Подорож у Країну Добра.(слайд 1) у душах людських хай палає тепло, а вогник хай творить лиш тільки добро Мета І завдання



Дата конвертації30.04.2016
Розмір91.1 Kb.
Подорож у Країну Добра.(слайд 1)
У душах людських хай палає тепло,

а вогник хай творить лиш тільки добро
Мета і завдання: розширити і узагальнити поняття про добро і зло, про дружбу і любов, про вихованість і чемність, про ввічливість і милосердя. Формувати моральні основи дитячої особистості засобами слова. Розвивати вміння свідомо дотримуватися норм поведінки. Виховувати у дітей бажання робити добро і не чекати на винагороду. Сприяти вихованню міцної внутрішньої опори людини, що знаходить свій прояв у доброті, чуйності, любові.
Обладнання: презентація, підбірка віршів, загадок, прислів'їв, крилатих висловів: про дружбу, добро, любов, ввічливість; мультимедійна презентація.
(слайд 2)

В світ прийшли ми – я і ти

Для любові й доброти!

І старайтесь так прожити,

Щоб в душі завжди нести

Теплий промінь доброти!


І. Організація класу до уроку.

(Слайд 3) Увага! Увага! Реєстрація на літак до країни Добра закінчується. Просимо пасажирів зайняти свої місця.



ІІ. Актуалізація чуттєвого досвіду

  • Дорога до країни Добра далека. Тому ми з вами будемо подорожувати із зупинками. Зупинок буде сім.

Попередження: -від групи не відставати,дружно і плідно усім працювати;

- сім ключиків від брами до країни Добра зібрати;

- бажано всім разом подорожувати.
ІІІ. Гра – подорож «Вас запрошує країна Добра!»
1.Долина « Усмішка» (слайд 4)

Вчитель. Ви знаходитеся в долині « Усмішка». Доторкніться один до одного, посміхніться один одному й подаруйте чудовий настрій.

(слайд5)

Усміхнімось всім навколо:

Небу, сонцю, квітам, людям

І тоді обов’язково –

День для нас привітним буде!

Інтерактивна вправа «Вислови свою думку» (Що таке усмішка?Коли вона з'являється?).

Усмішка. Я – усмішка. Я з'являюся на обличчі кожної людини, коли у неї гарний настрій, коли вона відчуває задоволення або чомусь радіє. А ви знаєте, що таке радість?
Радість – це пісня, радість – це сонечко,

Радість – коли усміхаються всі.


Радість – дарунки,радість – це свято,

Радість – це друзі,радість – це успіх,


Радість – робота,радість – навчання,

Радість – це усмішка й тепле слово,

Що з твоїх уст злетіти готове.
Радість – добро,без якого на світі

Не можуть жити дорослі і діти.


Вчитель: Найголовніше для нас, любі діти,-

Бачити радість навкруг і радіти.

Вміти її по краплинах збирати

І один одному дарувати.



Вправа « Глечик з водою»

Учням пропонується уявити себе глечиком, повільно нахилити голову, ніби виливаючи брудну воду разом з негативними емоціями, які були у кожного, щоб знову наповнити глечики чистою водою, а свої душі лиш бадьорим настроєм.
2. Гора « Добра» (слайд 6)

Вчитель. Сказав мудрець: « Живи! Добро звершай!

Та нагород за це не вимагай…»

Хай оживає істина свята:

Людина починається з добра!


Перегляд відео про доброту! (слайд 7)
Гра « Якщо ти добра людина»

(умови гри: якщо людина повинна робити те, що я буду називати, плескайте в долоні, а якщо – ні, то тупайте ногами).



  1. Робити комусь зле, якщо ніхто не бачить.

  2. Берегти рідну природу та охороняти її.

  3. Шанувати працю інших людей.

  4. Насміхатися з чужого горя.

  5. Ділитися тим, що в тебе є.

  6. Обманювати,хвалитися.

  7. Допомагати друзям у біді.

  8. Ображати інших.

  9. Захищати слабкого.

  10. Красти.

  11. Любити людей.

  12. Бути ввічливим.

  13. Галасувати, коли хтось відпочиває.


Ви молодці, а тепер відправляємося далі.
3. Галявина « Казка» (слайд 8)

- Трапилася ця історія в лісі. Якось маленьке білченя стрибало з гілки на гілку й раптом зірвалося і впало на сплячого вовка. Вовк прокинувся і схопив білченя.

«Не їж мене, вовче, відпусти»,— стало проситися мале.

«Гаразд,— відповів вовк,— я відпущу тебе. От тільки скажи мені, чого ви, білки, завжди такі веселі. Як погляну на вас, ви весь час стрибаєте та граєте. А мені увесь час сумно».

«Спочатку пусти мене на дерево, а звідти я скажу тобі, чого ти весь час сумуєш».

Вовк відпустив білченя. Воно скочило на гілку й сказало вовкові: «Ти хочеш знати, чого тобі завжди сумно? Тому що ти злий. Тобі злість серце пече. А ми веселі тому, що добрі й нікому зла не робимо».

Так відповіло вовку білченя й пострибало собі далі.
Учитель.


  • Скажіть, чого навчає ця байка?

  • Скажіть, а які добрі справи ми з вами робили?

  • Для кого ми збирали корм?

  • Чи годуєте ви маленьких друзів, які живуть поряд з вами?


Фізкультхвилинка (слайд 9)
4.Ліс « Приказки та прислів’я» (Слайд 10-11)

«Збери приказки та прислів'я»

Вчитель роздає учням картки з приказками або прислів'ями. Завдання учнів — закінчити вислів і пояснити його значення.
Добре діло твори... (сміливо.)

Добрі діла тихо ходять, а злі... (як дзвони дзвонять.)

Від добра добра... (не шукають.)

Хто людям добра бажає, той... (і собі має.)

Добрі вісті... (не лежать на місті.)

Без доброго діла немає... (доброго імені.)

Добре слово і … (мороз зігріє)

Добре слово людині, … (що дощ в посуху).

Роби добро скільки можеш — від цього... (не занеможеш.)

За добро... (добром і платять.)

Добре слово дім будує, а … (зле – руйнує)

Слово – ключ, яким … (відкривають серця)


Вчитель. Даруйте людям добро, радість, не чекайте віддачі. Робіть добро тим, із ким ви , можливо, зустрінетесь раз у житті. Пам'ятайте, що всі вчинки повертаються до людини, відгукуючись у майбутньому…
Учень 1. Я вірю в силу доброти,

Добро завжди сильніше злого,

Дає наснагу, щоб цвісти

І світлу обирать дорогу.



Учень 2. Я вірю в силу доброти,

Що має долю роботящу.

Що хоче, щоб і я,і ти,

І все було на світі кращим.

В.Крищенко
Учень3. Пильнуйте за своїми думками,

Вони стають словами.

Пильнуйте за своїми словами,

Вони стають вчинками.


Учень4.Пильнуйте за своїми вчинками,

Вони стають звичками.

Пильнуйте за своїми звичками,

Вони стають характером.

Стежте за своїм характером,

Бо він визначає вашу долю.


5. Море « Ввічливості» (слайд 12)

Ввічливість – це насамперед уміння спілкуватися.


Гра « Встав чарівне слово»

  • Розтопить серце всякого сердечне слово… ( « Дякую!»)

  • Якщо ти їсти вже не в силах, то скажеш повару…( « Спасибі!»)

  • Зазеленіє старий пень, коли почує… ( « Добрий день!»)

  • Коли згасає сонце й зоря лягла на плечі,серед знайомих голосів ми чуєм…

(« Добрий вечір!»)

  • Щоб зустрітись знову в годину призначену,кажу щиро завжди всім … (« До побачення»).

Інтерактивна вправа « Чарівна крамничка»

Купити ті звички, яких ви вважаєте вам бракує і позбавитися тих, які на вашу думку вам заважають за вірш, загадку, прислів’я, пісню.


Вчитель. До всіх сердець, як до дверей,є ключики малі.

Їх легко кожен підбере, якщо йому не лінь.

Ти, друже, мусиш знати їх, запам'ятать не важко:

Маленькі ключики твої – « Спасибі!» і « Будь ласка!».



6. Абетка дружби (слайд 13)

Нам потрібно створити звіт добрих законів королівства Доброти. Але для цього нам потрібно подарувати їм чарівну «Абетку дружби», тобто до кожної літери абетки дібрати добре слово.


До класу вносять великий аркуш паперу, на якому в стовпчик написані літери абетки. Учні добирають до літер відповідне слово.

«Абетка дружби»

А — акуратність

Б — бадьорість

В — веселощі

Г — гідність

Ґ — ґречність(шанобливість, ввічливість в одній особі)

Д — доброта (дружба)

Е — ерудованість

Є — єдність

Ж — життєрадісність

З — злагода

І — інтелігентність

К — красота

Л — любов

М — милосердя (мудрість)

Н — надійність

О — освіченість

П — повага

Р — радість

С — сміливість

Т — талановитість

У — уміння

Ф — фантазія

X — хоробрість

Ц — цілеспрямованість

Ч — чесність

Ш — шанування

Щ — щирість (щедрість)

Ю — юність

Я — ясність

Молодці! Ви упорались з усіма випробуваннями

одших і піклуватися про старших
7.Печера скарбів (слайд 14)

Вчитель ставить на стіл скриньку і звертається до дітей:

У мене є скринька із печери « Скарбів», у ній знаходиться найцінніший скарб нашої планети Земля.

Правда ж цікаво? Хто хоче перший побачити його?

Можете підійти до скриньки тільки по одному, але про те, що ви там побачите, поки що не розповідайте ( діти по черзі заглядають у скриньку).

Цікавинка!!! (На дні скриньки лежить дзеркальце, тому діти бачать своє відображення)


  • Так, у чарівній скринці ви бачили себе, людину- найцінніший скарб. Кожен із вас – людина, яка живе сьогодні, і саме такої дівчинки чи хлопчика більше на цій землі немає і не буде.

Є речі, що можна купити,

Є речі, що не мають ціни,

Є речі, що можна згубити,

Є такі, що слід берегти.


Пам’ятка

Пам’ятка добрих i корисних справ

• Завжди дотримуйся свого слова.

• Не будь самовпевненим.

• Не лiнуйся.

• Нiколи не вимагай винагороди.

• Виконуй все вчасно.

• Допомагай людям сам, не чекай, доки тебе проситимуть.

• Завжди виконуй тiльки добрi справи, за якi нiколи не червонiтимеш.

завжди прислухатися одне до одного;

• не брехати одне одному;

• не кривдити та не обзивати одне одного;

• завжди підтримувати одне одного;

• не залишати одне одного в біді;

• завжди чинити по справедливості;

• завжди поступатися одне одному;

•допомагати одне одному.

ІУ. Підсумок гри (слайд 15)

Не про майно ішла сьогодні мова,

Не про якесь багатство, ні!

А про те, що всім давно відоме:

Як зробити один одному добро.

Зроби добро людині і забудь.

Воно тобі сторицею віддасться.

Бо це єдина й непохитна путь



І до твого , і до чийогось щастя
(Слайд 16.)


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка