України у разі порушення встановленої Регламентом Верховної Ради України процедури при розгляді й голосуванні проекту закону, постанови, іншого акта Верховної Ради України народний депутат України, інший суб’єкт права законодавчої ініціативи чи його представник можуть звернутися до головуючого на пленарному засіданні із заявою про порушення Регламенту Верховної Ради України при розгляді й голосуванні питання. Головуючий на пленарному засіданні повинен невідкладно вжити заходів для усунення порушень Регламенту Верховної Ради України, які виникли при розгляді й голосуванні питання, або у разі виникнення перешкод, які могли вплинути на результати голосування під час його проведення, провести за рішенням Верховної Ради України повторне голосування без обговорення. У разі, якщо в результаті вжитих головуючим на пленарному засіданні заходів не забезпечено припинення порушення Регламенту Верховної Ради України та не усунуто наслідків цього порушення при голосуванні за закон, постанову чи інший акт Верховної Ради України в цілому або якщо головуючий на пленарному засіданні залишив заяву без розгляду, народний депутат України, інший суб’єкт права законодавчої ініціативи може у дводенний строк звернутися до Голови Верховної Ради України з відповідною письмовою заявою. Одночасно народний депутат України, інший суб’єкт права законодавчої ініціативи вносить проект постанови Верховної Ради України про скасування рішення Верховної Ради України про прийняття закону, постанови чи іншого акта Верховної Ради України в цілому. Голова Верховної Ради України або Перший заступник чи заступник Голови Верховної Ради України направляє проект постанови Верховної Ради України, передбачений частиною шостою цієї статті, в день його внесення комітету, до предмета відання якого належать питання регламенту, для попереднього розгляду і внесення пропозицій.

Згідно зі стенограмою пленарного засідання Верховної Ради України від 13 липня 2017 року, розміщеною на офіційному веб-сайті Верховної Ради України, під час розгляду зазначеного проекту Закону України (реєстр. № 6427-д) народний депутат України Левченко Ю.В. звертався до головуючого на пленарному засіданні із заявою про порушення Регламенту Верховної Ради України, а також згідно з положеннями частин п’ятої та шостої статті 48 Регламенту Верховної Ради України звернувся із відповідною письмовою заявою до Голови Верховної Ради України та вніс на розгляд Верховної Ради України проект Постанови Верховної Ради України «Про скасування рішення Верховної Ради України від 13.07.2017 про прийняття в цілому, як закону законопроект Про Конституційний суд України (реєстраційний № 6427-д від 07.06.2017)», (реєстр. № 6427-д-П від 13.07.2017).

Відповідно до положень частини восьмої статті 48 Регламенту Верховної Ради України, комітет, до предмета відання якого належать питання регламенту, в терміновому порядку, але не пізніш як за три дні від дня одержання проекту Постанови Верховної Ради України з урахуванням календарного плану роботи сесії Верховної Ради України, готує висновок щодо доцільності його прийняття чи відхилення.

Враховуючи вищевикладене, керуючись частиною восьмою статті 48 Регламенту Верховної Ради України, Комітет прийняв рішення ухвалити висновок на проект Постанови Верховної Ради України «Про скасування рішення Верховної Ради України від 13.07.2017 про прийняття в цілому, як закону законопроект Про Конституційний суд України (реєстраційний № 6427-д від 07.06.2017)», внесений народним депутатом України Левченком Ю.В. (реєстр. № 6427-д-П від 13.07.2017), та запропонувати Верховній Раді України визначитись шляхом голосування щодо прийняття чи відхилення цього проекту Постанови.

Співдоповідачем від Комітету при розгляді Верховною Радою України цього проекту Постанови визначено першого заступника голови Комітету.




Перший заступник

Голови Комітету П.В.Пинзеник


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка