Положення про методичний кабінет Положення про методичну раду Положення про методичне об`єднання Про психолого педагогічний семінар



Сторінка1/8
Дата конвертації29.04.2016
Розмір1.3 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7   8






Портфоліо методичної роботи

Ставівської ЗОШ І-ІІІ ст.


2015-2016 н.р.




Зміст:
І. Загальні положення:

Положення про методичний кабінет

Положення про методичну раду

Положення про методичне об»єднання

Про психолого – педагогічний семінар

ІІ. План роботи методичного кабінету

ІІІ. Робота педагогічного колективу над методичною проблемою

ІІІ. План роботи методичної ради школи

ІV. План методичної проботи на 2015 – 2016 н.р.

V. Форми методичної роботи

VІ. Структура методичної роботи

VІІ. Пам»ятка керівнику методичного об»єднання

VІІІ.Плани роботи методичних об»єднань


  • Гуманітрного циклу, початкових класів,

  • природничо – математичного циклу, класних керівників

ІХ. Перспективно-кваліфікаційний модуль

  • Перспективний план курсової перепідготовки та атестації

  • Підвищення фахового рівня та атестації педагогічних кадрів на 2015-2016 н.р.

  • Проведення рахонних семінарів на базі ЗОШ

  • Аналіз участі вчителів, що мають звання у методичній роботі

Х . Наші публікації

Х І. Відомості про випускників, які закінчили школу з відзнакою

Х ІІ. Організація роботи з обдарованими учнями


Учитись важко, а учить ще важче, 

Але не мусиш зупинятись ти, 

Як дітям віддаси усе найкраще, 

То й сам сягнеш нової висоти. 

П. Сингаївський 

Затверджую

Директор школи: /А.П.Глобенко/

ПОЛОЖЕННЯ

про методичний кабінет середнього закладу освіти

(наказ Міністерства освіти України від 28.10.1997 р. №385)



  1. Методичний кабінет середнього закладу освіти є організуючим центром методичної роботи з педагогічними працівниками Діяльність методичного кабінету визначається змістом внутрішньошкільної методичної роботи і методичних об'єднань, які працюють у даному середньому закладі освіти.

  2. Методичний кабінет, на базі якого проводиться внутрішкільна методична робота, рекомендується створювати у закладах освіти за наявності приміщень, придатних для творчої роботи педагогічних працівників.

3. Основним завданням методичного кабінету є:

  • надання навчально-методичних консультацій педагогічним працівникам;

  • координація колективних форм і методів роботи та самоосвіти з підвищення педагогічної майстерності та удосконалення фахової підготовки вчителів;

  • організація системи заходів, спрямованих на розвиток творчого потенціалу педагогів, впровадження досягнень кращого педагогічного досвіду та освітніх технологій.

4. Методичний кабінет проводить таку роботу:

  • створює умови для самостійної, індивідуальної роботи педпрацівників шляхом забезпечення їх необхідною науково-методичною літературою;

  • організовує консультації з питань психології, педагогіки, фахової підготовки, методики викладання предметів;

  • займається організацією та періодично проводить виставки навчальної літератури, забезпечує педагогічних працівників необхідною інформацією;

  • організовує та проводить педагогічні заходи: виставки, творчі звіти, практичні семінари, психолого – педагогічні семінари тощо;

  • сприяє участі педагогічних працівників у методичній та інноваційній роботі;

  • сприяє впровадженню в практику роботи вчителів перспективного педагогічного досвіду, досягнень сучасної науки та освітніх технологій.

5. Очолює методичний кабінет заступник директора з НВР. У своїй роботі вирішує питання спільно з керівниками шкільних методоб'єдань, бібліотекарем.

6. У шкільному методичному кабінеті зосереджуються такі матеріали:



  • документація шкільних методоб’єднань (плани роботи, протоколи засідань, тексти виступів, розробки уроків, зразки наочності тощо);

  • графік проведення методичних заходів з педагогічними працівниками;

  • науково-методична література;

  • технічні засоби навчання;

  • матеріали з позакласної, позашкільної роботи;

  • результати ДПА учнів 4, 9, 11 класів;

  • підшивки інструктивних збірників Міністерства освіти, педагогічних газет та журналів.

Затверджую

Директор школи: /А.П.Глобенко/

ПОЛОЖЕННЯ

про методичну раду

1. Загальні положення.

1.1. Методична рада є дорадчо-консультатвним органом, який покликаний сприяти реалізації державної політики у галузі освіти, зокрема, з питань методичного забезпечення навчально-виховного процесу в школі.

1.2. Методична рада діє згідно з чинним законодавством України, у своїй роботі керується нормативними документами та інструкціями Міністерства освіти і науки України, обласного й міського управлінь освіти, що стосуються сфери її діяльності.

1.3. Головною метою діяльності методичної ради є:

- вироблення стратегічних напрямків розвитку та удосконалення змісту навчання і виховання учнів;

- оцінка якості навчально-методичного забезпечення навчально-виховного процесу, визначення перспективних потреб науково-методичного забезпечення навчально-виховного процесу;

- погодження освітніх технологій і навчальної літератури, дидактичних засобів і програмних продуктів та навчального обладнання.

1.4. Координація всіх структурних підрозділів методичної служби школи; члени методичної ради працюють на громадських засадах.

1.5. Методична рада підпорядковується у своїй діяльності директору школи.



2. Завдання та напрямки діяльності методичної ради.

2.1. Вироблення пропозицій щодо удосконалення змісту методичної роботи, впровадження нових педагогічних технологій, методів навчання і виховання.

2.2. Аналіз методичного забезпечення навчально-виховного процесу та підготовка пропозицій щодо поліпшення навчально-методичного програмного та інформаційного забезпечення школи.

2.3. Ознайомлення й погодження запропонованих нових навчальних планів і програм, підручників, навчальних посібників.

2.4. Вивчення та впровадження передового педагогічного досвіду і вироблення пропозицій щодо його запровадження у практику і форм поширення.

2.5. Вироблення рекомендацій щодо змісту і форм роботи з обдарованими дітьми, організація дослідної роботи учнів.

2.6. Аналіз результатів діяльності педагогічного колективу, вчителів окремих предметів за підсумками І семестру, року.

2.7. Участь у розробці варіативної частини робочого навчального плану, внесення змін та доповнень до державних програм.

2.8. Придбання, розробка та вдосконалення засобів наочності, навчально-лабораторної бази.

3. Організація роботи методичної ради.

3.1. До складу методичної ради школи входять члени адміністрації, голови методичних об’єднань, учителі-«методисти», психолог. Склад методичної ради затверджується наказом директора по школі.

3.2. План роботи складає голова методичної ради, розглядають його на засіданні, узгоджують із директором школи.

3.3. Якщо на засіданнях обговорюють питання, які стосуються інших напрямків навчальної діяльності, на засідання запрошують відповідних осіб.

3.7. З кожного питання методична рада приймає рекомендації, які фіксуються у протоколах.

4. Права науково-методичної ради.

Методична рада має право:

4.1. Пропонувати зміни з метою удосконалення навчально-виховного плану школи відповідно до нормативних документів.

4.2. Пропонувати вчителям різні форми підвищення фахової майстерності.

4.3. Рекомендувати вчителів для участі в конкурсі «Учитель року».

4.4. Готувати пропозиції та рекомендувати вчителів на підвищення кваліфікаційної категорії.


Затверджую

Директор школи: /А.П.Глобенко/

  1   2   3   4   5   6   7   8


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка