Результативність навчально-виховної



Сторінка1/4
Дата конвертації14.04.2016
Розмір0.49 Mb.
  1   2   3   4

Освітня діяльність у Зміївському ліцеї №1 ім. З.К. Слюсаренка функціонує в правовому полі, що ґрунтується на Конституції України, Законах України "Про освіту", "Про загальну середню освіту", реалізації державних, регіональних та міських програм у галузі освіти, інших чинних нормативно-правових актів, власного Статуту.



Головним завданням навчального закладу є забезпечення високої якості освіти й відповідності її потребам особистості. Сучасному суспільству потрібна людина творча та ініціативна, готова і здатна відповідати за власний добробут і добробут усього суспільства, працювати на розвиток власної держави, служити національним інтересам.


Результативність навчально-виховної

У 2014/2015 навчальному році значно активізувалася робота педагогічного колективу щодо підготовки учнів до участі у обласному етапі Всеукраїнських олімпіад з базових предметів, конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт регіонального відділення МАН України. У порівнянні з минулим навчальним роком підвищилися показники участі учнів у обласному етапі Всеукраїнських олімпіад з української мови та літератури, англійської мови, математики, історії України, хімії, що свідчить про належний рівень викладання основних предметів та продовження у 2015/2016 навчальному році роботи у напрямку індивідуальної роботи з учнями у межах діяльності наукового товариства учнів та удосконалення форм співпраці учителя та учня протягом навчального року.



Всеукраїнські учнівські олімпіади з базових предметів

Навчальний рік

Загальна кількість учасників

(шкільний етап)



Переможці

районний етап

(І місце)



обласний етап

(призові місця)



2012/2013

670

18

5

2013/2014







2

2014/2015







5

У районному етапі конкурсу – захисту науково-дослідницьких робіт членів Харківського територіального відділення МАН України взяли участь 11 учнів ліцею. На другий (обласний) етап було направлено роботи 8 учнів. Призерами обласного етапу стали 5 учнів. Призові місця, вибороні у обласному етапі, свідчать про якість та системність роботи учителів-предметників з виявлення та підтримки обдарованих дітей, належний рівень організації науково-дослідницької роботи учителями методичних об’єднань.

Захист творчих учнівських робіт в МАН

Навчальний рік

Загальна кількість учасників

(шкільний етап)



Переможці

шкільний

етап


районний етап

обласний етап

2012/2013

15

12

10

2(ІІ ст.)

3 (ІІІ ст.)


2013/2014

13

12

10

3 (ІІІ ст.)


2014/2015

13

11

8

5 (І та ІІІ ст.)

У 2014/2015 навчальному році команда учнів 10-11 кл. ліцею під керівництвом учителів Фадеєвої О.І., Коваля С.Є. брала активну участь у Всеукраїнському турнірі юних фізиків (м.Харків) і виборола диплом кращої команди із сільської місцевості, індивідуальні відзнаки за підготовлені доповіді. Показники участі у турнірах у порівнянні з попередніми роками підвищилася, що свідчить про якість роботи учителів із обдарованими учнями, посилення дослідницької роботи з учнями профільних класів, які виявляють підвищений інтерес до вивчення природничих предметів.

Позитивна динаміка спостерігалася у підготовці учнів до творчих конкурсів. У 2014/2015 навчальному році учні класів поглибленого вивчення предметів, профільних класів здобули нагороди обласного, всеукраїнського, міжнародного рівнів з математики, фізики, інформатики, української мови та літератури, суспільствознавчих дисциплін, хімії, біології, що свідчить про якісну реалізацію моделі профільного навчання в ліцеї.

Позитивна динаміка спостерігалася і у підготовці учнів до творчих конкурсів. У 2014/2015 навчальному році учні здобули нагороди у творчих та інтелектуальних конкурсах всеукраїнського та міжнародного рівнів:



Всеукраїнський конкурс з англійської мови «Гринвіч»

(координатор – учитель англійської мови Діденко Л.В.)

Учні-переможці – 23; учителі, що підготували, Лапченко В.С., Овчиннікова С.І., Зоріна Н.В., Діденко Л.В.

Всеукраїнський природознавчий конкурс «Геліантус» (фізика, хімія, біологія, географія):

диплом абсолютного переможця на міжнародному рівні – 9 учнів, учителі, що підготували, Шматова М.Г., Дударєва Л.І., Краснокутська О.В., Шевченко З.І.



Всеукраїнська українознавча гра «Соняшник»

Призових місць всеукраїнського рівня (І ступінь) – 19, регіонального рівня (І ступінь) – 25, учителі, що підготували та забезпечили результативну участь: Нестерцова Т.П., Шамрай Л.Б., Картавенко В.О., Захаркіна С.Л., Шаханова О.М., Кришталь І.В., Зоріна Н.В., Клименко Т.Л.;



Всеукраїнський українознавчий конкурс «Патріот»

(координатор – учитель української мови та літератури Шаханова О.М.)

Призових місць всеукраїнського рівня – 13; учителі, що підготували та забезпечили результативну участь: Шаханова О.М., Зоріна Н.В., Шамрай Л.Б., Кришталь І.В.

Міжнародний конкурс з інформатики «Бобреня»

(координатор - учитель інформатики Зеленська О.І.)

Відмінні результати – 6 учнів, учителі, що підготували: Зеленська О.І., Панова Я.А.)

Міжнародний математичний конкурс «Кенгуру»

(координатор – учитель математики Майстро І.М.)

Відмінні результати із найвищою межею балів «102 – 106» – 15 учнів, учителі, що підготували: Вовк С.П., Майстро І.М., Фадеєва О.І.

Всеукраїнський конкурс з фізики «Левеня»

(координатор – учитель фізики Панова Я.А.)

відмінний результат – 13 учнів (учителі, що підготували: Харіна Л.В., Фадеєва О.І., Панова Я.А.).

Всеукраїнський суспільствознавчий конкурс «Кришталева сова»

(координатор – учитель історії Бутенко Ю.О.),

Учнів-переможців – 7, учителі, що підготували: Бутенко Ю.О., Бондаренко О.В., Малюк Л.В.;

Всеукраїнський учнівський конкурс з історії «Лелека»

(координатор – учитель історії Малюк Л.В.),

Дипломи І ступеня «Золотий лелека» мають – 24 учні; учителі: Малюк Л.В., Бондаренко О.В.

Всеукраїнська інтерактивна природознавча гра «Колосок»

(координатор – учитель географії Гнатенко Л.П.)

«Золотий колосок» –18 учнів (учителі, що підготували, Гнатенко Л.П., Коваль Л.Г.)

Учні початкових класів мали призові місця у конкурсах «Соняшник», «Кенгуру», «Колосок», «Патріот», «Кришталева сова», «Бобреня».

Всього учасників конкурсів – 436 учнів 1-11 класів.

Якісна підготовка учасників олімпіад, конкурсу-захисту, творчих інтелектуальних конкурсів спонукають до продовження у 2015/2016 навчальному році впровадження виробленої системи індивідуальної роботи з учнями, які виявляють особливі інтереси до вивчення предметів.

Поряд з тим, слід відзначити зниження показників щодо участі учнів у:

- Міжнародному конкурсі знавців української мови імені П.Яцика


Навчальний рік



Загальна кількість учасників

(шкільний етап)



Переможці

районний

обласний


республіканський

2012-2013

120

7

1

1

2013-2014

196

9

1дипломант

-

2014-2015

153

4

-

-

- Міжнародному мовно-літературному конкурсі учнівської та студентської молоді імені Т. Шевченка


Навчальний рік



Загальна кількість учасників

(шкільний етап)



Переможці

районний

обласний


республіканський

2012-2013

120

7

1 лауреат

-

2013-2014

192

3

1дипломант




2014-2015

120

4

-

-

- Обласному фестивалі ораторського мистецтва



Навчальний рік

Загальна кількість учасників

(шкільний етап)



Переможці

районного

етапу


обласного етапу

2012-2013

2

2(ІІ,ІІІ)

-

2013-2014

3

1(ІІ)

-

2011-2012

1

1(ІV)

-

Дані показники спонукають у 2015/2016 навчальному році до посилення підготовки учнів класів поглибленого вивчення української мови у напрямку побудови зв’язних висловлювань, виконання завдань творчого характеру.

Учні ліцею щорічно беруть активну участь у міжнародних, всеукраїнських, обласних науково-практичних конференціях, колоквіумах є активними учасниками і переможцями районних та обласних заходів. Відповідно до завдань творчої співпраці учителя та учнів активізовано роботу учителів у напрямку підготовки учасників науково-практичних конференцій, наукових творчих звітів. 2014/2015 навчальному році учителі мали такі досягнення за учнівськими показниками:



ХІІ обласна науково-технічна конференція доуніверситетської молоді «Молодь, наука, технології: Хімія і фізика в сучасних технологіях»: підготовлено виступи та презентації – 10 учнів у секціях «Інформатика» (уч. Вовк С.П., Кишковар О.В.), «ФІзика» (уч. Фадеєва О.І., Сердюченко В.Г., Панова Я.А.), «Хімія»(уч. ШевченкоЗ.І.).

Обласна науково-практична конференція учнівської молоді «XІV Каразінський колоквіум»:

переможців – 2, (дипломи ІІ ступеня у секціях «Математика», «Фізика»); учасників – 8 (у секціях «Математика», «Фізика», «Українська література» (уч. Вовк С.П., Фадеєва О.І., Захаркіна С.Л.)



Обласна науково-практична конференція учнівської та студентської молоді «Гагарінські читання»:

8 друкованих робіт учнів-призерів 9,10 класів (уч. Фадеєва О.І., Панова Я.А., Сердюченко В.Г.)



Обласна науково-практична конференція старшокласників «Традиції і сучасне в культурі народів Слобожанщини»: 2 учасника від закладу, секція «Фольклористика» (заочно, уч. Клименко Т.Л.)

Обласний конкурс-захист екологічних проектів: ІІ місце - 1 учень (уч. Краснокутська О.В.)

Спартакіада допризовної молоді Харківської області: ІІ місце у загальному заліку- 1 учень (уч. Федота А.М.)

Фінал обласної гри інтелектуалів «Що? Де? Коли?» команда юніорів у складі 8 учнів 8 -9 класів виборола звання абсолютного чемпіона (уч. Вовк С.П., Шамрай Л.Б.).

Обласний фестиваль комп’ютерної графіки та анімації: направлено для участі 8 робіт учнів 2-6 класів; результати: І місце – 2 учні, ІІ місце – 1 учень, ІІІ місце – 2 учні (координатор Зеленська О. І.).

Зональні змагання малих Олімпійських ігор (обласний етап): ІІІ місце - 4-А кл. (уч. Ільченко Ю.О.)

Всеукраїнський конкурс «Кращий читач України» (обласний етап): ІІІ місце – 1 учень 8 кл. (уч. Цильова З.Ю.)

Обласний фестиваль художнього декламування «Пушкінські читання»: ІІІ місце – 1 учень 8 кл. (уч. Цильова З.Ю.

Поряд з тим залишається невирішеним питання підвищення ефективності та якості учительської праці вчителів початкових класів, хімії, географії, предметів естетичного циклу, російської мови та світової літератри, що спричиняє недосконалість у організації пошукової діяльності учнів початкової школи, науково-дослідницької діяльності учнів старшої школи. У 2014/2015 навчальному році лише окремі вчителі вказаних предметів організували науково-дослідницьку роботу з учнями. Тож одним із завдань науково-методичної роботи на 2015/2016 навчальний рік є формування індивідуальної системи педагогічної діяльності вчителя з метою досягнення оптимальних результатів у роботі з учнівським колективом.




Реалізація кадрової політики.

Аналіз науково-методичної роботи

педагогічного коллективу
Кваліфікаційний рівень педагогічного колективу

У 2014/2015 навчальному році якість функціонування освітньої системи в Зміївському ліцеї №1 ім. З.К. Слюсаренка значною мірою залежала від рівня професійної компетентності педагогічних кадрів.

Ліцей повністю укомплектований педагогічними кадрами, рівень педагогічної майстерності яких відповідає вимогам Статуту та Концепції загальноосвітнього закладу. Педагогічний колектив станом на кінець 2014/2015 навчального року нараховував педагогічних працівників - 77, з них мають: повну вищу освіту – 71 ( 92 %), базову вищу освіту – 6 ( 8 %).

Вищу кваліфікаційну категорію мають - 32 (42 %),

І кваліфікаційну категорію – 19 (25 %),

ІІ кваліфікаційну категорію – 6 ( 8 %),

категорію «спеціаліст» – 14 (18 %),

9 тарифний розряд – 4 ( 5 %)

8 тарифний розряд – 2 ( 2 %).
Педагогічне звання «учитель-методист» - 6 (8 %),

Педагогічне звання «старший учитель» - 19 (25 %).



Реалізація сучасних освітніх завдань через систему методичної роботи ліцею
  1   2   3   4


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка