Рішення педагогічної ради Директор школи А. Балух



Скачати 226.25 Kb.
Дата конвертації30.04.2016
Розмір226.25 Kb.

Погоджено Затверджую


Рішення педагогічної ради Директор школи А.Балух

Протокол № 1 від 21.08.2013



ВИХОВНА ПРОГРАМА


СТРІЛЕЦЬКОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІ СТУПЕНІВ

Мостиського району Львівської області

на 2013-2016 роки

-2013-

«Виліпити чудову статую і вдихнути

в неї життя - добре; але розвинути юний розум,

виліпити по-своєму юну душу

та вдихнути в неї почуття правди – ще краще»


В. Гюго


Виховна програма розроблена на основі:


  • Програми “Основні орієнтири виховання учнів 1-12 класів загальноосвітніх навчальних

закладів Львівщини” у новій редакції.

  • Програми розвитку освіти Львівщини”.

  • Основних документів про школу.

  • Очікувань учнів, батьків від школи та очікувань вчителів від учнів та батьків.

  • Уявлень педагогічного колективу про виховну програму і можливості її реалізації.


Місія школи:
Виховати інтелектуально розвинену особистість, наділену високими морально-духовними цінностями та навичками ведення здорового способу життя, яка займає активну громадянську позицію.
Загальні виховні завдання школи:


  1. Розвивати інтелектуальні та творчі здібності школярів.

  2. Прищеплювати учням моральні цінності.

  3. Формувати вміння цінувати життя і здоров’я в усіх його аспектах.

  4. Формувати правову культуру учнів


Виконання виховних завдань школи у 2013-2016 н. р.


Загальні виховні завдання школи

Конкретні завдання


  1. Розвивати інтелектуальні та творчі здібності школярів.




    1. Сприяти розвитку обдарованих дітей.

    2. Розвивати творчі, організаторські та комунікативні здібності.

    3. Стимулювати прагнення кожного учня до самоосвіти та самовдосконалення.

  1. Прищеплювати учням моральні цінності.

    1. Розвивати в учнів почуття доброти , чуйності та милосердя.

    2. Співпрацювати з церквою та молодіжними організаціями.

    3. Спонукати учнів до самовиховання.

  1. Формувати вміння цінувати життя і здоров’я в усіх його аспектах.

    1. Виховувати в учнів дбайливе ставлення до власного здоров’я.

    2. Проводити профілактику шкідливих звичок.




  1. Формувати правову культуру учнів.

    1. Ознайомити учнів із положеннями основних законів, які стосуються прав і обов’язків дітей.

    2. Проводити профілактику правопорушень.

    3. Створити умови для комплексного сприйняття себе, навколишнього світу і інших людей.


Загальне завдання:

1.Розвивати інтелектуальні та творчі здібності школярів.

Конкретне завдання:

    1. Сприяти розвитку обдарованих дітей.






Що слід зробити?

(заходи)


Хто виконує?

Хто відповідальний?



Терміни

Необхідні ресурси

Як перевірити, чи досягнуто заплановане?

1.

2.
3.

4.


Провести діагностику й оновити банк даних “Обдаровані діти”.
Спланувати роботу та проводити заняття гуртка художньої самодіяльності та спортивної секції.

Взяти участь у міжнародних конкурсах «Кенгуру», «Колосок», «Левеня», «Бобер», «Лелека», мовознавчий

ім. Петра Яцика.
Організувати та провести шкільні тури конкурсів та олімпіад;

забезпечити участь переможців у районному, обласному турах олімпіад, конкурсів.



Шкільний психолог

Керівники гуртків


Вчителі школи

Заст.директора,

Вчителі-предметники,

Керівники гуртків



Щорічно

Вересень
Щорічно

Протягом року

Щорічно


Згідно плану

Щорічно


Жовтень,

листопад


Парір, ксерокс, анкети
Приміщення, спортивний інвентар, музичний інструмент
Збірники завдань

Папір, копіювальний апарат, заявки, роботи на конкурс, транспорт, канцтовари



Банк даних. діагностичні карти
Організація змагань, участь у районних конкурсах

Результати конкурсів, сертифікати

Результати конкурсів, олімпіад, нагороди для переможців


1.2.Розвивати творчі, організаторські та комунікативні здібності.




Що слід зробити?

(заходи)


Хто виконує?

Хто відповідальний?



Терміни

Необхідні ресурси

Як перевірити, чи досягнуто заплановане?

1.

2.

3.





Творення шкільних традицій:

- різдвяні свята;



  • Великодні привітання;

  • День святого Миколая;

  • День святого Валентина;

  • Карнавали;

  • День весни;

  • День захисту дітей;

  • День учителя;

  • Шенченківські дні;

  • День матері;

  • відзначення державних свят України і Польщі.

Провести вибори до учнівського самоврядування та планування роботи.


Провести методичні тижні:



  • українська мова;

  • польська мова;

  • математика;

  • історія;

  • географія;

  • біологія;

  • хімія;

  • християнська етика;

  • фізична культура;

  • англійська мова

Педагог-організатор,

Учнівське самоврядування

Педагог-організатор, голова учнівського самоврядування

Вчителі-предметники





Протягом

2013-2016рр.

Щорічно

Вересень



Протягом

2013-2016рр




Сценарії, костюми,

музичні інструменти,

ноутбук, проектор

Папір, канцтовари, стенд

папір. ксерокс, канцтовари, ноутбук, проектор


Фотоматеріали, призи

План роботи, стенд

Кількість учасників, фотоматеріали, розроблені матеріали



1.3.Стимулювати прагнення кожного учня до самоосвіти та самовдосконалення




Що слід зробити?

(заходи)


Хто виконує?

Хто відповідальний?



Терміни

Необхідні ресурси

Як перевірити, чи досягнуто заплановане?

1.

2.

3.



Експертиза розвитку учня у позаурочний час: анкетування.
Опрацювання тематики виховних годин спрямованих на самоосвіту та самовдосконалення учнів.

Організувати дозвілля учнів.



Шкільний психолог

Класні керівники

Педагог-організатор,

учнівське самоврядування



Щорічно

Жовтень
Щорічно

Вересень

Протягом

2013-2016рр.


Анкети

Методичні матеріали,

література

Ноутбук. проектор, диски з фільмами, музична апаратура



Збірна інформація про учнів школи
Матеріали заходів, анкетування учнів, батьків про ефект проведених заходів
Фотографії, сценарії заходів


Загальне завдання:

2. Прищеплення учням моральних цінностей.

Конкретне завдання:

2.1.Розвивати в учнів почуття доброти , чуйності та милосердя




Що слід зробити?

(заходи)


Хто виконує?

Хто відповідальний?



Терміни

Необхідні ресурси

Як перевірити, чи досягнуто заплановане?

1.

2.


3.
4.

5.

6.



7.
8.

Опрацювання тематики виховних годин, годин спілкування спрямованих на розвиток в учнів доброти та чуйності.

Акція милосердя «Поспішаймо творити добро».

Участь у акціях:


  • Серце до серця

  • Марафон милосердя

  • Незабудки пам’яті

  • Запали свічку

Акція «Подарунок від Св.Миколая».

Виховна година: «Дивись на нас, як на рівних”.
Виховна година: «Блаженні милостиві».

Організація родинних свят:



- У бабусі найкраще

- Мамине свято

- За все тобі я дякую, родинонько моя

- Сім’я, рід, родина
Провести засідання батьківського комітету школи :

„ Роль родини в розвитку моральних якостей підлітка”.




Класні керівники,

педагог-організатор


Учнівське самоврядування,

педагог – організатор

Класні керівники,

учнівське самоврядування

Класні керівники,

учнівське самоврядування
Класні керівники 1-9 кл.

Класні керівники 1-9 кл.

Класні керівники 1-9 кл.
Директор школи, голова батьківського комітету


Щорічно

Вересень

Щорічно

Березень


Протягом 2013-2016рр.

Щорічно


Грудень
Щорічно

Грудень
Щорічно

Грудень
Протягом

2014-2016рр.

Вересень

2013р.


Література

Кульки, картонні ящики


Сценарії,

матеріальні кошти,

канцтовари,

свічки
Кульки

Сценарії

Сценарії


Сценарії, костюми, проектор, ноутбук, фотоапарат
Сценарій

Матеріали заходів, анкетування учнів, батьків про ефект проведених заходів
Фотографії

Фотографії,

матеріали заходів

Фотографії

Запис у журналі

Запис у журналі

Фотографії
Матеріали заходу



2.2.Співпрацювати з церквою та молодіжними організаціями




Що слід зробити?

(заходи)


Хто виконує?

Хто відповідальний?



Терміни

Необхідні ресурси

Як перевірити, чи досягнуто заплановане?

1.

2.

3.


4.

5.



Служба Божа, приурочена початку і закінченню навчального року.
Великопісні реколекції.

Участь шкільної молоді у зустрічі молоді «Емануіл».

Заходи організовані спільно з священниками:


  • Конкурс-огляд різдвяних шопок

  • Різдвяний вертеп

  • Великодні дзвони

  • Писанка – символ Великодня

  • Міжнародний день захисту дітей.

Уроки катехизму.

Адміністрація школи

Адміністрація школи

о.Міечислав
Учнівське самоврядування

Учнівське самоврядування,

священники

Священники



Щорічно

1 вересня,

Травень

Щорічно


Березень
Щорічно

Червень


Протягом 2013-2016рр.

Протягом року



Святковий одяг
Молитовники

Молитовники,

пісенник, емблеми
Сценарії,

костюми, реквізити, фотоапарат,

концертні номери, проектор, ноутбук, музична апаратура
Церковна література


Кількість учасників,

фотографії


Кількість учасників

Кількість учасників,

фотографії

Кількість учасників, фотографії, сценарії, призи

Кількість учасників



2.3.Спонукати учнів до самовиховання




Що слід зробити?

(заходи)


Хто виконує?

Хто відповідальний?



Терміни

Необхідні ресурси

Як перевірити, чи досягнуто заплановане?

1.

2.


3.

Провести анкетування учнів: «Мої потреби».

Години спілкування: «Яким я є».


Організувати дружню допомогу у навчанні (у межах класу)



Шкільний психолог

Класні керівники


Класні керівники, класне братство



Вересень

2013р.


Щорічно

Жовтень


Протягом 2013-2016рр.

Анкети, папір, ксерокс

Сценарії, тести,

папір, ксерокс
Підручники


Анкети, збірна інформація про учнів
Сценарії, розроблені матеріали

Результати навчання




Загальне завдання:

3. Формувати вміння цінувати життя і здоров’я в усіх його аспектах

Конкретне завдання:

3.1.Виховувати в учнів дбайливе ставлення до власного здоров’я.




Що слід зробити?

(заходи)


Хто виконує?

Хто відповідальний?



Терміни

Необхідні ресурси

Як перевірити, чи досягнуто заплановане?

1.

2.


3.

4.


5.

Розробити та провести цикл бесід на тему особистої гігієни.

Участь у акції : «Молодь обирає здоров’я».

Спортивне свято: « Тато, мама, я».

Випуск шкільної газети: «Ми за здоровий спосіб життя».

Захід: «Життя людини – найвища цінність»


Класні керівники

Вчителі основ здоров’я


Вчитель фізкультури


Учнівське самоврядування


Учнівське самоврядування



Щорічно

Жовтень-квітень


Щорічно

Квітень


Щорічно

Листопад


Щорічно

Жовтень,


січень,

квітень


Щорічно

Березень


Папір, ксерокс, канцтовари
Папір, ксерокс, канцтовари
Сценарій, спортивний інвентар
Папір, ксерокс, канцтовари
Сценарій, свічка, канцтовари, надувні кульки, фотоапарат

Матеріали бесід

Плакати, фотографії


Кількість учасників, фотографії

Шкільна газета

Фотографії




3.2.Проводити профілактику шкідливих звичок




Що слід зробити?

(заходи)


Хто виконує?

Хто відповідальний?



Терміни

Необхідні ресурси

Як перевірити, чи досягнуто заплановане?

1.
2.

3.


4.

5.


6.

Провести виховні години:

  • Подорож до країни корисних звичок

  • Шкідливі звички – шлях у безодню

  • Уникаючи небезпеки

  • Як подолати шкідливі звички

Диспут: «Шкідливі звички чи життя у своє задоволення».


Захід: «Тютюн на лаві підсудних».


Організувати зустрічі з батьками:



  • Як уберегти дитину від узалежнень?

  • А може це моя дитина?

  • Будь пильний

Організувати перегляд кінофільмів.


Забезпечити дотримання учнями правил особистої гігієни, порядку на своєму робочому місці, у класі.



Класні керівники
Класні керівники 8-9 кл.

Класний керівник 9 кл.


Заст.директора

Заст.директора, класні керівники

Класні керівники



Протягом 2013-2016рр.

Листопад


2013р.

Січень


2014р.

Протягом 2013-2016рр.


Протягом 2013-2016рр.

Протягом 2013-2016рр.


Папір, ксерокс, канцтовари

Папір, ксерокс, ноутбук, проектор


Сценарій, костюми, фотоапарат
Папір для газет, канцтовари,

література


Комп’ютер, диски, проектор
Засоби особистої гігієни, правила учнів

Запис у журналі
Матеріали диспуту

Фотографії


Пам’ятки для батьків, класні газети

Картотека кінофільмів

Дотримання чистоти і порядку



Загальне завдання:

4.Формувати правову культуру учнів.

Конкретне завдання:

4.1.Ознайомити учнів із положеннями основних законів, які стосуються прав і

обов’язків дітей.




Що слід зробити?

(заходи)


Хто виконує?

Хто відповідальний?



Терміни

Необхідні ресурси

Як перевірити, чи досягнуто заплановане?

1.

2.

3.



Розробити орієнтовну тематику бесід, диспутів на правову тематику.

Провести тиждень правових знань.

Поглибити зв’язок школи з батьківським комітетом. Здійснювати правову освіту батьків, залучати до цієї роботи працівників правоохоронних органів.


Заст.директора, класні керівники

Вчитель правознавства

Адміністрація школи,

класні керівники



Щорічно

Жовтень

Щорічно

Грудень,


Травень

Протягом 2013-2016рр.



Папір, ксерокс, канцтовари, анкети
Правова література, папір, ксерокс, проектор, комп’ютер, відеоматеріали
Папір, канцтовари, анкети

Матеріали заходів,

плакати, результати анкетування

Матеріали заходів, нагороди для переможців,

фотографії


Результати анкетування батьків та учнів про виховний ефект зустрічей




4.2.Проводити профілактику правопорушень




Що слід зробити?

(заходи)


Хто виконує?

Хто відповідальний?



Терміни

Необхідні ресурси

Як перевірити, чи досягнуто заплановане?

1.

2.
3.


4.

Надання допомоги сім’ям з метою поліпшення відвідування дітьми школи,

своєчасне інформування батьків про від-

сутність дітей в школі.
Проводити засідання ради профілактики.
Проводити зустрічі з працівниками міліції.

Забезпечити виконання учнями Статуту школи і Правил поведінки учнів, правил поведінки у громадських місцях




Класні керівники

Члени ради профілактики


Заст.директора, класні керівники

Класні керівники, педагог-організатор, дирекція



Протягом 2013-2016рр.

Протягом року, згідно плану засідань ради профілактики


Протягом 2013-2016рр.

Протягом 2013-2016рр.



Записи у журналі

Правова література, документація ради, папір

Папір, ксерокс
Правила, Статут


Записи у журналі

Протоколи засідань ради, рішення

Результати анкетування батьків та учнів про виховний ефект зустрічей
Відсутність учнів на внутрішньому обліку



4.3.Створити умови для комплексного сприйняття себе, навколишнього світу і інших людей.




Що слід зробити?

(заходи)


Хто виконує?

Хто відповідальний?



Терміни

Необхідні ресурси

Як перевірити, чи досягнуто заплановане?

1.

2.
3.



Організувати заходи громадсько – патріотичного виховання:

- Державні символи України та Польщі: історія та легенди



- Ні , не пішла війна у забуття

- Україна: минуле і сучасне

- Шануймось, юні громадяни
Підготувати та провести бесіди:

- Подумай про себе

- Про обов’язок і про честь

- Ти живеш серед людей

Провести цикл бесід-діалогів:



- Охорона природи – твоє право і твій обов’язок

- Моє довкілля

- У Природи є свої права

- Природа, ми та закон.

Класні керівники, педагог-організатор

Класні керівники,

педагог-організатор

Класні керівники, вчитель природознавства



Протягом 2013-2016рр.

Протягом 2013-2016рр.

Протягом 2013-2016рр.


Папір, ксерокс,

відеоматеріали

стенд

Папір, ксерокс



канцтовари

Папір, ксерокс

відеоматеріалипроектор, ноутбук


Розроблені заходи,фотографії

Розроблені заходи


Розроблені заходи



База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка