Программа помощи детям с личностными и поведенческими проблемами. Битянова «Работа психолога в начальной школе»



Скачати 43.74 Kb.
Дата конвертації14.09.2017
Розмір43.74 Kb.
Огляд корекційних та розвивальних програм.
Корекційно-розвивальні заняття з учнями початкових класів


  1. Развивающая работа на этапе первичной адаптации первокласников.

Битянова «Работа психолога в начальной школе».

  1. Психокоррекционная работа со школьниками, испытующими трудности в обучении и поведении.

Битянова «Работа психолога в начальной школе».

  1. Программа помощи детям с личностными и поведенческими проблемами.

Битянова «Работа психолога в начальной школе».

  1. Набор игр и упражнений для проведения педагогической поддерживающей работы с детьми.

Битянова «Работа психолога в начальной школе».

  1. Программа психокоррекционной помощи детям с нарушениями эмоциональной сферы.

Овчарова «Справочная книга школьного психолога».

  1. Программа игровой психорекции трудностей общения у младших школьников. Овчарова «Справочная книга школьного психолога».

  2. Корекція розумового апарату (початкові класи).

Газета “Психолог”, №40, 2003 р..

  1. Психокоррекционная работа по предупреждению агресивности детей младшего школьного возраста.

«Практическая психология и социальная работа» 1998-1999 г..

  1. Розвиток розуміння навчального матеріалу в учнів 3-5 кл..

“Практична психологія та соціальна робота”, №4, 2004 р..

  1. Психологічні особливості дітей деяких категорій дезадаптованості: рекомендації, ігри та вправи спрямовані на корекцію дезадаптованості.

“Інструментарій психолога”: “Адаптація дитини до школи”.

  1. “Психологічна готовність до життя” (1-7 кл.).

“Практична психологія та соціальна робота”, №3-4, 2004 р..

  1. Мотиваційний тренінг.

“Практична психологія та соціальна робота”, №9-10, 2002 р..

  1. Розвиток пізнавальних процесів дітей молодшого та середнього шкільного віку. «Психолог» - вкладка.

  2. Навчіть малюка думати (для роботи психолога в корекційних групах у розвитку аналітико-синтетичного мислення).

«Психолог» - вкладка.

  1. Розвиток мовлення через гру та рухи.

Газета “Психолог”, №39-40, 2004 р..

  1. Програма та методика проведення ігрових занять з розвитку соціального інтелекту у учнів 1-4 кл..

Журнал “Практична психологія та соціальна робота”, №10, 2001 р..
Корекційно-розвивальні заняття з підліткками


  1. Солдатова Г.І., Шайгерова Л.Н. «Жить в мире с собой и другими» (тренинг толерантности для подростков).

  2. Л. Анн. «Психологический тренинг с подростками».

  3. “Програма психокорекційної допомоги підліткам”.

Бібліотека “Шкільного світу”: “Психопрофілактика”.

  1. “Програма тренінгу емоційної зрілості молодших підлітків”.

“Інструментарій психолога”: “Емоційний розвиток дитини”.

  1. «Психологический тренинг развития самосознания у подростков».

Журнал «Практическая психология и социальная работа», №5, 2004 г..

  1. Психокоррекционный тренинг, как средство профилактики девиантного поведения подростков.

Журнал «Практическая психология и социальная работа», №1-2, 1998 г..

  1. Корекційно-тренінгова програма “Самовдосконалення” (для подолання агресивних проявів серед підлітків).

Журнал “Практична психологія та соціальна робота”, №4-5, 2003 р..

  1. Практичний курс “Сприяння своєму зростанню” (програма корекції агресивної поведінки).

Журнал “Практична психологія та соціальна робота”, №2-3, 1999 р..

  1. Програма корекції шкільної тривожності в підлітків.

“Психолог” – вкладка.

  1. Програма розвитку здібностей до самопізнання і впевненості в собі у дітей 10-12 років.

“Психологічні програми розвитку особистості в підлітковому віці”.

  1. Тренінг з впровадження програм профілактики ВІЛ, СНІДу та пропаганди здорового способу життя.

“Практична психологія та соціальна робота”, №10, 2004 р..

Корекційно-розвивальні та тренінгові заняття із старшокласниками


  1. Развитие личностного целеполагания у старшекласников.

«Практическая психология и социальна работа», №1-2, 1999 г..

  1. Социально-психологический тренинг формирования уммения саморегуляции эмоций старшекласников.

«Практическая психология и социальная работа», №7-8, 2000 г..

  1. Проведення самодіагностичних та формуючих практикумів (самопізнання, самоаналіз, емоційно-ціннісне ставлення до себе, самооцінка та рівень домагань, самокорекція в майбутнє).

Газета “Психолог”, №6, 2004 р..

Психологічні вправи та ігри


  1. Вправи з психокорекції.

Психолог: Бібліотека: Корекційна робота психолога.

  1. Ігри на розвиток уваги.

Психологічний інструментарій: “Увага дитини”.

  1. Вправи з психокорекції.

Газета “Психолог”, №34-35, 2002 р..

  1. Удосконалення розумових операцій (комплекс розвивальних вправ).

“Психолог” – вкладка.

Розвиток соціального інтелекту, комунікативних вмінь та навичок


  1. Як навчити школярів розв’язувати конфлікти.

“Практична психологія та соціальна робота”, №8, 1999 р., №1, 2000 р..


  1. Тренінг комунікативних умінь.

“Практична психологія та соціальна робота”, №1, 2001 р..

  1. Методи діагностики і розвитку комунікативних умінь і навичок.

“Практична психологія і соціальна робота”, №8-9, 2000 р..

  1. Програма та методика проведення ігрових занять з розвитку соціального інтелекту. “Практична психологія та соціальна робота”, №10, 2001 р..

  2. Тренінг спілкування “Дозволь собі бути щасливим”.

Газета “Психолог”, №38, 2003 р..

  1. Програма развития мотивов межличностных отношений у подростков 12-14 лет. Разработана Лубовским. «Психологические программы развития личности в подростковом возрасте».

  2. Пути формирования здорового психологического климата в классном колективе.

Журнал “Практична психологія та соціальна робота”, №6-7, 2001 р..


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка