Радіо-ролик ми класні! Сценарій



Скачати 33.22 Kb.
Дата конвертації29.04.2016
Розмір33.22 Kb.
РАДІО-РОЛИК
МИ КЛАСНІ!
СЦЕНАРІЙ:
1-й голос: (Хлопець приблизно 20 років, трохи замріяним голосом) Привет! Меня зовут Дмитрий. Живу в городе Счастье. (Это в Луганской области). Недавно я встретил девушку своей мечты. Я счастливый человек! (9 секунд)
2-й голос: (Дівчина з веселим голосом) Я Наташа. Моя Родина – село Веселое. (Это под Запорожьем). Обожаю ходить на дискотеки. У меня много друзей, ведь со мной всегда так весело! (10 секунд)
3-й голос (Хлопець з твердим, трохи цинічним голосом). Друзі звуть мене Буржуєм. Народився я у селі Заможне, що у Вінницькії області. Мені вісімнадцять. Точно знаю, що одного дня я стану дуже заможним! Може, навіть, мілліонером! (11 секунд)
Потом чується гомін фраз, розмите, не гучне тло нових голосів, що з’являються та розповідають про себе (нас тьмы, и тьмы...):

4-й голос: (Дівчина) (Низьким голосом, сексуально) “Ти такий прикольний!”

5-й голос: (Хлопець) (Захоплено) “Яка ти розумна!”

6-й голос: (Хлопець) (Пошепки) “Ты настоящая красотка!”

7-й голос: (Дівчина) (Сміючись ) “Ти просто суперовий!” (6 секунд)
Висновок – голосно та безапеляційно:

7-й голос: (Дівчина) Ми класні!

8-й голос: (Хлопець) (з інтонаціями висновку) Ми живемо в Україні! (4 секунди)
Разом 40 секунд

NB: На жаль, українських мільйонерів не можна згадувати, бо якщо хлопчик з Заможного скаже «Ренат Ахметов або Віктор Медведчук», це вже можна буде вважати політичною рекламою – наближаються президентські вибори.


ГОЛОВНЕ ПОСЛАННЯ
Бути українцем – класно. Але ролик, до того ж, мимохідь орієнтує людей на те, щоб вони пов’язували своє майбутнє з Україною.

ЧОМУ ЦЯ ІДЕЯ МАЄ СПРАЦЮВАТИ?


  • Ця реклама орієнтована на генерацію, народжену у 1980-1986 роках. Їхні батьки – носії «синдрому посттоталітарної людини», тобто вони пережили серйозну соціально-психологічну кризу. Це викликало в них:

– відчуття роз’єднання та відсутності здатності керувати своєю долею

– анархічну поведінку відносно держави та її законів

– відсутність відчуття безпеки

– заздрість та некритичне сприйняття усього закордонного

– знижена психологічна потреба у труді, з’явилася психологія зубожіння. снижена психологическая

Деякі риси цього синдрома батьки «ВВиховали» і у своїх дітей. Тому, на мій погляд, паралельно з



навіюванням гордості дітям цих батьків за те, що вони, українці, реклама повинна нести й послання: «Ти гарний, в тебе все вийде». Тобто найбільш ефективним буде послання: «Ти гарний, і ти українець. Отже, бути українцем – гарно!». Тобто у додаток до розвитку патріотичних почуттів реклама повинна розвивати впевненість у собі. Бо невпевнена у собі, принижена людина, яка на кожному кроці просторікує про свою провінційність, про власну другорядність, навряд чи зреагує на соціальну рекламу з ідєю «Я – Українець!» А впевнена у собі, життєрадісна людина, значно легше погодиться з ідеями цієї соціальної реклами.

  • Увагу слухача приверне цікава назва міста Щастя, а потім і інших населених пунктів. Він подумає: «Невже такі і справді існують?» Можливо, подивиться на мапу. А такі селища та міста дійсно є. (Щоправда, деякі з них дуже маленькі, не завжди їх відмічено на мапі).

  • Задум ролика у тому, щоб ці фрази дійсно говорили люди с міста Щастя, селищ Трудолюбівка, Заможне і Веселе. Тому, можливо, імена у сценарії треба буде змінити на реальні. Хлопчика Буржуя можна буде залишити як нагадування про перший український серіал – теж досягнення нашої країни.

  • Адреса – це те, що не викликає сумніву. Вона або така, або інша. У цьому ролику назви міст переносяться на людей. Таким чином і їхні позитивні якості не підлягають сумніву.

  • Те, що люди говорять і українською, і російською мовами, підкреслює реальну ситуацію в Україні. Тому ідея спільності робиться більш актуальною та сильною. До того ж, слоган «Ти живеш в Україні!» підкреслює не вузьконаціональну ідею, а те, що можна любити країну, де ти живеш, не залежно від твоєї національності і мови, якою ти послуговуєшся.

  • Слухачам буде приємно чути фрази: «Ти класний, ти такий розумний» – вони будуть, так би мовити, приміряти їх на себе, прислухатися до них.

  • Можливо, хтось і не вважає себе щасливим в Україні. Але класним вважає себе кожний. Країна, де ти живеш – це теж об’єктивна реальність. От і виходить, що і з фразою “Ми класні! Ми живемо в Україні!”


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка