Рецензент: М. П. Криливець завідуюча відділом дошкільної, початкової та спеціалізованої освіти, методист з питань початкової освіти поіппо в. Г. Бугаєнко – методист з початкового навчання районного методичного кабінету Української мови навчання




Сторінка1/5
Дата конвертації29.04.2016
Розмір0.93 Mb.
  1   2   3   4   5

Календарне планування для 1 класу розроблене відповідно до Державного стандарту початкової загальної освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 квітня 2011 року № 462

(Навчальні програми для загальноосвітніх закладів із навчанням українською мовою. 1-4 класи.-К.: Видавничий дім "Освіта", 2011.)

Рецензент:
М.П. Криливець - завідуюча відділом дошкільної, початкової та спеціалізованої освіти, методист з питань початкової освіти ПОІППО

В.Г.Бугаєнко – методист з початкового навчання районного методичного кабінету




  • Української мови ( навчання грамоти :

мова і читання);

  • Математики;

  • Природознавства;

  • Образотворчого мистецтва;

  • Трудового навчання;

  • Основ здоров'я;

  • Фізичної культури.

вчитель початкових класів:
Липенко Тамара Володимирівна
2013 р.
Методична проблема, яку досліджують вчителі області:

__________________________________________________________

__________________________________________________________

Методична проблема, яку досліджує методичне обєднання вчителів району:

___________________________________________________



___________________________________________________
Методична проблема, яку досліджують вчителі школи:

Запровадження інноваційних педагогічних технологій в навчально-виховному процесі школи.
Методична проблема, яку досліджує шкільне методичне обєднання вчителів початкових класів:

Застосування здоров’язберігаючих технологій навчання, значення соціальних мереж та Інтернету у вихованні підростаючого покоління.
Методична проблема над якою працює вчитель:

Розвиток творчих здібностей учнів початкових класів

Згідно з Законом України «Про загальну середню освіту» тривалість уроків становить: у перших класах – 35 хвилин, у других-четвертих класах - 40 хвилин.http://im4-tub-ua.yandex.net/i?id=117207676-16-73&n=21

Календарне планування складено згідно: «Навчальних програм для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою 1-4 класи», К.: «Видавничий дім «Освіта»»,- 2012р. -390с.

  • Програма :Українська мова(авт. М.С.Вашуленко,К.І. Пономарьова ,О.Ю. Прищепа,В.О. Мартиненко.С.О.Караман,Н.І.Лунько), 2012р.

  • Програма :Математика (авт. О.В.Онопрієнко,С.О.Скворцова ,Н.П.Листопад.), 2012р.

  • Програма :Основи здоров’я (авт. Т.Є. Бойченко,Т.В.Воронцова,О.В.Гнатюк, С.В.Гозак,О.Л.Москаленко .), 2012р.

  • Програма : Природознавство.(авт.Т.Г.Гільберг,Т.В.Сак,Д.Д.Біда .) 2012 р.

  • Програма :Трудове навчання (авт. В.К.Сидоренко ,О.В.Мельник, О.Л.Морін, Н.В.Котелянець та ін .), 2012р.

  • Програма :Фізична культура (авт. Т.Ю.Круцевич, В.М.Єрмолова,Л.І.Іванова,О.Д.Кривчикова, Г.Г.Смоліус.), 2012р.

  • Програма : Образотворче мистецтво.(авт.Р.Т.Шмагало, Ж.С.Марчук, І.Б.Вачкова, О.В.Чорний, М.В.Гнатюк.) 2012 р.

Та діючих підручників:

  • М.Д.Захарійчук,В.О.Науменко.Буквар:Підруч. для ,1кл.

  • М.В.Богданович ,Г.П.Лишенко. Математика:Підруч. для , 1 кл.

  • Т.Г.Гільберг,Т.В.Сак.Природознавство:Підруч.для,1кл.

  • О.В.Гнатюк.Основи здоров’я: Підруч. для , 1 кл.

  • В.П.Тименко,І.М.Веремійчик Трудове навчання:Підруч. для 1к л.

  • С.К.Трач,М.І.Резніченко:Образотворче мистецтво.Підруч.для 1кл.

- http://im8-tub-ua.yandex.net/i?id=131465453-69-73&n=21

Розклад уроків

ПОНЕДІЛОК ВІВТОРОК

  1. Навчання грамоти (читання) 1. Навчання грамоти(читання)

  2. Навчання грамоти (письмо) 2. Навчання грамоти (письмо)

  3. Образотворче мистецтво 3. Математика

  4. Англійська мова 4. Англійська мова


СЕРЕДА ЧЕТВЕР

1. Навчання грамоти(читання) 1. Природознавство

2. Математика 2. Математика


  1. Навчання грамоти (письмо) 3. Фізична культура

  2. Фізична культура 4. Музичне мистецтво

  3. Основи здоров’я.


П¢ЯТНИЦЯ

  1. Навчання грамоти

  2. Математика

  3. Природознавство

  4. Трудове навчання

image12


Розклад дзвінків

  1. 8 30 – 9 05

  2. 9 25 – 10 05

  3. 10 30 – 1105

  4. 11 35 – 12 10

  5. 12 30 – 13 05


УКРАЇНСЬКА МОВА

(НАВЧАННЯ ГРАМОТИ : МОВА І ЧИТАННЯ)


  • Програма :Українська мова(авт. М.С.Вашуленко,К.І. Пономарьова ,О.Ю. Прищепа, В.О.Мартиненко, С.О.Караман, Н.І.Лунько), 2012р.

  • М.Д.Захарійчук,В.О.Науменко.Буквар:Підруч. для ,1кл.

  • Зошит з навчання грамоти та розвитку мовлення: у двох частинах: 1 кл.

СЛОВНИКОВІ СЛОВА

Бабуся, бджола, виразно, влітку, ворота, гумка, ґанок, ґроно, ґрунт, ґудзик ,

джміль,дзиґа,дзьоб,дідусь,загадка і загадка, зозуля,ім'я,їжак , квартирка, Київ,

лелека, лінійка,лялька,новий,олень,олівець,папір,парасолька,подруга,посередині,

Україна,українська,фартух,цукерка,цукор,якір (35 слів)

238 годин ( 7 годин на тиждень)




п п

Дата

Тема уроку

Добукварний період

1.ч


02.09

Вступ. Ознайомлення з «Букварем». Державний Гімн України. Опрацювання вірша Г. Чубач «Рідна мова».

2.п

09.09


Ознайомлення із зошитом для письма, письмовим приладдям. Правила сидіння за партою під час письма. Розмальовування малюнків.

3.ч


03.09

Розвиток зв’язного мовлення на тему „ Я- школяр”.Практичне ознайомлення зі словом, реченням. Спосіб умовного позначення речення. Складання речень за поданою графічною схемою.

4.п


03.09

Розвиток зв’язного мовлення на тему „ Я - школяр”.Правила користування письмовим приладдям. Положення ручки (олівця) в руці під час письма. Розфарбовування малюнків штрихами відповідної форми (прямими, півовальними).

5.ч


04.09

Розвиток зв’язного мовлення на тему „ Я - школярка”. Закріплення знань про речення. Ознайомлення учнів зі складовою будовою слова. Поділ слів на склади. Складання речень за поданою графічною моделлю.

6.п


04.09

Розташування зошита на парті під час письма. Рух кисті уздовж рядка у процесі виконання графічних вправ.

7.

06.09


Робота з дитячою книжкою. Знайомство з книжкою. Книжки бувають різні. Ознайомитися з читацькими інтересами першокласників.

8.ч


09.09

Розви Розвиток зв’язного мовлення на тему „Моя родина”

Практичне уявлення про немовні звуки. Складання речень за малюнками і поданими графічними схемами.

9.п

09.09


Розвиток зв’язного мовлення на тему „Моя родина”

Основний рядок сітки зошита (верхня, нижня рядкові лінії). Зображення хвилястих ліній перервними і неперервними рухами руки. Письмо прямих ліній у рядку в напрямку зліва — направо і згори — вниз.

10.ч

10.09


Розвиток зв’язного мовлення на тему „Моя родина”(міська

родина)

Практичне уявлення про мовні звуки. Поняття «наголос». Наголошений склад. Голосні та приголосні звуки. Позначення їх умовними знаками. Ознайомлення зі словами, що є назвами предметів.

11.п

10.09


Розвиток зв’язного мовлення на тему „Моя родина”

Закріплення уміння писати в рядку. Зображення хвилястих та петельних ліній перервними і неперервними рухами руки. Письмо ламаних і півовальних ліній у рядку.

12.ч

11.09


Розвиток зв’язного мовлення на тему „Мої друзі”

Розвиток умінь відповідати на запитання хто це?, що це? Тверді та м'які приголосні звуки. Позначення їх умовними знаками. Вправляння у звуковому аналізі мовлених слів.

13п.

11.09


Р Розвиток зв’язного мовлення на тему „Мої друзі”

Міжрядкова (допоміжна) лінія сітки зошита. Складання речень

за малюнком. Письмо коротких і довгих вертикальних ліній,

ліній із заокругленням.

14.

13.09


Розвиток зв’язного мовлення на тему „ Осінь золота, осінь

багата. Осінь у загадках”.

Спостереження за описом грибів, овочів у загадках, які дарує

нам осінь. Виховувати увагу до слова, яке допомагає впізнати

загаданий предмет: збагачує словник дітей (китиця, каптан);

навчати складати речення за малюнком до загадки.

15.ч


16.09

Розвиток зв’язного мовлення на тему „Мої друзі”

Ознайомлення зі словами, що є ознаками предметів. Вправляння у звуковому аналізі мовлених слів. Складання речень.

16.п

16.09


Розвиток зв’язного мовлення на тему „Мої друзі”

Обведення контурних малюнків та їх розмальовування. Закріплення вміння писати в рядку з міжрядковою лінією короткі та довгі вертикальні лінії, лінії із заокругленням.

17.ч

17.09


Розвиток зв’язного мовлення на тему „ Моя школа”

Ознайомлення зі словами, що означають дії. Вправляння у звуковому аналізі мовлених слів. Складання речень.

18.п

17.09


Розвиток зв’язного мовлення на тему „ Моя школа”

Похила лінія сітки зошита. Письмо прямих похилих ліній, прямих із заокругленням унизу в основному рядку і за його межами. Складання речень за малюнком і графічними схемами.

19.ч

18.09


Розвиток зв’язного мовлення на тему „ Моя школа”

Закріплення вмінь виконувати мовний аналіз слів та речень. Складання речень за поданими графічними схемами. Бесіда на тему «Лісова школа».

20.п

18.09


Письмо похилих ліній, прямих із заокругленням вгорі та внизу. Наведення елементів малюнка. Складання речень за малюнком і графічними схемами.

21

20.09



Робота з дитячою книжкою.

Як визначити про що розповідається в книжці.

22.ч

23.09


Розвиток зв’язного мовлення на тему „Мої книжки”

Розвиток умінь відповідати на запитання хто?, який? що робить? Звуковий аналіз слів. Складання речень. Бесіда на тему «Мої книжки».

23.п

23.09


Розвиток зв’язного мовлення на тему „Мої книжки”

Підготовчі вправи до написання букв. Письмо великих і малих півовалів. Розмальовування малюнків.

24.ч

24.09


Моделювання звукової структури слів. Складання речень за поданою графічною схемою.

25.п


24.09

Підготовчі вправи до написання букв. Письмо великих і малих овалів. Звуковий аналіз слів. Побудова звукових моделей слів.

26.ч

25.09


Розвиток зв’язного мовлення на тему „Моя країна – Україна.”

Формування аудіативних умінь за віршем Н.Зарічної „ Мій рідний край” ( с. 36-37)

27.п

25.09


Закріплення вмінь писати вивчені елементи букв. Звуковий аналіз слів. Побудова звукових моделей слів. Складання речень за малюнком і графічними схемами.

28.


27.09

Розвиток зв’язного мовлення на тему „Осінь надворі. Осінь у

віршах”. Розігрування діалогу за змістом вірша. Навчати учнів

будувати речення за вибраними з прочитаних віршів висловами

про осінь, будувати коротке зв’язне висловлювання.

29.ч


30.09

БУКВАРНИЙ ПЕРІОД

Звук [а], позначення його буквою «а». Виділення звука [а] в складах і словах. Звуковий аналіз слів. (с. 38-39)

30.п

30.09


Письмо малої букви «а». Підготовчі графічні вправи. Звуковий аналіз слів.

31.ч


01.10

Закріплення звукового значення букви «а». Звуковий аналіз слів. Закріплення вміння відповідати на запитання який? яка?яке? які?

32.п

01.10


Письмо великої букви «А». Написання буквосполучень аа, Аа. Підготовчі графічні вправи.

33.ч


02.10

Звук [у], позначення його буквою «у». Звуковий аналіз слів, його моделювання. Складання речень за поданою графічною схемою.

34.п

02.10


Письмо малої букви «у». Написання буквосполучень. Виділення вивчених букв у словах.

35

04.10



Робота з дитячою книжкою. Не одяг красить людину, а добрі справи. Формувати в учнів уміння вибирати слова для опису предмета

36.ч


07.10

Закріплення звукового значення букви «у». Розподіл предметів за семантичними групами «хто? — що?». Складання речень за графічними схемами і малюнком.

37.п

07.10


Написання великої букви «У» в поєднанні з вивченими буквами. Підготовчі графічні вправи.

38.ч


08.10

Звук [о]. Позначення його буквою «о». Звуковий аналіз слів, його моделювання. Розділові знаки наприкінці речення. Словниково-логічні вправи.

39.п

08.10


Письмо малої букви « о». Поєднання її з вивченими буквами. Виділення вивчених букв у словах.

40.ч


09.10

Закріплення звукового значення букви «о». Складання діалогу за малюнками. Звуковий аналіз слів.

41.п

09.10


Письмо великої букви «О». Поєднання її з іншими буквами. Диктант вивчених букв.

42

11.10



Розвиток зв’язного мовлення. Словом можна описати. Опис

улюбленої справи.

43.ч

14.10


Звук [и]. Позначення його буквою «и». Звуковий аналіз слів. Складання речень за малюнком і графічними схемами.

44.п


14.10

Письмо малої букви «и». Безвідривне з'єднання букв

45.ч

15.10


Закріплення звукового значення букви «и». Звуковий аналіз слів. Складання речень за малюнками та графічними схемами.

46.п


15.10

Письмо великої букви «И». Написання буквосполучення Ии. Звуковий аналіз слів. Диктант вивчених букв.

47.ч

16.10


Звук [м], позначення його буквою «ем». Читання складів із вивченими буквами, звуковий аналіз слів. Словниково-логічні вправи.

48.п


16.10

Письмо малої букви «м», буквосполучень. Написання прямих і обернених складів із буквою « ем» та слів.

49.

18.10


Робота з дитячою книжкою. Велика і радісна подія у твоєму

житті, житті сім’ї: ти – першокласник, першокласниця. Що розповідає книжка? Книжка може бути написана віршами.

50.ч

21.10


Закріплення звукового значення букви «ем». Звуковий аналіз слів. Складання речень за малюнками і графічними схемами. Прислів'я.

51.п


21.10

Письмо великої букви «М» . Підготовчі графічні вправи. Написання складів та слів із великою буквою «ем».

52.ч

22.10


Звук [і], позначення його буквою «і». Читання складів, слів. Звуковий аналіз слів.

53.п


22.10

Письмо малої букви «і». Написання буквосполучень, складів. Розфарбовування малюнків.

54.ч

23.10


Закріплення звукового значення букви «і». Буква «і» в ролі окремого слова. Велика буква на початку речення. Складання речень за малюнками і графічними схемами.

55.п


23.10

Письмо великої букви «І», поєднання її з вивченими буквами. Написання слів і речень.

56.

25.10


Розвиток зв’язного мовлення . Побудова речень за малюнками і з змістом прочитаного твору.

57.ч


ІІ чверть

Звуки [н], [н'], позначення їх буквою «ен». Написання імен з великої букви. Читання складів, слів. Читання і доповнення речень.

58.п

Письмо малої букви «ен», буквосполучень, складів із нею. Списування буквосполучень, поданих друкованим шрифтом.



59.ч

Закріплення звукових значень букви «ен». Читання складів, слів. Складання речень за малюнками і графічними схемами.

60.п

Письмо великої букви «ен». Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів і речень. Диктант складів.



61.ч

Звук [в], позначення його буквою «ве». Читання складів, слів. Звуковий аналіз слів. Словниково-логічні вправи.

62.п

Письмо малої букви «ве». Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, складів та слів.



63

Робота з дитячою книжкою. Ти – син, ти – дочка. Що ще розповідає книжка про тебе, про твоє життя?

64.ч


Закріплення звукового значення букви «ве». Особові займенники, їх вживання в реченнях. Читання і доповнення речень.

65.п


Закріплення вміння писати малу букву «ве». Письмо буквосполучення вв. Написання складів та слів із малою буквою «ве». Звуко- буквений аналіз слів.

66.ч


Звуки [л], [л’], позначення їх буквою «ел». Звуковий аналіз слів із твердими й м'якими приголосними. Читання складів, слів.

67.п


Письмо великої букви «Ве». Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів та речень.

68.ч


Закріплення звукових значень букви «ел». Читання складів, слів. Словниково-логічні вправи. Анаграми.

69.п


Письмо малої букви «ел». Підготовчі графічні вправи. Написання складів і слів із буквою «ел».

70

Розвиток зв’язного мовлення . Наймиліше слово. Гарне слово.



Словом можна виразити своє ставлення до того, про кого розповідаєш, з ким розмовляєш.

71.ч


Звуки [с], [с'], позначення їх буквою «ес». Закріплення аналітико-синтетичних умінь. Читання слів. Читання і доповнення речень.

72.п


Письмо великої букви «ел». Написання складів, слів із літерами л, Л. Списування слів, поданих друкованим шрифтом.

73.ч


Закріплення звукових значень букви «ес». Читання слів. Опрацювання тексту. Анаграми.

74.п


Письмо малої букви «ес». Підготовчі графічні вправи. Написання складів і слів із буквою «ес». Списування слів, поданих друкованим шрифтом.

75.ч


Звук [к], позначення його буквою «ка». Читання складів, слів. Словниково-логічні вправи.

76.п


Письмо великої букви «ес», складів та слів із нею. Складання і записування речень.

77

Робота з дитячою книжкою. Ти – онук. Ти – онука. Що розповідає книжка про тебе і твою родину?що найцінніше у твоєму ставленні до дідуся і до бабусі?

78.ч

Закріплення звукового значення букви «ка». Складання речень за малюнками і графічними схемами. Ребуси.



79.п

Письмо малої букви «ка». Підготовчі графічні вправи. Написання букви «ка» у поєднанні з вивченими буквами.

80.ч

Звук [п], позначення його буквою «пе». Удосконалення навичок звукового аналізу слів. Читання складів, слів. Словниково-логічні вправи.



81.п

Письмо великої букви « Ка». Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень. Складання і записування речень.

82.ч

Закріплення звукового значення букви «пе». Аналітико-синтетичні вправи з вивченими буквами. Читання слів і речень.



83.п

Письмо малої букви «пе». Підготовчі графічні вправи. Написання складів. Складання і записування слів із вивчених букв.

84

Розвиток зв’язного мовлення .

Правильно запитати. Правильно відповісти.

85.ч

Звуки [р], [р'], позначення їх буквою «ер». Читання складів, слів. Виконання словниково-логічних вправ.



86.п

Письмо великої букви «Пе». Написання буквосполучень, слів та речень.

87.ч

Закріплення звукових значень букви «ер». Читання слів. Анаграми. Складання речень за малюнками та графічними схемами.



88.п

Письмо малої букви «ер», складів і слів із нею. Списування слів, поданих друкованим шрифтом.

89.ч

Звуки [т], [т'], позначення їх буквою «те». Читання складів, слів. Звуковий аналіз слів. Словниково-логічні вправи.



90.п

Письмо великої букви «ер». Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів та речень. Списування із завдан-ням вставити пропущені букви.

91.

Робота з дитячою книжкою. Ти – брат. Ти – сестра. Читаємо книжки, журнали, газети.

92.ч


Закріплення звукових значень букви «те». Читання слів. Опрацювання тексту.

93.п


Письмо малої букви «те». Підготовчі графічні вправи. Письмо складів та слів із буквою «те».

94.ч


Звук [е], позначення його буквою «е». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Опрацювання тексту.

95.п


Письмо великої букви «Те». Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів і речень.

96.ч


11.12

Закріплення звукового значення букви «е». Читання слів, тексту. Словниково-логічні вправи.

97.п

11.12


Письмо малої букви «е». Написання складів, слів і речень. Диктант складів.

98.


13.12

Розвиток зв’язного мовлення . Побудова запитань і відповідей

на тему „ Ти і твої ровесники, твої братики і сестрички”.

99.ч

16.12


Звуки [д], [д'], позначення їх буквою «де». Практичне засвоєння дзвінкої вимови звуків у кінці складів і слів. Зіставлення звуків [д] — [т]. Читання слів.

100.п


16.12

Письмо великої букви «Е». Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів та речень.

101.ч

17.12


Закріплення звукових значень букви «де». Складання розповіді за серією малюнків.

102.п


17.12

Письмо малої букви «де». Підготовчі графічні вправи. Написання букви в складах і словах.

103.ч

18.12


Звуки [з], [з'], позначення їх буквою «зе». Дзвінке вимовляння цих звуків у кінці слів і складів. Читання слів.

104.п


18.12

Письмо великої букви «Де», складів та слів із нею. Написання речень.

105.

20.12


Робота з дитячою книжкою. Ти – друг. Ти – подруга.

106.ч


23.12

Закріплення звукових значень букви «зе». Читання слів. Опрацювання тексту.

107.п

23.12


Письмо малої букви «зе». Підготовчі графічні вправи. Написання складів та слів із буквою «зе». Складання і записування речень.

108.ч


24.12

Буква «знак м'якшення» (ь), позначення нею на письмі м'якості при голосних. Звуко- буквений аналіз слів.

109.п

24.12


Письмо великої букви «Зе». Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів і речень із буквою «зе».

110.ч


25.12

Закріплення букви «знак м'якшення». Звуковий аналіз слів. Складання речень за малюнками на тему «Малі по-мічники».

111.п

25.12


Письмо букви ь окремо та у поєднанні з іншими літерами. Написання буквосполучень, слів і речень.

112


27.12

Розвиток зв’язного мовлення . Відтворення (за ролями)

діалогів із прослуханої казки.



ІІ семестр.

113.ч


13.01

Звук [б], позначення його буквою «бе». Звуко- буквений аналіз слів. Читання складів, слів.

114.п

13.01


Письмо малої букви «бе». Підготовчі графічні вправи. Складовий диктант. Написання речень.

115.ч


14.01

Закріплення звукового значення букви «бе». Читання слів. Опрацювання тексту. Словниково-логічні вправи.

116.п

14.01


Письмо великої букви «бе», складів, слів та речень із нею. Навчальний диктант.

117.ч


15.01

Звук [г], позначення його буквою «ге». Звуко- буквений аналіз слів. Читання складів, слів. Робота з дитячою книжкою. Книжка допоможе зрозуміти, що таке добро, зло.

118.п

15.01


Письмо малої букви «ге». Підготовчі графічні вправи. Написання складів та слів із буквою г.

119.ч


17.01

Закріплення звукового значення букви «ге». Читання слів. Опрацювання вірша А. Камінчука «Гарбузи». Словниково-логічні вправи.

120.п

20.01


Письмо великої букви «Ге». Підготовчі графічні вправи. Написання складів та слів із буквою Г. Складання і запи-сування речень.

121.ч


20.01

Звук [ґ], позначення його буквою «ґе». Звуко- буквений аналіз слів. Читання складів, слів.

122.п

21.01


Письмо малої букви «ґе». Підготовчі графічні вправи. Написання складів та слів із буквою « ґе»

123.ч


21.01

Закріплення звукового значення букви «ґе». Розподіл слів на семантичні групи. Опрацювання вірша О. Орача. Словниково-логічні вправи.

125.п

22.01


Письмо великої букви «Ґе». Підготовчі графічні вправи. Написання слів, словосполучень і речень.

Розвиток зв’язного мовлення . Зима – білосніжка. Зима надворі

Зима в поезії.

126.ч

22.01


Звук [ ч ], позначення його буквою "че". Звуко- буквений аналіз слів. Читання складів, слів

127.п


24.01

Письмо малої букви «че» . Підготовчі графічні вправи. Написання складів,слів і речень. Ознайомлення із письмом у зошит без друкованої основи..

128.ч

27.01


Закріплення звукового значення букви "че". Читання слів. Опрацювання вірша К. Перелісної "Чебрець." Скоромовка.

129.п


27.01

Письмо великої букви «Че», складів і слів з нею. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

130.ч

28.01


Звук [й], позначення його буквою "ій" ("йот"). Звуко-буквений аналіз слів. Читання складів, слів. Опрацювання тексту.

131.п


28.01

Письмо малої букви «ій», буквосполучень із нею. Підготовчі графічні вправи. Складання і записування слів.

132.ч

29.01


Закріплення звукового значення букви "ій"("йот"). Буквосполучення йо. Слова , протилежні за значенням.

Опрацювання тексту. Робота з дитячою книжкою. Якими можуть бути персонажі твору? Який ти?

133.п

29.01


Письмо великої букви «ій» («Йот»). Підготовчі графічні вправи. Складання розповіді за малюнком.

134.ч


31.01

Звук [х], позначення його буквою "ха". Звуко- буквений аналіз слів. Читання складів, слів.

135.п

03.02


Письмо малої букви «ха», складів із нею. Складання і записування слів. Диктант прямих слів.

136.ч


03.02

Закріплення звукового значення букви "ха". Читання слів, речень. Бесіда на тему "Міста України". Словниково-логічні вправи.

137.п

04.02


Письмо великої букви «Ха». Написання буквосполучень, слів. Списування речень, поданих друкованих шрифтом.

Розвиток зв’язного мовлення . Продовження оповідання.

138ч.


04.02

Звук [ж], позначення його буквою "же". Дзвінка вимова звука [ж] у кінці складів та слів. Читання складів, слів.

391.п

05.02


Письмо малої букви «же». Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, слів із буквою «же».

140.ч


05.02

Закріплення звукового значення букви "же". Читання слів. Опрацювання тексту. Словниково-логічні вправи.

141.п

07.02


Письмо великої букви «Же», складів із нею. Складання і записування слів.

142.ч


10.02

Звук [ш], позначення його буквою "ша". Читання складів, слів. Зіставлення звуків [ж] -[ш]. Анаграми.

143.п

10.02


Письмо малої букви «ша». Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів, речень.

144.ч


11.02

Закріплення звукового значення букви "ша". Читання слів. Опрацювання вірша Т.Коломієць "Колосок". Робота з дитячою книжкою. Ти – розумний. Ти – розумна

145п.

11.02


Письмо великої букви «Ша», Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, слів і речень.

146.ч


12.02

Буква "ї", позначення нею сполучення звуків [йі]. Звуко-буквений аналіз слів. Опрацювання вірша О.Січкаря "Їжача хата"

147.п

12.02


Письмо малої букви «ї», буквосполучень із нею. Складання і записування слів із вивчених букв.

148.ч


14.02

Закріплення звукового значення букви "ї". Опрацювання вірша Г.Чубач "Я живу в Україні".

149.п

17.02


Письмо великої букви «

», складів та слів із нею. Складання і записування речень.



Розвиток зв’язного мовлення . Переказування прослуханого тексту за запитаннями.

150.ч


17.02

Буква "я", позначення нею сполучення звуків [йа]. Позначення буквою "я "звука[ а ]та м'якості попереднього приголосного. Звуко- буквений аналіз слів.

151.п

18.02


Письмо малої букви «я». Підготовчі графічні вправи. Порівняння букв я, л, м, ґ. Написання буквосполучень, слів.

152.ч


18.02

Закріплення звукових значення букви "я". Читання слів. Опрацювання вірша В. Крищенка "Сонячне яблуко".

153.п

19.02


Письмо великої букви «Я», буквосполучень із нею. Складання і записування речень . Складовий аналіз слів. Закріплення.

154.ч


19.02

Буква "ю", позначення нею сполучення звуків [йу]. Позначення буквою "ю"звука[ у ]та м'якості попереднього приголосного. Звуко - буквений аналіз слів.

155.п

21.02


Письмо малої букви «ю». Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, слів, речень.

156.ч


24.02

Закріплення звукових значення букви "ю". Звуко-буквений аналіз слів. Робота з дитячою книжкою. Ти – слухняний. Я – слухняна. Вчинки персонажів твору.

157.п

24.02


Письмо великої букви «Ю», складів і слів з нею. Написання речень. Диктант обернених складів.

158.ч


25.02

Буква "є", позначення нею сполучення звуків [йе]. Позначення буквою "є"звука[ е ]та м'якості попереднього приголосного. Звуко- буквений аналіз слів.

159.п

25.02


Письмо малої букви «є». Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, слів із буквою «є».

160.ч


26.02

Закріплення звукових значення букви "є". Опрацювання вірша А. Камінчука "Єноти". Словниково-логічні вправи.

161.п

26.02


Письмо великої букви «Є». Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень і речень. Вибірковий диктант.

Розвиток зв’язного мовлення. Побудова зв’язного висловлювання за початком і сюжетним малюнком.

162.ч


28.02

Звуки [ц],[ц'] позначення його буквою "це". Звуко-буквений аналіз слів. Читання складів, слів.

163.п

03.03


Письмо малої букви «це». Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, слів із буквою «це».

164.ч


03.03

Закріплення звукових значень букви "це". Читання слів.

Опрацювання оповідання (за О. Березій)

165.п


04.03

Письмо великої букви « Це», буквосполучень та слів із нею. Написання речень.

166.ч

04.03


Буква "ща", позначення нею звукосполучення [шч]. Звуко- буквений аналіз слів. Читання складів, слів.

Робота з дитячою книжкою. Ти – чесний. Ти – чесна. Вчинки, за якими можна назвати персонажів твору чи людину чесною і нечесною.

167.п


05.03

Письмо малої букви «ща». Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів, речень.

168.ч

05.03


Закріплення звукового значення букви "ща". Опрацювання вірша Л.Вознюк "Через річку по місточку…". Словниково-логічні вправи. Скоромовка. Ребус.

169.п


07.03

Письмо великої букви «Ща», буквосполучень та слів із нею. Складання і записування речень.

170.ч

11.03


Звук [ф], позначення його буквою "еф". Звуко- буквений аналіз слів. Читання складів, слів.

171.п


11.03

Письмо малої букви «еф». Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, слів. Списування речень поданих друкованим шрифтом.

172.ч

12.03


Закріплення звукового значення букви "еф". Опрацювання тексту" Фонтани". Словниково-логічні вправи.

173.п


12.03

Письмо великої букви «еф», буквосполучень та слів із нею. Складання і записування речень.

174

14.03


Розвиток зв’язного мовлення . Побудова зв’язного мовлення за серією сюжетних малюнків.

175


17.03

Звук [дж], позначення його буквосполученням "дж". Відпрацювання злитої вимови звука [ дж]. Звуко-буквений аналіз слів. Опрацювання віршів. Загадка.

176

17.03


Письмо буквосполучень «дж», «Дж», слів з ними. Складання і записування речень. Словниковий диктант.

177


18.03

Звуки [дз], [дз'], позначення їх буквосполученням "дз". Відпрацювання злитої вимови звука [ дз]. Звуко- буквений аналіз слів. Опрацювання віршів. Загадка.

178

18.03


Письмо буквосполучень «дз», « Дз», слів з ними. Безвідривне поєднання букв. Складання і записування речень.

179


19.3

Апостроф. Роль апострофа в українській мові. Вимова і написання слів з апострофом. Опрацювання вірша О.Полянської " Комп 'ютерна мишка" та оповідання (за Н.Гуркіною). Загадка

180

19.03


Написання складів і слів з апострофом. Звуковий аналіз слів. Пояснювальний диктант.

181


21.03

Робота з дитячою книжкою.

Післябукварний період

182


31.03

Ознайомлення з підручником "Читанка". Прислухайтеся до звуків – читайте правильно. С.Козлов "Звуки і голоси (казка).

183

31.03


Ознайомлення з підручником "Українська мова". Абетка. Звуки і букви. Голосні звуки. Розвиток зв' язного мовлення.

184


01.04

Читайте правильно – чітко вимовляйте звуки.

Г.Малик "Казка про те, чому папуга не навчився розмовляти."

185


01.04

Приголосні звуки.

186

02.04


Читайте, запам 'ятовуйте. М.Богуславський "Бабуся вихідна". Г.Бойко "Сама бачила".

187


02.04

Приголосні звуки: м 'які й тверді.

188

04.04


Розумійте значення слова, правильно його читайте. О.Ільченко "Про хлопчика Тоні, кашу і мудрого крука"(казка)

189


07.04

Вимовляйте чітко звуки – читайте правильно. Г.Малик "У лісі".

190

07.04


Дзвінкі й глухі приголосні звуки.

191


08.04

Учіться визначати у тексті пригоду. Т.Путовар "Цуцик і ґудзик". С.Шаповалов "Зозуляста курка".

192

08.04


Буква «ій» і буквосполучення «йо». Виконання мовних завдань.

193


09.04

Чітко вимовляйте звуки. Висловлюйте цікаві думки. З.Мензатюк "Гарбузище". Г.Просяник "Веселинки від Наталинки"

194

09.04


Буква «ґе». Виконання мовних завдань.

195


11.04

Слухайте, читайте, уявляйте. Д.Красицький "Малий маляр". Робота з дитячою книжкою.

196

14.04


Читайте уважно. С.Цушко "Комп'ютернята". Т.Петровська "Молоко"

197


14.04

Буква «я». Розвиток зв'язного мовлення.

198

15.04


Навчайтеся бути уважними до слова. С.Козлов "Дозвольте з вами посутінкувати…"

199


15.04

Буква «ю». Звуко- буквений аналіз слів.

200

16.04


Учіться записувати свої думки та почуття. І.Роздобудько "Місяць у слоїку"

201


16.04

Буква « є». Звуко- буквений аналіз слів. Навчальний диктант.

202

18.04


Буква « ї». Звуко- буквений аналіз слів.

203


22.04

Чітко вимовляйте звуки. Читайте правильно. М.Герасименко. "Мобільний телефон".

204

22.04


Знак м'якшення (ь). Буквосполучення «ьо». Звуко- буквений аналіз слів із знаком м'якшення.

205


23.04

Барвисті слова у творі. М.Слабошпицький "Лелеча весна".

206

23.04


Перенос слів із буквою «ь» і буквосполученням «ьо».

207


25.04

Гарний, радісний настрій твору. Визначайте настрій у творі. Є. Шморгун "Ла-та-та!". Г.К.Андерсен "Ромашка"(казка)

208

28.04


Буква «ща». Словниковий диктант.

209


28.04

Звуки весни у творі. В.Чухліб "Джмелиний оркестр". Робота з дитячою книжкою.

210

29.04


Буквосполучення « дж», звук [дж] .Звуко- буквений аналіз слів. Розвиток зв'язного мовлення.

211


29.04

Як треба читати. Л.Вороніна "Бурулька" (казка).

212

30.04


Буквосполучення « дз», звук [дз] .

213


30.04

Міркуйте, чому так. Б.Грінченко "Ластівка."

214

05.05


Апостроф. Письмо під диктування.

215


05.05

Читайте правильно. С.Махотін "Кошеня Гусєв."

216

06.05


Склад. Поділ слова на склади.

217


06.05

Хто у творі подобається і чим. Н.Сняданко "Матвійкові іграшки".

218

07.05


Велика буква в іменах і прізвищах людей.

219


07.05

Слухайте, думайте. З.Мензатюк "Ярмарок".

220

12.05


Велика буква в назвах міст, сіл, річок.

221


12.05

Читаючи,керуйте своїм голосом. Т.Маршалова "Лісова кравчиня". Учіться розповідати про себе. М.Павленко "Я - Оля Маляренко…". Робота з дитячою книжкою.

222

13.05


Слова – назви предметів. Розвиток зв'язного мовлення.

223


13.05

Що розповідається в тексті про…? Леся Українка "Вишеньки".

Який: добрий чи злий? А.Григорук "Волелюбний вітер."

224


14.05

Слова – назви ознак предметів.

225

14.05


І голосом, і рухами. З.Мензатюк "Як до жабок говорити".

Уважно слухайте текст, міркуйте, що буде далі. В.Запорожець "Кульбабка".

226

16.05


Слова – назви дій предметів.

227


19.05

Уважно слухайте, читайте, шукайте в тексті відповіді. І.Франко" Кролик і Ведмідь "(казка). Читайте – думайте. А.Григорук "Гра."

228

19.05


Слова, протилежні за значенням.

229


20.05

Слова в тексті яскраві. В.Чухліб "Як сонце сходить" . Робота з дитячою книжкою.

230

20.05


Слова, близькі за значенням.

231


21.05

Смішні пригоди. Пригода з Дем'янком (з польського гумору).

232

21.05


Слова, одинакові за звучанням, проте різні за значенням. Розвиток зв'язного мовлення.

233


23.05

На сонці тепло,біля матері добре. А.Костецький "Все не так". Найважливіша думка. Л.Лапіна "Як півник співати навчився".

234

26.05


Речення. Вживання розділових знаків у кінці речення. Списування і складання речень

235


26.05

Учіться висловлювати своє ставлення до описаного. М.Яснов "Жива природа". Не лінуйтеся, говоріть зрозуміло . Г.Павлишина "Економія слів".

236

27.05


Текст. Зміст, заголовок тексту. Відповідність заголовка змістові тексту.

237


27.05

Можна намалювати словом. Л.Денисенко "Історія про те, як Ліза вигнала Цюцю П. та пішла її розшукувати." Навчайтеся розуміти переживання. В.Марсюк "Диктант". Робота з дитячою книжкою.

238

28.05


Узагальнення і систематизація знань учнів. Контрольне списування _____________________________________

239


28.05

Визначайте настрій вірша. О.Палійчук "Алло!". С.Гусак "Канікули". Г.Чубач "У селі в бабусі". Л.Гоян "Канікули". Перевірка навички читання _____________________________

240

30.05


Розвиток зв'язного мовлення.

Узагальнення і систематизація знань учнів Підсумок за рік.



МАТЕМАТИКАd:\admin\шкільні малюнки\12.jpg



  • Програма : Математика (авт. О.В. Онопрієнко, .О.Скворцова Н.П.Листопад.), 2012р.

  • М.В.Богданович ,Г.П.Лишенко. Математика:Підруч. для , 1 кл.

  • Зошит з математики: навч.посіб.для 1 кл.загальноосвіт.навч.закладів: У 2 ч.(М.В.Богданович, Г.П.Лишенко).

136 годин (4 год. на тиждень)

п/п

Дата

Тема уроку

І семестр







Лічба. Властивості предметів.
Просторові відношення. (8 год.)

1.




Лічба предметів. Порівняння предметів за кількістю. Орієнтація в просторі та на площині.(с. 3)

2.




Лічба предме Лічба предметів .Порівняння предметів за величиною. Підготовчі впПоняття «більший», «менший» ,«вищий – нижчий». (с. 4)

3.




Лічба предметів. Порівняння предметів. Поняття «знизу-вгору», «згори-вниз», «на», «під», «найвищий»-«найнижчий». Підготовка до написання цифр .(с. 5)

4.




Кількісна та порядкова лічба. Порівняння предметів за висотою. Поняття « кожний», «решта». Підготовка до написання цифр. (с. 6)

5.




Кількісна та порядкова лічба. Порівняння предметів за висотою. Поняття «ліворуч», «праворуч», «стільки ж», «великий-малий», «найбільший-найменший». Підготовка до написання цифр. (с. 7)

6.




Кількісна і порядкова лічба. Порівняння множин і предметів. Поняття «вгорі – внизу», «вище-нижче», «зліва», «справа», «між».Підготовка до написання цифр . (с. 8)

7.




Поняття «багато», «один» ; число і цифра. Назва цифр (одиниця, двійка,трійка). Поняття «довший, коротший». Підготовчі вправи до написання цифр.(с. 9)

8.




Лічба предметів. Поняття «один», «багато». Співвідношення цифри і числа. Підготовчі вправи до написання цифр. (с. 10)

Нумерація чисел 1 до 10. Геометричні фігури. (40 год.)

9.




Число і цифра 1. Порівняння предметів за довжиною і шириною. Поняття «довший, коротший,ширший,вужчий». Написання цифри 1. (с.12)

10.




Число і цифра 2. Вартість монет 1 коп., 2 коп. Написання цифри 2. (с.13)

11.




Числа 1 і 2.Порівняння предметів за довжиною і шириною. Поняття «довгий», «короткий»,«однакові за довжиною» (с.14)

12.




Порівняння чисел. Знаки порівняння. Написання цифри 1 і 2. (с.15).

13.




Число і цифра 3. Порівняння чисел в межах З. Написання цифри З. Порівняння довжини і ширини предметів. (с.16)

14.




Склад числа 3. Прямі і криві , ламані лініі. Трикутник. (с. 17)

15.




Число і цифра 4. Написання цифри 4. Порівняння чисел у межах 4 (с. 18) Лічба предметів. Повторення складу чисел 3 і 4. Порівняння чисел у межах 4. (с. 18)

16.




Склад числа 4. Чотирикутник. Розпізнавання геометричних фігур. Написання цифр. (с. 19)

17.




Склад числа 4.Порівняння чисел в межах 4. Написання цифр. (с.20)

18.




Число і цифра 5. Написання цифри 5. Порівняння чисел у межах 5.Написання цифри 5. (с.21)

19.




Порівняння чисел у межах 5. П'ятикутник.Монети (1 к., 2 к. і 5 к.). Написання цифр.(с.22)

20.




Склад числа 5.Поняття «вищий», « нижчий». Порівняння чисел в межах 5.Написання цифр. (с.23)

21.




Ознайомлення з дією додавання. Знак «+». Складання прикладів на додавання за предметними малюнками.(с.24)

22.




Складання прикладів на додавання за малюнками . Порівняння чисел. Порівняння за віком («молодий - старий») . (с. 25)

23.




Число і цифра 6. Написання цифри 6. Порівняння чисел в межах 6.(с.26)

24.




Склад числа 6.Шестикутник.Розміщення предметів у просторі. Складання і читання прикладів за предметними малюнками. (с.27)

25.




Склад числа 6. Складання і читання прикладів на додавання. Многокутники. (с.28)

26.




Число і цифра 7. Порівняння чисел в межах 7. Написання цифри 7. Складання та розв’язування прикладів.(с.29).

27.




Склад числа 7. Складання і читання прикладів на додавання. Назви днів тижня. (с.30)

28.




Точка. Відрізок. Промінь. Порівняння відрізків за довжиною. Розв'язування прикладів на додавання в межах 7.Креслення відрізків. (с.31)

29.




Число і цифра 8. Написання цифри 8. Порівняння чисел в межах 8.(с.32)

30.




Склад числа 8.Складання прикладів на додавання. Вправи на знаходження пропущених чисел у рівностях. Порівняння чисел. Написання цифр . (с.33)

31.




Сантиметр. Вимірювання довжини відрізків за допомогою лінійки.Склад чисел 7 і 8. (с.34)

32.




Число і цифра 9. Написання цифри 9. Порівняння чисел в межах 9. (с.35)

33.




Склад числа 9.Порівняння чисел. Вимірювання довжин відрізків. (с.36)

34.




Склад числа 9. Вимірювання довжини смужок. Многокутник. Поділ чотирикутників відрізком.(с.37)

35.




Число 10.Порівняння чисел. Запис числа 10 двома цифрами. Складання прикладів на додавання. (с.38)

36.




Склад числа 10.Послідовність чисел в межах 10.Запис чисел. Складання і розв’язування прикладів на додавання. (с.39)

37.




Склад числа 10.Складання і розв’язування прикладів на додавання. Розпізнавання геометричних фігур. Складання прикладів за монетами .(с.40)

38.




Ознайомлення з термінами «доданок і сума». Складання і розв’язування прикладів на додавання за числовим відрізком. (с.41)

39.




Число 10.Склад чисел до 10. Складання і розв’язування прикладів на додавання. (с.42)

40.




Ознайомлення з дією віднімання. Знак "-". Складання прикладів на віднімання за числовим відрізком та предметними малюнками. (с. 43)

41.




Дія віднімання. Складання і розв’язування прикладів на віднімання. (с.44)

42.




Зв'язок додавання і віднімання. Складання прикладів на віднімання з прикладів на додавання. Вимірювання довжини відрізків (с. 45 )

43.




Зв'язок додавання і віднімання. Складання прикладів на віднімання з прикладів на додавання. (с.46)

44.




Число і цифра 0. Написання цифри 0. (с.47)

45.




Число і цифра 0. Послідовність чисел від 0 до 10. Складання і розв'язування прикладів на додавання і віднімання . (с. 48)

46.




Додавання і віднімання числа 0.Складання і розв’язування прикладів на додавання і віднімання чисел 0 і 1.(с.49)

47.




Ознайомлення з поняттям і терміном «задача» та з іі елементами. Складання і розв'язування задачі на знаходження суми і остачі .(с. 50)

48.




Повторення вивченого матеріалу. Складання і розв’язування задач. Порівняння чисел у межах 10 .(с.51)

Додавання і віднімання в межах 10. Складання таблиць додавання і віднімання . (29 год.)

49.




Таблиця додавання і віднімання числа 1.Розв'язування прикладів на дві дії. (с.53)

50.




Вправи і задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 1. Складання і розв'язування задач на знаходження суми і остачі. Повторения складу чисел 9 і 10. Вимірювання довжини відрізка. (с. 54)

51.




Складання таблиць додавання і віднімання 2. Розв'язування прикладів виду 8+ 2- 1, 8- 2- 2. Додавання і віднімання за допомогою числового відрізка. Складання і розв'язування задач (с. 55)

52.




Вправи і задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 2. Порівняння виразу і числа. (с. 56)

53.




Збільшення та зменшення числа на кілька одиниць. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 2. Поняття «умова задачі», «запитання задачі», «відповідь задачі» .(с. 57)

54.




Задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць.Зміст понять більше на… ,менше на… Розв'язування прикладів. (с. 58)

55.




Складання таблиць додавання і віднімання числа 3. Задачі на збільшення та зменшення числа на кілька одиниць .(с.59)

56.




Вправи і задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 3. Розв'язування задач на знаходження суми. Складання виразів за числовими відрізками.Вимірювання довжини відрізка та їх креслення.(с.60)

57.




Складання задачі, яка містить поняття «стільки ж». Задачі на знаходження остачі. Вправи і задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 3. (с. 61)

58.




Назви чисел при відніманні.Складання таблиць додавання і відніманмя числа 4. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 4. Побудова відрізка заданої довжини. (с. 62)

59.




Вправи на засвоєння табпиць додавання і віднімання числа 4. Задачі на знаходження суми і остачі. Кругові приклади (с. 63)

60.




Задачі на знаходження суми і остачі. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання. Креслення трикутників на папері в клітинку.(с. 64)

61.




Складання таблиць додавання і віднімання числа 5. Задачі на збільшення та зменшення числа на кілька одиниць (с. 65)

62.




Різницеве порівняння чисел. Впрази на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 5. (с. 66)

63.




Розв'язування задач. Задача, яка містить поняття «стільки ж». Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання. Креслення відрізка .(с. 67)

64.




Складання таблиць додавання і віднімання числа 6. Задачі на різницеве порівняння. Побудова відрізка, довшого від даного. (с. 68)

65.




Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 6. Розв'язування і порівняння задач на знаходження суми та знаходження невідомого доданка .(с. 69)

ІІ семестр.

66.




Вправи і задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання. Кругові приклади. (с.70)

67.




Складання таблиць додавання і віднімання числа 7. Задачі на знаходження суми і остачі. (с. 71)

68.




Вправи і задачі на засвоєння табличного додавання і віднімання . Порівняння значень числових виразів. (с. 72)

69.




Складання таблиць додавання і віднімання чисел 8 і 9. Задачі і вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання. Різницеве порівняння довжин відрізків .(с. 73)

70.




Задачі на знаходження невідомого доданка. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання. (с. 74)

71.




Літр. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання в межах 10. Задачі на знаходження суми, остачі, невідомого доданка. (с. 75)

72.




Розвязування задач на вимірювання об’єму рідини в літрах.Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання. (с.76)

73.




Кілограм. Вимірювання маси предметів кілограмами. Розв'язування задач. (с. 77)

74.




Зміна сум при зміні одного з доданків. Розв'язування задач про масу предметів. Вік людини. (с.78)

75.




Додавання і віднімання чисел частинами. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання чисел.Задачі на знаходження суми та невідомого доданка. (с. 79)

76.




Переставна властивість додавання. Вправи на застосування таблиць додавання і віднімання в межах 10 .(с. 80)

77.




Вправи на застосування переставної властивості додавання. Задачі на знаходження невідомого доданка, на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць. Порівняння виразів. (с. 81)

Числа 11-20. Величини (24 год.)

78.




Десяток. Повторення таблиць додавання і віднімання в межах 10 .(с. 84)

79.




Утворення і назви чисел другого десятка. Задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць . (с. 85)

80.




Лічба предметів у межах 20. Порівняння чисел. Вправи на знаходження пропущеного числа. Розв'язування задач про вік людини. (с. 86)

81.




Лічба в межах 20. Розв'язування задач. Побудова відрізка більшого від даного.(с.87)

82.




Лічба у межах 20. Дециметр. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання в межах 10 .(с. 88)

83.




Утворення чисел другого десятка з десятка і одиниць. Вимірювання висоти і довжини різними мірками.Розв'язування задач .(с.89)

84.




Лічба в межах 20.Вправи на засвоєння додавання і віднімання в межах 10. (с.90)

85.




Утворення чисел другого десятка із десятка і одиниць. Задачі на збільшення числа на кілька одиниць.(с. 91)

86.




Письмова нумерація чисел 11-20. Задачі на знаходження невідомого доданка .(с. 92)

87.




Розв'язування задач на різницеве порівняння та збільшення числа на кілька одиниць. Ламана лінія. (с.93)

88.




Письмова нумерація чисел 11-20.Запис чисел у нумерацій- ній таблиці. (с.94)

89.




Додавання і віднімання виду: 10 + 4, 14 - 4, 14 - 10. (с.95)

90.




Читання та порівняння виразів. Заміна сантиметрів дециметром. (с.96)

91.




Лічба в межах 20. Попереднє і наступне числа. Додавання і віднімання виду: 13 + 1, 15- 1. (с. 97)

92.




Додавання і віднімання чисел в межах 20 на основі нумерації. Порівняння виразів. Розв'язування задач на знаходження невідомого доданка.(с.98)

93.




Розв'язування прикладів на додавання і віднімання чисел в межах 20.Розв'язувння задач на знаходження невідомого доданка.(с.99)

94.




Розв'язування прикладів і задач на додавання і віднімання. Розв'язування задач на час. (с.100)

95.




Позначення точок на відрізку буквами. Складання і розв’язування задач. (с. 101)

96.




Розв'язування задач. Додавання і віднімання чисел. Порівняння довжини відрізків .(с. 102)

97.




Лічба в межах 20. Розв'язування прикладів і задач. (с. 103)

98.




Таблиця додавання і віднімання чисел в межах 10. Доповнення чисел до 10.Розв'язування прикладів на основі нумерації в межах 20. (с.104)

99.




Додавання чисел частинами. Задачі на знаходження невідомого доданка. (с. 105)

100.




Віднімання числа частинами. Задачі на знаходження невідомого доданка на різницеве порівняння чисел. (с. 106)

101.




Додавання і віднімання числа частинами. Зміна різниці при зміні одного з компонентів .(с.107)

Нумерація чисел від 21 до 100. (16 год.)

102




Утворення і назви чисел від 21 до39. Лічба в межах 39. Збільшення( зменшення) на кілька одиниць. (№ 1-8)

103




Утворення і назви чисел від 40 до 89.Лічба в межах 89.Розв'язування задач .(№9-16)

104.




Утворення чисел від 90 до 100.Лічба в межах 100. (№17-25)

105.




Лічба 10.Утворення двоцифрових чисел з десятків та одиниць. Творча робота над задачами. (№26-33)

106.




Рівності і нерівності. Порівняння виразів. Сантиметр. Дециметр. Метр. (№34-41)

107.




Письмова нумерація чисел першої сотні. Читання чисел, записаних у нумераційній таблиці. Порівняння виразів. (№42-48)

108.




Письмова нумерація чисел. Запис чисел в нумераційній таблиці. Таблиця чисел першої сотні. Визначення числа десятків і числа одиниць у двоцифровому числі. (№49-57)

109.




Письмова нумерація чисел. Записування чисел під диктовку. Грошові монети та банкноти України. Порівняння чисел. (№ 58-65)

110.




Читання і запис, порівняння чисел. Одноцифрові і двоцифрові числа. Попереднє,наступне до даного числа. Додавання і віднімання 1. (№ 66-70)

111.




Випадки додавання і віднімання чисел, пов’язаних з нумерацією. Елементи трикутника. Творча робота над задачами. (№71-79)

112.




Закріплення випадків додавання і віднімання. Додавання і віднімання пов'язані з нумерацією.(№80-87)

113.




Додавання і віднімання круглих десятків . Вправи і задачі на закріплення вивченого. (88-97)

114.




Доба. Розв'язування задач пов’язаних з часом і вартістю. (№98-105)

115.




Зв'язок між компонентами дії віднімання. Розв'язування задач на знаходження невідомого зменшуваного та доданка. (№106-113)

116.




Година. Хвилина. Визначення часу за годинником з точністю до години .(№114-121)

117.




Письмова нумерація чисел сумою розрядних доданків. Розв'язування задач на знаходження суми та невідомого доданка.(№122-128)

Додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд .

(10 год.)

118.




Додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток (загальний випадок).(№ 129-137)

119.




Додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Креслення многокутників на папері в клітинку. (№138-144)

120.




Застосування загального правила додавання двоцифрових чисел до випадків виду: 54+30,54+3. (№145-154)

121.




Застосування загального правила додавання двоцифрових чисел до прикладів виду : 20+47, 2+47.Розвязування задач на знаходження суми. Порівняння виразів.(№155-162)

122.




Застосування різних прийомів знаходження суми двоцифрових чисел. Складання і розв’язування задач на знаходження невідомого доданка. (№ 163-171)

123.




Порівняння виразів. Збільшення числа на кілька одиниць. Складання і розв'язування задач на різницеве порівняння.(№172-179)

124.




Віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. (загальний випадок).(№180-186)

125.




Віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток.(закріплення). Обернені задачі.(№187-194)

126.




Застосування загального правила віднімання двоцифрових чисел до прикладів виду : 79-40, 79-4.Задачі на купівлю товару. (№195-202)

127.




Вправи і задачі на додавання і віднімання двоцифрових чисел. Складання задач за схемою .(№203-213)

Повторення вивченого. Додавання і віднімання з переходом через розряд в межах 20. (9 год.)

128.




Додавання числа частинами. Табличне додавання 2,3. Розв'язування задач. (№214-220)

129.




Віднімання числа частинами. Розв'язування задач на знаходження остачі та на різницеве порівняння. Складання задач за виразом. (№221-227)

130.




Додавання і віднімання з переходом через десяток. Розв'язування задач. Творча робота над задачами. (№228-236)

131.




Додавання і віднімання з переходом через десяток. Розв'язування задач на додавання.(№237-242)

132.




Циліндр. Куб. Куля. Додавання чисел. Задачі на збільшення числа на кілька одиниць. Знаходження остачі.(№243-250)

133.




Додавання з переходом через десяток. Складання і розв’язування задач.(№251-262)

134.




Додавання чисел з переходом через десяток за шкалою лінійки. (№263-269)

135.





Додавання і віднімання з переходом через десяток. Геометричні фігури. Визначення часу за годинником. (№270-283)
  1   2   3   4   5


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка