Програма Горішненської сзош І-ІІ ступенів на 2014-2015 н р




Скачати 298.27 Kb.
Дата конвертації30.04.2016
Розмір298.27 Kb.
Виховна програма

Горішненської СЗОШ І-ІІ ступенів

на 2014-2015 н.р.

http://1ua.com.ua/manage/foto/20119/b7105812.jpg

http://1ua.com.ua/manage/foto/20113/b7068981.jpg

Місія школи: підготовка дитини до осмисленого й

реального сприйняття життя.

Головна мета: здорова, інтелектуально-розвинута, духовно багата особистість з активною громадянською позицією.

.

Бачення: бути колективом однодумців, який шляхом поєднання зусиль держави , громади і церкви створює високодуховне навчально – виховне середовище.



Цінності – Учні та Батьки :
Відповідальність:ми виконуємо те , що обіцяємо, і ми чесні з нашими учнями та їх батьками, бо саме їх довіра є нашим найбільшим досягненням.
Простота: ми розробляємо та застосовуємо найбільш ефективні форми та методи навчання

Та виховання, які є простими для розуміння та використання.


Інноваційність:ми використовуємо в навчально-виховному процесі інноваційні технології, впроваджуємо комп’ютерні методи навчання та виховання. Створення учнями власних проектів, використання комунікаційних можливостей всесвітньої мережі підвищує інтерес до

навчання, дисциплінує мислення, формує навички самоосвіти.


Ефективність: ми працюємо так, щоб віддача від нашої педагогічної діяльності була максимальною, орієнтуючись на результат.
Прозорість: ми надаємо батькам повну та достовірну інформацію про якість навчально-виховного процесу.

Цінності-Педагогічні працівники:



Співпраця- наш колектив дотримується ефективної взаємодії та працює над тим, щоб кожен вчитель зміг досягти високого рівня професійності і зробити успішну кар’єру.

Професіоналізм- ми –колекти однодумців, котрі працюють над тим, щоб виховати всесторонньо розвиненого випускника, патріота своєї держави, ініціативну особистість, здатну конкурувати на ринку праці.

Досконалість- ми використовуємо різні форми та методи роботи для досягнення мети та постійно самовдосконалюємося.

http://1ua.com.ua/manage/foto/20129/b7435629.jpg

Співпраця із суспільством:

З метою повноцінного виховання учнів, котрі постійно знаходяться під пильним наглядом суспільства і покращення результативності , наша школа співпрацює з такими організаціями:


  • Народним домом с.Горішнеhttp://bolinet.com.ua/userfiles/image/morshin.jpg

  • Народним домом с.В.Лукавиця

  • Церквою св.Василя с.Горішне

  • Церквою Успіння Пресвятої Богородиці с.В.Лукавиця

  • Санаторно-курортним комплексом «Моршинкурорт»

http://1ua.com.ua/manage/foto/20121/b7189828.jpg http://1ua.com.ua/manage/foto/20114/b7461097.jpg http://1ua.com.ua/manage/foto/20108/b7310062.jpg http://1ua.com.ua/manage/foto/20108/b7203264.jpg

Виховна проблема:

« Формування національної свідомості школярів через засвоєння ключових компетенцій учнів в особистісно-зорієнтованому педагогічному середовищі»

Завдання виховної роботи:



  • Виховання школярів та формування їх світогляду на засадах християнської моралі, культури та традицій;

  • Формування моральних цінностей дитини через повагу до цінностей сім'ї, традицій і звичаїв українського народу;

  • Формування у дітей патріотичної свідомості, поваги до державних символів України через призму вивчення історичної та культурної спадщини народу;

  • Формування культури здорового способу життя через впровадження моральних стимулів для заняття фізичною культурою та спортом;

  • Запобігання правопорушенням учнів, профілактична робота з правового виховання через повагу до закону, прав та обов’язків громадянина України.

Очікувані результати:

  • Християнська мораль та культура стануть основою виховної роботи у школі.

  • Школа зробить вагомі кроки до перетворення в осередок духовного виховання у співпраці з церквою та громадськими організаціями.

  • Зросте рівень громадянської активності, духовності та культури учнів.

  • Зросте зацікавленість батьків до виховання їх дітей на засадах християнської моралі й культури.

  • Знизиться рівень проявів аморальності серед учнів (в тому числі пияцтва, тютюнопаління, бездоглядності).

  • Збільшиться кількість учнів, які займаються фізичною культурою та спортом.

  • Більшість учителів школи перебуватиме у творчому пошуку шляхів зближення школи і громади, що допоможе учням і самим вчителям відчути власну значимість, реалізувати свої ще нереалізовані здібності.

  • Учні школи відчують нагальну потребу бути корисним школі , громаді, суспільству,

потребу самовираження, власної значимості

  • Активні члени місцевої громади, батьки зможуть і захочуть брати участь у вирішенні проблем школи.

  • Підвищиться імідж школи.

Виконання виховних завдань школи у 2014-2015 н.р.

Загальні виховні завдання школи:

  • утвердження принципів загальнолюдської моралі, формування морально-етичних якостей;

  • формування навичок здорового способу життя;

  • виховання свідомого громадянина-патріота.




Загальні виховні завдання школи

Спосіб виконання (конкретні завдання)

  1. Утвердження принципів загальнолюдської моралі, формування морально-етичних якостей.

    1. Сприяти розвитку християнських цінностей доброти і милосердя.

    2. Поглиблювати вплив християнського світогляду на свідомість школярів.

    3. Прищеплювати любов і повагу до традицій і звичаїв свого народу.

  1. Формування навичок здорового способу життя

    1. Пропагувати здоровий спосіб життя.

    2. Проводити профілактику правопорушень серед учнівської молоді.

  1. Виховання свідомого громадянина-патріота.

    1. Виховувати повагу до Конституції України, державних символів.

    2. Прилучати до культурних надбань українського народу

    3. Формувати правову культуру школярів, уміння дотримуватись правових обов’язків.

Загальне завдання: 1. Утвердження принципів загальнолюдської моралі, формування морально-етичних якостей.

Конкретне завдання: 1.1. Сприяти розвитку християнських цінностей доброти і милосердя.

Напрям: Морально-етичне виховання



Зміст заходів, які необхідно провести

Відповідальні за проведення

Терміни виконання

Як перевірити, чи досягнуто заплановане

1

Запровадити уроки «Основи християнської етики» у всіх класах

Дирекція, вчитель християнської етики

Щороку

Навчальний план, тематичне планування, розробки уроків

2

Розробити тематику бесід морально-етичного спрямування і проводити їх

Класні керівники

Щороку

Розробки бесід

3

Провести акції :

  • «Миколай мене не забуде»

  • «Великодній кошик»

Класні керівники

Щороку грудень,

перед Великоднем



Висвітлення на дошці оголошень школи

4

Виявити на території села одиноких людей похилого віку, що потребують допомоги

Учнівське самоврядуван-ня

Вересень 2014

Наявність бази даних одиноких людей похилого віку, що потребують допомоги

5

Налагодити роботу по наданню посильної допомоги одиноким людям похилого віку

Учнівське самоврядуван-ня

Постійно


Опитування людей


6

Провести:

  • Бесіди за круглим столом:

  • «Добро починається з тебе»

  • «Мої добрі справи»

  • «Я вірю в силу доброти»

Директор школи

Грудень,
2014

Матеріали бесід


  • Години спілкування:

  • «Милосердя і доброта – найбільші людські цінності»

  • «Добро є життя»

  • «Вічні цінності людини»

Класні керівники

Листопад, грудень,

2014


Матеріали бесід




  • Літературно-музичні композиції:

  • « «Життя коротке, поспішай творити добро!»

  • «Десять Божих заповідей – наш дороговказ»

Класні керівники

Січень,


2014



Сценарії


  • Диспут

  • «Раз добром нагріте серце – вік не охолоне»




Вчитель християнської етики

Січень,

2014

Кількість учасників


  • Вечори:

  • «Немає вищої святині, як чисте сяйво доброти»

Класний керівник 9 класу

Листопад,

2014



Сценарії

  • Тиждень християнської етики «Будуйте храм в душі своїй»

Вчитель християнської етики

Лютий, 2014

План проведення

7

Підбиття підсумків роботи учнівського самоврядування в даному напрямку

Класні керівники,

Травень, 2014

Рішення конференції

http://1ua.com.ua/manage/foto/20149/5116894.jpghttp://1ua.com.ua/manage/foto/20149/5030028.jpghttp://1ua.com.ua/manage/foto/20122/7083450.jpg



http://1ua.com.ua/manage/foto/20121/7150373.jpghttp://1ua.com.ua/manage/foto/201312/7034829.jpghttp://1ua.com.ua/manage/foto/20135/7236065.jpg

Конкретне завдання: 1.2. Поглиблювати вплив християнського світогляду на свідомість школярів.

Напрям: Морально-етичне виховання



Зміст заходів, які необхідно провести

Відповідальні за проведення

Терміни виконання

Як перевірити, чи досягнуто заплановане

1

Провести зустрічі учнів із місцевим настоятелем храму:

  • «Живи – добро звершай, та нагород за це не вимагай»

  • «Будні і свята Бог послав людині»

Вчитель християнської етики

Грудень,


березень,
2014


Кількість учасників

2

Провести свята:

  • «Вже іде святий Миколай»

  • «Ісус Христос - зразок для наслідування»

Вчитель християнської етики. Вчителі початкових класів

Щороку

грудень, травень



Сценарії

3

Випускати стінгазети:

  • «Літургійний рік»

  • «З життя святих»




Учнівське самоврядування,

Щомісяця

Матеріали стінгазет
















4

Диспути:

  • «Як ми молимося»

  • «Думай добре, роби добро – і буде тобі добре»

Вчитель християнської етики

Жовтень

2014


Лютий, 2015

Кількість учасників

5

Проект «Екологія душі»

Вчитель християнської етики

2015

Проекти

6

Проводити конкурс духовної пісні «Збудуймо Всеукраїнський Храм Миру, Любові та Єднання»

Вчитель музики

Щороку

травень


Кількість учасників, переможці конкурсу

7

Організувати і провести екскурсії по святих місцях регіону

  • Страдч

  • Крехів

  • Грушів

Вчитель християнської етики

Травень,

червень
2014




Кількість учасників

8

Проводити Різдвяне дійство «Вертеп

Вчитель християнської етики

Січень

2014


Направлені кошти

9

Проводити Свято Писанки

Класні керівники

Перед Великоднем

Сценарії, виставка писанок

Конкретне завдання: 1.3. Прищеплювати любов і повагу до традицій і звичаїв свого народу.

Напрям: Національне виховання



Зміст заходів, які необхідно провести

Відповідальні за проведення

Терміни виконання

Як перевірити, чи досягнуто заплановане

1

Провести анкетування «Родинні традиції в сім’ї»

Класні керівники

Вересень 2014

Результати анкетування

2

Урочисті виступи

«Відзначення Дня утворення УПА»



Класні керівники, вчитель історії

14 жовтня

Кількість учасників


3

Проект

«Козацькими дорогами з козацькими стравами»



Вчитель історії

2014

Проекти

4

Конференції на тему:

  • «Свята осіннього циклу»

  • «Свята зимового циклу»

  • «Свята весняного циклу»

Класні керівники

Вересень 2014

Січень

2015



Кількість учасників

5

Вікторина

«Від роду до народу»



Класні керівники

Квітень,

2014


Кількість учасників, переможці

6

КВК

«Є в народу нашого свята та традиції»



Класні керівники


Травень, 2015

Кількість учасників, переможці

7

Вечорниці


  • «Ой доле, доленько…»




Класні керівники


Грудень
2014


Сценарії

8

Конкурси:

  • колядок і щедрівок «Небо і земля нині торжествують»




  • писанок «Писанка – символ життя»




  • гаївок «Народні гуляння»

Вчитель музики

Вчитель образотворчого мистецтва
Вчитель музики

Січень


2015

Квітень


2014

Квітень 2014


Кількість учасників, переможці.





9

Театралізоване дійство:

  • «Різдвяна зірка на весь світ засіяла»



Класні керівники, вчитель музики


Січень

2015


Сценарії

10

Круглий стіл «Перлини народних звичаїв»

Класні керівники

2015

Кількість учасників

11

Творча майстерня «Аплікація соломкою»

Вчитель образотворчого мистецтва

Листопад

2014


Кількість учасників, роботи

12

Майстер-клас «Писанкарство»

Вчитель початкових класів

Коцур Н.В.



Березень

2015


Кількість учасників, роботи

13

Великоднє дійство:

  • «Свята Пасха йде до хати, будемо Великдень справляти»



Класні керівники

Квітень

2014



Сценарій

14

Прибирання символічної могили «Борцям за волю України»

Класні керівники

Жовтень,

квітень


Порядок біля могили

http://1ua.com.ua/manage/foto/20112/7256092.jpg

http://1ua.com.ua/manage/foto/20113/7478878.jpghttp://1ua.com.ua/manage/foto/20133/7446896.jpg



http://1ua.com.ua/manage/foto/20111/7608560.jpghttp://1ua.com.ua/manage/foto/201211/7366305.jpghttp://1ua.com.ua/manage/foto/20111/7567273.jpg

Загальне завдання: 2. Формування навичок здорового способу життя

Конкретне завдання: 2.1.Пропагувати здоровий спосіб життя.

Напрям: Фізичне виховання



Зміст заходів, які необхідно провести

Відповідальні за проведення

Терміни виконання

Як перевірити, чи досягнуто заплановане

1

Проводити медичний огляд школярів

Класні керівники, адміністрація школи

Липень-вересень

2014



Створення єдиної бази індивідуальних «карток здоров’я» учнів

2

Проводити моніторинг «Як ти оцінюєш своє здоров’я»

Класні керівники

Жовтень

2014



Результати моніторингу

3

Проводити аналіз якості харчування учнів

Бракеражна комісія, адміністрація школи

Постійно

Оприлюднення узагальнених результатів

4

Проводити обстеження житлово-побутових умов учнів, що мають проблеми зі здоров’ям

Класні керівники

Вересень

2014



Наявність актів обстеження

5

Провести анкетування учнів

  • «Світоглядні орієнтації молоді»

  • «Учнівська молодь: цінності та пріоритети»

  • «Істинні критерії здоров’я»

Класні керівники

Вересень

Листопад
2014


Лютий

2015


Результати анкетування

6

Провести години спілкування на тему:

  • «Снід! Не залишаймося байдужими»

  • «Корисна їжа і здоров’я»

  • «Дотримуйся правил здорового харчування»

  • «Здоровим бути модно»

  • «Здоров’я багатство людини»

Класні керівники


Грудень
2014



Тематичні розробки

7

Розробити пам’ятки

«У здоровому тілі – здоровий дух»



Класні керівники

Листопад

20114


Пам’ятки

8

Провести бесіду

«Найцінніший дар життя»




Фельдшер

Січень,

2015


Кількість учасників

9

Випускати стіннівку : «Це має знати кожен»

Учнівське самоврядування

Щоквартально

Матеріали стіннівок

10

Проводити спортивні свята та змагання, брати участь у районних спортивних заходах

Вчитель фізичного виховання

Протягом року

План-графік спортивних заходів, кількість учасників, спортивні досягнення

11

Провести тиждень спорту

Вчитель фізичного виховання

2014

План проведення тижня

12

Проводити олімпійські уроки

Вчитель фізичного виховання

Жовтень

2014


Кількість учасників, переможці

13

Круглий стіл

  • «Голосую за здоровий спосіб життя»

  • «Правильний вибір»

Вчителі біології та основ здоров’я

Березень,

2015
2015






14

Проводити свято «Посвята в козачата»

Вчителі початкових класів

Жовтень

2014


Сценарій



http://1ua.com.ua/manage/foto/20108/7310590.jpghttp://1ua.com.ua/manage/foto/20111/7269082.jpghttp://1ua.com.ua/manage/foto/20111/7560896.jpg

Конкретне завдання: 2.2 Проводити профілактику правопорушень серед учнівської молоді.

Напрям: Превентивне виховання



Зміст заходів, які необхідно провести

Відповідальні за проведення

Терміни виконання

Як перевірити, чи досягнуто заплановане

1

Проводити анкетування з метою оцінки рівня розповсюдження шкідливих звичок серед школярів

Класні керівники

Вересень

2014


Узагальнена інформація, наявність анкет

2

Розробити і провести виховні години на теми:

  • «Як не «захворіти на шкідливу звичку?»

  • «Посієш учинок – пожнеш звичку. Посієш звичку – пожнеш характер. Посієш характер – пожнеш долю»

  • «Думай гарно, і думки твої визріють гарними вчинками»

  • «Поведінка – дзеркало, у якому кожний показує своє обличчя»

  • «Шкідливі звички. Як їх попередити?»

Класні керівники

Жовтень,

2014



Розробки виховних годин

3

Організувати і провести зустріч з лікарем-педіатром

Класні керівники

Квітень

2012


Кількість учасників

4

Провести тиждень «Ми за здоровий спосіб життя»

Класні керівники, вчитель основ здоров’я

Квітень

2015


Матеріали проведених заходів

5

Провести театралізоване дійство


  • «Суд над шкідливими звичками»




Вчитель основ здоров’я

Листопад,
2014


Сценаріїй

6

Провести тренінги:

  • «Чи можна наркотикам сказати – ні?»

  • «Як не стати залежним від шкідливих звичок»

Вчитель основ здоров’я

Березень,

2015


Кількість учасників

7

Провести конкурси

малюнків на тему:

  • «Алкоголізм – злоякісна пухлина людського організму»;

  • «Наркотикам - НІ!»

Вчитель образотворчого мистецтва

Вересень,

2014


Роботи учнів, визначення переможців, нагородження Грамотами

8

Проводити індивідуальні бесіди з учнями, схильними до вживання алкоголю, тютюнопаління.

Класні керівники

Постійно

Матеріали бесід, щоденники індивідуальної роботи

9

На засіданнях батьківського лекторію провести просвітницькі бесіди з батьками з даної проблеми

Класні керівники

Згідно плану

Матеріали для батьківського лекторію

10

Провести батьківські збори:

  • «Авторитет батьків і його роль у вихованні дітей»

  • «Злочин можна попередити»

Класні керівники

Жовтень


2014

Березень


2015



Протоколи засідання

11

Розробити пам’ятку для батьків «Про відповідальність за виховання дітей»

Класні керівники

Січень,

2015


Пам’ятка

12

Провести зустріч з працівниками інспекції у справа неповнолітніх

Голова ШРПП

Квітень,

2015


Кількість учасників

13

Проводити засідання ШРПП

Голова ШРПП

1 раз в 3 місяці

Протоколи засідань

14

Залучати учнів, схильних до правопорушень, до участі в позашкільних заходах

Вчителі-предметники

Постійно

Кількість учнів

15

Проводити зустрічі-бесіди з батьками учнів, схильних до правопорушень

Класні керівники

Постійно

Звіт про підсумки індивід. роботи з батьками



Загальне завдання: 3. Виховання свідомого громадянина-патріота.

Конкретне завдання: 3.1. Виховувати повагу до Конституції України, державних символів.

Напрям: Громадянсько – патріотичне вихованняhttp://1ua.com.ua/manage/foto/20111/7149549.jpg



Зміст заходів, які необхідно провести

Відповідальні за проведення

Терміни виконання

Як перевірити, чи досягнуто заплановане

1

Розробити і провести бесіди:

  • «Державні та національні символи України»

  • «Історія урочистої пісні «Що таке гімн»

  • «Наша країна – європейська держава»

Класні керівники

5 - 6 класи

7 - 8 класи
9 клас



Вересень,

2014




Матеріали бесід


2

Провести виховні заходи:

  • «Духом завжди була вільною»

  • «Прийди до серця, Україно!»

  • «Ми – твої діти, ми – твої квіти, ми – України надія одна»

  • «Це моя Україна, це моя батьківщина, що як мама і тато одна»

  • «А на тих рушниках земля рідна моя»

Класні керівники



14 жовтня
2014






3

Діагностування

«Що є для тебе Батьківщина?»



Класні керівники

Вересень,

2014


Результати анкетування

4

Диспути:

  • «Будьмо гідними називати себе українцями»

  • «Що означає бути патріотом?»

Вчитель історії

Лютий,

2015



Кількість учасників

5

Провести круглий стіл:

  • «Я громадянин і патріот держави»

  • «Героїзм у наш час. Який він?»

Вчитель історії

Квітень
2015

Кількість учасників

6

Організовувати виставку малюнків

«Я - частинка України»




Вчитель образотворчого мистецтва

Грудень


2014

Роботи учнів, переможці

7

Проводити конкурс

«Ігри патріотів»



Класні керівники

Січень

2014


Кількість учасників, переможці


http://1ua.com.ua/manage/foto/201312/7333597.jpg

Конкретне завдання: 3.2 Прилучення до культурних надбань українського народу

Напрям: Національне виховання



Зміст заходів, які необхідно провести

Відповідальні за проведення

Терміни виконання

Як перевірити, чи досягнуто заплановане

1

Випускати стінгазету «Літературний цитатник»

Вчителі української мови

Щомісяця

Матеріали стінгазет

2

Провести наступні заходи до річниці створення УПА:

  • Свято «Доти буде Україна, поки будуть козаки»

  • Мітинг – панахида «Сумує вітер – реквієм в полях»

  • Свято «Забави козачат на сучасний лад»

  • Виховний захід «І покажем, що ми, браття, козацького роду»

Класні керівники

Вчитель музики


Жовтень

2014



Сценарії

Кількість учасників, переможці


3

Провести наступні заходи до Дня писемності:

  • Свято «Моя люба мово, мово українська. Скільки в тобі рідного! Скільки в тобі близького!»



  • Тиждень української мови


Вчитель української мови

Листопад
2014
2014


Сценарій
Сценарій

План проведення тижня



4

Провести наступні заходи до річниці битви під Крутами:

  • Усний журнал «Вони загинули за Україну»

  • Виховна бесіда «Слава героям України»




Класні керівники




Січень

2015




Матеріали бесіди

Сценарій


5

Провести наступні заходи до Дня Соборності України:

  • Виховні бесіди «Вони боролись за рідний край, за Україну»

  • Літературний вечір «Задзвеніли срібні дзвони»

Класні керівники


Вчитель історії

Січень

2015

Матеріали бесід
Сценарій


6

Провести наступні заходи до річниці Дня народження Лесі Українки:

  • Усний журнал «Ні, я жива, я вічно буду жити!»

  • Літературно – музична композиція

  • «Безсмертна дочка Прометея»




Вчитель української мови

Лютий

2015




Матеріали бесід
Сценарії


7

Шевченківські дні:

  • Усний журнал «Будеш, батьку, панувати»

  • Конкурс знавців життя і творчості Т. Шевченка.




  • Літературний вечір:

  • «Слухайте голос безсмертний Тараса!»




  • Літературно – музична композиція

«Свіча запалена від серця»


Вчитель української мови

Березень

2015


Матеріали бесід

Сценарій
Кількість учасників, переможці
Сценарії


Конкретне завдання: 3.3. Формувати правову культуру школярів, уміння дотримуватись правових обов’язків.

Напрям: Правове виховання



Зміст заходів, які необхідно провести

Відповідальні за проведення

Терміни виконання

Як перевірити, чи досягнуто заплановане

1

Провести анкетування

«Виконуй обов’язки, поважай правопорядок і закон.»



Класні керівники

Листопад,

2014


Результати анкетування

2

Провести бесіди:

  • «Виховуємо громадянина»

  • «Чи знаєш ти свої права і обов’язки»

Класні керівники

Грудень,

2014




Матеріали бесід


3

Провести бесіду «Правові обов’язки школяра

Вчитель правознавства

Березень, 2015

Кількість зацікавлених

4

Круглий стіл на тему:

  • «Вчинок, відповідальність, наслідки»

  • «Освіта: право чи обов’язок»

Вчитель правознавства

Квітень, 2015

Листопад,

2014


Кількість учасників

5

Відкритий урок «Нормативно – правові акти»

Вчитель правознавства

Грудень,

2014


Конспект уроку

6

Провести тиждень правових знань

вчитель правознавства

2015

Наказ про підсумки проведення

7

Конкурс плакатів «Підліток і закон»

Вчитель образотворчого мистецтва

Лютий, 2015

Наявність плакатів

8

Диспут «Що означає бути патріотом?»

Вчитель правознавства

Березень 2015

Кількість учасників

9

Конкурс

«Слідство ведуть знавці»



Класні керівники

8 та 9 класів



Квітень,

2015


Кількість учасників, переможці

10

Розповідь

«Права дитини у нашій країні»



Вчитель правознавства

Травень,

2015


Кількість учасників, переможці

11

Ігри:

  • «Знай закон змолоду»




Вчитель правознавства

Лютий,

2015




Кількість учасників, переможці

12

Юридичний брейн – ринг.

Вчитель правознавства

Лютий,

2015


Кількість учасників, переможці


Загальне завдання: 4. Екологічне виховання.
Конкретне завдання: 4.1. Прищеплювати любов до природи, до всього

живого.
Напрям: Екологія. Орнітологіяhttp://1ua.com.ua/manage/foto/20134/7286314.jpg



Зміст та заходи які необхідно провести

Відповідальні за проведення

Термін виконання

Як перевірити чи досягнуто заплановане

1

Свято птахів

Вчитель біології

Квітень

2015


Сценарій

2

Акція:

«Допоможи пташині взимку»



Вчитель біології,класні керівники

Грудень 2014–

лютий 2015



Виготовлені годівничкиhttp://1ua.com.ua/manage/foto/20134/7168733.jpg

3

Виготовлення шпаківень

Класні керівники, вчитель біології

Лютий 2015

Наявність шпаківень

4

Конкурс:

«Кращий орнітолог»

Вчитель біології

Березень

2015


Сценарій, учасники, переможці

5

Весняна толока:

«Очистимо, відновимо, озеленимо свій край»



Класні керівники

Квітень

2014


Прибрана пришкільна територія та берег р.Жижава


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка