Порядок реєстрації органу державної влади та органу місцевого самоврядування в Державній системі електронних звернень



Скачати 30.75 Kb.
Дата конвертації26.04.2016
Розмір30.75 Kb.

Інструкція. Єдиний інформаційний веб-ресурс звернень громадян до органів державної влади та органів місцевого самоврядування


Порядок реєстрації органу державної влади та органу місцевого самоврядування в Державній системі електронних звернень

  1. Терміни, які застосовуються в даній Інструкції:

Установа – орган державної влади або орган місцевого самоврядування.

Адміністратор установипосадова особа установи, призначена у встановленому порядку відповідальною за організацію роботи установи в Державній системі електронних звернень.

Державна система електронних звернень (далі – Система) - Єдиний інформаційний веб-ресурс звернень громадян до органів державної влади та органів місцевого самоврядування.

Адміністратор Системи – державне підприємство «Державний центр інформаційних ресурсів України».

Держатель Системи – Державне агентство з питань науки, інновацій та інформатизації України.

  1. Для забезпечення реєстрації установи в Системі потрібно сформувати заявку на реєстрацію.

  2. Формування заявки на реєстрацію здійснює Адміністратор установи.

  3. Для формування заявки необхідно здійснити такі дії:

4.1. Зайти на головну сторінку Системи за адресою www.z.gov.ua.

4.2. На головній сторінці Системи натиснути на посилання «Формування заявки на реєстрацію органу державної влади» (мал. 1).



мал.1 Посилання «Формування заявки на реєстрацію органу державної влади

4.3. У вікні «Заявка на реєстрацію органу державної влади» заповнити обов’язкові поля, які позначені «*» (мал.2).

Мал.2 Екранна форма «Заявка на реєстрацію органу державної влади»



    1. Після заповнення всіх обов’язкових полів натиснути кнопку

    2. У разі, якщо одне чи декілька обов’язкових полів не заповнено Система видасть відповідне повідомлення (мал.3)

Мал.3 Повідомлення Системи про необхідність заповнення поля

Після заповнення усіх обов’язкових полів та натискання кнопки

відображається екранна форма, яка дозволяє здійснити перевірку внесеної інформації і у разі виявлення помилок відредагувати її (мал. 4)



Мал. 4 Відображення внесеної інформації

Редагування внесених даних здійснюється по натисканню кнопки

4.6. Після виправлення усіх помилково заповнених полів необхідно натиснути кнопку





    1. По натисканню кнопки відкривається наступна екранна форма (мал.5),

Мал.5 Екранна форма «Заявка на реєстрацію органу державної влади успішно відправлена»

у якій необхідно натиснути кнопку , після чого Системою буде запропоновано відкрити або зберегти сформовану заявку на реєстрацію (мал.6).

Мал.6 Екранна форма для завантаження чи зберігання проекту листа



    1. Сформовану заявку на реєстрацію установи необхідно роздрукувати, засвідчити підписом керівника та печаткою установи і надіслати на поштову адресу Держателя Системи (01601, м. Київ, бульв. Т.Шевченка, 16). Держатель Системи здійснює перевірку правильності заповнення заявки (засвідчення підписом, печаткою установи тощо) та передає її Адміністратору Системи.

4.9. Адміністратор Системи здійснює перевірку відповідності даних, зазначених в заявці, з даними, які були внесені в Систему Адміністратором установи. У разі невідповідності цих даних Адміністратор Системи коригує їх згідно із отриманою заявкою у паперовій формі та надсилає на електронну адресу установи повідомлення по реєстрацію установи в Системі.

4.10. Після отримання Адміністратором установи повідомлення про успішну реєстрацію, він може здійснити дії по реєстрації в Системі посадових осіб установи, які відповідно до своїх функціональних обов’язків здійснюють приймання електронних звернення та запитів, які адресовані установі.


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка