План роботи Терпіннівської зш І-ІІІ ступенів з молодими вчителями. Проблема: „Формування особистості вчителя – основа розвитку освіти”. Мета



Скачати 93.08 Kb.
Дата конвертації06.04.2016
Розмір93.08 Kb.
План роботи Терпіннівської ЗШ І-ІІІ ступенів

з молодими вчителями.

Проблема: „Формування особистості вчителя – основа розвитку освіти”.

Мета: формування професійних умінь і навичок, які відповідають сьогоднішнім вимогам педагогічної науки і практики, підготовка молодих спеціалістів до засвоєння прийомів і методів педагогічного дослідження і методів перспективного педагогічного досвіду.

п/п

Зміст роботи


Термін виконання

Відпові-дальний

Форма
контролю


1

Тема: Перші кроки педагогічної діяльності.

Вересень


1. Створення груп «наставник-молодий вчитель»..

2.Надання методичної допомоги у складанні календарно-тематичних планів на навчальний рік.

3.Организація роботи з самоосвіти.

4. Інструктаж молодих учителів « Планування роботи вчителя. Робота з навчальними програмами, пояснювальними записками до них, шкільною документацією. Нормативні документи»

5.Вивчення та виконання навчальних планів та програм.

6. Тренінг «Безпека життєдіяльності в НВП. Надання першої допомоги»

7. Анкетування молодих вчителів з метою визначення труднощів, проблем в організації роботи вчителя.

8. Консультація «Вимоги до планування виховної роботи»

9. Практична робота: опанування навичок ведення шкільної документації.

Робота міжзасіданнями

1.Опрацювання нормативно-правової документації:

Закону України „Про освіту”

Закону „Про загальну середню освіту”

Національної доктрини розвитку освіти

Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти.

2. Організація роботи з обдарованими дітьми


ІІ т.
ІІ т.

ІV т.

ІV т.



ІІІ т.

І-ІV т.


Устинова О.В.


Наставники

Устинова О.В.

Наставники

Наставники

Фахівці - початківці

Устинова О.В


Свириденко Н.О.

Наказ


Плани

Індивіду


альні консультації
Протокол

Аналіз


Материали


2

Тема: Урок як основна форма навчально-виховного процесу.

Жовтень


1.Золота педагогічна скарбниця «101 цікава педагогічна ідея (як зробити урок)».

Психолого-педагогічні аспекти організації уроку:

вимоги до структури уроку; вимоги до змісту уроку і процесу навчання; вимоги до техніки проведення уроку; причині невдалого уроку; правила, які забезпечують успішність уроку.

2.Проведення ділової гри «Моделювання структури уроку відповідно до обраного типу».

3.Консультація для молодого вчителя з проблеми професійного зростання (складання індивідуального плану роботи)

4.Вимоги до перевірки учнівських зошитів.



Робота між засіданнями

1. Опрацювання фахової періодики.

2. Відвідуванняуроків учителів наставників.

3. Опрацювання молодими вчителями літератури про типи та структуру уроків.

4. Ознайомлення з методичними рекомендаці-ями, наявними в методичному кабінеті (опрацювання питань самоаналізу уроку, вимог до сучасного уроку тощо).

Експрес – інтерв’ ю «Домашнє завдання - це цікаво!


І- ІV т.

Устинова О.В..

Наставники

Устинова О.В.

Наставники


Устинова О.В

Наставники

Фахівці - початківці



Протокол

Аналіз

Індивідуальні консультація



3

Листопад


Тема: Оцінка — нагорода чи покарання.

1.Панорама «Психологічні причини неуспішності учнів на уроках:

несформованість прийомів навчальної діяльності; низький рівень діяльності, слабка концентрація, стійкість уваги; низький рівень переключення уваги; несформованість відношення до себе як школяра;

відсутність мотивації навчання; занижена самооцінка; помилки сімейного виховання. Особливості розвитку Я-концепції.

1.Оцінювання навчальної діяльності учнів.

2.Методика перевірки знань і вмінь учнів (консультація).

3.Види та форми оцінювання.

4.Консультація: проблеми оцінювання навчальних досягнень учнів.



Робота між засіданнями

1. Ознайомлення з працями учителів - новаторів. Педагоги - новатори про педагогіку співпраці.



ІV т.



Практичний психолог, заступник директора з ВР,НВР


Устинова О.В.

Наставники

Наставники

Устинова О.В.


Устинова О.В.

Фахівці - початківці



Протокол

Аналіз

Консультація




5

Грудень


Тема:Санітарно-гігієнічні правила та норми організації навчально-виховного процесу.

1.Санітарно-гігієнічні фактори якості організації навчально-виховного процесу в загальноосвітньому навчальному закладі (консультація).

2.Створення здоров'язбережувального середовища в школі (семінар-практикум).

3.Сучасні педагогічні технології у навчанні здорового способу життя (тренінг).



Робота між засіданнями

1.Практикум: «Відвідування батьківських зборів досвідчених класних керівників».


ІV т.


Устинова О.В.

Устинова О.В.

Психолог


Наставники

Свириденко Н.О.


Протокол

Аналіз

Вчителі-наставник

молоді вчителі


6

Січень


Тема: Організація роботи класного керівника .

1.Підготовка і проведення відкритого уроку або позакласного заходу.

2.Вимоги до плану роботи класного керівника.

3.Педагогічний практикум „Основні фактори, що впливають на рівень вихованості школярів”.

4.Моделювання плану проведення батьківських зборів.

4. Круглий стіл: «Всеобуч для батьків». Організація індивідуальної роботи з батьками.



Робота між засіданнями

1. Опрацювання молодими педагогами Положення про классного керівника.

2. Вивчення посадових обов'язків классного керівника.

3. Ознайомлення з Національною программою «Освіта», програмою «ДітиУкраїни», 4.Концепцією національного виховання, Концепцією громадянського виховання тощо.

5.Підготувати методичну розробку «Всеобуч для батьків» ( за обраними темами) для розміщення на сайті школи.


ІІ т.


І т.



Свириденко Н.О.

Наставники

Свириденко Н.О.

Свириденко Н.О.

Вчителі-наставники

Фахівці - початківці



Протокол


Аналіз, план

Індивідуальні консультації




7

Лютий


1. Методична панорама: «Інформаційно-комунікативний простір як середовище розвитку інноваційної особистості».

2. Консультпункт «Інші форми навчання: екскурсії, семінари, факультативи тощо.



Робота між засіданнями

1.Підготовка своїх рекомендацій щодо проведення тижня молодого вчителя.

2. Практична робота: Міні-проект «Мій предмет найцікавіший»

ІV т.

Устинова О.В.

Устинова О.В.

Наставники

Фахівці - початківці


Протокол




8

Березень


1.Організація індивідуальної роботи з учнями, які засвоюють навчальний матеріал на початковому рівні.

2.Методика організації позакласної роботи з учнями.



Робота між засіданнями

1.Відвідування уроків, що проводяться вчителями-майстрами, з метою ознайомлення з педагогічними технологіями, які застосовуються в школі.

2.Відвідування і аналіз позакласного заходу.

ІV т.



Устинова О.В.

Наставник, молодий спеціалист
Наставники

Протокол


Розробки

Аналіз


9

Квітень


1.Тиждень молодих фахівців:

2.Основи педагогічного спілкування.

3.Консультація „Методи вивчення особистості. Ефективність їх застосування”.

4. Міні – дослідження: «Вивчення професійної готовності вчителів до творчої роботи» ( вивчення психологом професійної готовності до творчої діяльності слухачів школи молодого вчителя; порівняльний аналіз отриманих результатів із самооцінкою молодих учителів).


ІV т.
ІІІ т.


Устинова О.В.

Наставники

Молоді спеціалісти

Заступник директора з НВР, практичний психолог

Відкриті уроки та заходи

Аналіз


10

Травень


1.Звіт наставників та молодих спеціалістів.

2. Анализ эффективности наставничества.

3.Вихідне тестування.

4.Організація літнього відпочинку школярів, методика проведення навчальних екскурсій, навчальної практики.

5. Експрес - інтерв’ю з учнями та колегами молодого вчителя

6. Моделювання плану роботи на наступний рік.


ІІІ т.


ІV т.

Устинова О.В.

наставники

Наставник, молодий спеціаліст


Протокол



Звіти

Представлення молодими своїх наробок



Практичний психолог


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка