Програма роботи практичного психолога



Скачати 28.21 Kb.
Дата конвертації13.09.2017
Розмір28.21 Kb.
Індивідуальна програма роботи

практичного психолога ____________________________________________

з учнем (ученицею) _______________________________________________ ,

який навчається за індивідуальною формою в ____класі ЗОШ № _____
Пояснювальна записка

Дана програма призначена для індивідуальної корекційно-розвивальної роботи з учнем, який відповідно до висновку ПМПК потребує корекції (пізнавальної сфери, емоційно-вольової сфери, комунікативно-поведінкових порушень тощо)



Мета даної програми: надати допомогу учню у повноцінному психічному та особистісному розвитку, сприяти підвищенню рівня розвитку пізнавальних психічних процесів та корекція емоційно-вольової сфери.

Завдання програми:

1. Встановлення емоційного та психологічного контакту з учнем.

2. Формування в учня віри в свої сили та можливості.

3. Корекція пізнавальної сфери: вивчення та розвиток властивостей уваги (концентрація, стійкість, вибірковість, об’єм), процесів пам’яті (відтворення, запам’ятовування, зберігання), мислення (синтез, аналіз, узагальнення, умовиводи) та мовлення;



корекція емоційної сфери: вивчення та формування вміння розпізнавати, усвідомлювати власні емоційні стани, почуття та керувати ними

        • корекція мотиваційної сфери: формування мотивації до навчання, самовиховання, саморозвитку, актуалізація життєвих цілей та шляхів їх досягнення;

        • корекція поведінкової сфери: формування навичок ефективного спілкування та поведінки, розвиток вміння усвідомлювати причини власної поведінки, знаходити конструктивні шляхи для виходу з конфліктних ситуацій,;

  1. Формування і розвиток навичок самоаналізу, самоконтролю, самовираження, саморегуляції.

  2. Практична підготовка дитини до життя, на формування знань і вмінь, що сприяють соціальній адаптації


Організація занять: Заняття проводиться один раз на тиждень по 40 хвилин. Програма розрахована на 35занять.
Очікувані результати: підвищення самооцінки, розвиток комунікативних здібностей учня тощо
Основні форми і методи роботи: бесіда, гра, моделювання ситуацій, малювання, релаксаційні вправи тощо
Програма складається з трьох блоків: підготовчого, основного корекційно-розвиваючого та заключного.

Підготовчий блок складається з двох етапів: І – встановлення контакту та ІІ - діагностичного.

На етапі встановлення контакту відбувається знайомство, налагодження емоційного та психологічного контакту, заохочення учня до співпраці.

Діагностичний етап включає в себе проведення первинного та вторинного психологічного обстеження з метою визначення рівня психологічного розвитку учня та виділення наявних труднощів (первинна), відслідковування змін в розвитку за результатами корегуючих занять (вторинна).

У корекційно-розвивальний блок, який є основним, входить комплекс вправ корекційно-розвивального характеру, підібраних відповідно до мети заняття.

І останній, заключний блок включає в себе вторинну діагностику та підбиття підсумків. Це етап оцінки ефективності корекційного впливу.
Навчально-тематичний план

з/п




Тема


Кількість

годин

1.

Знайомство. Я та інші

1

2.

Який я?

Світ емоцій та почуттів (Мої емоції та почуття)

1

3.

Я можу…














База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка