Правила здорового способу життя. Вибір способу життя. Складання індивідуального плану здорового способу життя 4\3




Дата конвертації29.04.2016
Розмір52.3 Kb.
Основи здоров’я

7 клас

(35 год., з них 3 год. резервні)



з\п

Зміст уроку

Практична частина

Здоровий спосіб життя (1 год.)

1

Здоровий спосіб життя як умова збереження і зміцнення здоров’я. Складові здорового способу життя.




Життя і здоров’я людини.(6 год.)

2\1

Формування здорового способу життя. Значення навичок і звичок для здоров’я.




3\2

Правила здорового способу життя. Вибір способу життя.

Складання індивідуального плану здорового способу життя

4\3

Принципи безпечної життєдіяльності. Правила поведінки, безпечної для життя.




5\4

Безпека на дорогах. Безпека пасажира легкового і вантажного автомобіля. небезпечні вантажі. Види ДТП. Дії свідка ДТП.




6\5

Техногенна безпека. Правила без-печної безпеки житла. Пожежа в громадському приміщенні. Плани евакуації, знаки пожежної безпеки. Особливості користування палив-ними газами.

Моделювання ситуації евакуації з класу, школи.

7\6

Попередження захворювань. Захисні реакції організму людини. Основні методи попередження неінфекцій-них та інфекційних захворювань.




8

Тематичне оцінювання №1




Фізична складова здоров’я (5 год.)

9\1

Вікові особливості індивідуального розвитку підлітків.

Визначення індивідуальних показників фізичного здоров’я

10\2

Ознаки статевого дозрівання. Чинники ризику індивідуального розвитку.




11\3

Особливості стану шкіри в підлітко-вому віці. Типи шкіри. Особливості догляду за шкірою. Попередження захворювань шкіри дівчат і хлопців.

Вибір і правила застосування косметичних засобів.

12\4

Косметичні проблеми підлітків. Косметичні засоби і здоров’я.




13\5

Косметичні засоби для дівчат. Косметичні засоби для хлопців.




14

Тематичне оцінювання №2




Соціальна складова здоров’я (10 год.)

15\1

Поняття про соціальні чинники здо-ров’я і безпеки підлітків. Соціальні чинники ризику для здоров’я в най-ближчому оточенні підлітків.




16\2

Причини вживання наркотичних речовин підлітками.




17\3

Поняття про наркотичну залежність. Ознаки наркотичної залежності.




18\4

Невідкладна допомога при нарко-тичному отруєнні. Кримінальна відповідальність за поширення нар-котичних речовин.




19\5

Наркоманія і ВІЛ-інфікування. Особливості поширення ВІЛ-ін-фікування серед молоді України. Протидія дискримінації щодо ВІЛ-інфікованих.




20\6

Збудник туберкульозу, умови інфі-кування та розвитку захворювання.




21\7

Профілактика туберкульозу.




22\8

Хвороби цивілізації.




23\9

Куріння і рак.




24\10

Соціальні чинники ризику «хвороб цивілізації».

Виконання проекту «Створення антитютюнової, антиалкогольної, антинаркотичної реклами»

25

Тематичне оцінювання №3




Психічна і духовна складова здоров’я (9 год.)

26\1

Психологічна характеристика підліткового віку.




27\2

Умови, що сприяють психологічно-му розвитку підлітка. Розвиток інте-лектуальних задатків.




28\3

Психологічні особливості поведінки людини в екстремальних умовах.




29\4

Відчуття, емоції, почуття. Вихован-ня культури почуттів та способу їх вияву.




30\5

Взаємозв’язок почуттів і здоров’я. Емоційне благополуччя. Ознаки пси-хологічного благополуччя.




31\6

Фактори, які порушують психоло-гічну рівновагу. Способи відновлен-ня і підтримки психологічної рівно-ваги.




32\7

Конфлікти і здоров’я. Психологічні конфлікти і способи їх подолання.

Виконання проекту «Способи розв’язання конфліктів»

33\8

Поняття про стрес. Вплив стресу на здоров’я.




34\9

Методи запобігання стресу.




35

Тематичне оцінювання №4





База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка