Положення про проведення шкільних змагань серед спортивних родин «Тато, мама, я спортивна сім'я» Мета змагань



Скачати 110.21 Kb.
Дата конвертації02.05.2016
Розмір110.21 Kb.
Положення

про проведення шкільних змагань серед спортивних родин

«Тато, мама, я – спортивна сім'я»


  1. Мета змагань

Змагання проводяться з метою всебічного фізичного і духовного розвитку людини, виховання патріотизму, залучення до систематичних змагань фізичною культурою і спортом батьків і дітей, організації змістовного дозвілля та пропаганди здорового способу життя, формування змістовного дозвілля та зайнятості дітей.


  1. Місце і час проведення змагань

Змагання проводиться 28 листопада 2012 року у місті Сквира в приміщенні ДЮСШ.


  1. Керівництво проведення змагань

Загальне керівництво підготовкою і проведенням змагань здійснюють завуч з навчально-виховної роботи, НВК «Сквирський ліцей – ЗОШ I-II ступенів». Безпосереднє проведення змагань покладається на педагога-організатора, вчителя фізичної культури.


  1. Учасники змагань

До участі у змаганнях допускається одна родина з числа учнів початкових класів (одна сім`я з кожного класу). Склад команди - сім'я з трьох осіб (батько, мама, син або дочка). Вік дитини 7-10 років. Родини змагаються у спортивній формі та спортивному взутті.


  1. Визначення переможців

Команда-переможниця визначається за найбільшою сумою набраних балів і нагороджується в окремій номінації. Найбільша кількість балів за кожну естафету – 4.


  1. Нагородження

Команди, які посіли призові місця нагороджуються пам’ятними подарунками і дипломами. Команди - учасники грамотами та подарунками.

Підготовка до свята

Реквізит

Підготувати спортивний інвентар.

Підготувати грамоти й запрошення на свято.

Підготувати протокол.

Забезпечити музичний супровід.
Робота з журі


  • Підготовка протоколів;

  • Систематизація оціночної шкали;

  • Підрахунок результатів.


Спортивне свято

«Тато, мама, я – спортивна сім'я
Спортивний інвентар: м’яка іграшка сердечко, естафетні палички,стійки, крейда,тенісні кульки,іграшки, м’ячі, гімнастичні обручі, гімнастичні лави, мішки, 4пари шаровар, кульки, «крижини» , кеглі, мати, скакалки.
Підготовчий момент! Напередодні свята необхідно провести бесіди з батьками сформувати 1 команду з кожного класу. Кожна команда повинна складатися з тата мами і дитини.
Вступне слово: фізичне виховання відіграє значну роль у підготовці всебічно розвиненої молодої людини, здатної успішно трудитися в різних галузях господарства і соціально культурної сфери, захищати Батьківщину. Отож завданням школи – не тільки в підготовці високоосвіченої висококультурної молодої людини, а й у створенні необхідних передумов для її всебічного фізичного розвитку. Найпершими вихователями, вчителями дітей є батьки, сім’я. Від рівня їхньої культури залежить рівень сформованої людяності, духовності, гідності дітей, у яких закладаються основи багатьох умінь і навичок, звичок. Тому актуальним залишається питання про співпрацю школи і сім’ї щодо фізичного виховання і, зокрема, таких аспектів, як зміцнення здоров’я. Основним видом навчальних рухів усе таки є уроки. Кожний урок – це сюжет із життя, гра. І це не випадково, адже діти потребують гри. Найулюбленішим заняттям дітей – біг. Саме під час гри у дітей виникають позитивні емоції, які створюють для нервової системи найкращі умови формування найрізноманітніших рухових навичок і розвитку фізичних якостей. Граючись, діти засвоюють широкий набір рухових умінь, вчаться орієнтуватися в часі, просторі, оцінюють рівень м’язових зусиль. Ось так на уроках діти граються, вигадують, творять свої казки, і водночас стають сміливішими, спритнішими, вмілішими.
Виходять ведучі хлопчик і дівчинка.
1 ведучий: Шановні друзі, у нас сьогодні родинно – спортивне свято і називається: «Тато, мама і я – спортивна сім’я».

2 ведучий: Сьогодні на нашому святі присутні сім’ї. Давайте запросимо їх до залу.

Під оплески гостей, болільників, суддів сім’ї у спортивній формі входять до залу і займають свої почесні місця.
Сім'я – це пристань і гавань,

Сюди повертаєшся знов

Із мандрів далеких і плавань,

Тут вічно панує любов.

Тебе тут завжди пам'ятають

Куди ти не їхав, не йшов,

На тебе постійно чекають

Увага, турбота, любов

Сімейний вогонь палає,

Теплом наповнивши дім.

Хай тато маму кохає,

Хай щастя не зраджує їм.


1 ведучий: А які спортивні змагання відбудуться без суддівської бригади?

2 ведучий: Сьогодні цю місію будуть виконувати.

- старший суддя –

- старший секретар -

- суддя при учасниках – _______________ - вчитель фізичної культури, який має пояснювати проведення всіх спортивних конкурсів.



1 учень: Спортивні сім’ї – це чудово,

Спортивні сім’ї – вищий клас,

До всіх учасників це слово,

Прийміть низький уклін від нас!



учень: Живіть щасливо і багато,

Любов до спорту збережіть,

Хай кожен день вам буде святом,

Життям упевнено ідіть!



3 учень: Любов до праці передайте,

Своїм нащадкам, й кожний день

Щораз зі спорту починайте,

Неначе із дзвінких пісень!



4 учень: Нехай мов факел запалає

Любов до спорту у серцях

І хай ніколи не згасає,

Зігріє вам життєвий шлях!



5 учень: Хай не буде суперечок

Серед нас ніколи!

Нехай спорт нас об’єднає

В нашій рідній школі.



6 учень: Бажаємо, щоб ви спорт любили,

Сьогодні завтра і завжди,

Щоб перемагали та успіхами жили,

І щоб ні в чім не знали ви біди.



7 учень: Бажаєм проявити силу й волю,

Усе віддати в чесній боротьбі.

Знайти удачу на спортивнім полі

Й принести задоволення нам і собі.


1 ведучий: Але жодні змагання не починаються з розминки.

 2 ведучий: На розминку всі виходьте, і м’язи свої розімніть.


Розминка

  1. В.п. – руки до плечей, ноги на ширині плечей.

Колові обертання плечей. 4 оберти вперед, 4 – назад, 4 оберти поперемінно вперед, 4 – поперемінно назад.

  1. В.п. – руки на поясі, ноги на ширині плечей.

Пружні нахили ліворуч і праворуч.

  1. В.п. – руки перед грудьми, ноги на ширині плечей. Махи ногами.

  2. В.п. – руки на поясі, ноги на ширині плечей.

1 – нахил униз; 2 – руки вгору, прогнутися; 3- присісти; 4 – випрямитися.

  1. В.п. – руки « в замку», нога в упорі на носку.

Обертання кистями рук і гомілковостопним суглобом.

  1. Біг на місці.

  2. Відновлення дихання.


1 ведучий: Дорогі діти та батьки! Сьогодні ми зібралися, щоб позмагатися в конкурсах і довести, що всі ми сильні, спритні, здорові і веселі.

2 ведучий: Ми вітаємо всіх учасників, які вирішили присвятити сьогодні день собі, своїй сім`ї та спорту!
Учитель фізкультури: Починаємо спортивні конкурси.
Конкурс «Від серця до серця»

Інвентар: м’яка іграшка сердечко.

Усі учасники стають у коло. В руках у одного сердечко. Говорячи побажання супернику, сердечко слід передавати з рук в руки з побажанням. Побажання бажано не повторювати.


1 ведучий: Усім дякуємо за теплі та щирі побажання.

2 ведучий: А тепер почнемо з найпростішого.

(Перед кожною естафетою помічники ведучих демонструють як проводиться гра).
ПЕРША ЕСТАФЕТА «Швидкі ноги»

Інвентар:8 обручів, 12 м’ячів.

На дистанції 8-9м напроти кожної команди лежить два круга. В кожному з них по 3 м’ячі. За командою кожний учасник повинен перенести м’ячі із кожного кола в інший і повернутися до своєї команди, передаючи естафету іншому учаснику.


1 ведучий: Молодці сім’ї, вправно впорались із завданням.

А поки журі працює, ми пропонуємо нашим учасникам перевести дух.



2 ведучий: Уболівальники сьогодні прийшли підтримати свої команди. Зараз ми вивчимо рухи групи підтримки на футбольному матчі. (Розучування рухів)
ДРУГА ЕСТАФЕТА «Біг по крижинах»

Інвентар:12 «крижин»

Кожна команда отримує по 3 «крижини». Завдання: перший біжить тато, кладе одну крижину і стає на неї. Потім кладе іншу «крижину» переміщається на неї, а є дитина стає на другу. Кладе третю переступаючи на неї, дитина переходить на другу, а мама стає на першу. Потім мама переходить до дитини, а першу крижину передає тату, який її кладе вперед і пересувається, а за ним так само переміщаються дитина і мама. Яка з команд першою дійде до фінішу.


ТРЕТЯ ЕСТАФЕТА «Біжи обережно»

Інвентар: 4 ложки, 4 тенісні кульки.

(Учаснику кожної команди дають у руки ложку, в яку кладуть кульку). Ваше завдання: оббігти кругом стільця, не випустивши кульки і не допомагати рукою. Повернутись на своє місце і передати ложку з кулькою іншому. Яка команда швидше справиться із завданням.


1 ведучий: Журі працює, а ми також часу не гаймо.

2 ведучий: У нашій школі навчаються талановиті учні, які не тільки гарно вчаться, а й у вільний час створюють цікаві танцювальні композиції.

1 ведучий: Отож, зустрічайте учнів 4-Б класу із танцювальною композицією
(Слово журі)
ЧЕТВЕРТА ЕСТАФЕТА «Біг з перешкодами»

Інвентар:4 гімнастичні лави, 4 скакалки,4 обручі, 4 тунелі,4 стійки

Пробігти по гімнастичні лаві, пролізти в тунелі (для дитини), добігти до скакалки і два рази пригнути (для мами),Вибити м’яч( для тата, поки мама скакає), перелізти в обруч, переплигнути через перешкоду і повернутися назад.


П’ЯТА ЕСТАФЕТА «Українські козаки»

Інвентар:шаровари.

Тато із дитиною одягають шаровари. Тато влазить в одну колошу, а дитина в іншу і так вони біжать до позначки і повертаються на фініш.


ШОСТА ЕСТАФЕТА для мам «Впізнай своїх дітей»

Інвентар: 4 пов’язки на очі.

Мами із зав'язаними очима впізнають своїх дітей на дотик. А діти стоять рядочком з витягнутими вперед руками.


СЬОМА ЕСТАФЕТА «Великі гонки»

Батько кожної команди повинен (будь-яким чином) перенести свою команду від початку до наміченого місця. Повернутися назад бігом всі разом взявшись за руки.


Гра з уболівальниками (Загадки про спорт)
(Слово журі)
ВОСЬМА ЕСТАФЕТА «Мішень»

Інвентар: пластикові пляшки з водою, м’ячі.

На відстані 9 м від стартової лінії команд розміщені ворота на лінії яких наставлені пластикові пляшки з водою, на яких написані цифри які означають кількість очок.

Завдання попаданням м’яча збити кеглі. Перемогла команда яка більше набере очок.
ДЕВ’ЯТА ЕСТАФЕТА «Підводники»

Інвентар:4 пари ласт, 4 маски, 4 трубки для підводників.

Дитина у ластах біжить дистанцію, тримаючи за руку маму, яка одягла маску, але очі на масці заклеєні.



ДЕСЯТА ЕСТАФЕТА «Малий і ще менший»

Інвентар:іграшки.

На відстані 10м лежать іграшки. Перший учасник підбігає, бере одну іграшку, повертається і передає цю іграшку іншому. Другий гравець бере іграшку і рухається до всіх іграшок. Бере ще одну, передає вже дві іграшки третьому. Так триває, аж поки закінчаться всі іграшки.


ОДИНАДЦЯТА ЕСТАФЕТА «Спіймай мишку»

Інвентар: 4 іграшкові мишки, мотузки, ковпаки.

До ноги дитини прив’язати іграшку. Тато з іншої команди полює за іграшковою мишкою. Його завдання ковпаком спіймати іграшку поки дитина бігтиме певну відстань.


ДВАНАДЦЯТА ЕСТАФЕТА «Транспортування потерпілого»

Інвентар:4 рулони туалетного паперу.

Батьки складають руки у вигляді стільця. Дитина сідає на руки. Біг всією родиною до наміченого місця. Зробити перев’язку «пораненому» і доставити його назад.


1 ведучий: Ось і закінчилися наші естафети.

2 ведучий: А поки журі з’ясовують, яка з команд найсильніша, ми пропонуємо вашій увазі виступ____________________________________________________

НХС
1 ведучий: Гра - це сфера співдружності, форма співтворчості дітей і дорослих.



2 ведучий: Гра неповторний, суверенний світ дитинства, який живе за своїми вічними законами, зберігаючи безцінну реліквію минулого.

1 ведучий: Гру можна віднести до найбільшого винаходу людства, де закладенні величезні потенціали народної мудрості, її неперевершеною цінністю виховання людини.

2 ведучий: Здорові діти – нація здорова,

Багата Україна і чудова.

Тож, діти, ви здоровими ростіть,

В майбутнє добрими ідіть!



1 ведучий: Ось і закінчилося наше спортивне свято. Зараз надаємо слово суддям, які обслуговували наші спортивні конкурси.

Оголошення результатів.

Нагородженим вручають квіти, подарунки, грамоти.


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка