Програмові вимоги з навчальної дисципліни «педагогічна майстерність»



Скачати 42.48 Kb.
Дата конвертації10.09.2017
Розмір42.48 Kb.
ПРОГРАМОВІ ВИМОГИ З НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

«ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ»

  1. Особливості педагогічної майстерності.

  2. Елементи педагогічної майстерності.

  3. Педагогічна кваліметрія.

  4. Значення особистісних якостей у процесі розвитку педагогічної майстерності.

  5. Феномен педагогічної майстерності у сучасній психолого-педагогічній науці. Мотивація професійної діяльності сучасного педагога.

  6. Професійне самовиховання вчителя: сутність, шляхи і способи реалізації.

  7. Структурні складові педагогічної діяльності.

  8. Педагогічний вплив як основа педагогічної взаємодії.

  9. Психолого-педагогічні умови майстерної взаємодії в педагогічному спілкуванні.

  10. Класифікація прийомів педагогічного впливу.

  11. Операції педагогічного впливу.

  12. Характеристика педагогічної вимоги.

  13. Педагогічна майстерність і авторитет учителя.

  14. Структура авторитету вчителя.

  15. Рівні і критерії авторитету педагога.

  16. Технологія організації педагогічної взаємодії.
  17. Особливості педагогічного спілкування


  18. Мовлення і комунікативна поведінка вчителя.

  19. Функції мовлення вчителя у взаємодії з учнями.

  20. Умови ефективності професійного мовлення вчителя.
  21. Психолого-педагогічні умови майстерної взаємодії у педагогічному спілкуванні.

  22. Поняття педагогічного спілкування, його особливості, функції, види. Педагогічне спілкування як діалог.

  23. Структура педагогічного спілкування.

  24. Класифікація стилів педагогічного спілкування.

  25. Моделі спілкування вчителя на уроці з учнями молодшого шкільного віку.

  26. Педагогічний такт.

  27. Морально-етична сутність такту.

  28. Загально усталені норми тактовної поведінки.

  29. Тактовність – невід’ємна складова особистості педагога.

  30. Ознаки тактовної поведінки.

  31. Сутність та форми вияву педагогічного такту.

  32. Прояв педагогічного такту в навчальний і позанавчальний час.

  33. Характеристика педагогічного такту.

  34. Рівні педагогічного такту.

  35. Особливості педагогічної тактики.

  36. Компоненти структури педагогічної тактики.

  37. Способи реалізації педагогічної тактики.

  38. Специфіка педагогічної тактики в умовах початкової школи.


  39. Способи організації навчально-виховного процесу в початковій школі.

  40. Характеристика основних форм організації навчально-виховного процесу в сучасній початковій школі.

  41. Вимоги до проведення уроків у початковій школі.

  42. Організація навчально-виховного процесу через вплив учителя на учнів молодшого шкільного віку.

  43. Співробітництво вчителя і учнів на уроках та в позаурочний час.

  44. Урок як навчальний діалог учителя з учнями.

  45. Педагогічна ситуація – складова педагогічного процесу.

  46. Педагогічна задача.

  47. Типи педагогічних задач.

  48. Конфлікт як психолого-педагогічна проблема в діяльності учителя.

  49. Причини конфліктних ситуацій у внутрішньо шкільному колективі.

  50. Поведінка вчителя у конфліктній ситуації.

  51. Проектування навчально-виховного процесу початкової школи.

  52. Ефективність проектування навчально-виховного процесу.

  53. Структура системи проектування навчально-виховного процесу

  54. Поняття педагогічної техніки.

  55. Значення педагогічної техніки у професійній діяльності вчителя.

  56. Внутрішня педагогічна техніка.

  57. Елементи внутрішньої техніки.

  58. Зовнішня педагогічна техніка. Елементи зовнішньої техніки вчителя.

  59. Техніка мовлення – ознака педагогічної майстерності.

  60. Психологічні особливості педагогічного мовлення.

  61. Структура педагогічного мовлення.

  62. Методики розвитку вмінь і навичок педагогічного мовлення

  63. Педагогічна творчість учителя в навчально-виховному процесі.

  64. Сутність і специфіка педагогічної творчості учителя.

  65. Структура творчого педагогічного процесу.

  66. Умови, що сприяють розвитку педагогічної творчості учителя.

  67. Форми і методи розвитку педагогічної творчості учителя.

  68. Алгоритм педагогічної творчості.

  69. Етапи педагогічної творчості.

  70. Умови реалізації педагогічної творчості.

  71. Критерії та рівні педагогічної творчості сучасного учителя.

  72. Педагогіка і практична режисура.

  73. Спільне і відмінне в театральному та педагогічному мистецтві.

  74. Педагогічна та акторська дія.

  75. Урок - театр одного актора.

  76. Значення професійно-педагогічного тренінгу у розвитку творчості вчителя.

  77. Організація творчого середовища в навчально-виховному процесі.

  78. Навчальне середовище як психолого-педагогічна проблема.

  79. Способи організації взаємодії в навчальній ситуації.

  80. Чинники розвитку навчального середовища початкової школи.

  81. Місце нестандартних уроків у системі початкової освіти.

  82. Види нестандартних уроків.

  83. Структура нестандартних уроків.

  84. Майстерність вчителя у підготовці і проведені нестандартних уроків у початковій школі.

  85. Організація ігрових навчально-виховних ситуацій.

  86. Майстерність спілкування вчителя в організації, проведенні та використанні ігрових педагогічних ситуацій.


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка