Психологія управління в організації



Скачати 37.72 Kb.
Дата конвертації31.03.2016
Розмір37.72 Kb.
Питання до іспиту з дисципліни

Психологія управління в організації”


Тема 1

  1. Управління як соціальне явище.

  2. Роль та місце психологічних та етичних знань в менеджменті.

  3. Предмет та завдання психології управління в організації.

  4. Проблеми структури та змісту психології управління в організації.

  5. Функції психології управління в організації.

  6. Формування психологічних знань про управління в організації теорії управління.

  7. Психологічні основи сучасної системи поглядів на менеджмент.

  8. Історія розвитку психології управління як науки.

  9. Сучасний стан та перспективи розвитку психології управління в організації.

  10. Порівняльний аналіз розвитку психології управління в організації у західній та вітчизняній науці.

  11. Становлення особистісно-психологічного підходу у психології управління.

  12. Теорії особистості та їх використання в психології управління.

  13. Індивідуально-психологічні та психофізичні властивості особистості та їх врахування в системі управління.

  14. Типи темпераменту, їх прояви в діяльності керівника та підлеглих.

  15. Психічні процеси особистості та їх врахування в системі управління.

  16. Особливості поведінки особистості у групі (статус, позиція, роль).


Тема 2

  1. Управління працею. Предмет та завдання психології праці в управлінні організацією.

  2. Менеджмент сприятливих умов праці людини як головна функція психології праці.

  3. Функціональні стани людини в праці.

  4. Професійна діяльність людини.

  5. Психологічні основи профвідбору.

  6. Самоменеджмент керівника. Тайм-менеджмент.

  7. Проблема стресу в діяльності менеджера.

  8. Професійне вигорання менеджера.

  9. Менеджмент адаптації співробітників до умов організації.


Тема 3

  1. Управління людьми. Управління людськими ресурсами як психологічна проблема.

  2. Керівник як об’єкт психологічного дослідження. Теорії лідерства.

  3. Функції та ролі лідерства (керівництва).

  4. Психологічні типи керівників.

  5. Якості та риси керівника.

  6. Професіоналізм керівника.

  7. Авторитет керівника.

  8. Психологія особистості підлеглого.

  9. Лідерство та керівництво в управлінській сфері.

  10. Психологічні особливості стилів керівництва.

  11. Модель управлінської сітки Р.Блейка та Дж. Моутона.

  12. Теорія стилів менеджменту І. Адізеса.

  13. Проблема лідерства в теорії стилів менеджменту І. Адізеса.

  14. Неправильні стилі менеджменту в теорії стилів менеджменту І. Адізеса.

  15. Поняття «взаємодоповнююча команда» в теорії стилів менеджменту І. Адізеса.

  16. Делегування повноважень керівником.

  17. Мотивація як функція менеджменту

  18. Теорії мотивації.

  19. Комунікація як ключова функція управління людьми.

  20. Особистісно-психологічні основи комунікативної компетентності керівника.

  21. Етико-психололічні основи ділових взаємин керівника з підлеглими.

  22. Психологія ділового спілкування в управлінні.

  23. Способи ділового спілкування.

  24. Моделі ділового спілкування. Трансакційна модель ділового спілкування.

  25. Невербальне ділове спілкування. Невербальна діагностика.


Тема 4

  1. Теорії організації.

  2. Модель організації 5 рівня управління.

  3. Соціально-психологічна характеристика організації.

  4. Аксіологічні основи управління в організації.

  5. Відповідальність як методологічна основа етики та психології управління організаціями.

  6. Інституалізація етико-психологічних основ діяльності організації.

  7. Соціокультурні та етнопсихологічні особливості управління організацією.

  8. Американська модель управління в організації.

  9. Японська модель управління в організації.

  10. Гендерні засади ділових відносин в організації.

  11. Менеджмент корпоративної культури.

  12. Психологічна структура управлінської діяльності

  13. Функції управління (менеджменту) та їх психологічний зміст.

  14. Управління як комунікативна проблема в діяльності організації.

  15. Соціальна група як основа діяльності організації.

  16. Колективізм та індивідуалізм в організації.

  17. Комунікативно-психологічні засади формування та розвитку соціальних груп в організації.

  18. Формування команди.

  19. Психологія конфліктів в організації та їх вирішення. Управлінські конфлікти.

  20. Комунікація “організація – зовнішнє середовище”.

  21. Проблеми соціально-психологічної ефективності комунікації в організації.

  22. Проблеми процесу та результату нововведень в організації.

  23. Подолання психологічних бар’єрів в процесі впровадження інновацій.

  24. Психологічні засади організації рекламної діяльності організації.

  25. Психологічні основи формування іміджу організації та персоналу.








База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка